Post van Keesje Maduraatje

Collega’s,

zoals jullie misschien gelezen hebben besteed ik al enige tijd aandacht aan de intimidatie, de wazige bestuursstructuur, de missende financiële verantwoording, de anti-Israël hetze en de antisemitische opmerkingen binnen het Joods-Marokkaans netwerk.

Ik ontving een dreigbrief van een advocaat, waarin ook een dreiging in de zin van: “We gaan het via je werkgever spelen” was opgenomen. Ik neem deze bedreigingen uiterst serieus en heb daarom de betreffende blogs voorlopig op zwart gezet om de druk van de ketel te halen.

http://keesjemaduraatje.blogspot.nl/

Ik hoop dat anderen , met name Joden die uit het netwerk zijn gezet met de verwijzing naar hun vriendschap met mij, het stokje overnemen.

Intussen heeft Carel Brendel al een blog over het JMNA en de bedreigingen geschreven. Het NIW bereid ook een artikel voor. Ik hoop dat ze het plaatsen.

Door:

Keesje Maduraatje

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in antisemitisme, Joden, Jodenhaat, Marokko. Bookmark de permalink .

14 reacties op Post van Keesje Maduraatje

  1. Henk der Niederländer zegt:

    Klasse posting Bert en bedankt
    Ondertussen zijn een aantal kamerleden al ingelicht over dit voorval.

    Like

  2. G.Deckzeijl zegt:

    Beste Kees,
    Buigen voor het Nieuwe Nazi-Fascisme(zie laatste twee bestsellers van Oriana Fallaci) is het domste wat je kunt doen.
    Die intimidatiepraktijken zijn rechtstreeks gelieerd aan HET PROJECT.
    Glen Beck 1: http://tinyurl.com/9rxnz5j
    Glen Beck 2: http://tinyurl.com/9l48fa2
    Antivenin: http://tinyurl.com/5za2bg
    Meer hierover: klik in de HEADER de knop links naast CONTACT aan.

    Like

  3. G.Deckzeijl zegt:

    Natuurlijk had ik Glenn zo moeten schrijven, maar je, haast hè…

    Like

  4. Henk der Niederländer zegt:

    Link 2 Werkt niet Gerrit

    Like

  5. G.Deckzeijl zegt:

    @Henk,
    Ja, je hebt gelijk.Maar de mop is dat die link van mij -toen ik dat Deel II van G.B. voor het eerst zag, wel werkte… Anyway(en dat had je ZELF* ook kunnen opzoeken op YT…!!!!!), hier is Deel II.

    *geldt voor iedereen op het net. Ik heb ’t mezelf geleerd, jullie moeten dat ook maar gaan doen.

    Like

  6. Philippine zegt:

    Beste Keesjemaduraatje, ik lees uw blogs heel graag. Al jarenlang. Laat u niet kisten!

    Like

  7. Pingback: Berufsverboten: als je niet politiek correct genoeg bent op je werk……of klokkenluider bent….. | tora-yeshua.nl | Tora Yeshua | tora-yeshua.nl

  8. Philippine zegt:

    Een artikel over Mohammed Rabbae die volgens mij ook iets in de pap te brokkelen heeft van het Joods-Marokkaans Overleg.

    http://www.petersiebelt.nl/index.php/archief/46-mohammed-rabbae-lang-leve-de-revolutie.html

    Like

  9. Pingback: Berufsverboten: Als je niet politiek correct genoeg bent op je werk… of klokkenluider bent… | Welke toekomst is voor ons weggelegd?

  10. baksteen zegt:

    Lastig he JMNA die tegengeluiden en de waarheid?, dus wat ga je dan weer doen als Marokkaan, beledigd zitten wezen.

    Like

  11. Pingback: Op de bres voor Keesjemaduraatje | De Vrije Chroniqueurs

  12. louis-portugal zegt:

    Goeie post en reacties. Mijn dank.

    Like

  13. Henk der Niederländer zegt:

    Omdat niet iedereen op Faceboek wil copypast Ik hier even een bericht van Keesje Maduraatje welk hij op Faceboek gezet heeft

    Gisteren verscheen het nieuwe nummer van het Nieuw Israelitisch Weekblad met twee pagina’s over het conflict binnen het Joods Marokkaans Overleg. Ik ben er echt blij me om drie redenen: Eindelijk laten de Joodse oud-bestuursleden en de verwijderde leden eens van zich horen. Tot nog toe was de pro-Israelische blogger Keesjemaduraatje één van de weinigen die aandacht aan de crisis besteedde. Ten Tweede is nu het maatschappelijke belang van de zaak aangetoond en zal het “lekken van documenten” niet meer in een civiele procedure verboden kunnen worden. Ten Derde is het belangrijk dat de krankzinnige discriminerende situatie van Mohammed Rabbae in het bestuur van het JMNA terwijl Esther Voet van het CIDI geweigerd wordt, nu eindelijk eens bekend wordt.
    Hier komt de eerste bladzijd e en de tweede komt ernaDe feiten in het artikel kloppen niet. Jammer dat de journalist een paar keer Keesjemaduraatje noemt, maar niet de moeite neemt even te bellen. Er w
    erden in oktober 2011 al mensen uit de Facebookgroep van het JMNA gegooid. Ik werd eruit gegooid omdat ik in de LJG synagoge met de PVV Kamerleden Fernandez en Kortenhoef had gepraat en daarna een like had gezet op de Facebook pagina van Fernandez. Na mij werden ook Ruth Dascal en Dani Tadmor en Paulus H. Van Zee eruit gegooid, vanwege de pro-Israelische opmerkingen. Ruth werd er alleen maar uitgeooid omdat ze ons kent. Ze had nog niks gezegd. Opgemerkt, dat Ruth bij het ontstaan van de staat Israel al in Israel woonde en alles van dichtbij heeft meegemaakt. Maar toch eruit gegooid. Pas in Maart, nadat de discussie zonder ons was verder gegaan en Harry Polak regelrecht uitgescholden werd en er antisemitische opmerkingen op het forum werden toegelaten. De bewijzen hebben wij, hebben we besloten de discussie te publiceren.

    Like

Geef een reactie

