Jetset asielzoekers: het vervolg

Screenshot_59

(Door: Udo Ulfkotte – Vertaling: E.J. Bron)

Nadat ik er hier onlangs over bericht heb dat steeds meer afgewezen asielzoekers  op kosten van de belastingbetalers met Learjets en andere privévliegtuigen vervoerd worden, kreeg ik veel post van mensen die zulke private chartervluchten met machteloze woede begeleiden en als belastingbetaler ook nog moeten meefinancieren.

Kopp-Online

Het artikel: “Jetset asielzoekers: de upper ten van de lucht” heeft blijkbaar ook in vakkringen veel opzien gebaard. Medewerkers van een veiligheidsinstantie uit Luxemburg stuurden me documenten, waaruit blijkt dat het terugbrengen van afgewezen asielzoekers met kleine privéjets al vijf jaar lang een van de best bewaarde geheimen is. Want wanneer openlijk bekend zou worden dat – zoals in het geval van een Marokkaan – ondertussen zelfs een complete privéjet inclusief stewardessen voor de retourvlucht van één enkele afgewezen asielzoeker op kosten van de belastingbetalers gecharterd werd, dan is de schreeuw van verontwaardiging groot bij het publiek.

Nog groter zou deze schreeuw van verontwaardiging vermoedelijk zijn als het publiek erachter komt dat “vluchtelingen” geenszins alleen maar over zee of over land uit Noord-Afrika en het Nabije Oosten naar Europa komen, maar sinds de “Arabische revoluties” ook regelmatig in privéjets die ze gecharterd hebben.

Dan laten ze echter hun landgenoten liever achter en vliegen ze met grotendeels lege vliegtuigen, zoals tien asielzoekers, die met een privéjet vanuit het Libanese Beiroet in Zweden aankwamen.

Eveneens interessant is de aanwijzing van een lezer, die schrijft: “Ik houd me sinds 1994 met repatriëring bezig en heb deze maatregelen persoonlijk in Learjets begeleid. De achtergrond is altijd dezelfde. De afgewezen personen zijn via normale lijnvluchten, ondanks begeleiding door drie ambtenaren van de federale politie, het land niet uit te krijgen. In de meeste gevallen mislukten de maatregelen op grond van geschreeuw en gewelddadigheden van de persoon die gerepatrieerd moest worden. Omdat wij als begeleidende ambtenaren geen soevereine rechten op lijnvluchten hebben, worden we er na zulke gebeurtenissen toe opgeroepen het vliegtuig te verlaten. Vooral “Lufthansa” is hier zeer gevoelig voor. Het zou immers kunnen zijn dat een passagier zich teveel lastig gevallen voelt en de volgende keer een vlucht bij een goedkope maatschappij boekt.

Dit mislukken van een repatriëring ging uiteraard als een lopend vuurtje door de uitzetinstellingen. Daarom was het aan de orde van de dag dat in de regel Nigerianen nauwelijks meer via een lijnvlucht gerepatrieerd konden worden. Om deze reden is men op het idee gekomen om ze met Learjets te repatriëren. Normaal gesproken worden in één vlucht ongeveer drie tot vier personen vervoerd, plus het desbetreffende aantal begeleidende ambtenaren, en als het moet, is er ook een dokter aan boord. Deze individuele maatregelen worden sinds enige tijd in het kader van FRONTEX-repatriëring uitgevoerd. Dat is goedkoper, omdat dan meerdere landen hun ´probleemgevallen´ het land kunnen uitzetten.”

Hoe dit alles er in de praktijk uitziet, komen de belastingbetalers vaak in heel kleine berichtjes te weten – dan vliegen er 21 politieagenten met 30 asielzoekers naar het zuiden. Steeds meer Duitse deelstaten charteren vliegtuigen voor afgewezen asielzoekers. De rood-groene regering van de deelstaat Baden-Württemberg biedt asielzoekers zelfs wekelijks chartervluchten naar hun land van herkomst aan. Steeds meer asielzoekers nemen het aanbod graag aan – en komen al na enkele weken met een andere identiteit terug. Dat maakt de asielindustrie blij.

Veel buitenlanders verklaren ons voor gek. Per slot van rekening krijgen afgewezen asielzoekers zelfs nog geld van de Duitse belastingbetalers als zij bijvoorbeeld wegens poging tot moord in de gevangenis zitten – daar kunnen Duitse moordenaars alleen maar jaloers op zijn.

Volgens paragraaf 3 van de asielzoekerswetgeving heeft een asielzoeker, ook als hij “in voorarrest zit of in de gevangenis om uitgezet te worden” recht op “een individueel geldbedrag om de noodzakelijke persoonlijke behoefte te dekken”. In Mekka-Duitsland vinden we blijkbaar niets duur genoeg voor asielzoekers, inmiddels zelfs niet een een Learjet.

Bron:
http://info.kopp-verlag.de
Auteur: Udo Ulfkotte

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Verrijking", "Vluchtelingen", "Weg met ons!", Allochtonen, Appeasement, asielwaanzin, Censuur, Duitsland, Europa, Illegalen, Immigratie, Krankzinnigheid, Overheid, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

17 reacties op Jetset asielzoekers: het vervolg

  1. kraftavilqa zegt:

    Wat een onzin hier ia hoe je gewoon een lijnvlucht kunt gebruiken voor uitzettingen:
    als zo’n uitzetklant tegenspartelt geef je ‘m gewoon een oplazer met een stungun en spuit je ‘m vol met natriumpenthotal ofzoïets zodat – ie voorlopig slaapt behandeling herhalen naar behoefte.

    Like

  2. Qvic zegt:

    Het lijkt mij heel simpel en een stuk goedkoper om deze afgewezen asielzoekers kunstmatig in coma/slaap te laten gaan met een spuitje. Zodat de reis terug van herkomst rustig verloopt en met een militair (vracht)vliegtuig (dan behouden de instanties hun rechten) Tevens ook elke uitgezette asielzoeker chippen, zodat deze persoon te herkennen is, als deze terug komt met een andere identiteit.

    Like

  3. oud-marinier zegt:

    Euhh…al eens iets van zoiets als ” AIRMARSHALLS ” gehoord ? Toegegeven, dit is een Amerikaans iets , maar kan net zo goed in de Europese landen worden toegepast. Een soort van politie agenten die speciaal voor lucht-/vlieg vervoer verantwoordelijk is. Die ALLE bevoegdheden hebben om adequaat te handelen . Probleem opgelost. Daarnaast ben ik het volkomen eens met kraftavilqa . Beter nog , van te voren zo’n spuitje geven , en ze zo stoned als een kanarie aan boord van een lijnvliegtuig zetten en enkele “airmarshalls” erbij …huppekee….terug naar land van herkomst .

    Like

  4. ieznogoedh zegt:

    In Argentinië hadden ze speciale vliegtuigen voor ongewenste mensen.
    Misschien een goed idee.
    Dan kunnen de vluchten ook aanzienlijk bekort worden. Dat scheelt weer brandstof en is dus milieuvriendelijk en alleen daarom al zeer gewenst door de gemiddelde gutmensch.

    Like

  5. Breget zegt:

    Wie brengt haat tussen groepen mensen , de overheid natuurlijk die het tuig boven hun eigen wel is ware uitgekleden volk plaatst En dan vinden ze dat het volk die zich in dit land moet verdedigen actie ondernemen voor hun eigen bescherming gestraft moeten worden met een boete ,Het enige wat deze bevolking moet leren om goed te stemmen op mensen met een verstandelijk vermogen en dat is in dit kabinet maar 1 persoon de heer Wilders

    Like

  6. koddebeier zegt:

    Waarom ??? Ze zijn hierheen komen lopen, dus ze weten de terug..

    Gewoon terug lopen !

    Like

  7. Stef zegt:

    20.000 containers gaan er tegenwoordig op een schip. En hoeveel kunnen er gestapeld worden in een container?

    Like

  8. Dit is op eunmask herblogden reageerde:
    (Afgewezen) Asielzoekers krijgen een miljonairs behandeling!

    Like

  9. Tycho zegt:

    geef ze een pilletje met een Mickey mousse poppetje erop, dan worden ze pas wakker in het land van herkomst, goedkoop en effectief, i.p.v miljoenen te verspillen van de belastingbetaler.

    Like

  10. Cathja zegt:

    Een aantal Hercules transportvliegtuigen doen het ook goed. Niks geen geschreeuw of getier, maar een kalmeringspilletje en een zakje snoep voor onderweg, en je hebt geen last.
    Dagelijkse vluchten kunnen zodoende in een maand tijd een paar duizend ongenode en niet gewenste asielzoekers netjes thuis afleveren.
    Waarom moet het zo luxe allemaal? Als onze militairen op een buitenlandse missie gaan, vliegen ze toch ook niet in Learjets?

    Nou dan!

    Like

    • henrymulder zegt:

      Een Hercules heeft een groot voordeel: De brede laadklep is tijdens de vlucht te openen voor meer frisse lucht of voor……..? Scheelt weer tonnen brandstof. Ok, dit is misschien teveel gevraagd maar Herculessen gebruiken is m.i. een uitstekende methode.

      Like

  11. Mirjam zegt:

    Ja en, net zoals ze in het artikel zeggen, komen ze later weer terug naar Europa met een andere identiteit. Parasieten raak je niet zo maar kwijt. Ik wou dat er een wonder gebeurde en we in één keer val al die ellende af waren, zodat de wereld weer normaal was.

    Like

  12. Pingback: HET DOORGEEFLUIK (20) | voorzieners

  13. Guardiacivil zegt:

    C131 inladen en droppen boven Sirië

    Like

Geef een reactie op Mirjam Reactie annuleren