Geert Wilders: “Ik zal doorgaan!”

PVV groot

https://twitter.com/geertwilderspvv

Ik vind dit een gevaarlijke ontwikkeling! Men begint al openlijk over een aanslag op Geert te praten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Elke idioot kan zich geroepen voelen, gesterkt en bevestigd dat het gerechtvaardigd is om Geert iets verschrikkelijks aan te doen. Er bekruipt mij een heel naar gevoel. We leven in een ziek land.

Screenshot_4

Door:
Ton van Kesteren
(PVV Groningen)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", achterlijkheid, Appeasement, Barbarisme, cultuurrelativisme, demoniseren, Dhimmitude, Geert Wilders, hersenspoeling, Hypocrisie, Indoctrinatie, Islam, islam-collaboratie, islam-nazisme, islamitische ideologie, Islamkritiek, islamofascisme, Islamofilie, Jihad, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, lafheid, Linkse Kerk, mainstream-media, meningsdictatuur, Nederland, nieuw fascisme, Overheid, politici, Rotzakken, verloedering, Volksvijandigheid, Vrijheid van meningsuiting, Zelfcensuur. Bookmark de permalink .

19 reacties op Geert Wilders: “Ik zal doorgaan!”

  1. dendieje zegt:

    Dit land is ook ziek geworden door zorgvuldig cultiveren van de islam door de regering. Men mag geen “MINDER MINDER MINDER” roepen, daar wordt men voor de rechter gesleept. Maar doodsbedreigingen lijkt geen probleem te zijn. Dus de juiste benaming, EEN ZIEK LAND.
    Deze is herblogd op>>> https://nl4nl.wordpress.com/2015/05/25/geert-wilders-ik-zal-doorgaan/

    Like

  2. luckybee zegt:

    Daar blijf hem ook niets anders over als door te gaan, Hij is de enihge politieker die de IS uitdaagd.Van mij kan hij iedere steun krijgen dat hij nodig zal hebben.

    Like

  3. topsporter zegt:

    Je ziet hier hoe de islam het dreigen met geweld als instrument gebruikt. Dat is normaal, vanuit de koran worden allerlei orders de wereld in geslingerd.
    Dank u wel geachte schriftgeleerden van de islam.
    Je ziet in die islam hoe de gewelddadige analfabeet Mohammed door de daarop volgende schrijvers werd en wordt uitgebuit.
    Er is maar een antwoord mogelijk, kritiek!
    Daarnaast moet ik degenen, die een eventueel geweld tegen Geert Wilders mede mogelijk maken er op wijzen dat ze niet onzichtbaar zijn.
    En dan bedoel ik de zgn. lookalikes van Marcel van Dam.

    Like

  4. Hendrik Morren zegt:

    Dat Geert Wilders al jaren beveiligd moet worden bewijst dat depolitieke kliek weet dat de islam het grote gevaar is.
    Begrijp dus niet dat de gesettelde kliek Geert wel beveiligd en de bedreigers niet aangepakt worden.
    Is net zoiets als van staatswege elk huis continu gaan beveiligen met beveiligers in een 3 ploegendienst omdat er veel ingebroken wordt, inplaats van de inbrekers aanpakken en zwaar straffen…

    Hoe idioot is Nederland?

    Like

  5. J. C. Th. Köhler zegt:

    “Er bekruipt mij een heel naar gevoel. We leven in een ziek land.”

    Gisterenavond op Radio I (De Kennis Van Nu) een diepteinterview met Sybe Schaap, de landbouwer, filosoof en VVD-politicus. Lid van de Eerste Kamer, buitengewoon hoogleraar aan de TU Delft en de Wageningen Universiteit.

    In zijn boek “Het Rancuneuze Gif. De opmars van het onbehagen” schrijft Schaap over de PVV onder andere: “De PVV hanteert een formule die veel lijkt op die uit de jaren dertig van de vorige eeuw. Er worden vijandbeelden gecreëerd, beelden die duidelijk moeten maken hoezeer het eigen bestaan wordt bedreigd.”

    Uitermate voldaan vertelde hij dat de PVV weliswaar groot in aantal is, maar wat betreft politieke invloed volledig gemarginaliseerd. Gevraagd naar de mogelijke rancune binnen de islam antwoordde hij dat hij daar niets over kon zeggen, “omdat hij onvoldoende van de islam wist en zich daar te weinig in verdiept had.”

    Hij weet dus onvoldoende over de islam, maar iemand die zich er wèl in heeft verdiept en ertegen waarschuwt is gelukkig volkomen gemarginaliseerd. Ook nog en passant Geert Wilders vergelijken met de bruinhemden van weleer. Hij vond het nog nodig te vermelden dat hij uit een degelijk (gereformeerd en sterk calvinistisch) ARP-nest kwam. De christelijke naastenliefde was echter in zijn woorden niet te proeven. Wel het kwezelige en hypocriete dat farizeeën eigen is.

    Als iemand met de invloed die Sybe Schaap in zijn hoedanigheid van hoogleraar en VVD-senator dit soort dingen durft te zeggen, is dat welhaast misdadig. Van een dusdanige karaktermoord, dat een aanklacht grote kans van slagen zou hebben. Wie zaait er hier nou haat? Maar hij zal voldaan huiswaarts gekeerd zijn, in de overtuiging dat hij een goed werk heeft verricht. Zum kotzen. Van de interviewer (Coen Verbraak) overigens geen kritische vraag gehoord. Het was een mentale masturbatie-sketch voor twee heren. Nou ja, twee mannen, heren zijn ze geen van beide.

    Professor Jacques Presser zei vierentwintig jaar geleden: “Het nieuwe fascisme zal zichzelf “anti-fascisme” noemen.” De zelfbevlekkende filosoof, hoogleraar en politicus Sybe Schaap is er het sprekende voorbeeld van. Een ziek land, dat was ongeveer het enige wat hij goed gezien heeft.

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Like

  6. Doornroosje zegt:

    En Nederland stond er bij en keek er naar. Ik hoop het niet, maar mocht er iets gebeuren met Wilders, dan ga ik om me hen slaan. Ik ben geen held, meer één van, tot zover en niet verder.

    Like

  7. joopklepzeiker zegt:

    Gelekt Pentagon rapport: ISIS met Turkse en Arabische steun gecreëerd door VS

    http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/05/Gelekt-Pentagon-rapport-ISIS-met-Turkse-en-Arabische-steun-gecreerd-door-VS

    Like

  8. R.Kroonenberg zegt:

    en de Geschiedenis herhaalt zich !

    Like

  9. rs zegt:

    Ik denk zelf, als Geert iets overkomt en als die daarbij HET LEVEN laat en door een MOSLIM gedaan, hier in Nederland de echte
    pleuris zal uitbreken…………..want de spanning stijgt met het uur………….
    Ik denk trouwens niet dat een nederlander, zoals met PIM , dit ooit zal wagen, maar ja……………je weet het niet……….
    ( Ik hoop het trouwens NIET, want dan lachen de MOSLIMS zich de leuter uit de broek of gaat de jurk bol staan )

    Of zullen wij dit als makke schappen over ons heen laten komen ???

    Trouwens in alle EU landen stijgt de spanning !!!!!!!

    Like

  10. Fred zegt:

    Het land is niet ziek maar wel de geimporteerde inwoners die nog in sprookjes geloven.
    Als Geert iets overkomt mag wat mij betreft de hel losbarsten over dat woestijngepeupel.
    Maar dat hebben ze dan wel over zichzelf afgeroepen.

    Like

  11. isidor zegt:

    Zijn er nog mensen zoals ik ,die durven te zeggen dat als er wat met Geert gebeurd we de hele linkse meuk een voor een komen halen ?

    Like

    • J. C. Th. Köhler zegt:

      Isidor, er zijn zat mensen die het durven zeggen. Maar om dan van je luie stuiver te komen en de handen uit de mouwen te steken is heel wat anders. Dat is het hele probleem in een notendop: wel hier van alles zitten te typen, maar niet bereid om in actie te komen.

      j.c.th.kohler@ziggo.nl

      Like

      • isidor zegt:

        mijn handen jeuken om aan de slag te gaan ,maar ik verwacht van de mensen om me heen niet zo veel . het wekt irritatie als ik er in mijn omgeving over begin .en .als ik er over begin is het een hoop bla bla maar kijken toch weg.
        Ik wil de kreet horen strijders verenigd u en geen vreedzame marsen want dat zet geen zode aan de dijk.

        Like

  12. Maarten van de giessen zegt:

    Het is vreemd dat de politiek het openlijk uiten zelf bezigt en ook toelaat, maar blijft ontkennen…..Hebben we dat niet eerder gezien? en meegemaakt?…als het gebeurt dan is het geen civiel gebeuren!!!!!maar een politieke beslissing! Komt goed uit ook, ….Ik hoop dat echter niet.voor de linkse meuk.

    Like

  13. Tistochwat zegt:

    Geert Wilders is anti-islam EN pro-Israël; dan MOET je wel crimineel zijn in de ogen van de duivelse landverraders en hun volgelingen.
    Het goede moet en zal vernietigd worden en het kwaad zegeviert (nog).

    Like

  14. Cathja zegt:

    Inderdaad, een zeer gevaarlijke ontwikkeling! Hoe er momenteel over Geert Wilders wordt gesproken en geschreven geeft mij het gevoel alsof er een soort ‘berusting’ is, sinds de dood van Pim Fortuyn en Theo van Gogh (“dit hebben we dus al eens eerder meegemaakt”), toen heel Nederland (behalve de moslims) geschokt was!
    Zou men minder geschokt zijn als Geert Wilders iets vreselijks zou overkomen? En wat hebben de Wilders-bashers dan voor verhaal? ‘Eigen schuld’…………, soms?
    Kijk, het gaat in feite niet alleen om de persóón die iets wordt aangedaan, maar het gaat eigenlijk ook om het uitschakelen van mensen wiens meningen en uitspraken niet worden getolereerd door een deel van de samenleving. Dit geldt zelfs tot zeer ver over de Nederlandse grens heen; IS weet inmiddels ook wie Geert Wilders is, en heeft hem op de dodenlijst gezet. In ons eigen land zijn er zeer veel moslims die zijn bloed wel kunnen drinken! Ook zij zouden er geen traan om laten als onze leider zou worden uitgeschakeld.
    Onze overheid is mede schuldig aan het feit dat onze democratie om zeep geholpen wordt, door ons, aanhangers van het vrije woord, de mond te snoeren. Hiermee geven ze gehoor aan een minderheid die zich om allerlei redenen gediscrimineerd voelt, en daartegen stappen onderneemt. Het feit dat er bepaalde liederen niet gezongen mogen worden tijdens een demonstratie is daar ook een voorbeeld van. Er wordt van tevoren al verteld dat er een arrestatie zal plaatsvinden als het lied wél gezongen wordt! Hatelijker en discriminerender naar je eigen mensen toe bestaat bijna niet.

    Wanneer worden extremistische moslims nu eindelijk eens de duimschroeven aangedraaid? Op tal van plaatsen in onze samenleving treffen we haatzaaierij aan, en op TV krijgen extremisten ook al de gelegenheid om te zeggen wat ze willen. Niemand pakt hen op, of beboet hen.
    Het is duidelijk dat de autochtone Nederlander zijn leukste tijd in dit land al vér achter zich heeft liggen. De toekomst voor ons ziet er grijs en grauw uit.
    Met ‘dank’ aan linkse politici en linkse rechters.

    Like

  15. Dit is op eunmask herblogden reageerde:
    Als die aanslag op Wilders zou plaatsvinden, dan raad ik de werkelijke veroorzakers (onze regering en hun linkse aanhang) aan, om te maken dat ze wegkomen, want ik voorspel dan de grootste volksopstand die ooit in een land heeft plaatsgevonden! Een bekend spreekwoord:
    “Geduld, te vaak getergd, wordt razernij…”

    Like

  16. Pegidafan zegt:

    Ik geloof daar niks van , je hebt gelijk Realpredictor te vaak getergd wordt razernij. Maar toch niet in Nederland . Zolang ik me kan herinneren wordt er al over het assielbeleid en buitenlanders gediscuseerd ,ik hoor dit nu al zo’n beetje 50 jaar aan , maar er gebeurd hier helemaal niks,niks.
    We worden geknecht door onze eigen regering ,we zijn nu al tweederangs burgers en niemand doet iets . Ik ben vluchteling in mijn eigenland ,en met mij vele duizenden ,geen vriend of kennis van me woont nog in Rotterdam . Daar kan je niet meer fatsoenlijk wonen ,daar wil je je kinderen niet laten opgroeien . Dit land is veranderd van een paradijs in een heel groot drama . Het lontje is allang op , en het was geen kort lontje .Nee hier in Nederland ons eens zo mooie , prachtige ,vredelievende , Nederland , gebeurd helemaal niks , we zijn allemaal lafaards die onze kop dicht houden . Bang voor onze baan , want de hypotheek , de auto , de caravan etc etc moet betaald worden , mentaliteit is groter dan eer , mannelijkheid , patriotisme ,vaderlands liefde . Hier blerren is zo makkelijk , maar werkelijke aktie is toch een stapje te ver voor Nederland . ik heb het trouwens ook over mezelf ,dat u me niet verkeerd begrijpt . Met vriendelijke groet Pegidafan.

    Like

Plaats een reactie