Moslims ontvoeren Hindoevrouwen en dwingen hen zich tot de islam te bekeren

Foto: Vroeger heette ze Rinkle Kumari. De moslims dwongen haar tot de bekering tot de islam en gaven haar een islamitische naam, Faryal Shah.

Dat is een mooie manier hoe de moslims de godsdienstvrijheid interpreteren: Hun religie geeft hen de vrijheid om de vrouwen van andere culturen en religies te ontvoeren, te mishandelen en tot de islam te dwingen.

Het lot van de Pakistaanse Hindoevrouw, die zegt dat ze ontvoerd werd, dat men haar dwong om zich te bekeren tot de islam en dat men haar gedwongen uithuwelijkte, komt deze week voor de rechtbank, nadat de Hindoeïstische minderheid in Pakistan meerdere weken een openbare campagne had gevoerd.

De zaak van de 19-jarige Rinkle Kumari maakte de hindoes in de kleine stad in het zuiden van het land woedend. Deze beschuldigden de mohammedanen ervan, dat zij de Hindoemeisjes op de trouwbare leeftijd ontvoeren.

Soortgelijke gevallen leiden ertoe, dat er steeds meer Hindoes naar India emigreren.

Sidney Morning Herald

De mohammedaanse rechter van de islamitische (on)rechtspraak oordeelde, dat Rinkle een week naar een Pakistaans vrouwenhuis dient te komen, waar ze door de moslims wordt bewerkt om zich “vrijwillig” te bekennen tot haat islamitische huwelijk. Wie al eens een documentaire over zulke vrouwenhuizen in Afghanistan, Iran of Pakistan heeft gezien, weet heel goed dat het zo gaat.

En hier doen ze al lang hetzelfde. Ze oefenen massief druk uit op de meisjes van de andere immigrantenculturen. Ik kan dit uit eigen ervaring bevestigen, want al jaren geleden, toen ik naar Stuttgart kwam, heb ik met deze scene kennisgemaakt. Deze was opwindend en fascinerend. Daarom kan ik ook veel naïeve meisjes begrijpen, die minder wantrouwend of met minder steviger eigen waarden waren toegerust, dat zij de verlokkingen van het sirenengezang van de multiculti-Turken-islam niet konden weerstaan.

Mijn waarden, die mij hiertegen bescherm hadden, was niet de christelijke ethiek, want ik was nooit een praktiserende, gelovige christin. Maar ik geloofde in de waarden van Europa. Het is hetzelfde, dat nu aanleiding voor mij is om hiervoor vrijwillig al mijn tijd en kracht beschikbaar te stellen. Het is dezelfde bekentenis, die ook de Maleisische Katharina Nur steeds opnieuw verkondigt: Wij staan achter de Duitse, de Europese cultuur. Ik persoonlijk vond altijd, dat de Turkse en islamitische cultuur nog veel verachtelijker is dan de cultuur van Oost-Europa in de communistische tijd, waaruit ik destijds ben gevlucht.

Bron:

http://www.kybeline.com/2012/03/27/muslime-entfuhren-hindufrauen-und-zwingen-sie-zum-islam-zu-konvertieren/#more-32943

Auteur: Kybeline

Vertaald uit het Duits door:

E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Islam, Islamisering, Moslims, Pakistan. Bookmark de permalink .

3 reacties op Moslims ontvoeren Hindoevrouwen en dwingen hen zich tot de islam te bekeren

  1. Columnist zegt:

    Zou je als Sji’iet eigenlijk Salafistische vrouwen mogen ontvoeren en bekeren?

  2. rona zegt:

    twee eeuwen later komt de achter-achter kleindochter van Rinkle Kumari op de wereld. Ze heet Naema Tahir…

  3. G.Deckzeijl zegt:

    Islam=TERREUR.

Geef een reactie

