VIDEO: Geert Wilders bij “Stakelbeck on Terror”-show

Geplaatst door:

E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

73 reacties op VIDEO: Geert Wilders bij “Stakelbeck on Terror”-show

  1. lucky9 zegt:

    Hulde aan deze grote Nederlandse politicus. Er is geen speld tussen te krijgen.

    Like

  2. Marijke . zegt:

    En dan willen ze ons hier laten geloven dat Wilders haast geen aandacht kreeg in de states.Kunnen ze hier nog heel wat van leren.Als hij hier op tv komt word hij door die domme mensen al gelijk aan gevallen,Luisterent naar de radio van de week,rood was aan het woord en er werd wel gezegt dat Brinkman was betrapt met drank op.maar er werd even vergeten over hun Guusje terHorst.Dan hebben ze even geheugen verlies en zo gaat het maar iedere dag door.Wat een zielig zooitje hebben we hier toch.Ze zijn zo vol van Wilders dat er gaat geen dag voor bij of zijn naam gaat weer door het slijk.Prem op radio een is heel goed met hem bruin te noemen,Ik vind het gewoon allemaal schoften.je zal maar 7 jaar bewaakt moeten worden he.Wat een land zeg.

    Like

  3. Marijke . zegt:

    En nog even dit.Ik vind het goed dat hij niet bij die knabbel en babbel aan de tafel gaat zitten.Want hun mening is al gevormt.Het gluiperige greinsje op het gezicht van ze is al te zien als ze het weer over Wilders hebbenJournalisten ?my ass..Soory Ej.

    Like

  4. Marijke . zegt:

    Sorry moest het zijn.

    Like

  5. Linsky zegt:

    Ik zie de mens nooit los van zijn werk!

    Gezien het feit dat Pennings het onbeschofte en zieke onzalige idee kreeg om hier op ons eigen blog, als buitenstaander, mij even de oortjes meende te moeten wassen, is vanuit zijn bekrompen levensvisie en recalcitrante denkwereld nog enigszins begrijpelijk.

    Het feit echter dat ie nu zelf hier zijn artikelen laat plaatsen naast die van mij, getuigt miz. toch van wel heel erg weinig principes en normbesef, en zelfs een significant gebrek aan fatsoen. Nog afgezien van het feit dat hij zichzelf dus naar eigen zeggen ’omlaaghaalt’ door op een ‘minderwaardig’ blog te publiceren.

    Het is namelijk zijn opvatting dat het E.J. Bron-blog enorm aan waarde en stem verliest, door de medewerking van een; “Space-cake-eter, stemmen horende epilepticus, lijder aan paranoia-conspiracia, die schade aan de naam van je blog toebrengt ……!” aldus Pennings, waarbij hij me ook ‘een afbraak-risico.’ noemde! Bedoelende met dit alles dus mijn persoon, Linsky.

    (Stel je voor dat een vreemde je huis binnen komt stormen en de gast die je daar hebt begint uit te schelden, te beledigen, jou verteld dat ie je huis onwaardig is en ja je eist dat die verwijderd wordt! ….)

    Desondanks heb ik fatsoenlijk gereageerd op dit ongelooflijk beledigende comment, waar geen enkel weerwoord op gegeven werd door Pennings. Niet één! Wat op zichzelf door mij enkel kan worden opgevat als een laatste beledigende negeren van mijn persoon. Niet dat ik daar onder lijd, integendeel zelfs, maar het plaatsen van zijn artikelen op dit blog getuigt van een enorm verre gaande ziekelijke arrogantie en uitermate hypocriet karakter.

    Zelfs mijn latere aanbod, om de verschillen in opvatting bij te leggen, (ter wille van de strijd tegen de islam) en mijn steunbetuiging toen hij zwaar onder vuur kwam te liggen door de tamelijk provocerende titel van z’n artikel, mocht geen enkele reactie ontlokken.

    Wel, als iemand zo met mensen omgaat, meent anderen klakkeloos te kunnen beledigen, uitschelden en voor ‘stemmen horende epilepticus, etc…’ te kunnen uitmaken, kan die niet rekenen op ‘erkenning’, laat staan sympathie mijnerzijds.

    En helaas voor hem, de inhoudelijkheid en ‘waarde’ van zijn pennevruchten staat wel degelijk in relatie met zijn opvattingen ten aanzien van moraal, fatsoen en ethiek!

    De implicatie van deze ontwikkeling is voor mij onontkoombaar aanleiding om niet op hypocriete wijze samen te werken met iemand die mij als een ‘ziekte’ beschouwd. Het kan niet zo zijn dat mijn persoonlijke integriteit, ter wille van de ‘lieve vrede’ wordt aangetast.

    Evenwel wil ik E.J. ook niet in een dilemma brengen. Zijn noeste arbeid is helaas noodzakelijk en uiterst belangrijk. Dit is zijn blog, en ik was enkel gast. Als zodanig zal ik daarom zelf de consequenties aanvaarden en op geen enkele wijze verdere ontwikkeling in de weg staan.

    Het feit dat fatsoensnormen onderdeel blijken te maken van het verraad jegens medestanders, ontslaat mijzelf echter niet van de plicht trouw te blijven aan principes en ethische normen die ik voor mezelf wel hanteer.

    Ik beschouw dit comment dan ook als de laatste bijdrage aan dit blog.
    Tevens spreek ik mijn welgemeende dank uit aan alle reaguurders die mij op sympathieke wijze steunden.
    Dat het jullie allemaal goed mag gaan.

    Like

  6. Marijke . zegt:

    Linsky hier ben ik dus helemaal niet blij mee.Ik dacht nou de rust is teminste terug op dit blok.En nu dit.Ja ik begrijp je heel goed.het zou Pennings ook sieren als hij een zijn excuus aanbood.je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar je hoeft iemand niet zo te beledigen wat pennings deed en het sierde jou dat je toch nog voor hem op kwam toen hij bakken stront over hem heen kreeg.Ik gaf juist jou and lucky nog een pluim hoe jullie met elkaar om gingen terwijl jullie het niet met elkaar eens waren.dat doen volwassen mensen ook.Of schrijfen we zo veel over moslims dat we er op gaan lijken en geen gezond krietiek kunnen geven en gaan beledigen of schelden.We zijn toch met ze allen voor een doel op dit blok of niet dan?Ik zou zeggen Pennings bied je excuus aan en ga beiden met volle kracht er tegen aan.En doe niet wat dat zooitje in den Haag doet elkaar zo afsijken.Daar bereiken we niets mee.Het is al moeilijk genoeg in dit leven..

    Like

  7. G.Deckzeijl zegt:

    Ja, en dat uitgerekend op een dag als deze…

    Like

  8. Tom Hendrix zegt:

    @Marijke, dat ben ik helemaal met U eens Marijke. Laat ons, als echte patriotten fier en fair met elkaar omgaan. Laten we ons niet besmetten met de bacillen van de policor politici. Laten we samen elkaar vasthouden en vechten in woord voor ONZE VRIJHEID!

    Like

  9. Henk Schroemges zegt:

    Opvallend hoe heel weinig en heel summier de Nederlandse media t.w. kranten, tv, radio, iets durven of mogen schrijven over dat boek van Geert Wilders en zijn gesprek zoals hiervoor staat.
    Zijn er nog wel onafhankelijke media die dit durven en/of mogen doen?

    Like

  10. Tom Hendrix zegt:

    @Henk, beste Henk de media in NEDELAND zijn compleet geinfiltreerd door LINKS-en RECHTSE krachten om vooral de PVV kapot te maken. Verbaas U niet, bij Pim Fortuyn hebben ze het op moord laten aankomen!

    Like

  11. Marijke . zegt:

    Nee die zijn er juist niet Henk Schroemges.Daar om is het juist zo triest .Kijk naar Tv of de radio,het is allemaal het zelfde.Lijken wel stuk gedraaide gramafoon platen.Ik doe voor de lol de radio aan Nederland een.Ze hebben het over CDA en Wilders is al 7 keer gepaseert en ze blijven allemaal steeds maar de zelfde vragen stellen over Wilders.Het is gewoon te zielig voor woorden.

    Like

  12. qutrex zegt:

    Ho nou ff hier ! Het is door de reactie van Linsky dat ik het nodige opmerk. Zowel aan Linsky als aan Martien het advies om hier snel mee te stoppen. En speciaal een advies aan Martien : ga je frustraties niet ook hier proberen af te reageren, en dat nog wel zo opzichtig over de rug van Linsky. Jouw manier van een zondbok zoeken is te opzichtig. Je hebt de laatste tijd al meer dan voldoende onrust in blogland veroorzaakt. En jij bent in mijn ogen wel de laatste die Linsky het nodige voor de voeten moet gooien (al dan niet terecht).
    Probeer eens ff een rustpunt te vinden Martien; je gedraagt je de laatste tijd werkelijk waar als een ongeleid projectiel !

    Like

  13. TP zegt:

    De laatste tijd neem ik even wat meer afstand van allerlei politieke zaken, om ook eens meer aandacht aan mijzelf en de omgeving te schenken. Soms heeft een mens dat nodig.
    De twist tussen Linsky en Pennings is mij dan ook geheel ontgaan.
    Geen idee waarover het exact gaat. Ik moet dus nog e.e.a. bijlezen.
    Wel denk ik, dat deze twee mensen in feite veel te dicht bij elkaar staan om werkelijk onenigheid te hebben. Beiden leveren uitstekende bijdragen aan in de strijd tegen de islamisering.

    En Linsky, neem net als ik ook even afstand. Een week. Een maand. Een kwartaal.
    Maar kom terug!

    En het interview met Wilders?
    Ach, voor mij eigenlijk niets nieuws onder de zon. Zeg maar uitstekend voor hen die al weten, maar lariekoek voor de dommen…

    Like

  14. Marijke . zegt:

    Ja Tom Hendrix.Ik ben een beetje verdrietig dat Linsky er mee op houd.want hij is ook een echte Patriot voor mij.Ik zou zeggen Peace Brothers

    Like

  15. G.Deckzeijl zegt:

    Hart onder de riem voor allen! Laatste interview van Oriana Fallaci:
    http://tinyurl.com/ywsbl5

    Like

  16. Marijke . zegt:

    Thanks Deckzeijl.

    Like

  17. Tom Hendrix zegt:

    Waarde Linsky, mocht U dit lezen, het stemt mij verdrietig dat U zich genoodzaakt ziet om niet meer deel te nemen aan dit blog. Waarde scribenten, het kan toch niet zo zijn, dat we elkaar gaan bestrijden? Natuurlijk getuigt het van volwassenheid, als men het ook wel eens oneens is met een mening of onderwerp, maar dan nog pleit ik voor “elkaar in de waarde” te laten.

    Like

  18. lucky9 zegt:

    @ Linsky om 13:30
    Als ik nu op de desbetreffende draad hier nu eens de oren van Martien Pennings was, trek je dan uw beschouwing in?

    Like

  19. E.J. Bron zegt:

    Ik word hier eigenlijk doodmoe van!! Mijn blog is opgezet om aan een ieder die wat toe denkt te kunnen voegen aan de strijd tegen de islam(isering) een platform te bieden. Dat houdt automatisch in dat er op mijn blog artikelen zullen worden geschreven waarmee je het niet eens bent. So what!!? Dat is volgens mij datgene wat ons behoort te verbinden: de vrijheid van meningsuiting!! Dat mag en dat kan! En als iedereen elkaar nu in zijn/haar waarde laat, voorkomen we op deze blog een hoop “stront”.

    Webmaster

    Like

  20. lucky9 zegt:

    E.J.
    Doodmoe? Ik ook. Mijn eigen vertalende werkzaamheden (waarmee ik al redelijk gevorderd en het wél eens was) hebben achterstand opgelopen.

    Like

  21. Marijke . zegt:

    Ja EJ daar ben ik het helemaal mee eens.maar je hoeft iemand niet zo te beledige tot op het bot he.Daar om gaan er blogs kapot en lopen mensen weg.En Linsky is nog altijd beleeft gebleven ook al waren ze het niet met hem eens.haast nooit schelden en kwam altijd op een normale manier met een tegen woord en zo hoort het ook.En hij is wel altijd trouw aan je geweest en dat kan ik van heel veel mensen niet zeggen ,want die denken vaak alleen aan hun eigen ego .Nou dat mag dan ook eens gezegt worden.En ja het zou Pennings sieren om zijn excuus aan te bieden.En ik hoop voor jou dat Pennings net zo trouw blijfr als dat Linsky voor jou is geweest

    Like

  22. E.J. Bron zegt:

    @lucky

    Dit soort toestanden leiden mij veel te veel af van datgene waarom ik deze blog eigenlijk heb opgezet. Goede Duitse artikelen bij elkaar zoeken en vertalen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik me op mijn eigen blog met andere zaken bezig moet houden dan waarvoor deze is opgezet: namelijk de strijd aanbinden tegen de islamisering en de verfoeilijke EU-dictators.

    Like

  23. lucky9 zegt:

    E.J.
    Mag ook een vertaling uit het Frans?

    Like

  24. E.J. Bron zegt:

    @Marijke

    Ik hoop eigenlijk nog steeds dat beide heren tot bezinning komen. Ze dragen allebei, op hun eigen wijze, iets positiefs bij aan mijn blog. Dus bij deze: Linsky en Martien, een dringend verzoek aan jullie beide – houd het gemeenschappelijke doel voor ogen. Linsky draagt veel bij aan de site door het plaatsen van meestal uiterst informatieve links met goed achtergrondinformatie, Martien met zijn scherpe pen. Mag ik één keer egoïstisch zijn?? Ik wil ze allebei!!!

    Like

  25. E.J. Bron zegt:

    @lucky

    Dat heeft niets met de taal, maar met de kwaliteit van het artikel te maken. Voor mijn part is het een artikel vertaald uit het “Zimbabwees”. Mits het maar iets toevoegt! 😉 😀

    Like

  26. Martien Pennings zegt:

    @Linsky

    Om te beginnen: typisch dat je je tirade niet zet onder mijn stuk http://bit.ly/KSJeYz, maar onder dit stuk dat er niks mee te maken heeft. Wat was de overweging? Mijn stuk zelfs geen comment waardig achten? Ik moet door anderen op je epistel attent gemaakt worden.

    Je begint met de vaststelling: “Ik zie de mens nooit los van zijn werk!”

    Ik zie het: een vrijbrief om flink beledigd te kunnen wezen, want ”mijn werk” = “mijn ziel”. Ongeveer zoals moslims hun geloof beleven, zeg maar. En wee degene die er iets op aan te merken heeft.

    Je zegt: “Gezien het feit dat Pennings het onbeschofte en zieke onzalige idee kreeg om hier op ons eigen blog, als buitenstaander, mij even de oortjes meende te moeten wassen, is vanuit zijn bekrompen levensvisie en recalcitrante denkwereld nog enigszins begrijpelijk. “
    Goed: ik ben dus onbeschoft, ziek, onzalig, bekrompen en recalcitrant. En je maakt Bert natuurlijk indirect voor hetzelfde uit. Want hij publiceert me. Maar hoezo ben ik een buitenstaander? Het is toch een openbaar weblog?

    Je zegt : ”Het feit echter dat ie nu zelf hier zijn artikelen laat plaatsen naast die van mij, getuigt miz. toch van wel heel erg weinig principes en normbesef, en zelfs een significant gebrek aan fatsoen. Nog afgezien van het feit dat hij zichzelf dus naar eigen zeggen ’omlaaghaalt’ door op een ‘minderwaardig’ blog te publiceren.”

    Goed: ik ben principeloos, zonder normbesef en fatsoen. Nogmaals: dat betekent dat ook op Bert Bron die kwalificaties van toepassing zijn, want hij faciliteert me. Ik vind trouwens niet dat het een “laag” en “minderwaardig” blog is. Ik heb ooit van ÉÉN (1) artikel van jou gezegd dat de site zijn geloofwaardigheid zou verliezen als Bert er een gewoonte van zou maken dit soort New-Age apocalyptica te publiceren. Maar dat is niet gebeurd. Deze site is een van de meest informatieve sites die er is, een site die zorgt dat de onwetendheid waarin de MSM ons proberen te houden voor een flink deel wordt opgeheven. Ik heb dat in het verleden vaak aan Bert en ook publiekelijk laten weten.

    Je zegt: “Het is namelijk zijn opvatting dat het E.J. Bron-blog enorm aan waarde en stem verliest, door de medewerking van een; “Space-cake-eter, stemmen horende epilepticus, lijder aan paranoia-conspiracia, die schade aan de naam van je blog toebrengt ……!” aldus Pennings, waarbij hij me ook ‘een afbraak-risico.’ noemde! Bedoelende met dit alles dus mijn persoon, Linsky.”

    Ja, zoals al gezegd: ik vond het een krankzinnig stuk. Maar wat ik niet zo goed begrijp is dit: dat je Bert Bron gaat lopen chanteren met het dreigen van weglopen. Overigens denk ik niet dat ik “afbraak-risico” heb gezegd. Ik heb vast gesproken van “afbreuk-risico”.

    Je zegt: (Stel je voor dat een vreemde je huis binnen komt stormen en de gast die je daar hebt begint uit te schelden, te beledigen, jou verteld dat ie je huis onwaardig is en ja je eist dat die verwijderd wordt! ….).

    Ja, over die vreemde opvatting dat dit weblog jouw privé-woning zou zijn, heb ik het hierboven al gehad.

    Je zegt: “ Niet dat ik daar onder lijd, integendeel zelfs, maar het plaatsen van zijn artikelen op dit blog getuigt van een enorm verre gaande ziekelijke arrogantie en uitermate hypocriet karakter.”

    Volgens mij maak je nu Bert rechtstreeks uit voor ziekelijke arrogant en uitermate hypocriet
    Je zegt: “Zelfs mijn latere aanbod, om de verschillen in opvatting bij te leggen, (ter wille van de strijd tegen de islam) en mijn steunbetuiging toen hij zwaar onder vuur kwam te liggen door de tamelijk provocerende titel van z’n artikel, mocht geen enkele reactie ontlokken.”

    Ja, het spijt me, maar er valt over aperte waanzin wat mij betreft niet te discussiëren. Over dat artikel in zijn oorspronkelijke vorm – (ik heb inmiddels begrepen dat het in aangepaste vorm ergens op de site staat) – heb ik niks anders te zeggen dan dit: totaal van de pot gerukt. Netjes geformuleerd: niet vatbaar voor rationeel commentaar.

    Je zegt: “Evenwel wil ik E.J. ook niet in een dilemma brengen. Zijn noeste arbeid is helaas noodzakelijk en uiterst belangrijk. Dit is zijn blog, en ik was enkel gast. Als zodanig zal ik daarom zelf de consequenties aanvaarden en op geen enkele wijze verdere ontwikkeling in de weg staan.”

    Ja, je bent verheven bezig, Linsky. Zo onzelfzuchtig. Maar wat je doet is gewoon Bert Bron chanteren: “die Pennings weg of ik weg”.

    Kijk: onbeschoft, ziek, onzalig, bekrompen, recalcitrant, ziekelijke arrogant, uitermate hypocriet en verraad: dat zijn jouw woorden aan mijn adres en eigenlijk ook aan Bert. Dan zijn mijn invectieven toch prettiger: “space-cake-eter”, “stemmen horende epilepticus” en “lijder aan paranoia-conspiracia”.

    En dan die pathetische, slachtofferige afscheidsgroet die je tenslotte ten beste geeft:
    “Ik beschouw dit comment dan ook als de laatste bijdrage aan dit blog. Tevens spreek ik mijn welgemeende dank uit aan alle reaguurders die mij op sympathieke wijze steunden. Dat het jullie allemaal goed mag gaan.”

    Mag ik besluiten met een hartgrondig: GADVERDAMME!

    Like

  27. Marijke . zegt:

    Ik probeer het nog een keer Pennings en Linsky jullie zijn hopenlijk volwassen boys.Schud elkaar de hand en zand er over.En ga er allebei flink tegen aan.Daar hebben we toch allemaal baat bij en hier hebben we dus niks aan Rodny King zei why can whe all get along.So you two get over it and start to work.

    Like

  28. E.J. Bron zegt:

    @Marijke

    Bedankt Marijke! Beter had ik het niet kunnen zeggen!!

    Like

  29. G.Deckzeijl zegt:

    On topic!!!

    Want laten we niet vergeten dat er nog hele legers moslimvriendjes in dit land actief zijn
    en zelfs op het pluche zitten. Daar moeten we van af en dat kan alleen op 12-9 a.s.!!!

    Like

  30. vederso zegt:

    Ik sluit me bij Marijke aan. Het toeval wil dat ik het regelmatig met beide heren niet eens ben. Maar ik was bijvoorbeeld blij met de terugkeer van Linsky en was het tot verbazing van EJ zelfs een keer met Linsky eens in de discussie over het absolute Kwaad. Ik vind kort door de bocht dat EJ niet mag worden gedwongen tot het maken van een keuze. Slaap er nog eens een paar nachtjes over. Zeer, zeer recent heb ik gemerkt dat dit wel eens wil helpen. En dan levert misschien ieder op zijn of haar manier een bijdrage. Ondertussen blijven we het gewoon met elkaar oneens. Dat lever ik in ieder geval niet in. (LOL)

    Like

  31. Bert zegt:

    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op dit blog en vind het jammer te lezen dat twee wel besproken en intelligente mensen het niet kunnen vinden met elkaar terwijl we mensen als jullie hard nodig hebben in onze strijd tegen het kwaad. Ik hoop dan ook dat jullie tot elkaar kunnen komen en de energie die jullie nu verbruiken verleggen naar de strijd tegen het echte kwaad de “ Islam”.

    Like

  32. E.J. Bron zegt:

    @Bert

    Welkom Bert! Het spijt me dat je binnenkomt op een rotmoment. Denk niet dat het er hier altijd zo aan toegaat a.u.b. Trouwens, bedankt voor je verstandige comment!

    Webmaster E.J.

    Like

  33. Bert zegt:

    @ E.J. Ik ben wel nieuw maar alleen nieuw met reacties geven, ik lees dit blog al een hele tijd en elke dag en lees hele interessante stukken, ik voel zo mee met jullie gevoelens en onmacht, ik was voorheen alleen voorzichtig met reacties geven, ik ben nu op een punt gekomen dat ik niets meer accepteer van wat maar met de Islam te maken heeft en ben bereid alles te doen om het tij te keren, ik ben 52 jaar jong en kan het niet meer aanzien dat de linkse landverraders ons verder in het nauw drijven en onze cultuur verkwanselen, je zal dan ook nog vele reacties van mij lezen in de toekomst.

    Like

  34. Een reactie die eerder had geplaatst op een ander blog hier. ( bij keulen : )
    *****************************************************************************
    Bart van den Bos zegt:
    9 mei 2012 om 18:28
    Speciaal voor moslims die in extreem raken.
    want islamieten zijn toch ook moslims
    ******************************
    Er uit en neem je straat tuig mee naar Marrokko en extrimisten op flikkeren we willen jullie ook niet hebben we haten jullie ,waarom willen jullie zoveel veranderen in ons land en ons trachten te vermoorden als je de kans heb Jullie zijn de slakken van de wereld als je vermoord word is er niets aan de hand VOLGENS jullie Is je eigen land niet groot genoeg voor jullie moslims
    in die 40 jar dat julliehier zijn hebben jullie nog niets geleerd om je eigenland op te bouwen .
    Rot op naar je eigenland .Als je toch niet volgens ons manier mee kan doen .
    Boerka’s weg gooien hoord hier niet in ons holland thuis.
    Zo denk ik van ze .
    En als wij ons ware ” mening” niet durven spreken tegen de vijant, dan zijn we zelf ook Land verraders.

    Like

  35. E.J. Bron zegt:

    You´re very welcome Bert!! 🙂

    Like

  36. louis-portugal zegt:

    Eerst iets over Wilders.
    Knap van hem om zoveel publiciteit in Amerika, met zijn constante verhaal,te krijgen.
    Wat zal links ziek zijn en dat vind ik een zeer mooie bijkomstigheid.
    Ik hoor die iets v. Rosenthal nog zeggen dat hij daar ongeveer geen aandacht kreeg.

    Mannen ik zou het jammner vinden als iemand hier zou wegblijven.
    Martien gaat af en toe vreselijk hard wat ik ook wel eens naar hem gescheven heb..
    Martien je zei zelf onlangs dat je een beetje moest afkicken want je dreigde overspannen te raken.

    Linsky zoals je weet geloof ik best dat er allerlei groepen mensen zijn die de wereld proberen te manipuleren maar ik geloof nooit dat dat gaat lukken en zie het mislukken van het €-avontuur als
    een duidelijk bewijs.
    Ik zeg het iets minder provocerend denk ik.maar.

    Bert ik meen me te herinneren dat je geen aanval op de persoon wenst waar ik het mee eens ben.

    Jongens ophouden dus en doorgaan met het gevecht tegen de islam..

    Like

  37. lucky9 zegt:

    Geert heeft gelijk: Opvogelen, Vogelaar! Mijn tweeloop ligt al klaar.
    Helaas geraakt mijn lood nauwelijks 333 meter over de grens.

    Like

  38. laura van der storm zegt:

    Wat een gedonder overal. Laten we eens beginnen met de beginselen van de omgang met mensen.

    Ik heb mijn 3 kinderen geleerd dat je mensen niet mag beledigen. Wil zeggen: we schelden mensen niet uit voor rotte vis. Dus niet …jij bent een kut wijf of jij bent een lul. Dat is persoonlijk.

    Wat wel mag: mensen zeggen dat je het niet eens bent met hun stelling. Dat houdt in dat je mensen in hun waarde laat, maar het niet eens bent met hun gedachtegang. Met andere woorden: jij bent ok, maar ik ben het niet eens met je inzichten.

    Bij mij werkt het prima. Zolang mensen niet zeggen dat ik een kut wijf ben, maar me aanvallen op mijn opinie, is er niets aan de hand. Ik denk erover na en als de ander gelijk heeft, krijgt hij/zij gelijk of niet. Simpel

    Like

  39. Martien Pennings zegt:

    IK TREK ME TERUG.
    Bert heeft me vanmorgen gebeld en hij had slecht geslapen, zei hij.
    Hij had, zei hij, het gevoel een oude vriendschap met Linsky te verraden.
    Dat moet ik niet willen.
    Dus het zal blijven bij dat ene artikeltje van mij op deze site: http://bit.ly/KSJeYz

    Like

  40. 1234 zegt:

    @ Laura ea

    Guttegut Laura. Pennings fileert genadeloos (niet barmhartig) met veel humor en dat is iets anders dan theekranzen. Mensen die nu noch steeds over andermans toon lopen te zeiken zijn dezelfde die VanGogh stiekem wel z’n eigen schuldje vinden.

    Like

  41. Linsky zegt:

    Gezien het feit dat E.J. zich tegenover mij persoonlijk duidelijk heeft gemaakt en er geen principiële bezwaren meer bestaat, kan ik weer als vanouds aan de slag.

    De keuze van Martin waarmee hij blijkt geeft van begrip in het oorzakelijke probleem siert hem.

    Mijn voorstel is dan ook;
    Martin blijf gewoon je artikelen plaatsen op het blog. Laat gewoon de verschillen in onze opvattingen niet meer tot scheldpartijen of oorlog tussen onszelf ontaarden. We strijden tegen de islam, niet tegen elkaar.

    We hebben beiden waardevolle invalshoeken. Waarbij de waarheid zoals gewoonlijk wel ergens in het midden zal liggen.

    Like

  42. qutrex zegt:

    Goede keuze Bert. Martien : als je nou gewoon je persoonlijke aanvallen achterwege laat dan is er toch helemaal niets aan de hand ? Een hoop gedoe om niets.

    Like

  43. 1234 zegt:

    Voila. Wat een verschrikkelijke onzin beste EJ bron, nu heeft u uzelf “verraden” ten koste van Linsky! Linsky snapt nu nooit meer ergens wat van: “De keuze van Martin waarmee hij blijkt geeft van begrip in het oorzakelijke probleem siert hem.”
    Idioot!

    Like

  44. Linsky zegt:

    1234;
    Maak je geen zorgen over mijn begripsvermogen, dat is volkomen in orde!

    Ik twijfel echter aan dat van jou.
    Je comment op 08:36
    evenals als dat op 09:12, geven een duidelijk beeld van je verwarde inzichten in deze.

    Like

  45. Tom Hendrix zegt:

    @louis-portugal 21.49 uur; 10/5, ik sluit mij geheel aan bij uw oproep aan Linsky en Martien.
    We staan voor dezelfde zaak, onze democratie en onze vrijheid staan op het spel. De islamistische opponent zou het maar wat fijn vinden als we elkaar zouden aanvallen.

    Like

  46. Marijke . zegt:

    Kijk dat bedoelik nou .Er zijn nog altijd mensen die het vuurtje nog even willen opstoken zo als 1234.Terwijl de meeste mensen hier op het blog het er mee eens zijn dat de rust moet terug keren en er weer met volle vaart tegen aan word gegaan .Linsky heeft een hand uitgestoken en nu Pennings nog even en kunnen we over gaan tot de orde van de dag.

    Like

  47. Linsky zegt:

    Dank je Marijke,
    jij bent een van hen die inzicht tonen.

    Overigens dank aan elk die me steunden en liet blijken dat m’n bijdragen ook wel eens op prijs worden gesteld.
    Da’s soms best fijn om te horen. 🙂

    Like

  48. vederso zegt:

    @ Martien. Heeft de chantage van Linsky dus succes gehad? Heeft het dreinzende kind gewonnen? Jammer. Verzoek, stap niet op, blijf hier gewoon schrijven, negeer gewoon de onzin die Linsky hier neerplempt. Dat lukt mij ook, meestal. Ik vind het zeer kwalijk dat EJ in een positie is gebracht waarin hij zich gedwongen voelde een ‘keuze’ te maken. Alsof hier iets viel te kiezen.

    Like

  49. Eline zegt:

    Wat is dat nou verschrikkelijk jammer dat Martien Pennings zijn zegje hier niet meer zal doen.
    Hij heeft inderdaad vaak moeite om zijn frustraties in bedwang te houden en is daardoor vaak grof,maar daar prik ik doorheen.
    Kunnen we zó weinig van elkaar verdragen ?
    Ik vind deze gang van zaken heel erg en dat meen ik oprecht !

    Like

  50. Linsky zegt:

    Vederso;
    Het moet me van het hart dat je evenals 1234 getuigt van een heel bijzondere invalshoek en inzicht en bijzonder aanmatigend bent in deze zaak.
    Welke chantage?
    Welk dreinzend kind?
    Welk onzin?
    Enne… als E.J. ergens in ‘gedwongen’ werd, was dat niet door mij!’

    Voor iemand die zo voor de ‘goede zaak’ pretendeert te zijn, meen ik toch dat je wel weer erg persoonlijk word en erg voorbarige, ongefundeerde conclusies trekt!

    Verder schijnt je mijn handreiking aan Martin te zijn ontgaan.

    En wat wil je eigenlijk met dat comment bereiken?
    Meer tweedracht? Of een wit voetje bij Martin? Of een nieuwe controverse en weer strijd met mijn persoon?

    Wees blij dat ik heer genoeg ben om niet te schrijven wat ik werkelijk geloof!

    Like

  51. 1234 zegt:

    @ Linsky

    Bron heeft van u een beschermde diersoort gemaakt, bepaalde geluiden mag u niet meer horen, dit wel en dat niet. U loopt er nu dus bij als een geitenneuker in een totalitair islamitisch land. Waar was u tegen?

    Like

  52. qutrex zegt:

    Hou nou ff op jullie allemaal. Het doel van het blog is het plaatsen van zoveel mogelijk info, Laat gewoon persoonlijke aanvallen uit de artikelen zelf. Vecht vetes achter de schermen uit en val de bezoekers daarmee niet lastig. Zo simpel is het. pffff

    Like

  53. vederso zegt:

    @ Linsky. Door jouw dramatisch gebaar op te stappen, zette je EJ voor het blok, zeer kwalijk en niet van veel inzicht getuigend, waar jij zo graag aan refereert. Nu niet de vermoorde onschuld spelen. Handreiking? Dat geloof je toch zelf niet.

    Like

  54. annabel zegt:

    Mijn hemel . wat een ongelofelijke draad. Mijn ontzetting dat Martien bij AP verdween veranderde in grote vreugde toen ik hem bij Hr. Bron terugvond. Ach konden wij allen elkaar maar in de eigen waarde laten en ons verenigen in dat wat ons bind. Komop Martien , laat ons niet in de steek!!!
    En Linsky , ook u lees ik graag dus ik ben blij dat u op uw besluit terug komt. En tot slot , Hr. Bron uw vertalingen zijn onmisbaar wat mij betreft. Er zal heel langzaam een omslag plaats vinden in het denken en we hebben alle krachten nodig. Mijn gevoel zegt dat 2012 een heel belangrijk jaar gaat worden in de geschiedenisboeken. Dus , krachten bundelen en DOORGAAN!!

    Like

  55. Marijke . zegt:

    Goed zo Annabel je hebt helemaal gelijk.En tegen die onrustt zaaiers zou ik zeggen houd er mee op.Jullie beginnen op Moslims te lijken die houden ook van onrust zaaien en dat verdient EJ niet.

    Like

  56. Martien Pennings zegt:

    Kijk eens aan, het is een echte soap geworden.
    Ik stel voor dat ik dan toch maar voor deze site blijf schrijven en dat Linsky en ik uit elkaars vaarwater blijven.

    Like

  57. qutrex zegt:

    Helemaal te gek Martien ! En dat meen ik echt. Doe lekker jouw ding, datgene waar jij zo’n topper in bent, en laat ook Linsky z’n gang gaan !

    Like

  58. Marijke . zegt:

    Thanks Pennings and Linsky.Now go to work.Amen

    Like

  59. 1234 zegt:

    @ qutrex 11:27

    Nou, de achterlijke hypocrisie van wereldverbeterende kwebbelaartjes zichtbaar maken is verdomd belangrijke info hoor. Je zal maar met zo’n zooitje naar het front moeten. We gaan info weglaten vanwege treurig hersenbeheer, lees je dan. Dat pik je toch niet, dat val je toch lastig. En er is resultaat!

    Like

  60. vederso zegt:

    @ Martien, prima, ik ben benieuwd wat je volgend artikel is.

    Like

  61. E.J. Bron zegt:

    ZO, NU DE WEBMASTER ZELF EVEN: AAN ALLEN! DE PLOOIEN ZIJN GLADGESTREKEN, ZOWEL LINSKY ALS MARTIEN PENNINGS BLIJVEN GEWOON SCHRIJVEN OP DE BLOG. ONDERGETEKENDE IS HIER ZEER CONTENT MEE, AANGEZIEN BEIDE HEREN IEDER OP HUN EIGEN WIJZE IETS TOEVOEGEN AAN DE SITE.

    DUS: WE TREKKEN EEN VETTE STREEP EN WE GAAN WEER DOOR MET DATGENE WAT HIER THUISHOORT – HET BEKRITISEREN VAN DE ISLAM EN DE VERDEDIGING VAN ISRAEL!!

    BEIDE MANNEN: BEDANKT VOOR DEZE VERSTANDIGE OPLOSSING!! 😀 😀 😀

    PS: Vanaf dit moment worden er absoluut geen persoonlijke aanvallen meer ingezet. We bestrijden elkaar op de inhoud op een fatsoenlijke manier! Dit geldt voor IEDEREEN die comments wenst te geven op artikelen op deze weblog!

    Webmaster E.J.

    Like

  62. Linsky zegt:

    Marijke,
    ik was al weer aan het werk hoor, ik lees en tik me verdomme te pletter. 🙂

    Like

  63. qutrex zegt:

    1234 : het gaat hier om de content, niet om de persoonlijke verhoudingen tussen de bloggers zelf. Wellicht dat jij het snode plan hebt om er een soap van te maken, dat kan zijn. Maar ik hoop dat het opperhoofd hier de boel wat dat betreft strak aan de lijn zal houden. Martien en Linsky zijn er nu blijkbaar uit. Laten we daar blij mee zijn. Er kan een punt achter worden gezet, dus niet doorzeuren svp.

    Like

  64. vederso zegt:

    @ qutrex. Mee eens.

    Like

  65. Linsky zegt:

    Breivik-proces geschorst

    De zitting in de geruchtmakende zaak rond de slachtpartij van Anders Behring Breivik is geschorst. De aanleiding is een schoen die naar Breivik werd gegooid door de nabestaande van een van zijn slachtoffers.
    De schoenengooier zou hebben geschreeuwd: “Jij hebt mijn broer vermoord, loop naar de hel!” Dat tweet de in de zaak Breivik gespecialiseerde journalist Luuk Mulder. Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2012/05/brekend-breivik-proces-geschorst

    Like

  66. E.J. Bron zegt:

    @1234

    Vooral zo doorgaan met stoken en schelden, dan kunt u er zeker van zijn dat u 123(4) een ban krijgt.!! De zaak is opgelost en daarmee is de kous af!

    Webmaster

    Like

  67. 1234 zegt:

    @ E.J. Bron

    Als ik de artikeltjes en de commentjes van Pennings weer kan vinden is mij verder alles goed, Bron. Lach me altijd te barsten om ‘m. Petje af dat u ‘m weer durft te hosten!

    Like

  68. Schnoebel zegt:

    Zat ik ‘m toch effe te knijpen!
    Maar hoera, hoera, het is opgelost. Zo doe je dat onder valwassenen.
    Hoef ik gelukkig niet verstoken te blijven van mijn favoriete schrijvert .

    Like

  69. Tom Hendrix zegt:

    @linsky 12.35. uur, tegen de LINKSE SCHOENENGOOIER zeg ik bij deze VUILE ROOIE DUIVELS jullie HEBBEN ons UITGELEVERD AAN DE KANKER ISLAM. Ik kots steeds meer op LINKS, walgelijke geperveteerde mensen dat het er zijn.

    Like

  70. Linsky zegt:

    Tom, het schijnt een nare gewoonte te zijn van dat islamitische geteisem, en wordt algemeen beschouwd als een van de ergste beledigingen……….
    Nog afgezien van de luchtvervuiling, hè, die zweetpotenstank, bah, brrrr
    Een verkapte poging de atmosfeer te bederven.
    Was dat maar het ergste wat ze deden.. 😦

    Like

  71. louis-portugal zegt:

    Gelukkig is er weer rust in de tent en gaan we verder met onze verwondring over links Nederland betrffende islam, euro en nog een paar dingetjes.want daar is werk genoeg.

    Like

  72. Als we elkaar zouden aanvalln dan is er geen stopen meer aan hierzo.
    Want dat zouden zij ook graag willen, die islamieten zeker weten ..

    Like

  73. Tom Hendrix
    *****************
    wat denk jij van geert wilders eigenlijk?

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s