(Door: Van Rossem)
Mogguh. Koffie, een cracker kaas en een complottheorie. Tot op heden was er nog geen enkele onderbouwde reden om aan te nemen dat er duistere krachten achter de Alpencrash van de Germanwings Airbus A320 zaten. Dat weerhield Radio 1, hijgerige Telegraafjourno´s bij Pauw en allerhande overige aluhoedjes er alvast niet van om de meest waanzinnige complotten te bedenken over de ramp. Maar nu blijkt uit 1 van de zwarte dozen, de Cockpit Voice Recorder (CVR), dat er maar 1 piloot in de cockpit was tijdens de 8 minuten durende daling, en dat de tweede piloot was buitengesloten. Een “senior military official” zegt het volgende:
Lees verder>>>
(h/t Martien Pennings)
(Hoor net op het nieuws dat er ook 2 Marokkanen aan boord waren, man van 24 en zijn vrouw van 23.)
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5235126&page=5
Je weet het niet……………..
LikeLike
Ik vrees dat we de juiste toedracht nooit zullen weten. Misschien kan de piloot van de Franse jager iets meer informatie geven? Deze jager was op het ramptoestel afgestuurd, nadat er geen contact meer met het vliegtuig was. Misschien heeft hij kunnen zien wat er zich in de cockpit afspeelde?
Maar wat de oorzaak ook is, je zult maar in dat toestel gezeten hebben! Vliegen is nog altijd de meest veilige manier van vervoer, maar met verschillende duistere zaken in mijn achterhoofd, zoals dat totaal verdwenen Maleisische vliegtuig, de MH17, en nu dit vreemde gedoe weer, houd ik het voorlopig even voor gezien en zien ze mij niet meer aan boord van een vliegtuig van welke maatschappij ook. Ik denk maar zo: tegen terrorisme is geen kruid gewassen, waarmee ik nu niet direct wil beweren dat dit een terroristische aanslag was, maar we leven nu in een tijd waarin de meest vreselijke dingen gebeuren, en een vliegtuig is al meerdere keren gebruikt door terroristen als middel om dood en verderf te zaaien. De voorbeelden kennen we allemaal.
Vreselijk weer voor alle nabestaanden!
LikeLike
iets voor jou ej?
een artikel van benno barnard,
http://brabosh.com/2015/03/26/pqpct-afq-2/#more-140952
LikeLike
Ja, deel 2. Plaats hem straks! Had hem al klaar staan.
E.J.
LikeLike
ah, allright. fabelachtig goed stuk, ej
LikeLike
12.45 Uur !
Franse vliegtuig conference wijst snoerstrak op aanslag van de co-piloot heen !
Met afzicht geweigert de deur te openen en de autoplloot op zinkvlucht gesteld !
LikeLike
Van deze co-ploot Andreas L is direkt na dit bekent werd,
zijn Facebook-site van de site genomen !
Door de vuile rooie honden waarscheinlijk om alle
eventuele achtergronden te verduisteren !?
LikeLike
Re: Airbus….Pilot hieß Abbas Gürbüz…nun heißt er Andreas Lubitz !!!!!!
LikeLike
ik hoor net, dat de piloot in de cockpit de airbus opzettelijk heeft laten neerstorten.
LikeLike
De naam van de co-piloot is inmiddels wel bekend maar de naam van de andere piloot wordt nog steeds verzwegen.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/03/copiloot_liet_toestel_bewust_d.html
LikeLike
Natuurlijk moet er weer gezwegen worden, men zou eens de Islamieten kunnen beledigen !
Dit is alweer het derde grote vliegtuigraadsel. Het spelletje – Mens Erger Je Niet – is er zomaar een slap aftreksel bij. Hoe lang blijft men nog doorgaan met dit soort van lugubere en onmenselijke en verderfelijke spelletjes te spelen met ons mensen en die arme nabestaanden ?
LikeLike
Gezien hun reputatie zou het me niets verbazen als er ‘allah-aanbidders’ bij betrokken zouden zijn.
Of mag ik dit niet zeggen?
LikeLike
Je mag het best zeggen, natuurlijk, maar normaal gesproken wordt een aanslag of wat dan ook in die richting door de één of andere terroristische groepering -al dan niet islamitisch- OPGEËIST.
Oordeel opschorten en afwachten of dat metterdaad gebeurt, dus.
LikeLike
wel het is net verschenen dat de co piloot doelbewust de cockpit op slot had gedaan en het vliegtuig deed neerstorten…
Zou deze duitser een bekeerde moslim zijn geweest?
De modus operandi wijst er wel op want ze zijn zeer karig met info te geven over die man…
Ben eens benieuwd naar hoe wie en wat die duitse piloot was, hoop echt dat het geen bekeerde zot is want indien wel amai dan zitten we allen pas in de shit, kunnen ze binnenkort bussen, treinen andere vliegtuigen weet ik wat ook zo opofferen en hebben dan massa slachtoffers…
Hoop dat ik fout ben maar vrees ervoor
naam van die piloot die 150 man vermoordde: Andreas Lubitz man van 28 kan (verkeerd het geschreven hebben zijn naam, sorry)
LikeLike
Was de tweede piloot een moslim dan was deze ramp een jihad aanslag geweest.Een vliegtuig vol met Kafirs is een aantrekkelijk buit geweets voor een jihadi.
LikeLike
Waar is de tijd gebleven dat op de cockpit-deur nog zo,n zelfde slotje zat als op de toilet.
Dat was voor de jaren 70, voordat de eerste kapingen plaatsvonden.
Die hadden toen ook al niets te maken met islam-terreur.
Nog niet veel eerder in de tijd, zat er slechts een gordijntje tussen de cockpit en de cabine.
LikeLike
Hier zijn faceboek:
https://www.facebook.com/pages/Soutien-%C3%A0-Andreas-Lubitz-h%C3%A9ro-de-lEtat-Islamique/431945353632095?ref=br_rs
Een bekeerde moslim??????
LikeLike
ja die FB account is verwijdert, dus het was een bekeerde moslim!!!
LikeLike
De inhoud is ‘niet beschikbaar’.
LikeLike
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11060990_1391091494544278_3639318627605199781_n.jpg?oh=4901287ecbaf2f320601def1a22f1354&oe=55B8477D
Hier een foto van de tyfus hond, met beginnende baard………………..
LikeLike
Tja de tijden veranderen ook je huis moet je bevijligen met exstra sloten.
LikeLike
http://nos.nl/uitzending/4212-uitzending.html
LikeLike
toen we nog ’n applausje gaven als hij ons weer veilig aan de grond had gezet !
LikeLike
Ja. En nog eerder zaten ze achter elkaar in de open lucht!
Allemaal decadentie tegeswoordig!
LikeLike
“L’État Islamique “stond eerst op zijn faceboek, dus snel veranderd!!!!!!!!!!
LikeLike
Ik zag op TV dat het huis van de co-piloot bewaakt wordt door de politie. Het huis zal wel doorzocht worden op aanwijzingen richting de ramp.
Om 12:37 plaatste ik nog een comment waarin ik schreef dat we de juiste toedracht misschien nooit zullen weten. Maar daarin heb ik me vergist. Sneller dan verwacht komt de waarheid aan het licht.
Over de motieven van de co-piloot zullen ze misschien niet erg openhartig zijn, want stel dat de betreffende man een ‘bekeerling’ was. Zodra ook maar enige verdenking richting de islam gaat, gaan alle seinen op rood.
Het zal je zoon maar zijn die 149 mensen willens en wetens om het leven heeft gebracht…..!
Erg voor die ouders!
LikeLike
Nu is zijn faceboek al verwijderd !!!!! Dus een moslim!!!!!!!!!!!!
LikeLike
Andreas Lubitz: Germanwings co-pilot ‘hijacked Airbus’ and ‘deliberately killed’ 150 people says prosecutor
Marseille prosecutor Brice Robin has confirmed the co-pilot of Germanwings A320 flight 4U9525 was alone inside the cockpit when the plane crashed, killing 150 people, and he appeared to want to “destroy the plane”.
The co-pilot, named as Andreas Lubitz, a 28-year-old German national from Rhineland, was alive when the plane hit the ground, as revealed by a “breathing noise” from the recording. His breathing was normal throughout the final minutes of the flight, hinting he was conscious and deliberate in his actions.
“The co-pilot manipulated the flight monitoring system………
http://www.ibtimes.co.uk/germanwings-mass-murder-suicide-co-pilot-hijacked-airbus-flew-it-into-mountain-killing-150-1493666
Een mogelijk en of opzettelijk zeer bewust handelen van de copiloot sluit derhalve een inside kaping niet langer uit, alhoewel Lufthansa/Germanwings het een uiterst tragisch incident noemen.
LikeLike
Overigens om mezelf te pogen beatwoorden over mijn daags eerder gestelde vraag in huiselijke kring:
Waarom hebben enkele leden (altijd onder strikte geheimhouding) significante info van de voice recorder gelekt aan The New York Times? Waarom werd zonder enig kennis van onderzoek onmiddellijk na het neerstorten van het vliegtuig een terroristische aanslag voor zeer onwaarschijnlijk gehouden?
Was Lubitz een gemakkelijk slachtoffer van een mogelijk feilen der airbus industrie?
Alles wat ons wordt aangereikt aan info is vanuit één bron en nog wel een snelle en vooralsnog oncontroleerbaar.
LikeLike
FAA recognizes Andreas Guenter Lubitz
The Federal Aviation Administration (FAA) is recognizing Andreas Guenter Lubitz with inclusion in the prestigious FAA Airmen Certification Database.
The database, which appears on the agency’s website at http://www.faa.gov, names Lubitz and other certified pilots who have met or exceeded the high educational, licensing and medical standards established by the FAA.
http://aviation-business-gazette.com/A44/B58/Pilot-Andreas-Guenter-Lubitz-Rheinland-Pfalz-.html
In dat geval hebben Lufthansa/Germanwings zich niets te verwijten.
LikeLike
Co-pilot sought to ‘destroy’ the plane
The co-pilot of the doomed Germanwings jet barricaded himself in the cockpit and “intentionally” sent the plane full speed into a mountain in the French Alps, ignoring the pilot’s frantic pounding on the door and the screams of terror from passengers, a prosecutor said Thursday.
Co-pilot Andreas Lubitz’s “intention (was) to destroy this plane,” Marseille prosecutor Brice Robin said, laying out the horrifying conclusions reached by French aviation investigators after listening to the last minutes of Tuesday’s Flight 9525.
http://news.yahoo.com/official-1-pilot-locked-crash-plane-cockpit-072049706.html
LikeLike
Toen ik in de krant over dit ongeluk las, was mijn eerste reactie …… het zal toch niet ….
En ja …. het is dus best mogelijk dat het vliegtuig opzettelijk verongelukt is.
In de toekomst moeten we, als we per vliegtuig gaan reizen, eerst vragen of er bij het personeel ook [bekeerde] moslims zitten.
LikeLike
Ik heb ooit in een vliegtuig gezeten toen het nog normaal was dat de passagiers werden uitgenodigd om een kijkje in de cockpit te nemen. Dat heb ik toen gedaan.
LikeLike
Dat is dan wel een jaartje “heel-lang-geleden”.
Maar het klopt wel, toen was alles ook veel ge(vei)(zel)liger.
Maar toen ik het vanmiddag hoorde dacht ik hetzelfde als mevr. Wachteres: 26 maart 2015 om 16:39
Maar gelukkig voor mijzelf, hoef ik niet meer.
LikeLike
Alhoewel ik de persoon niet ken geloof ik niet in dat verhaal, dat verhaal moet bepaalde politiekers uit de wind zetten, dat stinkt, ik blijf bij mijn theorie en dat is dat er foutieve figuren onder de passagiers op dat vliegtuig zaten. Hoe zou dat nu toch komen dat we aanslagen en barbaars geweld ALTIJD linken met islamieten? Dat blijft maar in mijn hoofd draaien…
Ze, het islamietisch gespuis, heeft zelf bekend gemaakt dat ze aanslagen gaan plegen in Europa en Amerika en m.i. is dat het begin…
Hopelijk begint de islam exodus heel snel in Europa zo niet zullen we wel helpen dat het versneld wordt ook al willen de politiekers ons die troep door onze strot rammen, islamieten zijn geen mensen dat zijn gewelddadige perverse barbaren en dergelijke smeerlapperij willen en zullen wij nooit tolereren in onze seculiere samenleving gebaseerd op normen en waarden met seculiere wetten.
LikeLike
http://www.worldvitalrecords.com/SingleIndexListView.aspx?ix=jewishdata&qt=l&zln=Lubitz
Joodse naam !!!!!!!!
LikeLike
@ rs 26 maart 2015 om 17:29
“Sjaak zegt:
26 maart 2015 om 16:55
Re: Airbus….Pilot hieß Abbas Gürbüz…nun heißt er Andreas Lubitz !!!!!!”
Alweer moslim versus Jood??????????????
LikeLike
Andreas Lubitz !!!!!! was co piloot en die Abbas Gürbüz…was de piloot ?????
LikeLike
zou het niet kunnen dat het andersom was???
dat die Abbas dat vliegtuig liet neerstorten ipv die Andreas???
een co piloot met zo weinig ervaring…
hmmmm stink deze zaak klopt iets niet en de dozen zullen ze niet vrijgeven, we moeten ze geloven die MSM op hun woord????
Vond het al bizar dat ze mededeelden dat die ene doos zo zwaar beschadigd was en ze een min aan info er op terugvonden…
Wie weet wat daar gebeurd is, mensenlief ocharme die mensen 8 min wetende dat ze gaan sterven, dan die cinema leugens dat iedereen in slaap was gevallen omdat de luchtdruk was weggevallen en de piloot dan niet??? die kon op de deur bonken en de mensen op dat vliegtuig zouden dat niet geweten hebben???
Pffffff niets anders dan leugens schotelen ze ons allen voor…
LikeLike
Andreas Lubitz: wat we weten van de copiloot van Germanwings
De bevindingen dat copiloot Andreas Lubitz het vliegtuig opzettelijk deed crashen in de Franse Alpen, zorgt voor veel ongeloof. De Franse onderzoekers gaan daarvan uit op basis van de gegevens die ze hebben 48 uur na de crash en waaruit blijkt dat de copiloot de piloot uit de cockpit buitengesloten heeft. Waarom hij dat deed, is onduidelijk.
De Duitse autoriteiten hebben ‘niets abnormaals’ vastgesteld wat Lubitz’ achtergrond betreft, zo maakte minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maiziere bekend. Voor zover bekend had hij ook geen enkele band met een extremistische organisatie. ‘Niets wijst op een terreurdaad,’ zei de procureur van Marseille Brice Robin.
Droom
Lubitz is een 28-jarige Duitser uit Montabaur, een stad in de westelijke deelstaat Rijland-Palts, waar hij een huis deelde met zijn ouders. Hij bezat ook nog een appartement in Düsseldorf, bevestigt burgemeester Gabriele Wieland. Düsseldorf is een belangrijke hub voor Germanwings en de bestemming van de verongelukte vlucht.
Hij droomde er van jongs af van om piloot worden en was sinds zijn tienerjaren lid van vliegvereniging Luftsportclub Westerwald. In een rouwbericht op haar website schrijft die vereniging dat ‘Lubitz zijn droom heeft waargemaakt en dat hij die nu bekoopt met zijn leven’. De man was naar verluidt ook een liefhebber van hardlopen.
Opleiding
Eerder was al bekend dat Lubitz door Lufthansa, het moederbedrijf van Germanwings, was opgeleid in Bremen en over alle brevetten beschikte om de A320 te kunnen besturen. Hij ging meteen na zijn opleiding in september 2013 aan de slag bij de lagekostenmaatschappij en had ‘nog maar’ 630 vlieguren op zijn teller staan.
Lubitz legde een vlekkeloos parcours af. ‘Dat maakt deze daad een des te grotere schok’, aldus Lufthansa-topman Carsten Spohr.
Opvallend detail is wel dat hij zijn opleiding volgens Lufthansa een paar maanden onderbrak om medische redenen, maar meer mag daarover niet bekendgemaakt worden.
http://www.knack.be/nieuws/mensen/andreas-lubitz-wat-we-weten-van-de-copiloot-van-germanwings/article-normal-544785.html?utm_source=Newsletter-26/03/2015&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBAVUKN&M_BT=12557513522248
Een paar maanden er tussen uit om “medische redenen “? Kan zijn dat ie “besneden “is in die paar maanden ??? En waarom mag daar niet MEER over bekend gemaakt worden ?????
LikeLike
Hij zat toen natuurlijk in een opleidingskamp van IS!
LikeLike
+
http://news.aviation-safety.net/2013/12/22/list-of-aircraft-accidents-caused-by-pilot-suicide/
+
LikeLike
Piloot probeerde met bijl in cockpit te geraken
De piloot van de Airbus A320 die neerstortte in de Franse Alpen heeft geprobeerd om met een bijl de toegang tot de cockpit te forceren, dat zegt de Duitse krant Bild, op basis van bronnen bij de veiligheidsdiensten.
Toen de piloot besefte dat zijn copiloot het vliegtuig liet dalen, en weigerde hem binnen te laten, heeft hij een bijl gebruikt om de versterkte deur te proberen forceren, in een poging om het drama te voorkomen.
Een woordvoerder van luchtvaartmaatschappij Lufthansa bevestigde aan Bild dat een bijl inderdaad deel uitmaakt van de uitrusting aan boord.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150327_01601292
LikeLike
ik wist niet dat er bijlen aan boord waren???
Voor wat is dat goed???
je mag nog geen nagelknipper in je bagage hebben…
En die passagiers hebben dat allemaal meegemaakt en gezien…
Met alle technologie hoe komt het wanneer een cockpit zo naar beneden daalt en geen respons is van crew dat ze dan niet vanop afstand de automatische piloot kunnen overnemen, een vliegtuig heeft bij wijze van spreken bijna geen handelingen meer nodig van een piloot enkel bij opstijgen en landen.
Ik begrijp niet het verhaal doet nu de ronde dat na 5 min met die code of zoiets de cockpit deur toch open zou gaan, dat was een soort extra beveiliging ook al was de deur van binnen uit op lock gezet ze hadden 8min voor ze chrashten… dus bleven er 3 cruciale minuten over dat die piloot dan toch de cockpit inkon
Er klopt zoveel niet aan de berichtgeving MSM…
LikeLike
LikeLike