“VERNIETIG ISRAËL”, MOEDIGEN HAMAS-LEIDERS TIENERS UIT GAZA AAN


“Omwille van Allah houden wij van de dood net zoveel als onze vijanden houden van het leven
.”

Dat vertelde Hamas-premier Ismail Haniyeh aan duizenden jonge Arabische Palestijnen vorige week tijdens een diploma-uitreiking als afsluiting van een Hamas jongerenkamp in het Yarmouk stadion in de Gazastrook. Haniyeh en andere hoge Hamas-functionarissen spoorden de jonge “afgestudeerden” niet alleen aan om Israël te vernietigen, maar ook om hun strijd over de hele wereld uit te dragen, zoals te zien en horen was in een Al-Aqsa TV uitzending op 16 januari, vertaald door MEMRI, het Middle East Media Research Institute.

Deze generatie, als Allah het wil, zal Israël overwinnen, zei Hamas minister van Binnenlandse Zaken Fathi Hammad. Laat ik U feliciteren met Uw toekomstige overwinning en vernietiging van Israël, vervolgde Hammad. Zoals ik gisteren al zei, ze hebben nog slechts acht jaar te gaan. We bidden voor Allah, dat hij uit jullie midden leiders en martelaren zal kiezen, niet alleen in Palestina, maar over de hele planeet aarde, zodat de oproep tot Jihad over de hele wereld zal gaan en de hele wereld de religie van Allah zal omhelzen.

Screenshot_20

De jongerenkampen met de naam “pioniers van de bevrijding” worden beheerd en aangestuurd door de ministeries van Onderwijs en Binnenlandse Zaken van het Hamas-regime. Zo’n 13.000 jongeren uit de hoogste klassen van het middelbaar onderwijs hebben deelgenomen aan dit trainingskamp dat een week duurde, in vergelijking met  5000 vorig jaar toen het programma werd gelanceerd, aldus Israëlische bronnen die ook kennis hebben over de inhoud van dit soort programma’s.

Het korps van instructeurs bestaat voornamelijk uit actieve leden van Hamas-veiligheidsdiensten en het leerprogramma bevat wapentraining, eerste hulp, zelfverdediging, mars oefeningen en zogenaamde “security awareness” bijeenkomsten betreffende het identificeren van Israëlische spionnen.

Zet voort wat je begonnen bent in het kamp, moedigt Hamas minister van Onderwijs Osama al-Mazini aan. Leer uit het hoofd wat je hebt gehoord en gezien in het kamp en pas het toe op het slagveld als je de vijand ontmoet.

De bijdrage laat duizenden jonge Palestijnen zien, gekleed in het zwart en in formatie staand als zij luisteren naar de hoge Hamas-officials die hun aanmoedigen te sterven in de strijd tegen de Zionistische vijand.

Screenshot_21

Later in de clip zien we de geslaagden militaire oefeningen uitvoeren zoals we vaker zien in terroristische trainingsvideo’s, inclusief klimmen over muren, slingeren over een klimrek en springen door in brand staande objecten. Zij houden ook raketwerpers vast en geweren.

Niets verwacht je hier dan enkel gedood worden of te gaan, verklaart een geslaagde. Onze boodschap voor de Zionistische vijand overal en op elk tijdstip is dit: Je zult nooit genieten van een plezierig leven in ons geliefde thuisland. Wij, de zonen van de Futuwwa kampen, zullen je tegenmoet treden op elke heuvel, in elk dal en op elke weg.

Hamdi Shaqura, onderdirecteur programmazaken op het Palestijns Centrum voor de Rechten van de Mens, een in Gaza gevestigde waakhond, zegt dat zijn organisatie geen verklaring afgeeft betreffende de training. Zover ik weet zal ook geen andere organisatie in Gaza een verklaring afgeven, vertelde hij The Times of Israël.

Omar Dawabha, een leerling uit het elfde leerjaar die ook deelnam aan de training, werd aangehaald op de website van het ministerie van Binnenlandse Zaken van Hamas waarop hij vertelt: ”Ik heb geleerd hoe ik onze rechten en beginselen kan beschermen”. Een andere student, Mohammed Abu Nar, bracht  de Al Aqsa Moskee in Jeruzalem in als afsluiting van de ceremonie.

“Wij zijn de pioniers van de bevrijding, wij komen om je te zuiveren van de Zionisten,” vertelde hij.

Screenshot_22

Bron:
www.timesofisrael.com
Elhanan Miller

Vertaald uit het Engels door:
Guus Velraeds
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Palestijnen", "Palestina", antisemitisme, antizionisme, Arabieren, Barbarisme, Desinformatie, Gazastrook, Genocide, Hamas, hersenspoeling, Islam, Israël-vijandigheid, Jihad, Jodenhaat, Krankzinnigheid, Moslims, Racisme, Rotzakken. Bookmark de permalink .

15 reacties op “VERNIETIG ISRAËL”, MOEDIGEN HAMAS-LEIDERS TIENERS UIT GAZA AAN

  1. Yiooda zegt:

    Psalm 140. Van David.

    Gebed om bescherming tegen de anarchisten!

    Red mij o Heer van deze boze mensen,
    zij beramen moord en doodslag in hun wensen,
    Bewaar mij toch voor mannen van het geweld.
    zij gaan zó erg tekeer, tot ik ben geveld.

    Hun tongen zijn gespleten als die van slangen,
    behoed mij Heer voor het negatief verlangen,
    Addervergif onder hun lippen is het doel.
    red mij met Uw sterke Hand uit het strijdgewoel.

    Zij willen met geweld mijn voeten tillen,
    zij zijn al klaar om levend mij te villen,
    Hovaardigen staan al klaar met strik en koord.
    en slapen niet voor ze mij hebben vermoordt.

    Ik zeg daarom tot de Heer:”U bent mijn God,
    verlos mij van de vijand, gedenk mijn lot,
    Luister toch naar mijn luide smeekgebed.
    bescherm mij, zodat mijn hoofd wordt gered.

    Heer, willig de begeerte van de anarchist niet in,
    verlos mij van die vijand en geef mij weer nieuwe zin.
    Doe zijn aanslag maar missen wanneer hij zich verheft.
    U zult ten dode treffen voordat hij het beseft.

    Laat gloeiende kolen op hen nederdalen,
    zodat ze niet opstaan om nieuw vuil te halen,
    Doe hen vallen in diepe kuilen van vuur.
    voor de kwaadspreker slaat nu het laatste uur.

    Dat het onheil de mannen van dit geweld zal vangen,
    zodat de armen weer kunnen zingen, hun gezangen.
    De Heer heeft het lot van de ellendige beslecht,
    Hij heeft daarbij alle mannen van het geweld berecht.

    Waarlijk de rechtvaardigen zullen daarom Uw Naam prijzen,
    de oprechten zullen rustig wonen en op U wijzen!
    Uit de Bundel van 150 op rijm geschreven Psalmen door Yiooda.

    Uit de Bundel van 150 op rijm geschreven Psalmen door Yiooda.
    Psalm 140. Van David.

    Gebed om bescherming tegen de anarchisten!

    Red mij o Heer van deze boze mensen,
    zij beramen moord en doodslag in hun wensen,
    Bewaar mij toch voor mannen van het geweld.
    zij gaan zó erg tekeer, tot ik ben geveld.

    Hun tongen zijn gespleten als die van slangen,
    behoed mij Heer voor het negatief verlangen,
    Addervergif onder hun lippen is het doel.
    red mij met Uw sterke Hand uit het strijdgewoel.

    Zij willen met geweld mijn voeten tillen,
    zij zijn al klaar om levend mij te villen,
    Hovaardigen staan al klaar met strik en koord.
    en slapen niet voor ze mij hebben vermoordt.

    Ik zeg daarom tot de Heer:”U bent mijn God,
    verlos mij van de vijand, gedenk mijn lot,
    Luister toch naar mijn luide smeekgebed.
    bescherm mij, zodat mijn hoofd wordt gered.

    Heer, willig de begeerte van de anarchist niet in,
    verlos mij van die vijand en geef mij weer nieuwe zin.
    Doe zijn aanslag maar missen wanneer hij zich verheft.
    U zult ten dode treffen voordat hij het beseft.

    Laat gloeiende kolen op hen nederdalen,
    zodat ze niet opstaan om nieuw vuil te halen,
    Doe hen vallen in diepe kuilen van vuur.
    voor de kwaadspreker slaat nu het laatste uur.

    Dat het onheil de mannen van dit geweld zal vangen,
    zodat de armen weer kunnen zingen, hun gezangen.
    De Heer heeft het lot van de ellendige beslecht,
    Hij heeft daarbij alle mannen van het geweld berecht.

    Waarlijk de rechtvaardigen zullen daarom Uw Naam prijzen,
    de oprechten zullen rustig wonen en op U wijzen.

    Uit de Bundel van 150 op rijm geschreven Psalmen door Yiooda.

    Like

  2. bigljohn zegt:

    Zo’n enorme Palestijnse haat tegen Israel. De Palestijnse jeugd die als soldaat gedrild wordt en al met zware wapens rondzeult. Wat moet dat wel niet worden. Israel heeft maar een keuze, de totale vernietiging van de Palestijnse staat. Die smerige Jihad ratten moeten verdelgd worden, voordat Israel er zelf door aangevallen word. De eerste klap is een daalder waard, maar Israel moet die wel als eerste uitdelen ! De afloop van zo’n conflict, een Palestijnse aanval tegen Israel, waarbij zich waarschijnlijk de hele Arabische regio gaat mengen, zou zeer nadelig kunnen uitpakken voor Israel.

    Like

    • tom zegt:

      hoi bigljohn,de geschiedenis heeft ons geleerd dat Israel in z,n eentje het hele midden oosten weg kan vagen.dit is iets wat de arabieren donders goed weten.ze kijken wel uit om Israel openlijk aan te vallen,dat is ook de redden waarom het allemaal zo sluiperig en gluiperig gaat.mijn advies aan die hele regio is dan ook,maak alstjeblieft die fout.

      Like

  3. Sjaak8.1.2014U zegt:

    Vieze vuile gore Laffe smeerlappen ! Ze slaan een toon aan
    wie in noordkorea ! En die nu hun kinderen opfokken zijn bij
    het begin van een oorlog als eerste in een schuilkelder !

    Like

  4. Jan zegt:

    De moskeeën zijn onze kazernes

    Gaza, moskee 2009

    Like

    • Jan zegt:

      En al dat linkse volk maar kwekken over een ‘palestijnse’ staat. Te lui ‘den Finger krumm zu machen’ behalve om de trekker van een Kalashnikov.

      Overigens, als al dat uitschot bijeenkomt zoals op de foto is dat de gelegenheid voor het IDF de gehele kliek met een klap weg te vagen.

      Like

  5. louis-portugal zegt:

    Wat een stelletje BRALLERS zijn die palestijnen.
    Wacht maar totdat het echt zover komt.
    Ik heb ergens gelezen dat het egyptische leger al 1200 tunnels heeft dichtgegooid.
    Daar zullen ze echt blij mee zijn.

    Like

  6. Goed werk Guus.
    Maar ik herhaal het nog maar eens: de linkse monopolie-media zijn de sleutel van alles.
    Als we er niet in slagen die te vernietigen, zal dit kwaad overwinnen.
    De “innere Feind” is de gevaarlijkste.
    Zoals je ziet, gebruik ik een term die de nazi’s ook gebruikten om de binnenlandse vijand mee aan te duiden.
    Inderdaad, álles is geperverteerd: de mainstream-media zetten de Israëli’s als nazi’s weg en beschermen de echte nazi’s (Hamas, Fatah, de hele islam) door te verzwijgen wat ze in werkelijkheid zijn.
    Een tot in de kern verrotte geest heerst in onze cultuur.

    Like

  7. Jan zegt:

    Arabs Set Police Station on Fire in Jerusalem
    Aryeh King, nationalist Jerusalem city councilman and member of the municipality’s Emergency and Security Committee, was present at the scene of the attack and managed to document it. According to King, instead of stopping the attackers, police officers fled the scene.
    http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/177946#.UxDRvOX3TU2

    Like

  8. Jan zegt:

    Niets over gehoord in de media: Arabische terroristen gooien brandbommen naar bus met meisjes

    Firebombs on Bat Mitzva Girls’ Bus
    A well-planned firebomb attack on a bus full of Jewish schoolgirls Tuesday could easily have ended in tragedy, but no news source even reported that it took place, except for the one you are currently reading – Arutz Sheva.

    The girls were sixth-graders from a religious school in central Israel. They were on a bat mitzva tour of the Cave of Machpela in Hevron, a site recognized by the government as an official heritage site, when four terrorists ambushed it with firebombs.
    http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/180688#.U3bvXsb2Ygn

    Wel dit:
    Israelische leger schiet twee jonge Palestijnen dood tijdens Nakba-herdenking
    http://www.nujij.nl/algemeen/israelische-leger-schiet-twee-jonge-palestijnen.28219220.lynkx

    Maar er wordt ‘vergeten’ dat zij met stenen gooiden.

    Like

  9. Jan zegt:

    Moslims in Israël zijn weer begonnen met hun brand-jihad

    Two more fires and Arab arsonist confession day after capital threatened by massive blaze
    After a massive forest fire covered Jerusalem in ash and caused residents to be evacuated on Wednesday, two more fires broke out Thursday in what many suspect is part of a series of arson attacks.

    A blaze was discovered Thursday in the wadi (valley) between Har Hotzvim and and Golda Meir Boulevard in the north of Jerusalem. Traffic from the Golda Intersection to the French Hill Intersection in the northeast of the capital was closed to cars while firefighters dealt with the fire.

    Roughly the same time on Thursday afternoon, a fire broke out in a field of thorns right by the city of Karmiel in the Western Galilee, located in Israel’s north. The fire occurred right by the Arab village of Nahf, located adjacent to the Jewish city.
    http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/182203#.U6z6jMb2Ygk

    Like

  10. Pingback: Training voor kinderen in Gaza: vernietig Israël – in acht jaar | Likoed Nederland

Geef een reactie

