Geschiedenisonderwijs op historisch dieptepunt

Screenshot_2

Onderwijs in Nederland, het is een gefeminiseerde, politiek correcte brainwasserette voor de jeugd. Een grondig wasprogramma op zestig graden met een schepje extra meningsverzachter voor een grondig gekleurd resultaat, levert geheid kraakfrisse D66/PvdA/GroenLinks-stemmertjes. Al eerder schreven we over de beslist fatsoenlijke normen en waarden die onze kinderen te verstouwen krijgen. Politieke en sociale beïnvloeding kan niet vroeg genoeg beginnen. Ziehier hoe basisschoolkinderen via de geschiedenislessen worden gedresseerd tot model-EU-onderdaantjes.

Lees verder>>>
(h/t Martien Pennings)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Geschiedenisonderwijs op historisch dieptepunt

  1. Martien Pennings zegt:

    Mijn top-studente Annabel is blijkbaar ook sterk in de metaforiek.
    Hoe ze die wasverzachter inzet!
    Méér dan een huisvrouwtje!

    Like

  2. Jan zegt:

    Die lui kennen niet eens goet schreive.

    Doet mij denken aan antwoorden die docenten kregen op wiskundevraagstukken




    En iedere Aziaat, in dit geval Vietnamees is ook geen rekenworder

    Like

  3. Theresa Geissler zegt:

    Ja, verschrikkelijk. Zelf heb ik nog nèt wèl gedegen geschiedenis-onderwijs gehad. Geweldig! Dat was het fijnste vak op school!
    En louter op aandringen van mijn ouders volgde ik als jong-volwassene één jaar Frederik Muller Academie waar ik geen ene moer van terecht bracht, met name vanwege mijn volslagen computer-analfabetisme. (hadden mijn ouders niet door, dat computerkennis een must was.Nou ja, ik toen óók eerst niet.) Maar tussen alle tweeën en drieën -want ik had er vanaf het begin al de bàlen van; ook drukkerskunde was bijvoorbeeld een ramp) stond dat jaar wèl een 9 voor cultuurgeschiedenis.
    Maar dat hebben mijn zoons niet van mij overgenomen, want het interesseert ze geen bàl, temeer daar zij het op school óók niet meer gericht kregen.
    Ja, halve maatschappijleer-lesjes, zoals bij het artikel staat afgebeeld, dàt wel.
    Maar geen enkele naam hebben ze nog geleerd. Dat is toch schandalig?!
    De Baghwan-beweging had het het Nederlandse onderwijs destijds niet verbeterd: “Wat de kinderen op onze scholen leren…..eh…..geen geschiedenis, nee. Dat is geweest, daar heb je niets”aan……
    Oh nee? Nooit gehoord van ‘Voorwaarts en niet vergeten?’
    Ik denk eerder dat men doodsbang is, dat de kinderen zich later te veel van alles bewust zullen worden en dan niet genoeg over zich heen laten lopen. Door moslims, bijvoorbeeld. Gewoon een links complot.
    Kennis is macht en dat geldt zéker hiervoor!

    Like

  4. Jan zegt:

    Volgens mij heeft Eerlijk Delen Diederik Samsom aan dit prutproefwerk meegewerkt want ik zie ‘deelden alles samen’ staan wat afgrijselijk Nederlands is.

    Like

  5. Republikein zegt:

    Kijk uit voor namaakmakelaars!

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s