Wat levert Geert ons een rotstreek

Screenshot_12

(Door: Peter Selie)

Geert heeft zijn en onze vijanden een enorme dienst bewezen. Ja, ik vind ook dat criminelen het land uitgezet moeten worden, maar niet alleen Marokkanen. Als de overheid daar serieus iets aan wil doen dan is er werk aan de winkel en kunnen we in het vervolg  miljarden besparen aan de schade die ze veroorzaken, maar ook aan hun onderhoud.

Hoe kom je überhaupt op het idee om, en dan ook nog zo vlak voor de Europese verkiezingen, zo’n stomme uitspraak te doen. Je breekt je eigen partij af! Ieder bekijkt het op zijn eigen manier, maar dit is voor de  vlees noch vis club van Pechthold  een Godsgeschenk. Alles wat je denkt, is nog niet verstandig om dat ook publiekelijk uit te kramen. De illusie van een winst straks in Europa heb ik reeds laten varen. Wat bezielt je in ’s Hemelsnaam? Uit de eerstvolgende peiling a.s. zondag zal dat al duidelijk blijken.

Wie is er straks die je verdedigt? Moszkowicz kan je niet meer bijstaan, en daarbij zijn de D66-rechters gretig genoeg om wat ze bij anderen door de vingers zien bij iemand als jij zwaar te straffen en dan is het uit met je club! Trouwens, met de rechtspraak is het in Nederland sowieso droevig (Demmink en Chipshol ) gesteld.

Ik ga dus maar eens kijken naar een alternatief.

Door:
Peter Selie
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Geert Wilders, PVV. Bookmark de permalink .

81 reacties op Wat levert Geert ons een rotstreek

  1. E.J. Bron zegt:

    Op dit artikel is voor ondergetekende blogregel 1 van toepassing: “De vertalingen/artikelen op deze site geven niet per se de mening van de vertaler/webmaster weer.”

    Webmaster E.J.

    Like

    • Monalisa zegt:

      Peter Selie ik zeg het anders er had geen pers en tv bij moeten zijn op Twitter ging al geruchten van de PVDA NSB’ers die rustig daar zaten te twitteren.

      Like

  2. Danny zegt:

    @ Peter Selie

    ik blijf achter Wilders staan. De man zegt gewoon wat meer als de helft van de Nederlanders denkt en dat mag niet. Dat noem ik hypocriet.

    Peter ik wens je succes bij het zoeken naar een alternatief.

    Like

  3. Tom Hendrix zegt:

    Persoonlijk vond ik de uitspraak, gedaan door Dhr. Wilders onverstandig. In principe geloof ook ik wel, dat hij daarbij criminele Marokkanen op het oog had, en de jeugdigen van Marokkaanse oorsprong, die zich door een intimiderend gedrag te uiten, ver verwijderen van onze samenleving.
    Maar, goedwillende Marokkanen- en dan laat ik in het midden of dat vrome moslims zijn- kan je in mijn optiek niet over een kam scheren met de eerder genoemde probleem- Marokkanen.

    Like

    • lucky bee zegt:

      Criminele marokkanen of niet alle moslims horen hier niet thuis egaal van waar ze ook komen .Ze aanbidden een andere God als wij en dat kan God niet dulden.

      Like

    • jitskesez zegt:

      Als het goedwillende Marokkanen waren bleven ze wel in Marokko. Geen enkele moslim in een niet-moslim land moet worden beschouwd als goedwillend of matig of vreedzaam. Het blote feit dat ze hier zijn betekent dat ze NIET vreedzaam zijn maar AGGRESSIEF en uit op ons veroveren. Dat is de ENIGE reden dat Moslims hier komen. Ze moeten allemaal terug, Islam moet weg uit Nederland.

      Like

  4. dutchess43 zegt:

    Ik ga NIET kijken naar een alternatief PeterSelie, maar je hebt geen 100% ongelijk met wat je beweert.

    Like

  5. Driek zegt:

    Peterselie. U schrijft: “Hoe kom je überhaupt op het idee om, en dan ook nog zo vlak voor de Europese verkiezingen, zo’n stomme uitspraak te doen. Je breekt je eigen partij af!”

    Meneer Peterselie, ben het met u eens, u heeft het duidelijk geformuleerd. Ik heb dat ook op deze site vermeld. Met dit soort uitlatingen jaag je iedereen op de kast. Hij kan dat pas roepen als hij de overwinning in zijn zak heeft, en dat heeft Wilders nog lang niet, nu krijg je allemaal verontwaardigde reacties, vooral van die politieke linkse zwendelaars. Jammer hoor. We waren, dacht ik, op de goede weg, maar dit vind ik stom. Ik ben bang dat hij nu te ver gegaan is. Die lieden die nu de PVV uit verontwaardiging verlaten zijn natuurlijk ook geen knip voor hun neus waard. Wat een slapjanussen zijn dat.

    Like

  6. s breget zegt:

    Om geen hartproblemen van boosheid te krijgen van onze vriend Wilders kijk ik vandaag alleen maar naar E.J.Bron .

    Like

  7. johannes zegt:

    nou dan, ik blijf op Wilders stemmen hij is de enige echte vent tussen al dat lullige zooitje hij durfde te zeggen wat anderen niet durfden te zeggen ,weg met dat moslim volk,geen islam in nederland.
    op rotten.

    Like

    • wouteenhoorn zegt:

      Johannes ik ben het helemaal met je eens. Vreemd voor mij dat er mensen op deze site staan die het hem kwalijk nemen. Ik heb eens bij mijn kennissen gepolst en die vinden er niets verkeerds aan. Ik dus ook niet. Jammer

      Like

  8. M.A.L. Sion zegt:

    De uitspraak van Geert getuigt ook van moed. Hij zal donders goed geweten hebben wat hij los maakt. Hij is de leider van de Partij van de Vrijheid. Die vrijheid geldt ook voor zijn fractieleden. Ze vliegen als duiven uit de til. Ze vinden dat Geert te ver is gegaan met zijn uitspraken. Of …. zijn ze bang zelf onder vuur te komen liggen en denken ze het zinkende schip te moeten verlaten voordat het te laat is. Ik denk dat ze niet de moed hebben om achter hun leider te blijven staan.
    Je weet nooit wat er broeit bij de linksche goetmenschen en – niet te vergeten – bij het uitschot van het bewuste volksdeel dat op de korrel werd genomen.
    Eén achterlijke kwibus in het sociale media getoeter deed al een beroep op Volkert. Gekker kun je het toch niet maken. In tegenstelling tot de gedachte van Peter Selie denk ik dat veel meer mensen in Nederland door zullen hebben dat de overgrote meerderheid van de Politieke Partijen en de media bestaat uit lafaards en moslimknuffellaars.

    Like

    • zrast zegt:

      Het domste wat Wilders zei is, dat gaan we regelen. Dat is een groffe leugen want dat kan ie helemaal niet. Ze hebben een NL paspoort en zijn Nederlander helaas, maar zo is het. Wat Wilders heeft gezegd is 100% populistisch en niet constructief. Een tweede Fortuyn is nog niet opgestaan.

      Like

  9. Jean zegt:

    Hetgeen verwijderd moet worden uit heel Europa zijn de islamlovers, de moslims los van nationaliteit of wat dan ook, hetgeen waar moslims voor gaan en staan is levensgevaarlijke onderontwikkelde barbaarse waanzin met al zijn uitwassingen zoals kinderuithuwelijkingen, kinderverminkingen, vrouwendiscriminatie e.d., wij willen die barbaarse smeerlapperij niet in onze samenleving.
    Elke partij die daar voor gaat krijgt onze steun, hopelijk haalt het Vlaams Belang een monsterscore zodat eindelijk komaf gemaakt kan worden met die barbaarse smeerlapperij.

    Like

  10. opa Joop zegt:

    Nou Selie dan ben je net zo,n lafaard als half Nederland.
    Simpel
    Wil je meer of minder islam?
    Wat begrijp je niet aan de vraag?

    Voor mij is Wilders nog veel te netjes geweest.
    Islam mag blijven of islam uitzetten?
    Het antwoord kunt u wel raden toch????

    Boven staande mag ik niet zeggen van half of heel Nederland.
    Nou als ik naar de verkiezing uitslagen kijk krijgt heel Nederland van mij een middel vinger.

    Ik heb mij er al lang bij neergelegd, dit volk is niet te redden.

    Like

  11. Joost Visser zegt:

    Klopt.

    Like

  12. Wat zijn we weer heiliger van de Paus! Als jullie ALLE NEDERLANDERS individueel zouden vragen of zij meer of minder Marokkanen willen, hoeveel zouden er zeggen “MEER” ?

    Like

    • BertG. zegt:

      Niemand. Maar de ontkenning fase is nog erg aanwezig. Het kwartje is bij vele nog niet gevallen.
      Het is ook moeilijk voor te stellen voor de meeste, dat hun aardige buurman misschien weleens een ander doel zou kunnen hebben.
      Zo zijn we namelijk niet opgevoed om zo iets te kunnen bedenken. Laat staan dat andere daar wel mee bezig zijn.

      Like

  13. Pingback: WAT LEVERT GEERT ONS EEN ROTSTREEK | Kiezen Voor Vrijheid

  14. Bauernschmaus. zegt:

    Het was zeker geen slimme zet om op de valreep weer over die vervloekte Marokkanen te beginnen.De trouwe aanhang kent de standpunten dus WAAROM????
    Hij heeft nu geen stok maar een heel bos aan hout gegeven om hem mee te slaan.
    Maar goed,nationalist tot in de kist en mijn steun staat buiten kijf.

    Like

  15. Pilgrim zegt:

    Maak je niet zo druk Peter. Als je hier goed over nadenkt heeft Wilders eigenlijk niets verkeerds gezegd. Ik heb zelf geen enkel probleem met de uitspraken van Wilders dat hij minder Marokkanen in de stad wil (het is ook geen groepsbelediging). De PvdA zegt immers hetzelfde over Oost-Europeanen of had Wilders misschien ook moeten zeggen dat hij voortaan in de stad één Marokkaan per 12 vierkante meter wil? Hij hoeft zich niet door de politiek correcten te laten voorschrijven wat hij wel of niet mag zeggen. Eigenlijk vind ik het wel goed. Een echte lefgozer! Die hetze tegen Wilders is gewoon walgelijke hypocrisie. Ze zoeken gewoon een stok om de hond te slaan. Ik persoonlijk ben er van overtuigd dat hij er meer door zal winnen dan verliezen.

    Nog een tip. Als je er goed over nadenkt is die opmerking van één Oost-Europeaan per 12 vierkante meter veel stuitender (want cynischer) dan de opmerking van Wilders dat hij een beperking wil van het aantal Marokkanen in de stad. Waarom krijgt Wilders dan de volle laag van de media en niet de PvdA? Goed nadenken!

    Like

  16. AdriePVV zegt:

    Wie de moeite neemt de commentaren bij de artikelen in de media te lezen, ook bv de vlaamse of duitse, merkt dat de uitspraken van Wilders veel instemming krijgen.

    Wilders zegt wat veel mensen denken maar niet uit durven te spreken en dat heeft te maken met de gevolgen van de massa immigratie. Destijds is aan de bewoners van dit land ook niet gevraagd of ze akkoord gingen met pakweg 2 miljoen nieuwe medelanders.

    Financieel en sociaal heeft dat grote en zeer nadelige gevolgen gehad voor de autochtone bevolking, vooral als het ging om immigranten uit de islamitische cultuur. Feitelijk is hier sprake van de vernietiging van de maatschappij die onze voorouders hadden nagelaten.

    In principe heeft elke samenleving het recht te bepalen wie ze wil toelaten in haar midden en dat beginsel is de laatste decennia geschonden. Wij hebben als autochtone bewoners niets te zeggen gehad over die toestroom die in het gehele niet in ons belang was.

    Uiteraard had ik liever gezien dat Wilders zijn uitspraken met iets meer nuance had gedaan.

    Like

    • Lis zegt:

      Dat zegt u heel mooi, Adrie. Maar zelfs als Wilders wel nuance had gebruikt, dan was het toch op dezelfde manier gegaan. Zijn woorden worden verdraaid, uit hun verband gerukt of er wordt wat bij verzonnen. Maar ondanks alles blijf ik met volle overtuiging PVV stemmen, omdat alleen de PVV de gevaren van de islamisering benoemd en aan de kaak wil stellen.

      Like

    • Henk der Niederländer zegt:

      Ben Ik het helemaal mee eens en zelfs al had hij het met minder nuance gedaan een beetje meer uitleg had de gemiddelde Nederlander ook zijn bedoeling duidelijk gemaakt

      Like

  17. tiffany zegt:

    ogh heeft geert wilders een ding verkeerd gezegd en dan krijg je dit! Kijk ens naar de andere partijen die wat helemaal onzin praat. Geert is enige die egt zijn mening durft te geven kan ik van die andere niet zeggen scheinheilige mensen die vinden het maar lekker zo hun flink geld in de zak en naar andere land sturem terwijl Nederland het ook nodig heeft!

    Like

  18. Theresa Geissler zegt:

    Je stelt het te scherp, Peterselie! Ik geef direct toe- heb ik al een paar keer gezegd,-dat het geen handige zet geweest is. Maar aan de andere kant was Wilders wel EERLIJK. Hij draait er niet omheen, en geef toe, dat hij dat NOOIT gedaan heeft! Je weet, dacht ik,heus wel dat, als er iets op zijn werkwijze aan te merken is, ik dat ook dóe; ik lik nooit iemands hielen en zeker niet onverdiend. Het wàs onverstandig. Maar vergeet niet, dat hij tot nu toe bijna altijd gelijk gehad heeft. En omdat geen mens onfeilbaar is, viel het eigenlijk wel te verwachten, dat hij vroeg of laat een fout zou maken.
    Maar is dat een reden om hem dan meteen maar te laten vallen, na wat hij op internationaal vlak al van de grond gekregen heeft?
    Denk daar eerst nog eens over na! Bedenk trouwens ook: Er IS geen alternatief.

    Like

    • E.J. Bron zegt:

      Iemand die op dit moment de PVV de rug toekeert, verdient het wat mij betreft niet om terug te komen! NEVER SURRENDER!!

      Like

      • AdriePVV zegt:

        Idem

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Zeg, E.J., dit staat nu in antwoord op mijn comment, maar het is hopelijk toch niet tegen MIJ gericht, hè…..?
        Alsjeblieft zeg…….

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        @theresa

        Nee, uiteraard niet!!!

        E.J.

        Like

      • Henk der Niederländer zegt:

        Bert de meesten draaien de PVV de rug niet toe lijkt me als Ik zo de reacties lees maar iets meer uitleg had Wilders gepast.
        Nu worden de mensen overstelpt met allerlei comments in heel veel bladen blogs en andere informatie maar die zijn hoofdzakelijk anti Wilders en onderschat dat niet het meeste is socialistisch

        Like

      • Danny zegt:

        Je hebt gelijk, heer Bron. De PVV heeft onze steun nu juist hard nodig, nu zij het leven zuur wordt gemaakt door die linkse kerk.

        Like

      • Tom Hendrix zegt:

        @ E.J.Bron: 20.29. uur. Ook ik laat de PVV als kiezer niet vallen. De onderwerpen TEGEN ISLAMISERING en tegen het GEDROCHT EUSSR zijn daar te belangrijk voor. Alleen wilde ik aangeven, dat ik het jammer vond dat Geert Wilders het zo bracht t.o.v. het probleem van de Marokkanen.

        Like

      • Nemesis zegt:

        MEE EENS !

        Like

      • sylvia Groot zegt:

        Mee eens. Wat een stelletje slapjanussen die de PVV de rug toekeren
        Die idioten bezorgen socialisten een orgasme.

        Like

    • BertG. zegt:

      De hele uitspraak is misschien wel heel bewust geplaatst. Om interne stemmen los te krijgen. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Bij enige twijfel.
      En dat Geert elk woord op een goede weegschaaltje neer moet leggen is ‘m ook niet onbekend. Niets is toeval. Scheelt een hoop onzin vergaderingen hierover.
      Ik zeg ook maar wat verder in mijn gedachtes hierover.

      Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Tja, daar zeg je wat. Wie weet…..
        Laten we het hopen, Bert….!

        Like

      • ezra70 zegt:

        Zoals hij wel vaker uitspraken doet om een schokeffect te veroorzaken. Dat is hem gelukt.
        Het schift zichzelf. De kern blijft over.
        Ik blijf zijn streven trouw.

        Like

  19. guusvelraeds zegt:

    Minder Marokkanen, meer Marokkanen. Zijn er in Nederland ook grote groepen mensen die belangrijk meer Marokkanen in Nederland willen hebben? Ik denk het niet. De brakende Spekman, de schande roepende Pechtold, de walgende Asscher en de sinds dit voorval de P.V.V. uitsluitende Rutte en achter hem, het hele over elkaar struikelend politiek correcte zooitje zien diep in hun hart ook liever minder dan meer Marokkanen. Ga er maar gerust vanuit. Hun drive wordt niet ingegeven door deze uitspraak. Hun drive wordt ingegeven door hun angst voor een politieke aardverschuiving die komen gaat in de nabije toekomst. Of Geert Wilders deze uitspraak wel of niet had moeten doen laat ik in het midden en maakt in het geheel van het politieke klimaat ook weinig uit. De hype die nu ontstaat is alleen omdat Wilders het middelpunt hiervan is. Het onlangs uitgesproken Polen quotum van de P.v.d.A. bestaat plotseling niet meer. Het negatieve imago van Marokkanen in zijn algemeen werd en wordt niet veroorzaakt door Geert Wilders. Geert Wilders zet ook geen bevolkingsgroepen tegen elkaar op en de minder, minder scanderende toehoorders in het Haagse etablissement vormen geen fascistisch gevaar. Dat negatieve imago hebben de Marokkanen als groep louter en alleen aan zich zelf te danken. Het imago van een bevolkingsgroep wordt niet gemaakt door een aantal criminelen en ook niet door een aantal goed functionerende burgers van dezelfde bevolkingsgroep. Het imago van een groep wordt gemaakt door de gezamenlijke optel som van decennia maatschappelijke escapades van deze groep als geheel. In het geval van Marokkanen is dat imago helaas slecht tot zeer slecht geworden. Alle Marokkanen die wel aangepast functioneren is meegenomen maar zij doen er niet toe. De helft minder Marokkanen, los van het feit of dit realiseerbaar is of niet, zal significant positief uitpakken voor de Nederlandse statistieken betreffende Jodenhaat, homohaat, intimidatie van vrouwen, straatroof, winkelroof, drugscriminaliteit en misbruik van sociale voorzieningen. Ook ik vind minder Marokkanen een weldaad voor de Nederlandse samenleving ondanks mijn kapper, mijn fietsen reparateur en mijn kruidenier met regelmaat Marokkanen zijn.

    http://www.parool.nl/parool/nl/3587/POLITIEK-BINNENLAND/article/detail/3612486/2014/03/13/Leefbaar-Amsterdam-PvdA-discrimineert-Oost-Europeanen.dhtml

    Like

    • Harry zegt:

      Ik had een aantal klanten van Turkse en Marokkaanse origine .
      Ik heb ze er allemaal uitgedonderd .
      Niks als gezeik , niet of te weinig willen betalen , liegen , knoeien , een grote bek hebben en mijn gereedschap ook nog stelen , opdonderen met dat tuig !
      Heb een bord op mijn werkplaats deur met de tekst : ” WIJ WERKEN NIET HALAL ” .
      Geen enkele geitenn**ker meer gezien !
      Al moet ik tien kilometer omrijden voor een krop sla , ik moet niks van die lui .

      Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Heb je dàt gedaan?! Harry, laat me je een -imaginaire- dikke pakkerd geven!

        Like

      • louis-portugal zegt:

        Harry ongeveer 25 jaar geleden zat ik bij iemand die in Den Haag die ik via een vriend kende.
        Hij verkocht gebruikte auto´s.
        Hij had er pakweg 25 staan.
        Er liep een marokkaan in jurk met zijn zoon.
        Ik zeg Bert (idd.) er lopen klanten.
        Ik heb ze al gezien zei hij, het zijn marokkanen.
        Als argeloze zuiderling vroeg ik wat daar mis mee was.
        Hij antwoordde:
        Altijd gezanik over geld en als je dan eens een keer een auto verkoopt staan ze een week later weer voor je neus met allerlei problemen.
        Ik heb zelf een turkse werknemer gehad die me meer problemen bezorgde in een jaar dan tientallen nederlanders in tientallen jaren.

        Like

    • Henk der Niederländer zegt:

      Helemaal mee eens Guus

      Like

  20. peterselie1 zegt:

    Peter Selie ik wens je veel succes bij het zoeken naar een alternatief, het alternatief moet nog uitgevonden worden mijn beste.

    Like

  21. Harry zegt:

    Wilders moet het wel HEEL bont maken wil ik bedenkingen tegen hem krijgen .
    Want degene die het voortouw neemt om het kankergezwel van de islam te bestrijden en ons welzijn met zijn leven moet verdedigen , heeft bij mij een berg krediet en zal ik tot mijn laatste snik blijven steunen .
    Hij doet het niet voor zichzelf !
    Het is voor ons !
    En het is tamelijk zwak om bij een opmerking die misschien niet zo goed valt , meteen af te haken .
    Kom op , een beetje incasseren maakt je groot !
    Hoeveel hebben andere politici al niet gezegd waardoor we duizend keer meer geraakt werden ?
    Zoals die lorrenboer van de pvda met zijn : ” nivelleren is een feestje ” .
    Of die leipe Cohen tegen zijn voormalige kiezers die klaagden over een overdosis aan buitenlanders in hun straat : “ze wennen er maar aan ” .
    En al die lastenverhogingen die we maar op mogen hoesten .
    Die imbeciel v.d. Camp , met z’n : ” volgevreten landgenoten ” toen ze weer even elf miljard weg wilden geven aan een corrupt failliet land .
    Of heel Rusland tegen ons in het harnas jagen ?
    Die dingen hebben toch honderd keer meer impact ?
    En ze kosten allemaal geld , Wilders’ optie levert geld op !

    Nee , mijn steun heeft ie !
    Als er ooit iets onnodig opgeblazen is , is het dit geval wel .

    Like

  22. Theo Prinse zegt:

    Aspirant leider VVD Minister Schippers sluit PVV niet uit waar Rutte met Opstelten moeten buigen voor Pechtold die zich in de politiek correcte PvdA media hetze tegen de PVV sterk wil positioneren voor de islamitische achterban tegenover de PvdA in Amsterdam met 5 miljard Stads schuld in ruil voor harde rechtse ombuigingen waar Pechtold met de PvdA in A-dam mee wil of moet regeren met als doel om zich als gedoger Rutte-Samsom te wurgen en Pechtold met al die hype en hetze tegelijk in de Europese verkiezingen wil profileren tegenover PVV.

    De opkomst in de gemeente Amsterdam was 270.521 (48,7%). Er zijn 45 zetels verdeeld:

    D66: 14 zetels (26,3%)
    PvdA: 10 zetels (18,1%)
    VVD: 6 zetels (11,1%)
    SP: 6 zetels (11,0%)
    GroenLinks: 6 zetels (10,6%)
    CDA: 1 zetel (2,8%)
    Partij voor de Dieren: 1 zetel (2,7%)
    Partij van de Ouderen (P.v.d.O.): 1 zetel
    ————————
    Chris van der Helm, Joram van Klaveren, Roland van Vliet het gaat je goed met je verdere loopbaan maar lever wel je zetel in bij de PVV want dat is niet chique en gewoon kiezersbedrog. Jullie vinden jezelf vast een hele piet maar je bent slechts een volksverrader !

    Het is namelijk goed wanneer de PVV met boude uitspraken eens flink de psychologische druk laat oplopen in de eigen gelederen.
    De zwakke beentjes zakken dan meteen door de knieën en daar heeft de PVV een broertje dood aan.
    Beschouw het als een banken stress test.

    In de gemeenteraadsverkiezingen heeft de PVV het goed gedaan.
    De opmaat is door de PVV Den Haag gelegd voor de Europese verkiezingen.
    De angst voor de PVV als weder opgestane schrik der zeven zeen wordt wereld wijd in de islamitische landen van Marokko tot de Filipijnen gevreesd.
    Maar meer nog wordt de PVV van Geert Wilders in Europa onder de politieke maffia van Brussel zoals Guy Verhofstadt, Neelie Kroes, Hans van Baalen Martin Schulz enz. gevreesd en vervloekt.
    Met die angst van de vanuit het Brusselse pandemonium opererende Europese maffia hangen elk jaar het afpersen en daarna verbrassen van vele vele honderden miljarden euro”s samen.
    De dagen van de Europese elite zijn geteld.
    De PVV en vele gelijkgestemde partijen zijn in opmars !
    ——————————
    Scheidend PvdA wethouder Ko van Schaik roept de top Samsom Spekman op te vertrekken
    http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-nieuws/co-van-schaik-roept-samsom-en-spekman-op-direct-af-te-treden-1.4278187
    Dat is einde Rutte II
    Maar Pechtold heeft na de goede uitslag voor D66 ook belang bij nieuwe verkiezingen en D66 formateur Rinooy Kan zal zeker wachten met formeren D66 PvdA of D66 VVD GL etc totdat duidelijk is of Samsom Spek blijven zitten of vertrekken
    —————————–
    Sørensen: 100 procent achter Wilders
    http://www.rijnmond.nl/nieuws/21-03-2014/sorensen-100-procent-achter-wilders

    Like

  23. Geronimo zegt:

    Op zoek naar een alternatief Peter? Veel geluk met je zoektocht.

    Kijk, met instemming van de webmaster uiteraard, hierbij nog eens mijn persoonlijke zienswijze m.b.t. al deze bewust zwaar overtrokken heisa, commentaar eerder al geformuleerd naar aanleiding van het art. van de hand van Martin Pennings, dd. 20 maart.

    Maar eerst nog dit.

    Wat u verlangt van Geert Wilders, Peter, is precies die vaagheid die zijn tegenstanders graag hebben. Absoluut niet op de tenen trappen, alles uit de weg gaan, ook de waarheid, om vooral geen proces aangesmeerd te krijgen. Wat blijft er dan nog van over? Een partij als de vele andere, tuk op de macht en daarvoor inbindend op al hun principes tot er niets meer van overschiet, tenzij een verwaterde wijn zonder de minste smaak. Is het dat wat u wil?

    Heb ik het verkeerd voor dat Jezus Christus destijds, althans volgens de overlevering in de Bijbel, tegen Petrus zou gezegd hebben dat hij, Petrus dus, hem al zou verloochend hebben nog vooraleer de haan drie keer zou hebben gekraaid. En zo geschiedde. Kijk, dat is precies datgene wat er hier weer aan het gebeuren is.

    In plaats van te fulmineren tegen Wilders, ik begrijp je motieven wat niet hetzelfde is als ze goedkeuren, zou het gepaster zijn om te trachten te begrijpen en te appreciëren hoe deze verguisde en al jaren met de dood bedreigde politicus, voet bij stek durft te houden. Stel u gewoon de vraag of u het zelf zou aandurven of -kunnen wat Wilders tegen de mainstream in tracht te verwezenlijken. Dat hij fouten maakt, zeer zeker, maar bovenal is duidelijk dat deze man zich tot doel heeft gesteld om zijn volk te behoeden en wakker te schudden m.b.t. immigratie, Europa, de islam. En dat vergt duidelijkheid en een consequente houding. Niemand van ons komt in dit opzicht ook maar tot aan zijn enkels.

    Wat vindt u persoonlijk over de ronduit denigrerende, beledigende, kwetsende uitspraken van zovelen in het land, politici en anderen, die niet alleen Wilders, maar ook al zijn kiezers, waartoe u tot voor kort ook behoorde naar ik mag aannemen, zo zwaar stigmatiseren? Haatzaaierij van de bovenste plank. Of vindt u dit misschien niet stigmatiserend? Waar blijft dan de algemene Nederlandse verontwaardiging over zoveel onrecht het eigen volk aangedaan? Waar blijven de klachten? Het antwoord: nergens, uit angst om uit te komen voor de eigen overtuiging. Angst voor de politiek, angst om fysiek te worden aangevallen, angst voor alles en nog wat.

    Wat denkt u verder dat mevr. Marine Le Pen moet verduren in Frankrijk? Hoe men geprobeerd heeft om voor de rechtbank, na een jarenlange zoektocht naar de gepaste rechters, het VB in België te nekken. Binnenkort komt Wilders naar Antwerpen op verzoek van datzelfde VB, waar men hoopt dat hij zijn uitspraak zal durven herhalen.

    Maar goed, mits toestemming van de webmaster, hier dus nog eens mijn eerder geformuleerde persoonlijke visie voor het geval u ze nog niet gelezen zou hebben:

    “Meer of minder Marokkanen”, ziehier de als uitermate racistisch bestempelde vraag van Geert Wilders aan een gedeelte van zijn politieke aanhang, en dan nog in besloten kring. Meer heeft hij niet gezegd. Hij heeft daarbij hoegenaamd niet gesproken over verkrachtingen, overvallen, drugdelicten etc., waaraan deze of gene bevolkingsgroep zich zou schuldig maken, of opgeroepen tot haat en geweld, niets van dit alles. Hij heeft ook niet gesproken over “Geen Marokkanen”, meteen duidelijk stellend dat hij niet de hele Marokkaanse gemeenschap bedoelde, maar dat er ook Marokkanen zijn die gerust kunnen blijven. En toch wordt hem verweten dat hij een hele groep zou hebben gestigmatiseerd, in casu de Marokkanen, zoals nu zo hard en met zichtbaar veel genoegen wordt getoeterd.

    Alle politieke tegenstanders, daarbij uiteraard geholpen door de media, buitelen zowaar over elkaar heen in hun poco-haast om deze vraag van Wilders te duiden als racistisch onaanvaardbaar, waarbij uiteraard de grote woorden en de verwijzingen naar het nazi-regime niet uit de lucht zijn. Je ziet van hier. De bond van dit, en de bond van dat, zijn er evenals als de kippen bij om hun afkeer voor zoveel racisme te verwoorden en afstand te nemen van Wilders. Als kippen zonder kop. Ja, zelfs politieke volgelingen beginnen te twijfelen in hun ongerustheid over zoveel commotie. Opnieuw zoveel opgeklopte politieke heisa om niets.
    Zelfs een Joodse organisatie vond het per sé nodig om haar afkeuring en walg voor zoveel racisme uit te drukken.

    Het staat immers toch zo netjes om mee te huilen met de wolven in het bos. En vooral, het is het veiligst. De meeste mensen houden niet van dat politiek belerende vingertje dat in de lucht wordt gestoken, telkens er iemand een uitspraak doet die de politiek heersende kaste niet zint. Iedereen is toch zo graag de braafste van de klas, en niemand wordt graag scheef aangekeken in de maatschappij.
    Je krijgt net het zelfde beeld als zou je een meute opgehitste hongerige wolven een stuk vlees toewerpen, waarop ze zich verscheurend werpen.

    En de zojuist afgestrafte politieke kaste komt het goed uit, want de aandacht kan nu worden afgeleid van de werkelijke politieke en andere problemen die zij door hun wanbeleid hebben veroorzaakt. Van nu tot aan de volgende verkiezingen zal het gegarandeerd een herkauwen blijven van Wilder’s woorden. Variaties op een zelfde thema. Het broodnodige koren op hun politieke molen. Leuk, meegenomen, dat zeker.

    Wat Wilders met zijn vraag bedoeld heeft, behoort ontegensprekelijk tot het legitieme domein van de politiek. Het is een democratisch totaal gerechtvaardigde vraag als politicus en leider van een partij, omdat het een democratie nu eenmaal toekomt om immigratie kritisch te bekijken en te blijven bekijken. Immigratie is nl. geen plicht van een maatschappij, maar een voorrecht dat ze verleent aan mensen uit andere landen en onder bepaalde voorwaarden. En een voorrecht kan altijd herbekeken worden, zonder dat je daardoor als racist moet worden bestempeld of bedreigd met gerechtelijke vervolgingen, zoals dat nu weer het geval is. Dat is pas ondemocratisch, en was het kenmerk van dictatoriale regimes zoals van Hitler en Stalin. De geschiedenis herhaalt zich dus al duidelijk op dat vlak. Dat is wel een feit.

    Iedere objectieve en eerlijke waarnemer weet natuurlijk maar al te goed dat hij met zijn woorden “En dat zal worden geregeld of iets in die zin” geen deportaties op het oog had of andere oorlogstoestanden, maar enkel een immigratiestop, een actief terugkeerbeleid en een uitwijzing van criminelen binnen het kader van de democratische mogelijkheden. Een maatschappij die zichzelf respecteert en gezond wil houden, heeft het recht om dergelijke zaken in vraag te stellen en te herbekijken wanneer ze vindt dat er misbruik wordt gemaakt van het verleende voorrecht of er te veel wordt geïmmigreerd, zelfs als het gaat om een bepaalde bevolkingsgroep. Daar is niets mis mee. Integendeel. Het wordt toegepast in vele andere landen.

    Daarom verbaast het me dat ook hier in sommige reacties een zekere afkeuring te merken valt, een soort twijfel. Kijk, iedereen weet dat Wilders met zijn PVV slechts enige tolerantie kan krijgen van zijn politieke tegenstanders mits hij zijn politieke boodschap mildert, vele zaken omfloerst verwoordt, zodoende voorbij gaat aan de gestelde doelstellingen van zijn partij. Wollige nietszeggendheid dus. M.a.w. hij wordt als het ware verplicht om in hun discours mee te gaan, zijn politieke ideeën grotendeels te verloochenen, om dan uiteindelijk op te lossen en te verdwijnen in de eenheidssoep van de andere partijen. Wat de bedoeling is.

    Hij had idd. kunnen spreken over algemeenheden als immigratie, criminele immigranten, etc. Zich beperken tot wat algemeenheden. Maar dat is Wilders niet. Hij kiest de moeilijke weg, ongeacht de appreciatie van zijn tegenstanders, en ongeacht van wie hij daarmee tegen de schenen schopt. Hij is rechtlijnig en consequent. Hij is tegen immigratie, tegen de islam en tegen Europa in zijn huidige vorm. Iedereen weet dat. Wat anderen enkel stilletjes durven denken, zegt hij openlijk. Met gevaar voor het eigen leven. Al jaren. Dat siert hem. Maar de judassen duiken weer alom op: “Wilders, die ken ik niet”. Schrik, schrik dat ze hebben, schrik om uit te komen voor wat ze echt denken, maar niet durven gezegd hebben. En schrik is een slechte raadgever, zoals al zo vaak gebleken.

    Dan blijven er de volgende verkiezingen. Het blijft koffiedik kijken welke de electorale gevolgen zullen zijn van deze uitspraak en of ze opportuun was of niet. Zeer zeker zullen twijfelaars afgeschrikt worden en verkiezen mee te huilen in de poco-bende, gehersenspoeld door de media. Maar dat zijn sowieso altijd aanhangers die je vroeg of laat toch verliest, omdat ze niet weten waar het echt om gaat: om hen. Maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die er zich niet door zullen laten afschrikken en met inzicht zullen kiezen, ook al omdat ze rechtlijnigheid en openheid van Wilders op prijs stellen, en het poco-spelletje in al zijn ranzigheid doorzien. Zij die beseffen dat het met de huidige machthebbers slechts verder bergaf zal en kan gaan tot de bodem wordt bereikt.
    Afwachten dus en zien wat het wordt in mei. Duimen maar dat rechtlijnigheid beloond wordt.”

    Like

  24. johannes zegt:

    Harry
    idd ik doe ook geen zaken met dat moslim tuig,oprotte met dat kut volk

    Like

  25. Joop Klepzeiker zegt:

    Ik mag dat luid en duidelijk eigenlijk best wel dat gedraai en gekronkel word ik een beetje weeïg van.

    Like

  26. Danny zegt:

    Nog meer weglopers bij de PVV, die PVV-stemmers in de koud laten.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/22416987/__PVV_Flevoland_neemt_afstand__.html

    Like

  27. Theo Prinse zegt:

    Mijn email aan

    Beste meneer Geert

    2.5 miljoen PVV stemmers interesseert het niets wat de dorpse raadsleden van Almere doet.
    De 2.5 miljoen stemmers weten dat U durft te zeggen wat zij denken en zij weten dat de islamisering Nederland met de dood bedreigt.

    Het Nederland van de PVV verkeert inmiddels overduidelijk in dezelfde situatie als onze vrienden in Israel

    Wij vrijheidsstrijders blijven vierkant achter u staan

    Het is beter dat de rotte appels net als in 1938 rond Neville Chamberlain appeasement beter vertrekken uit de PVV.

    De politiek van de PVV is niet voor zwakke manipuleerbare mensen.
    Vergeet niet dat de CIA en de NATO en veel buitenlandse geheime diensten boven Nederland hangen en deze zwakke lieden zijn daar gevoelig voor

    Wij gaan gewoon door met strijden voor de vrijheid !

    Theo Prinse

    Like

    • Danny zegt:

      Precies Theo zo is het en niet anders! Ik zie de linkse kerk alleen nog maar meer heulen met de islamieten. Ze snappen alleen niet als de sharia hier wordt ingevoerd, ze zelf ook de klos zijn.

      Like

    • Danny zegt:

      Die dorpsleden boeien mij niet. Kom eens in mijn stad Rotterdam kijken wat voor ellende het hier is: veel ghetto’s, te veel moskeeën, veel criminaliteit, veel armoede en veel werkeloosheid. De criminaliteitslijstjes worden hier aangevoerd door Marokkanen en Antillianen. Er wordt te weinig tegen gedaan. Maar ja dat gebeurt als de partij van de afbraak weer vier jaar aan de macht is geweest. Daarvoor hadden we vier jaar Leefbaarrotterdam ( en daarvoor 70 jaar partij van de afbraak) en werd er wat aan bovengenoemde problemen gedaan. Nu zijn ze weer de grootste en nu maar weer hopen dat ze deze problemen wederom goed aan gaan pakken.

      Like

  28. Theo Prinse zegt:

    Mijn email aan

    Beste meneer Geert

    2.5 miljoen PVV stemmers interesseert het niets wat de dorpse raadsleden van Almere doet.

    De 2.5 miljoen stemmers weten dat U durft te zeggen wat zij denken en zij weten dat de islamisering Nederland met de dood bedreigt.

    Het Nederland van de PVV verkeert inmiddels overduidelijk in dezelfde situatie als onze vrienden in Israel

    Wij vrijheidsstrijders blijven vierkant achter u staan

    Het is beter dat de rotte appels net als in 1938 rond Neville Chamberlain appeasement beter vertrekken uit de PVV.

    De politiek van de PVV is niet voor zwakke manipuleerbare mensen.
    Vergeet niet dat de CIA en de NATO en veel buitenlandse geheime diensten boven Nederland hangen en deze zwakke lieden zijn daar gevoelig voor

    Wij gaan gewoon door met strijden voor de vrijheid !

    ————————-

    My Email

    Dear Mr. Geert

    2.5 million PVV voters are not interested in the petty village council of Almere.

    The 2.5 million PVV voters know that you dare to say what they think and they know that the Islamization is threathening the Netherlands.

    The Netherlands of the PVV obviously finds itself now in the same situation as our friends in Israel

    We are freedom fighters and continue to stand behind you

    It is better that – just like in 1938 the bad apples around Neville Chamberlain appeasement – better leave the PVV.

    The politics of the PVV is not for weak manipulable people.

    Remember that the CIA and NATO and many foreign secret services are in over the Netherlands and these weak people are sensitive for their manipulative and psychological warfare.

    Let us remember that NATO is in Brussels that we are fighting.

    We just continue to fight for freedom!

    Theo Prinse

    Like

  29. @ guusvelraeds, 21 maart 2014 om 20:21, Harry, 21 maart 2014 om 21:05
    en Geronimo, 21 maart 2014 om 21:26

    Uitstekend verwoord. En mooi dat Sörensen als een echte populist 100% achter Wilders staat.

    Like

  30. Lucky9 zegt:

    Geert Wilders levert jullie geen streek, en nog minder een rotstreekl
    Zeker weten!
    Het volstaat om vandaag de vara, de vrpro en de nos te bekijken en je weet waarom!
    Wilders wil intellectuele eerlijkheid en duidelijkheid.
    Zien jullie dat niet in ?
    Ocharme Nederlanders. Wees bereid. Het ergste moet nog komen!

    Like

  31. Republikein zegt:

    En God zag dat het goed was.

    Like

  32. Banderes zegt:

    Zij die nu zo hard roepen dat het racisme is en schokkend, ongepast en… enz.,wat Wilders recentelijk in vraag stelde, zouden zich eens moeten afvragen hoe zij zelf zouden reageren op dezelfde vraag (“Wilt u meer of minder marokanen in uw eigen woonwijk of minder?). Indien zgn kopstukken van de huidige politieke elite die zich nu zo afzetten tegen Wilders, zouden antwoorden als die vraag aan hén zou gesteld worden: Hemke Falsema, Arrogander Pechtold, Diedi Samsom, enz.: Antwoord u eens eerlijk met enkel “Meer” of “Minder”, dus zonder wollige inkleding, op die vraag ?

    Ik denk te weten wat hun antwoord zal zijn, als ze idd eerlijk zijn. Overigens, als zij brutaalweg “Meer” zouden antwoorden, moet je eens opletten wat hun verkiezingsuitslag zal zijn, volgende keer…

    Overigens, Fubar publiceerde vandaag een stuk met veel interessante details over hoe in de recente geschiedenis media en politici met dit onderwerp omsprongen: Werkelijk een uitstapje waard !

    Like

  33. Avidia zegt:

    Ik hoor op het nieuws dat Bontes en aanhang Wilders uit de fractie willen zetten, wie in de wereld is Bontes om dat te eisen????

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Geen idee, maar hijzelf ook niet: Als hij dat doorzet graaft hij het graf voor de PVV!

      Like

      • Wans Horst zegt:

        Hoe graaft hij dan een graf? Als je niet enkel andere mensen napraat, moet je dat toch kunnen uitleggen. Wilders zegt met zijn Marokkanen-uitspraak niet meer of minder dan dat criminelen het land uit moeten als ze een dubbel paspoort hebben, maar als je vooral je eigen versie wilt horen, mag dat natuurlijk. Al met al lijkt hier een gecoördineerde actie gaande te zijn om het verzet van Wilders richting de status quo te breken. Er komt wel erg veel af op iemand die door de gevestigde orde niet omgelegd kan worden en wiens enige vrijheid nog zijn eigen beperkte wil is. Van de Joden valt mij dit eveneens tegen aangezien Wilders als enige partij niet voor hun uitsterven, de islamisering, in Nederland — en het liefst wereldwijd — opkomt. Een Auschwitz-commitee is ook geen knip voor de neus waard als die opkomt voor moslims. Zijn zij vergeten dat Hitler nauwe banden onderhield met de islam en dat zij hetzelfde doel voor ogen hadden. Het is nooit een vraag geweest of ik Wilders blijf steunen en op hem en hem alleen een stem uit zal brengen en dat zal het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook nooit worden.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Voor mij ook niet. Hebben we het wel over dezelfde?
        Ik heb het wel over Louis Bontes, hoor! Ik begrijp deze hele tirade niet zo goed.

        Like

      • Wans Horst zegt:

        Theresa, de enige die een graf kan graven voor de PVV is Wilders aangezien niemand anders godzijdank enige formele beslissingsbevoegdheid heeft binnen die partij.

        Like

    • Danny zegt:

      http://www.nieuws.nl/algemeen/20140321/Ex-PVVer-Louis-Bontes-Wilders-afzetten

      Ik heb hem gisteren gezien bij Nieuwsuur. Louis Bontes wil de overige PVV’ers opzetten tegen Wilders, zodat Wilders de fractie gaat verlaten.

      Like

  34. donder2014 zegt:

    Ik sta 100% achter de uitspraken van Wilders en hij zal altijd mijn stem krijgen. Hij heeft tenminste de ballen om te zeggen wat ie denkt, in tegenstelling tot alle andere partijen. De uitspraken die Wilders doet zijn niet spontaan maar van te voren goed gepland. Hij weet van te voren dat deze commotie zal ontstaan en dat er mensen uit z’n partij zullen opstappen. (misschien is het wel de opzet om de LAFAARDS uit zijn partij te “filteren “) Over de timing van zijn uitspraken valt natuurlijk iets te zeggen, persoonlijk had ik nog gewacht tot na de Europese verkiezingen, maar hij zal er wel een reden voor hebben. En voor de kiezers die nu weglopen en een alternatief zoeken ……..ehhhhh er is GEEN alternatief.

    Like

    • BertG. zegt:

      Je kan er beter nu achter komen dan wanneer de partij groter wordt en denkt een enorme trouwe aanhang achter je te hebben staan.
      Het is meteen duidelijk aan wie je wel of niet wat hebt als puntje bij paaltje komt.
      Heel goed deze schifting. Hij weet meteen wat hij te verwachten heeft van sommige.
      Een mes in je rug kan je krijgen dus van je zo gezegde trouwste aanhangers.

      Like

  35. alidas1 zegt:

    Dat zou toch wel een heel sterk staaltje zijn om Wilders uit de partij te zetten .
    Wat verbeeld die man zich wel?
    Dat zal toch van zijn stemmers afhangen en die zijn nog lang niet weg ik tenminste niet

    Like

  36. Perfide Albion zegt:

    Nu iedereen zijn kans heeft gegrepen om de PVV uit te sluiten kunnen we één conclusie trekken. De aanhang van al die andere partijen stemt dus ook voor méér Marokannen. Moeten ze nu ook niet meer janken.over die “fijne” Marokkaantjes van ze.

    22 keer crimineler! én maar hangen in die uitkeringen. Echt een verrijking. Die 138 zetels en hun kiezers zijn volkomen gestoord. Laat Wilders dát er maar eens fijn inwrijven,

    Like

  37. Republikein zegt:

    Elke mocro opzouten, hulde voor Geert.

    Like

  38. Republikein zegt:

    Een 10 jarig Marokkaans meisje leest voor. Kan het gekker, in welk kutland leef ik.

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s