DE VIJAND VIERT ONZE DODEN. . .

Screenshot_119

Moslims hebben als teken van overwinning niet alleen de grote moskee van Brussel behangen met EU- en Belgische vlaggen, er hangen nu zelfs islamitische vlaggen boven de herdenkingsplaats. Moslims vieren onze doden op die manier en achterlijke westerlingen denken dat het een eerbetoon is. Dat klopt, aan henzelf.

De islam is een sluipmoordenaar, de massamoordmoslims bespoedigen het proces alleen maar.  Zij krijgen een blanco cheque om ons systematisch uit te moorden. Het wordt tijd om die ivoren torens te gaan bulldozeren.

Door:
“De Realist”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "goedmenschen", "Nuttige idioten", "Religie van de vrede", "Weg met ons!", Barbarisme, Eurabië, Hypocrisie, Islam, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Jihad, Krankzinnigheid, Lega Nord, Moslims, Naïviteit, Overheid, propaganda, Rotzakken, Taqiyya, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

26 reacties op DE VIJAND VIERT ONZE DODEN. . .

  1. Karen zegt:

    Het is walgelijk, ik word hier zo verdrietig van.

    Like

  2. BertG. zegt:

    Toch gek dan dat er niet dagelijks aanslagen plaats vinden, gepleegd door Nederlanders met bijna zo’n 1 miljoen werkelozen hier in Nederland.
    Zou dan toch een logisch gevolg moeten zijn.

    Jeugdjournaal hersenspoelt kindertjes: ‘Terroristen zijn boze mensen die geen baan kunnen vinden’
    (incl. hersenspoel video)
    https://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/support_your_local_ploflim.html

    Like

  3. Jan zegt:

    En aan de andere kant van de oceaan:

    Like

  4. wauso zegt:

    Like

  5. Thom zegt:

    Reken maar dat ze onze doden nog verder de grond intrappen met hulp van links. Zo wordt op het Jeugdjournaal verteld, dat terroristen boze mensen zijn die geen baan kunnen vinden.
    Er is door moslims een demonstratie gehouden in Nederland tegen alle terroristische aanslagen ook in het buitenland.
    Daar werd door het moslimschorem gezegd: Er wordt net gedaan alsof Europese doden meer waard zijn dan doden in Instanboel of de rest van de wereld.
    Ja Westerse doden zijn inderdaad meer waard dan in de rest van de wereld: In die moslimlanden maakt het moslimschorem elkaar kapot en hier maakt het moslimschorem ons kapot.
    Maar het moslimschorem is wel altijd de dader, daar en hier.

    Like

  6. Tom Hendrix zegt:

    En dat alles is mogelijk gemaakt, door de volgende partijen in Nederland: VVD,CDA,PvdA en D66! Zij hebben ingestemd met de verradersresolutie, te weten: ” De Resolutie van Straatsburg”.

    Like

    • exmarineman zegt:

      en de motie-Halsema en dan niet alleen deze genoemde 4 partijen maar op 2 na (PVV en SGP) ALLE andere partijen (NB: VNL bestond toen nog niet). En voor degenen die het niet weten: De Resolutie van Straatsburg is een overeenkomst gemaakt te Straatsburg in 1975 tussen de EU/USA en de islamitische olielanden in het M.O. en behelst: heel in het kort…..vrije/goedkope olie voor het westen en islamisering van het westen als tegenprestatie..

      Like

      • Tom Hendrix zegt:

        @exmarineman: 14.25. uur. Bedankt voor uw reactie. Die is aanvullend op mijn reactie. Dus mee eens.

        Like

  7. leefbarbaar zegt:

    De islam eert zijn martelaren en de gutmenschen denken dat het haatvolk de slachtoffers wil herdenken. Zijn de Belgen dan echt zo dom?

    Like

  8. Ik dan toch niet de rest valt te bezien

    Like

  9. Geronimo zegt:

    Wel, ik denk dat de belangrijkste vlag van de drie, de islamitische is. Want door ze op te hangen naast de onze, willen die geitenneukers eigenlijk heimelijk alleen maar benadrukken dat de islam Europa zegevierend aan het overnemen is. Deze islamitische barbarij doet dat heel behoedzaam en geleidelijk volgens de strategie van de Tacqiyya, en dat met een ongekend cynisme, terwijl de eigen bevolking, stekeblind als nooit tevoren en niet bekend met het fenomeen islam, geen ander antwoord heeft dan wat huilen, jammeren en knuffelen, in plaats van woedend te worden en de vuist te ballen, en de islam weg te willen. Geciviliseerde softe ‘Gutmenschen’, die het vergeten zijn wat het inhoudt om op te komen voor de eigen (hoogstaandere) cultuur versus een primitieve, niets ontziende barbarij als de islam. Dat is nog het grootste probleem.

    Wat moeten die hatelijke moslims zich niet in de handen wrijven van plezier om zoveel bloedstollende naiëviteit vanwege de ruggengraatloze kufar. De rijpe westerse vruchten vallen hen als het ware moeiteloos in de schoot. Wim Van Rooy heeft werkelijk overschot van gelijk.

    Like

  10. Cathja zegt:

    Velen zijn ziende blind en horende doof.
    De moslimgemeenschap in Brussel zou ter nagedachtenis aan de slachtoffers een stille tocht moeten houden in Brussel, én de aanslagen die hun geloofsgenoten hebben gepleegd in het openbaar stérk moeten veroordelen, zowel in kranten als op TV én in de moskeeën. Dat is geen garantie dat ze het ook menen, maar wat ze nu doen met die vlaggen is ongepast. Dit stille ‘eerbetoon’ valt op meerdere manieren uit te leggen. Helaas zullen velen dit zien als een vorm van solidariteit naar de Europeanen toe.

    Like

  11. Geronimo zegt:

    @leefbarbaar
    En denkt u nu werkelijk dat de Nederlanders dan echt zoveel slimmer zijn dan de rest? Wacht maar af, tot jullie aan de beurt komen. Er zal weinig verschil te zien zijn, geloof me. Heel Europa is ziek in hetzelfde islam-ontkennendbedje. Het is niet anders.

    Like

    • leefbarbaar zegt:

      Beste Geronimo,
      onze gutmenschen ontvangen het haatvolk met dansjes en liedjes, dieper kun je nauwelijks zinken. Ze zijn dom, corrupt en verraden hun land, maar hebben nog steeds de touwtjes in handen.

      Like

  12. Geronimo zegt:

    Beste Catja, wij hebben van moslims in het geheel niets nodig. Geen steun, geen rouwbetuigingen, niets. Wij hebben deze barbarij hier bij ons al helemaal niet nodig. Wij hebben er ook nooit om gevraagd. Dus weg ermee, dat ze ophoepelen, en ons gerust laten. Dat laatste is het enige wat we willen. Afschaffen dus bij ons deze levensgevaarlijke sekte, deze misdadige, discriminerende religie/ideologie, minderwaardige cultuur van idiote psychopaten.

    Like

    • Cathja zegt:

      Beste Geronimo (16:07)

      Hoe vaak is er al niet gezegd dat het zo ‘oorverdovend stil’ blijft uit de moslimhoek na een aanslag? Wij hebben daar altijd ongezouten kritiek op, en terecht denk ik.
      Met mijn reactie bedoelde ik niet dat wij op rouwbetuigingen van moslims zitten te wachten, maar het zou tenminste een zichtbaar teken zijn dat ze ongevraagd aangeven dat ook zij de aanslagen van hun geloofsgenoten veroordelen. Zowel in de moskeeën, als in kranten en op TV.
      Ik bedoelde niet te zeggen dat ik de aanwezigheid van de islam in Europa op prijs stel. Ze hadden hier nooit voet aan de grond moeten krijgen.
      Maar we zitten helaas met hen opgescheept, en dat zal in de toekomst niet veranderen.

      Like

  13. Mirjam zegt:

    Ze moesten zich schamen dat ze überhaupt nog hun vlag durven op te hangen, gezien hoeveel doden hun ‘geloof’ voortbrengt. En de andere moeten zich schamen dat ze het toelaten. Eerder zag ik hier op E.J. Bron een Palestijnse die de Israëlische vlag kapot scheurde en verwijderde. Met welk recht denken deze idioten dat ze dit mogen doen? Dit is mekka niet en België is niet van hun. Ze zijn er niet geboren en hebben daar niet hun duivelse oorlog uit te vechten. Israël is veel meer beschaafd dan zij ooit zullen zijn. Ik snap ook niet dat ze dat gewoon toelaten. Shame on you!

    Like

  14. Geronimo zegt:

    Lieve Catja, wat de islam ook moge verklaren of doen, je bent er helemaal niets mee. De leugen regeert (Tacqiyya) zonder problemen als die maar de implementatie van de islam waar ook ter wereld zelfs maar een klein beetje kan vooruit helpen. Zo geraffineerd pervers steekt deze ideologie ineen. Bijgevolg, wat zijn we dan met dergelijke afwijzigingen vanuit de hoek van de islam? Wat is de inhoud daarvan echt waard? Wat kopen wij, ongelovigen, daarmee?

    Geloof me, het is een vals, ongeloofwaardig en nooit te vertrouwen systeem, waar geen land mee te bezeilen valt, althans als het op ons, ongelovigen, aankomt. Dat het zwaard van hun Tacqiyya daarom een tweesnijdend zwaard is, heeft het systeem alleen maar aan zichzelf te danken. Het is tenslotte hun uitvinding, niet de onze. Om die reden zit ik dan ook persoonlijk nooit te wachten op zulke acties vanwege de islam, want immer en altijd de klassieke boter aan de galg. Totaal niets zeggende, schijnheilige, vrijblijvende en leugenachtige prietpraat.

    Zoals het onderschrijven van de Universele verklaring van de rechten van de mens door de islamitische staten, de ‘Caïro Declaration of Human Rights in Islam’, gebeurde onder voorwaarde dat die rechten ondergeschikt waren aan de wetten van de sharia. *

    In haar inleiding staat al onmiddellijk de uitspraak dat de Islamitische gemeenschap, de Ummah, de moslims dus, superieur zijn aan niet-moslims. De islamitische landen, verenigd in de OIC, verdeelt de wereld dus in moslims en niet-moslims en stelt dat de Islam aan de hele wereld dient opgelegd te worden, hier subtiel verwoord als “to guide” of “begeleiden”.*

    Terwijl artikel 1 van de UVRM het heeft over “Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren.” beperkt de Caïro Declaration of Human Rights in Islam dit tot vrijheid en menselijke waardigheid, zoals gedefinieerd/beperkt in de Shariah. Er staat niet dat alle mensen gelijke rechten hebben. Dit is geen toeval omdat de Shariah aan mannen en vrouwen en ook aan moslims en niet-moslims verschillende rechten toekent. Aangezien de Islam de slavernij niet afgeschaft heeft, en de Shariah-handboeken die in de 21e eeuw gepubliceerd worden, nog altijd de wetgeving i.v.m. slaven bevat, staat ook niet vermeld dat alle mensen vrij zijn. *

    De meeste islamitische landen passen trouwens deze truc toe in hun wetgeving. Zij hebben een grondwet die ongeveer gelijk is aan die van de meeste Westerse landen. Daar voegen ze als nota bij dat alle wetten ondergeschikt zijn aan de Shariah. Daarmee annuleren zij heel veel van de vrijheden die in de grondwet voorzien zijn, en geven zij toch naar buiten uit een “gematigd” imago, omdat weinig mensen zich iets concreets kunnen voorstellen van hetgeen de Shariah inhoudt. Even nietszeggend dus, want meteen dode letter. *

    *BRON: http://www.exmoslim.org/islam%20en%20mensenrechten.html

    Begrijpt u nu waarom ik zeg dat de islam een totaal onbetrouwbaar systeem is, en dat het naar buiten toe allemaal op bedrieglijke perceptie aankomt?

    Of we verder blijvend opgescheept willen zitten met de islam, hangt bijgevolg gewoon van ons, burgers, af. Wij beslissen tenslotte als we het werkelijk willen, wat er in ons land gebeurt en niemand anders. Daarom dienen wij maar de politieke hefbomen te gebruiken die ons ter beschikking staan. Het hangt van de politiek af hoe het evolueert. Hoe langer de toestand verder verrot, hoe moeilijker uiteraard de genezing. Een berustende houding is de slechtste medicijn voor de doodzieke westerse patiënt. Daar rekenen overigens de huidige bewindvoerders op, nl. dat het volk het niet meer ziet zitten, en zich gewillig over geeft aan hun dictaten. Is het dat wat u als enige oplossing ziet?

    Like

    • Cathja zegt:

      @ Geronimo om 01:45

      Dank voor uw uitgebreide reactie. Ik moet toegeven dat u kennis van zaken heeft!
      Wat u schreef over artikel 1 van de UVRM heeft me serieus verbaasd! Waarom heeft men moslimlanden dit verdrag laten ondertekenen, terwijl het voorbehoud mocht worden gemaakt dat de sharia boven elke wetgeving en elk mensenrecht staat? Deze landen hadden nooit dit verdrag met dit voorbehoud mógen ondertekenen! Nu dit voorbehoud er is, kunnen we die landen nooit aanspreken op mensenrechten in de ruimste zin des woords, want we zullen altijd aanlopen tegen die rottige sharia!

      Ja, ik begrijp waarom u zegt dat alle moslims bedriegers zijn. Ik ben misschien toch nog iets te zachtaardig jegens hen, omdat ik verschillende moslims ken ‘die erg aardig zijn’. Ik durf het bijna niet meer te schrijven, maar zo is het wel. Wij hebben moslim-overburen gehad waar we heel goed mee door één deur konden. Ze stuurden ons kaartjes met Kerst, kwamen ook als we als buren een gezellige avond hadden georganiseerd, deelden eten uit, en dat soort dingen. Dat maakt het wel erg moeilijk om die over dezelfde kam te scheren als ‘terroristen’!

      Maar als de situatie hier net zo zou kunnen uitpakken als destijds in Joegoslavië, ja, dan kan het gebeuren dat die aardige buren opeens heel anders blijken te zijn.
      Ik vind mezelf niet naïef, want ik zie genoeg moslim-ellende, wereldwijd, maar ik probeer altijd een sprankje hoop te hebben en te houden dat er in elk mens toch iets goeds schuilt.
      Misschien is dat dan wel naïef en moet ik alle moslims voortaan wél over één kam scheren.

      Wat betreft uw laatste vraag aan mij: nee, ik ben niet iemand die gewillig het hoofd buigt voor de eisen van de islam. Dat is geen oplossing. We zullen met elkaar moeten strijden om het kwaad uit te bannen. Dat dit een loodzware opgave is, dat zult u vast wel met me eens zijn?

      Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Cathja 29 maart 2016 om 09:22

        Beste Cathja, NIET ÉÉN belofte van, of verdrag met een mohammedaan is te vertrouwen!
        Ze wachten ALLEMAAL op het teken van Satan, ‘de vader van de leugen’, en diens geïnspireerde volgelingen om toe te slaan.
        ALLES staat in dienst van het verspreiden van die duivelse islam en hierbij zijn ALLE MIDDELEN geoorloofd.

        En ‘heel aardige’ moslims zijn gewoon topacteurs omdat ze ervan overtuigd zijn, uiteindelijk te zullen overwinnen. Zij zijn met vele, zeer vele gelijkgestemden die ONS willen (en van de koran MOETEN) doden.

        Denk maar aan een psychopaat; die kan zich ook zó ontzettend vriendelijk en zachtaardig voordoen, dat je je leven voor hem zou willen geven. Ik spreek uit ervaring wat betreft de omgang met een psychopaat.

        Like

    • Mirjam zegt:

      Helemaal mee eens, Geronimo.

      Like

      • Cathja zegt:

        @ Tistochwat om 14:24

        Ik begrijp uw reactie.
        Ik neem mij voor om ook ‘aardige’ moslims met andere ogen te gaan bekijken, en wat dat betreft wat harder te worden. Hardheid zit niet zo in mij, en ik zoek altijd naar iets goeds in mensen. Vandaar mijn reactie.

        Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s