China moest 7 islamitische terroristen doodschieten

Als het aan de Europese media zou liggen, zou de Chinese politie zich willoos door deze mensen moeten laten afslachten, alleen omdat de moslimterroristen ook “mensenrechten” bezitten.

De politie heeft aan de Centraal-Aziatische grens 7 leden van een islamitische etnische groepering moeten doden in wat, volgens de autoriteiten, een poging was om een einde te maken aan een ontvoering door de Mohammedaanse terroristen, maar wat volgens een islamitische mensenrechtengroepering slechts extreem geweld was.

De meldingen van de autoriteiten zeggen, dat de politie het vuur opende, nadat ze bij een inzet tegen een schuilplaats in de bergen buiten de stad Hotan op verzet stuitte (wat een mooi vergoelijkend MSN-woord) toen ze twee mannen wilde bevrijden, die ontvoerd werden door een “gewelddadige terroristengroep”.

Afgezien van de 7 doden raakten er nog 4 gewond en werden 4 anderen gearresteerd. Tijdens de bevrijding van de gijzelaars werd één politieagent gedood en raakte een andere gewond, aldus het bericht op de website Xinjiang, de website van de autoriteiten uit het desbetreffende gebied. Een woordvoerder van de Xinjiang-regering bevestigde het bericht en identificeerde de islamitische gijzelnemers evenals hun slachtoffers als Oeigoeren, de plaatselijke islamieten.

“Ze waren gewapend en schoten op de politieagenten”.

MSN

Het is bijna grappig, hoe MSN super politiek correct de Chinese voorstelling van zaken in twijfel trekt. Hopelijk zijn de vraagstellers morgen al in het gezelschap van 7 moslims zonder Chinese politie in de buurt, zodat ze zichzelf ervan kunnen overtuigen of het echte terroristen zijn of alleen maar “terroristen”.

De moslims zouden hoofdzakelijk Europese journalisten moeten pijnigen. Dan zouden ze erop kunnen rekenen dat dit het enige criterium zou zijn om hun mensenrechten te beschermen en dat niemand van ons zich zou interesseren voor het gevaar voor de journalisten – in ieder geval de lezers niet.

Bron:

http://www.kybeline.com/2011/12/29/china-muste-7-muslimische-terroristen-erschiesen/#more-30214

Vertaald uit het Duits door:

E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com)

(Voorts ben ik van mening dat een Populistische Omroep goed voor Nederland zou zijn: word lid van PopNed.nl (Populistische Omroep Nederland). Als u dat doet o.v.v. E.J. Bron, is dat in 2012 gratis.)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Islam, political correctness. Bookmark de permalink .

7 reacties op China moest 7 islamitische terroristen doodschieten

  1. koddebeier zegt:

    Bravo voor China…er is maar 1 goede terrorist….een dat is een dode.

    Like

  2. vederso zegt:

    Vooralsnog geef ik alleen China enige kans zich succesvol teweer te stellen tegen de Jihad. Omdat China zich niet bekommert om MSM of westerse mensenrechten maakt ze goede kans als cultuur te overleven. Misschien kunnen we van China iets leren. Ik hoor iedereen al “Tibet” schreeuwen; een archaïsche, achterlijke, feodale, theocratische maatschappij, volgens mij. Aan mij zijn de zweverige praatjes van de Dalai Lama niet besteed.

    Like

  3. hans van de mortel zegt:

    Wat vinden jullie ervan als ik mij voorsta op het fascisme en de nazi-methode van Hiter en daarbij met een armband met een hakenkruis erop boodschappen ga doen bij Albert Heijn? Zullen jullie mij uitkotsen? Ik dacht het wel.
    Die schaamteloze hoofddoekjes van de zich steeds meer in de picture opdringende moslima’s (in de vroegere Soemerische beschaving waren het de tempelhoeren die hoofddoekjes droegen) herinneren mij ongewild (ik kan mijn hersenwerking niet in bedwang houden) aan:
    “Doch de vergelding van hen, die Allah en Zijn Boodschapper bestrijden en zich beijveren verderf te brengen in het land, is dat zij ter dood gebracht worden of gekruisigd, of dat hun handen en voeten worden afgekapt van weerszijden, of dat zij uit het land verbannen worden. Dat is voor hen vernedering in het nabije leven en voor hen is in het latere leven een ontzaglijke bestraffing.” – Sura 5:33 uit de Koran.

    Tsja . . . wie kaatst kan de bal verwachten.

    Like

  4. vederso zegt:

    @ Hans vd Mortel. Inderdaad, armbanden met hakenkruisen vind ik geen goed idee, maar dat vind je dus zelf ook. Ik was ooit in Beijing en daar is een boeddhistische tempel en daar stond gewoon een grote foto van de Dalai Lama als erkend leider van het tibethaans boeddhisme. Ooit sprak ik met mensen uit Xi-An en zij spraken met groot respect over Tibet. Soms is het ingewikkeld en soms is het overduidelijk. Ik wacht op de reaktie die het begrip “culturele genocide” inbrengt.

    Like

  5. Linsky zegt:

    Dat er in China van alles mis is, doet gewoon niks van het feit af dat ze in deze een zeer goede daad hebben verricht! 🙂
    Het is mijn hoop dat dit soort acties veel navolging mag vinden .

    Like

  6. Bart zegt:

    Zo Hoord het ook

    Like

  7. verwilderd zegt:

    Sja , als er op je geschoten wordt , schiet je terug 🙂

    Like

Geef een reactie

