(Vertaling: E.J. Bron)
De EU wil het tv-zenders toestaan om bijzonder populaire uitzendingen vaker en langer voor reclame te onderbreken dan tot nu toe. In het vervolg mogen tv-zenders iedere 20 minuten commerciële reclamespotjes brengen, staat er volgens het “Handelsblatt” in het ontwerp van de EU-richtlijn voor audiovisuele media. Eurocommissaris voor Digitale economie en samenleving, Günther Oettinger, zal het ontwerp vermoedelijk aanstaande woensdag presenteren.
Volgens geldend recht zijn onderbrekingen voor reclame slechts iedere 30 minuten toegestaan. In het vervolg mag in totaal gemiddeld 20% van de zendtijd tussen 07.00 uur en 23.00 uur voor reclame gereserveerd worden, staat er verder in het richtlijnontwerp. Dat betekent: de tv-zenders krijgen de mogelijkheid om de reclamespotjes vooral op prime-time te concentreren. Bij spannende films of voetbalwedstrijden zou de duur van de reclame de tot nu toe maximaal toegestane 12 minuten per uur in het vervolg dus duidelijk kunnen overschrijden. Het wordt bovendien toegestaan verschillende reclamespots tussen het programma te schakelen. Tot nu toe geldende beperkingen voor “product-placement” komen grotendeels te vervallen.
De nieuwe EU-richtlijn bevat bovendien voor het eerst voorschriften voor YouTube en gelijksoortige videoplatforms. Zij moeten video´s, die bijvoorbeeld “hate-speech” tegen buitenlanders bevatten, uit hun aanbod verwijderen. Bovendien moeten ze ook de op televisie gebruikelijke kinderbescherming garanderen.
Bron:
www.epochtimes.de
Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)
Nog MEER MEER MEER Reclame ??????????Ik erger, en velen met mij NU al elke keer. Of het nu de commerciele zenders zijn of het NPO……………maakt geen ene donder uit………
Doe maar 1 reclameblok midden in de nacht………………..mag van mij dan wel een heel uur duren………
LikeGeliked door 1 persoon
Rini Stegeman zegt: Ik erger, en velen met mij NU al elke keer.
Doe net als ik, beste Rini, geen televisie in huis. Dus ook geen ergernissen over reclameblokken. U heeft dan meer tijd om een boek te lezen. En over de dingen na te denken.
LikeLike
Gewqoon geen TV meer kijken, heb je geen last meer van mindcontrol en/of indoctrinatie dus is het probleem meteen opgelost!!
LikeLike
Zenders die programma’s onderbreken voor die vulgaire reclamebrol tot zelfs 5x toe worden in huis gemeden als de pest, is er een programma dat we willen zien wordt dat eerst opgenomen om nadien die brol met hoge snelheid door te spoelen.
Op mijn brievenbus staat een sticker “geen reclamefolders” en dat principe trek ik door naar de TV.
LikeLike
Ze moeten de tv gewoon opdoeken en al die bn,ers ook. Ik heb het wel gezien met al die onzin. Het ene na het andere waardeloze programma en nu nog meer van die al even zo waardeloze reclame.
LikeLike
Mijn eerste opwelling was ook: nóg meer?
En dan de beroerde KWALITEIT van die spots, zowel op de radio als op de televisie!
En het indoctrineren… dat ze er doorheen gooien.
Je ziet stralende mensen, van wie het ras zelfs niet eens meer vást te stellen valt…. met rossig afro-haar, bijvoorbeeld ( komt op de hele planeet niet voor van nature) of blank en sproetig maar mét spleetogen, of donker van huid maar met geblondeerd haar…. áls het maar een gemixed mens is… laten mij verbijsterd toekijken.
Is dat het ideaal van de NWO…. zulke kunstmatig uitziende mensen?
De mannen in modespots zien er allemaal uit of ze net uit de Sing Sing gevangenis zijn vrijgelaten of ontsnapt… zij hebben bij voorkeur een stoppelbaard en och heden….óngemeen vals loensen ze ons toe ( ‘zorg dat u mij vooral niet in uw uppie na het invallen van de duisternis tegenkomt’ stralen zij uit…) , terwijl ze hun spijkerbroek zódanig omlaag duwen, dat ieder normale kijker zich een voyeur voelt.
Dan hebben we de blonde deerns met enorme tieten, die er niet uitzien of een VMBO-diploma ooit tot hun mogelijkheden behoord heeft, die ( bijvoorbeeld op een schommel zittend …) verleidelijk lispelend een of ander gemanipuleerd sojaproduct aanprijzen.
En ál die acteurs en actrices in de reclamespots worden kennelijk speciaal uitgekozen op hun absolute ónvermogen om een klémtoon behoorlijk uit te spreken…. élke klemtoon is bij hen namelijk te allen tijde zónder mankeren faliekant FOUT..!
Ik zie hen in gedachten moeizaam broddelen tijdens de leesles in groep 3…. of les krijgen van de niet al te snuggere leesmóeders…, die men heden ten dage de basisscholen binnensleurt…. en nee…. dat komt dan duidelijk nooit meer goed.
Maar goed… de EU wil ons nu eenmaal ziekmakende spaarlampen, krachteloze stofzuigers, het oprukkende verkrachtingsleger van allah en andere negatieve zaken, uit-gekonkelefoest in de Brusselse spiegelflats, opdringen… en daar is die reclame ( lees indoctrinatie) voor nodig.
LikeLike
Als ik het goed begrijp wordt reclame straks onderbroken door film
LikeGeliked door 1 persoon
Ze dóen maar: Ik kijk al jarenlang praktisch geen TV meer.
Ik kan me trouwens nog herinneren, dat ik één soort reclamefilmpjes vroeger wel genietbaar vond en dat waren die met een zeker……dramaturgisch gehalte. Zoals die voor de Postbank, met Jan Mulder en ‘Ellen'(“Ellen…..Als ik ridder was…..”), Voor de Rabobank met ‘Jochem de Bruin,’ (“Geloof me, Jongen: Wijn moet je drínken.”) en voor autotelefoons met Eric van der Donk ( “Waar blééf je nou?!” “Ik zat vast in de file…” “Had dan even gebeld!” “Ja…we mogen geen autotelefoons.” “Van wíe niet?!” “Nou…van jou niet.” “Dát is……een punt voor onze volgende vergadering.”)
Dát waren de leuke. Maar ze waren helaas erg zeldzaam.
http://depatriotten.weebly.com/
LikeLike
Kijk , hier weer zoiets, vallen over de reclame ( terecht ) maar dit wordt schijnbaar over het hoofd gezien, en dat is echt veel belangrijker .
De nieuwe EU-richtlijn bevat bovendien voor het eerst voorschriften voor YouTube en gelijksoortige videoplatforms. Zij moeten video´s, die bijvoorbeeld “hate-speech” tegen buitenlanders bevatten, uit hun aanbod verwijderen. Bovendien moeten ze ook de op televisie gebruikelijke kinderbescherming garanderen.
LikeLike
Dus de censuur wordt weer een stapje verder doorgevoerd.
Hier is wel weer omheen te komen maar het kost toch weer extra moeite. Post de filmpjes ergens anders en vermeld in youtube alleen een kleine aankondiging en een hyperlink naar de nieuwe download locatie buiten youtube, bijvoorbeeld ergens in de VS of Australië, buiten bereik van de EU handjes.
Dit kan zelfs een locatie zijn op youtube zelf waar bijvoorbeeld een inwoner van de VS zijn Channel heeft. VS inwoners vallen onder het first amendment (freedom of speech).
Dan is het wel nodig dat er contact met enkele welwillende Amerikanen is die als stroman willen dienen.
GlobalVortex is bijvoorbeeld zo iemand uit de VS die filmpjes uit Europa post die in Europa zelf gecensureerd zijn, o.a. een of enkele Duitse filmpjes. De volgende tekst komt bijvoorbeeld voor bij zijn gepubliceerde filmpjes: “Global Vortex is a run by a US user and its contents are protected by the 1st amendment. The German government can go fuck themselves.”
LikeLike
Precies!
Die extra reclame is ergerlijk maar veel ernstiger is de steeds verdergaande censuur.
‘Gelukkig’ worden video’s van IS en ander tuig niet geblokt.
Hatespeech mag dus wel als het maar tegen niet-mohammeddanen gericht is
LikeLike
Het is maar goed ook dat video´s van ISIS e.d. niet geblokkeerd worden! Hoe komen we er anders achter hoe barbaars de islam in werkelijkheid is?
LikeLike
Het is nu al dramatisch, je hebt geen tv meer voor ontspanning, maar een reclame tv met ergernis. Op alle mogelijke manieren moet de mens, de kijker, ten gelde gemaakt worden.
Ik wil geld TOE hebben!!
LikeLike
Mooi, heb ik nog meer tijd het Internet af te speuren en Bron te lezen tijdens de reclames, waarbij het geluid altijd uit gaat. Toch wel handig zo’n tablet erbij…
LikeLike
Dit is één van de laatste stuiptrekkingen van de reguliere media, daar de kranten en tijdschriften reclame inkomsten de laatste decennia dusdanig terug hebben zien lopen, dat het bijna niet meer rendabel is om die bladen uit te kunnen geven. Dus de enige optie is om nu via de T.V. nog meer reclame te kunnen maken om de andere reclame inkomsten te kunnen compenseren. Anders zijn de fabrikanten verplicht om via Google, Twitter of Facebook reclame contracten aan te gaan. Dit zou dan voor veel grote media reuzen van nu wel eens de kop gaan kosten in de toekomst en dan ook hun propaganda berichtgevingen. Dus staat er veel op het spel voor deze media reuzen. Ook op het internet neemt de hoeveelheid en het aantal websites met reclames schrikbarend toe. Krijg regelmatig een waarschuwing op sites als je een AD blocker aan hebt staan en bij sommige sites waarschuwen niet meer, maar proberen ze via een virus op je computer te zetten, die jou gegevens wil achterhalen of jou internetverbinding proberen te verbreken. Zo extreem is het al, want reclame blocken is voor hen minder inkomsten. Hun dilemma is als zij hun websites achter een betaalmuur plaatsen, dat er nog te weinig mensen bereid zijn om deze te gaan betalen, waardoor het niet meer rendabel is. Bij Google Chrome brouwer kun je zelfs niet eens meer trackers, adblockers, cookies e.d. blokkeren. Dus als je Google gebruikt geef je al jou data, zoals persoonlijke internetgebruik en alles wat je op de Tab, smartphone of je lap/desktop doet aan Google door, dit doet ook Windows 8.1, 9 en 10 (Windows 9 staat op de Nokia smartphones). Maar Apple controleert ook al jou bewegingen op je smartphone, tab en lap/desktop. Privacy is in de digitale wereld een illusie en nu zijn ze bezig om het I.O.T. uit te rollen, zodat ze ook alles in jou huis kunnen controleren of je er bent, hoe jou gezinssamenstelling is of je alleen woont, wat je doet, wat je eet, wanneer je slaapt, met wie je contact hebt, hoe warm je huis stookt, hoe vaak je naar de WC gaat, hoe vaak en hoe lang je onder de douche staat echt alles wordt dan gecontroleerd en geregistreerd wat jij doet in huis. Deze gegevens worden dan weer aan derde verkocht zoals overheden, verzekeraars e.d. zodat je nog meer persoonlijke reclames kunt verwachten in de toekomst. De volgende stap is hoe jij denkt en hoe ze jou kunnen manipuleren in hun voordeel natuurlijk. Vooruitgang is leuk, maar je privacy kunnen behouden is nog leuker.
LikeLike
Mooi, ze doen maar, wij kijken toch nooit meer TV. Wij zijn de eeuwige reclames en de smerige propaganda al jaren zat.
LikeLike
Slim van ze. Nu er met de dag minder mensen TV kijken (of mensen steeds minder TV kijken), moeten ze vooral het kijken nog onaantrekkelijker gaan maken door programma’s nog meer te gaan verzieken met reclame.
LikeLike
Ik heb geen tv en ik mis het kreng niet ook.
LikeLike
Dat kan anders nog niet zó lang zijn: Hoe ben je er anders achter gekomen, hoe de stem van de Tango-trut klinkt? -Beetje hees als een goedkope call-girl, beweerde je ooit.
Ikzelf heb er ergens in huis nog wel één staan, maar ik heb het steeds zó weten te draaien, dat i k dat nog steeds n i e t weet. (LOL!)
http://depatriotten.weebly.com/
LikeLike
@ Theresa Geissler 21 mei 2016 om 21:46
Ik heb die hese stem jaren geleden al gehoord en daarna heb ik er nooit meer naar willen luisteren. De laatste keer dat ik tv gekeken heb, is ongeveer drie jaar geleden.
Ik keek eigenlijk alleen maar naar films, die vaak waardeloos bleken te zijn.
LikeLike
Ik kijk al helemaal geen TV meer, we worden steeds meer benadert voor reclame of we seniel zijn. Neem alleen die 2 broers maar in die auto, komen effies vertellen hoeveel honderd Euro je kan besparen bij indipendet. Maar intussen rijden voor een paar ton aan gruzellementen en wat denk je dat de opnamens en hun loon hebben gekost dan? En dan al die zielige filmpjes over kinderen, dat vind ik nu het echte kindermisbruik.
LikeLike
Frans, ik erger me ook rot aan die reclame. Weet je waarom? Omdat het, zoals we in Den Haag zeiden “praat van een dronken aarebei” is. Ze wéten helemaal niet hoeveel ik kan besparen, omdat ze niet weten wat ik nu betaal. Gewoon gelul. En dat bij verschillende zenders 10 keer op een avond.
j.c.th.kohler@ziggo.nl
LikeLike
Nieuws update
Thousands march against GMO giant Monsanto as Bayer takeover looms (PHOTOS, VIDEO)
https://www.rt.com/news/343929-monsanto-bayer-march-gmo/
March against Monsanto: Global protests Live updates
https://www.rt.com/news/343917-global-march-against-monsanto/
‘This is my home’: Thousands gather for anti-migrant rally in Rome (PHOTOS, VIDEO)
https://www.rt.com/news/343912-rome-protest-migrants-casa/
LikeLike
Wat zijn het nu toch voor reakties over alleen die reclame. Ja, nog meer, meer, meer, maar je kunt ook even die knop dan omdraaien of wat te drinken halen of naar je eigen gezeik gaan luisteren….. Overigens ben ik tegen zoals Brussel het noemt deze “richtlijn” en n.m.m. kun je een richtlijn gewoon naast je neer leggen als land, want Brussel heeft zich niet met onze TV-zenders te bemoeien…… MAAR waar ik mij het meeste over verbaas is dat op 1 enkeling na niemand iets zegt over het andere “voorstel” in die “richtlijn”: dat YouTube en andere media zoals dus FB, Twitter e.d. filmpjes en teksten die “haatzaaien tegen/over buitenlanders” moeten weigeren en verwijderen…… LET WEL: alleen wanneer die tegen buitenlanders zijn gericht!!!!! Dus als ik als Nederlander of vanuit Nederland iets negatiefs over buitenlanders zeg dan moet dat worden verwijderd, maar als een buitenlander iets negatiefs over mij of andere Nederlanders/Europeanen plaatst dan kan en mag dat gewoon…….
Vraagje: wie wordt er met “buitenlanders” eigenlijk bedoeld?????
Dus ik mag een Belg of een Duitser of Spanjaard niet uitfoeteren en omgekeerd ook niet.
Maar wat als een Nederturk of Marokkaan of Algerijn of moslim iets negatiefs, een doodsbedreiging o.i.d. over mij op YouTube of FB zet…….mag dat dan weer wel??????
Dit is via een richtlijn een bedekte vorm van censuur van het internet en beperking van de vrijheid van meningsuiting van en voor alle Europese landen en hun bevolking. Is dit ook bedoeld om te kunnen optreden als je iets negatiefs zegt en/of kritiek uit op de nieuwe sultan en dictator van Turkije Erdogan????????
LikeLike
De eu imbecielen willen van alles, om de bevolking het leven zuur te maken door nog meer geld in hun bodemloze lade te krijgen.
Het lijken wel moslims die eisen ook van alles en dat wordt door diezelfde imbecielen in de hand gewerkt.
De tv wordt gebruikt om de wil, van de euro psychotische machtswellustelingen, aan ons op te dringen
LikeLike
Vreselijk.
Ik kijk wel tv, alhoewel, hij staat aan terwijl ik eigenlijk iets anders doe. Eén enkele film wordt door de vele onderbrekingen avondvullend, terwijl het bijna onmogelijk is om nog serieus iets te volgen door de oeverloze reclame die over je uitgebraakt wordt. Daardoor ga je eigenlijk maar met een half oog kijken en uiteindelijk heb je dus niets écht gezien.
Ooit heb ik gelezen dat Amerikaanse schoolkinderen zich niet langer dan 10 minuten kunnen concentreren, omdat ze door de tv gewent zijn elke 10 minuten onderbroken te worden door reclames. Triest als je er over na denkt, zo gaat het met de kinderen hier ook.
LikeLike
Neem toch “Canal-Digitaal”, komt per satelite. Duizenden zenders [ ook een stuk of 10 NL-se ] EN …………….bovendien onnoemelijk veel Arabische zenders met de godsganselijke dag door bidden/buigen/ allalaha aanprijzen door de habbiebabies.
…………
Is ook een goede voorbereiding voor de meer “jeugdige” mensen op de toekomst als alles ISLAM zal zijn.
LikeLike
Gewoon de tv de deur uit…
LikeLike
Tv is niets meer dan een staatspropaganda instrument…Gewoon dat ding de deur uit en het leven wordt een stuk aangenamer
LikeLike
Neem een VPN met een IPV4 EN IPV6 lek beveiliging voor je PC of Laptop .
Gooi de veel te dure kabel eruit en bekijk alles via het internet .
LikeLike
Misschien kunnen ze ons wel met die reclame hersenspoelen en veranderen we in robots.
LikeLike
Dat is al heel aardig gelukt hoor .
LikeLike
Eu brussel is net als de islam, de kanker in europa. We weten van beide gezwellen, wat de afloop is.
LikeLike
Ik heb me vroeger niet altijd door “wetenschappelijke” reclames over wasverzachters laten leiden (gelukkig zal deze vast en zeker niet zijn bekeken door de moslims of het EU-ongedierte) en ik ben zelf wel gek op de lucht van bepaalde wasverzachters.
Maar ik kan me nog heel goed een reclame uit eind jaren ‘80 van de 20ste eeuw herinneren die ging over de Silan wasverzachter. Er was daar toen een klein meisje met bruin haar op te zien, gekleed in een roze trui en een witte jeans met roze tint die in haar hand een witte speelgoedhond vasthield. Het meisje gaf toen haar moeder, een vrouw met zwart krulhaar en gekleed in een lichtblauwe trui en een witte jeans, een goede raad over Silan die zo goedkoop was dat ze er veel geld mee bespaarden (eigenlijk een goede les voor Europa!).
Op het einde van de reclame vroeg de moeder aan haar dochter (een hele leuke en aardige meid trouwens om te zien) of ze nog geld had overgehouden aan de koop van de wasverzachter waarna de jongedame een grote lolly tevoorschijn haalde! Overigens vraag ik me af of het meisje haar speelgoedhond ooit heeft uitgewassen met Silan en dat zouden de radicale moslims weer veel minder leuk hebben gevonden. Deze laatsten zijn, gelijk aan de EU-elite, zelf zo kinderachtig dat ze wat mij betreft ook maar aan lolly’s gaan likken al zou daar het zoet hierin door zout mogen worden vervangen!
LikeLike