ASIELINDUSTRIE

Screenshot_3

(Door: “Willemientje”)

Ik wil een hek om Nederland
ik zou graag willen dat 
we ons weer terugtrekken
achter de dijken
ik wil dat mijn kinderen worden beschermd
tegen de toestroom die ons land
volgens de “gutmensch” komt verrijken.

Ik wil een hek om Nederland
met daarin dan wel weer
een goed bewaakte grote poort
waardoor de echte vluchtelingen
binnen mogen komen,
de christenen, bijvoorbeeld
die overal ter wereld
door moslims worden vermoord.

Ik wil een hek om Nederland
om de bokken van de schapen te scheiden
zodat we de echte vluchtelingen
met een tijdelijk verblijf kunnen verblijden
ik wil niet nog meer van dat soort
dat elkaar in het thuisland vermoordt
maar in Den Haag en Brussel
is er niemand die mij hoort.

Ik wil een hek om Nederland
ik zou graag willen dat we
ons weer terugtrekken achter de dijken
we halen de conflicten uit die regio
ons landje binnen
dat zal over een tijdje wel blijken
maar naar mij word niet geluisterd
de regering gaat immers over lijken.

Ik wil een hek om Nederland
om al die gezonde jonge venten
uit ons land te bannen
eenmaal binnen zijn die hun hele leven
goed “gepamperd” onder de pannen
maar wie luistert er naar mij? wie?
zeker niet de mensen die
rijk worden van de asiel “industrie”.

Ik wil een hek om Nederland
met daarin een goed bewaakte grote poort
want wat er nu gebeurt is ongehoord
in Brussel zijn ze bezig 
de autochtoon er in te luizen
het geld is op, en ook de huizen
maar niemand in Den Haag die mij hoort
zo wordt ons Avondland vermoord

Ik wil een hek om Nederland
ik wil dat we ons terugtrekken achter de dijken
maar voor de olie en het geld
moet immers alles wijken
de arme vluchteling krijgt geen kans
een plek op een bootje
is immers alleen weggelegd voor de rijken
en daar zouden we bij die goed bewaakte poort
eens beter naar moeten gaan kijken!!!

Door:
“Willemientje”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in asielwaanzin, Immigratie, kwaadaardige opzet, landverraad, Nederland, Rotzakken, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

23 reacties op ASIELINDUSTRIE

  1. Cathja zegt:

    Heel erg mooi Willemientje! Bedankt! Wat u schrijft is een wens van velen. Fijn dat we weer eens iets van u kunnen lezen.

    Het allerbeste toegewenst,
    en vriendelijke groeten,
    Cathja.

    Like

  2. Frerik zegt:

    Prachtig, deze met zijn allen doorsturen naar den Haag

    Like

  3. W.H.J. Reiss zegt:

    Wilhelmientje, U moet eens vragen aan koning Willie de derde (of vierde) of U niet eens een weekje in zijn vakantieverblijf in Griekenland mag vertoeven, daar u een beetje gestrest bent van die asielzoekers waar zijn moeder zo’n voorstander van IS ! Als belastingbetaler die zijn rijkelijke rijkeluis leventje bekostigd. Ik vrees helaas dat enkel ‘hoon’ het antwoord zal zijn van niet alleen Willie de derde, maar van de gehele politieke elite ! Het Volk, de plebs, hebben in hun ogen geen waarde. U mag enkel de beurs trekken voor hun idealistische autochtone genocide plannen te steunen.

    Like

  4. Giny zegt:

    “Willemientje”

    Wat fijn om weer iets van u te horen, wens dat het goed met u gaat!
    Wat een prachtig gedicht, wat op waarheid berust!
    Hopelijk gaan de ogen van de rijken eens open,
    laten we daar maar op hopen!

    Like

  5. reageerbuis zegt:

    Schitterend verwoord!

    Like

  6. Hendrik M. zegt:

    Willemientje, wat heeft U dat mooi geschreven!
    Mag ik U danken met dit lied?

    ( Kostte € 499.500,- minder dan een NPO wrochtsel)

    Like

  7. Pingback: ASIELINDUSTRIE |

  8. dendieje zegt:

    Prachtig, en ook de foto is zeer treffend, de “asielzoekers voelen zich beschermt onder de Europese vlag. EN HET IS OOK ZO !!!

    Like

  9. luckybee zegt:

    Ook een compliment van mij voor je gedicht; ik ben het helemaal met de inhoud eens.Geen moslim naar Nederland meer, meer, meer.

    Like

  10. peterselie1 zegt:

    Weer van ouds en TOP Willemientje, hoe gaat het verder met je gezondheid, hopelijk goed?

    Like

  11. ildiko zegt:

    graag ook geen minaretten meer.

    Like

  12. a.s.n. den haan zegt:

    Het is fijn om weer zo’n prachtig gedicht te kunnen lezen.
    Ik heb de gedichten van Willemientje een poos gemist.
    Hopelijk zien we er weer meer verschijnen.

    Like

  13. Republikein zegt:

    Mooi!
    Wat jij wilt dat willen wij hiero allemaal, maar het gebeurt niet.
    Hoop doet leven.

    Gaat het een beetje?

    Like

  14. Doornroosje zegt:

    Zo voel ik het ook Willemientje. Prachtig geschreven.
    Ik hoop dat het goed met je gaat.

    Like

  15. tjonge zegt:

    willemientje, ik stel voor deze tekst op te sturen naar den haag en het koninklijke huis, om deze tekst te vervangen met de oude tekst van het volkslied…
    .
    dan zal ik weer uit volle borst meezingen….

    Like

  16. jungleelephant zegt:

    De huiveringwekkende waarheid in een grandioos gedicht!

    Like

  17. Anneke zegt:

    Willemientje, wat een mooi gedicht en ik denk er zelf precies hetzelfde over…..

    Like

  18. Willemientje zegt:

    Bedankt allemaal voor de complimenten, het gaat redelijk, lichamelijk dan,

    het was een rot jaar, onlangs is mijn ma overleden, en tien weken daarna mijn pa, dat hakt er in ,

    de inspiratie om te rijmen heeft daar wel onder te lijden, elke keer als ik denk dat er rust in de tent komt, gebeurt er weer iets verdrietigs, het lijkt wel of Murphy bij ons is ingetrokken, en dat vreet energie, en dat heb ik toch al niet zo veel,

    maar als mijn hoofd borrelt, stuur ik het rijm direct door naar onze Bert

    Like

  19. Wachteres zegt:

    Bedankt voor je gedicht, Willemientje. En veel sterkte met alles. We denken aan je.

    Like

  20. Dit is op eunmask herblogden reageerde:
    Alles is hiermee gezegd…

    Like

  21. harry zegt:

    Sluit me graag bij iedereen aan .
    Goed weer eens wat van je te vernemen Willemientje .
    Vaak schiet narigheid allemaal op een hoop , maar dan treedt er vaak toch een periode aan waar de rust en stabiliteit wederkeert .
    Hopelijk is dat nu aan de orde .
    Wens je het van harte toe !

    Like

Geef een reactie

