ASIELZOEKER. . .

Screenshot_24

Geplaatst door:
E.J. Bron
(h/t Monalisa)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

27 reacties op ASIELZOEKER. . .

  1. Monalisa zegt:

    De tam tam werk daar tegoed

    Like

  2. Sjaak zegt:

    En de honger die ze mee nemen naar Europa !
    Mondjesmaat is niet gevraagt !

    Like

    • Sjaak zegt:

      En ze kijken de ogen uit wat de Europese geldverkwanselaars
      zo alles betalen zonder achteraf het te moeten verhalen !!!

      Like

    • Monalisa zegt:

      Ik was van de week bij de tandarts daar lag een groot kunstgebit in de vitrine nu weet ik van wie die zijn, de europeaan heeft een kleiner mond.

      Like

      • fleckie zegt:

        Goed opgemerkt

        Like

      • Maria zegt:

        monalisa leg me eens uit hoe je foto’s in de reactie kan plaatsen aub, heb dit nu al 4x gevraagd op de site hier en krijg van niemand antwoord 😦

        Like

      • Monalisa zegt:

        Maria als je een plaatje haald van google dan ga je er op staan en drukje met je rechter muis op dan krijgt je wit vakje met allemaal woorden en die ene moet je hebben en die heet Afbeeldings-URL kopieeren en dan plak je het bij een stukje wat je heeft geschreven, LET OP niet alle linken en plaatsje die werken zo, ik hoop dat ik het een beetje goed heeft uitgelegd, zo gaat het ook als je foto uit de krant wil plaatsen Gr Monalisa

        Like

      • Monalisa zegt:

        Like

      • Maria zegt:

        ah daarom lukte het me niet probeerde vanuit mijn opgeslagen afbeeldingen te posten, nu weet ik niet meer hoe of waar ik die foto’s kan vinden die ik destijds opsloeg in mijn afbeeldigen, 😦 is er een mogelijkheid om dat alsnog te doen om via je afbeeldingen dan foto’s hier te posten? EJ moest je meelezen kan je me hierin de raad geven, had je gemaild verschillende mails met deze foto’s in, normaal antwoord je maar kreeg geen antwoord? please graag raad advies hierin?

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Ik heb de foto´s wel ontvangen, maar niet alles wat ik in mijn mailbox binnenkrijg, wordt geplaatst Maria!!!

        E.J.

        Like

      • Monalisa zegt:

        Maria doe even een testje vind Bert niet erg, he Bert dan haald Bert die wel weer weg.

        Like

      • Maria zegt:

        EJ bedankt voor je antwoord maar mag ik U de raad advies vragen hoe je vanuit afbeeldingen op PC hier foto’s kan plaatsen, uiteraard als ze niet kunnen heb ik alle begrip dat je ze niet plaatst want sommige cartoon foto’s zijn er idd over, en nogmaals alle begrip dat je die dan niet post op je site,

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je dat moet doen. Ik heb daar zelf een tooltje voor in de bewerker!!

        E.J.

        Like

      • Monalisa zegt:

        EJ voor zover als ik weet, kan dat niet wat Maria wil ,dat kan wel in een mail naar u en dat u het plaats, Maria die afbeeldingen die je in je map heeft staan die moet je weer op internet zoeken en zo als ik het je uitgelegd heb plaatsen.

        Like

  3. windwens zegt:

    Maria ik heb het gedaan via aan maken van een eigen wordpressdotcom profiel daar kun je foto’s uploaden en als het goed is dan kan je deze dan door linken. Wel heb ik mijn avatar foto zo kunnen maken. Hoop dat dit het antwoord is wat je zocht.

    Like

    • Monalisa zegt:

      windwens het gaat hier om wat Maria schrijft monalisa leg me eens uit hoe je foto’s in de reactie kan plaatsen windwens het gaat om een foto uit de krant of ergens ander te halen,wat u schrijft is voor je avatar.maar het is goed bedoeld gr Monalisa

      Like

  4. Tom Hendrix zegt:

    Tja, de cartoon geeft het uitstekend weer. Het is voor de zoveelste keer, maar hierbij de realiteit. In de ’50 er jaren van de vorige eeuw, moesten wij op onze katholieke lagere school, zilverpapier inzamelen voor: “de arme negertjes in Afrika”. En we zijn nu pakweg 60 tot 70 jaar verder, en “de arme negertjes”, schijnen nog steeds arm te zijn. Ondanks de 100 den MILJARDEN die naar Afrika toe zijn gegaan. Ben ik nou GEK, of is de WERELD gek geworden? Vragen, zoveel vragen, door mijn hoofd.

    Like

    • Monalisa zegt:

      Tom Hendrix en ze kaken nog steeds op een gat waar is al het geld gebleven.????????

      Like

    • Jan zegt:

      Toen had je ook een negerspaarpot*. Deed je er een cent in bedankte hij je. Moet je nu eens proberen. Al investeer je duizenden Euro’s in dat volk hebben zij nog een grote bek over ereschuld. Heeft geloof ik iets met slavernij te maken.

      Like

Geef een reactie

