FOTO: “Islamitische badnimf”

Screenshot_91

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

63 reacties op FOTO: “Islamitische badnimf”

  1. Visje zegt:

    persoonlijk ben ik voor vrijheid van mening’s uiting, maar ook voor vrijheid van het dragen van kledij, die evt niet overeenkomt met onze gebruiken.(mits het niet strijdbaar is met onze wet, zoals een boerka)
    op zich niks mis mee, want een non mag ook in haar kledij vrij rondlopen, dit vind ik zelf met tolerantie te maken hebben.
    we leven nu eenmaal in een multiculturele samen leven.

    mvg visje

    Like

    • “We leven nu eenmaal in een multiculturele samen leven”.

      Daar wringt hem nu juist de schoen. Overal in de westerse wereld wordt de “prosperity gospel” van de multiculturele samenleving van bovenaf opgedrongen (dit zie je niet in de landen van herkomst van de immigranten waar veelal homogeniteit heerst).
      Door deze grenzeloze tolerantie voor andere culturen (culturen die nagenoeg zelf geen tolerantie kennen voor andersdenkenden) gaat de vrije en tolerante westerse cultuur kapot en zal verdwijnen.
      Als je goed de ontwikkelingen volgt, zie je wereldwijd in de westerse wereld dat de vrijheid steeds meer wordt beknot om andere culturen maar de ruimte te geven. Er zijn meer dan legio voorbeelden op te sommen, maar dan zou mij relaas wel erg langdradig worden.
      Het probleem is, die ideale tolerantie waardoor men denkt in een multiculturele happy-de-peppy-samenleving te kunnen leven, is namelijk NIET wederkerig! Net als in de liefde, moet het van twee kanten komen, anders werkt het simpelweg niét. Als tolerantie van een kant komt, zal de dominantere cultuur de tolerante cultuur verdringen.

      Liked by 4 people

      • Visje zegt:

        Dag Deborah,

        ik citeer jou even:

        “Het probleem is, die ideale tolerantie waardoor men denkt in een multiculturele happy-de-peppy-samenleving te kunnen leven, is namelijk NIET wederkerig! Net als in de liefde, moet het van twee kanten komen, anders werkt het simpelweg niét. Als tolerantie van een kant komt, zal de dominantere cultuur de tolerante cultuur verdringen.”
        ——einde citaat——-

        Je hebt volkomen gelijk, de ideale tolerantie bestaat niet.
        Dat duidelijk voorop gesteld,
        maar de situatie/realiteit van onze multiculturele samenleving, vraagt van ons denk ik toch ook wel enigszins offers, in de vorm van liefde en tolerantie, zeker ten aan zien van andere ethische groepen die al vele generaties in ons land aanwezig zijn

        Dan bedoel ik. mensen zoals jij en ik die in vrede met elkaar samen willen wonen en leven, zij het met elk zo onze.culturele gebruiken, zelf ben ik geen mens die elke vreemdeling, direct wil bezien als het grote gevaar van de islamisering van onze samenleving, waar ik zeker tegen ben!!!

        mvg visje

        Like

      • Beste Visje,

        Een ieder heeft recht op zijn of haar eigen mening, maar in mijn optiek ben jij nog lang niet uitgeslapen.
        Welterusten verder, de tijd zal het leren hoever de westerse cultuur zal komen met continu concessies en water bij de wijn te doen. Jij en ik zullen daar nog van kunnen getuigen.

        Like

      • Visje zegt:

        Dag Deborah, wie weet leer ik hier wat bij, maar wakker ben ik wel, ik weet ook dat je gelijk hebt,

        Liked by 1 persoon

      • Dank Visje, het baart mij (en met mij vele anderen) grote zorgen hoe eea zich nu ontwikkelt mbt de massale influx van andere culturen. Dan heb ik het met name over één specifieke uiterst intolerante cultuur, die langzaam maar zeker de norm wordt.
        Er wonen al eeuwen Joden onder ons. Waarom is kosjer eten nooit zo in opspraak geweest zoals dat nu met halal eten wel is? Ik eet uit principe geen halal. Het dier wordt door een islam-geestelijke geslacht en daarbij wordt de “zegen” van allah over het vlees uitgesproken. Voor mij persoonlijk is dat vlees dan in geestelijk opzicht besmet! Maar halal wordt steeds meer de norm! Dit is maar een voorbeeld…
        Het baart mij zo mogelijk nog meer zorgen hoe ik ervaar dat vele mensen totaal onwetend zijn en er heel laconiek met de ontwikkelingen omgaan. “Leven en laten leven”, is hun motto. Op zich een zeer goede instelling, maar waar ligt de grens? Hoeveel meer moet onze manier van leven ruimte maken voor de andere cultuur?
        Ook ik heb er niet om gevraagd hier geboren te worden, waar ik overigens dankbaar voor ben. Mag ik dan aub ook mijn eigen zeer gewaardeerde cultuur behouden.
        Vrijheid is NIET vanzelfsprekend, het is het grootste goed van de mens, waar door de eeuwen heen heel veel bloed voor gevloeid heeft. Laat dat niet voor niets zijn geweest!

        Liked by 1 persoon

      • Beste Visje,

        Ik wil je graag uitdagen over de volgende vraag in alle eerlijkheid na te denken en te komen tot een eerlijke conclusie, al zou die conclusie ongemakkelijk zijn.

        Hoe komt het dat de Joods-christelijke cultuur in het Midden-Oosten nagenoeg helemaal verdwenen is? De bakermat van het joden-/christendom nota bene!

        Verder laat ik het aan jouw eigen verantwoordelijkheid over opzoek te gaan naar de waarheid. Zoekt en behoudt het goede!

        Liked by 1 persoon

      • Visje zegt:

        Dag Deborah,
        Ik weet dat de Islam, een religie van de DUISTERE; Satan De Duivel is.
        Deze strijd die er gaande is, tegen de Joods-christelijke cultuur, staat bijbels geprofeteerd.
        -ik vraag me enkel maar in alle eerlijkheid af, wat kan er tegen “ZOVEEL” duisterheid gedaan worden?
        – ik lees hier veel ernstige problemen, en ik lees al langer mee, maar als ik eerlijk ben, het geeft mij eigenlijk alleen maar een machtelozer gevoel.

        -want mag ik jou ook een eerlijke vraag stellen?

        wat kun je persoonlijk er tegen doen? dan wat er hier gebeurd, elkaar bewust maken, maar wat nog meer??

        ik geef het maar direct toe, ik heb geen verstand van politiek, ik ben pas sinds enige tijd er mee bezig, heb nooit eerder gestemd, maar ik ga nu stemmen op Geert Wilders, wat kan een mens meer doen?

        groetjes Visje

        Liked by 1 persoon

      • Visje zegt:

        als aanvulling wil ik je het volgende voorleggen, de Islam komt voort uit onze eigen EERSTE Kerk van Rome, dus de RKK,

        controversieel ?

        Jazeker!

        maar wél de waarheid.

        Liked by 1 persoon

      • Hi Visje,
        Misschien ben ik niet erg handig, maar ik kan de link niet openen. Is het mogelijk om het in een ander format te mailen? Ben erg benieuwd naar het filmpje…

        Like

      • Visje zegt:

        Hi Deborah inmiddels aangepast, ik denk door de moderatie.

        ik geef je deze link erbij:

        http://www.wat-is-waarheid.info/video/islam.htm

        groetjes Visje

        Liked by 1 persoon

      • Bedankt Visje, ik had ondertussen wat gegoogled en kwam ook op deze site terecht!
        Zeer interessant professor Walter J. Veith, thnx!

        Like

      • Mirjam zegt:

        Net zoals Deborah zegt, Visje, is de tolerantie onder verschillende culturen voor 99,99% niet wederkerig en je mag blij zijn als je het 00,01% vindt. Een, door wie dan ook, opgedrongen tolerantie, waarvan de ene kant wel wil meedoen en de andere kant niet, zal dan ook niets uithalen, behalve agressie. Agressie van die ene kant die niet mee wil doen en daar wordt de andere kant de dupe van en die krijgt de volle lading haat over zich heen.

        Zie daar: de moslims (aggressors) en de overige mensheid (pacifisten). zet deze twee bij elkaar en je hebt haat, onderdrukking, moord en doodslag (aggressors) en onderwerping en in vele gevallen slachtoffers door moord (vooraleerst) en daarna opstand, strijd, ook moord en doodslag en uitroeiing van deze moslims door (pacifisten). De vraag is dan hierin: wat is gerechtvaardigd? Je weren als je aangevallen wordt, om de reden dat diegene die je wil vermoorden, je gewoon haat omdat je niet doet wat hij zegt of bent zoals hij/zij, of als vredelievend mens je waarden en normen verdedigen tegen duivels die menen dat ze het alleenrecht hebben op het bestaan in de wereld?

        Denk daar maar eens over na? De mensen over de hele wereld zijn de overheersing van alle ‘mulitculti bullshit’ en de leugens, het verraad, de slechtheid, het duivelse aanzicht, doodmoe en kotsbeu. Wij ZIJN multicultureel, maar WILLEN het niet meer zijn met dit ‘addergebroed’. Het zijn géén mensen, maar duivels en ze horen in de hel bij hun 72 maagden. Islam betekent overheersing, géén vrede, géén liefde.
        Het is een solistische indoctrine, die nageleefd wordt door barbaren en waar de echte multiplecultureel gevoelige mensheid geen deel van wil uitmaken.

        Liked by 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Debora, als je geen youtube fimpje kan bekijken ontbreekt er iets.
        Kijk even op deze link en klik op welke browser jij hebt (onderaan), dan zou het moeten werken.
        https://www.youtube.com/html5

        Liked by 1 persoon

    • janchik zegt:

      Denk je @Visje, dat de moslims dezelfde manier van denken en tolerantie zullen hebben, indien zij hier meer dan 50% van de bevolking zullen uitmaken?? Vergeet het maar.
      Ik woon in een wijk met 90% islamieten, mijn dagelijkse bevindingen zijn totaal anders v.w.b. hun tolerantie tegenover ons, dus ik neem aan dat u in een “witte” wijk woont, mede gezien uw visie over de multiculturele samenleving.
      Voor mij echter bent u helaas het product van de hersenspoelende en wegkijkende staatsomroep en media.

      Liked by 3 people

      • Visje zegt:

        ik weet dat u gelijk hebt, Janchik,
        zij zijn bij lange na niet zó tolerant als wij zijn, dat zegt iets over ons, en daar ben ik toch blij mee, gezien het discussie onderwerp, voor mij niet zó echt belangrijk.

        mvg visje

        Like

    • Harry zegt:

      U hebt kennelijk nog niet veel ellende meegemaakt met dat islamitische tuig , visje ?
      Kijkt u wel eens naar “opsporing verzocht ” ?
      Nooit opgevallen dat het vaak dat soort “dames” zijn , die iemand met zijn gestolen pinpas proberen kaal te plukken ?
      Die de spaarcentjes van – vaak ouderen – over tientallen jaren even komen incasseren ?
      Niet gezien dat ze vaakmedeplichtig zijn bij diefstal ?
      Met lulsmoezen bij oudere dames binnendringen en bestelen ?
      De laatste tweeduizend euro van een 91 -jarige stelen ?
      Ze zich ook schuldig maken aan geweld ?
      Ze werken ook vaak in wietkwekerijen .
      Ze bij het minste geringste een gigantische stennis schoppen ?

      Die islamitische kleding is geen kwestie van “leuk vinden” .
      Het is een statement van een moordzuchtige bende veroveraars .
      Als je dat eenmaal snapt , zal je ze zeker met andere ogen bekijken .

      ” we leven nu eenmaal in een multiculturele samen leven ” ,
      Ja , helaas , maar het is zaak dat zo snel mogelijk terug te draaien .

      Ik heb nog nooit iemand gesproken die een hekel heeft aan Spanjaarden , Italianen , chinezen of Indonesiërs .
      Ik ken er wel duizenden die de pest hebben aan moslims .
      Hoe zou dat nou toch komen ?

      Het nadeel van een vis is , dat ze geen idee hebben wat zich allemaal boven de waterspiegel afspeelt . Ze zien niks en horen niks .
      Kijk eens rond .
      Spring er eens uit .

      Zoveel onbenul is schaars !

      Liked by 6 people

      • E.J. Bron zegt:

        Een echte vis zwemt tegen de stroom in . . .

        Liked by 3 people

      • delamontagne zegt:

        Helemaal mee eens, vooral de één na laatste alinea.
        Duizenden ? nou ja vooruit, ik ben er in al die jaren ook nog nooit ÉÉN tegengekomen die positief sprak over die arabs/moslims.
        Dat kwam pas in NL, en dan met de raarste argumenten.
        Maar is zoveel onbenul ECHT schaars in NL.
        Als ik zo de reacties lees van ervaringen zijn er toch veel NL-ers die ,t allemaal niet zo ernstig inzien.
        B.v zo,n gezegde;”wat kan ,t mij schelen die islamisering van NL, ALS ZE MIJ MAAR MET RUST LATEN”.
        Wat moet je daar nu mee ? !
        Die Mevr. “Visje” zou eens op vacantie naar Jeddah S.A. moeten gaan en dan in bikini in dat lekkere,warme Rode Zee water moeten gaan zwemmen.
        Hoever zou ze komen ????????????????

        Like

      • Harry zegt:

        Vissen zwemmen meestal in scholen , de evolutie heeft hen geleerd dat dat de beste methode is om in leven te blijven .
        Dwarse krengen die precies de andere kant op willen , maken het niet zo lang .
        Het is net als bij de moslims , de vraatzuchtige moordenaars zijn nooit ver weg .
        De boven-water barracuda’s , zeg maar .

        Like

      • Visje zegt:

        Dag Harry,

        u schrijft in uw reactie, op mijn eerder schrijven: ” we leven nu eenmaal in een multiculturele samen leven ” ,

        –> Ja , helaas , maar het is zaak dat zo snel mogelijk terug te draaien .
        —————-

        Wat zijn uw concrete plannen?

        mvg visje

        Like

      • Drs.P. zegt:

        Alleen gezonde vissen zwemmen tegen de stroom in, “zieke” of luie vissen zwemmen met de stroom mee want dat is zoooooooo lekker makkelijk!!

        Like

      • Harry zegt:

        @ Visje 00.41 ,

        ga eens op tijd slapen , dan ben je misschien de volgende dag wat helderder !
        Wat mijn concrete plannen zijn tegen de islam ?
        Je zou toch wel een mongool zijn om dat publiekelijk te vermelden ?
        Heb je morgen de gestapo op bezoek .
        Wat iedereen WEL kan en moet proberen , is om de publieke opinie zoveel mogelijk te mobiliseren tegen die massamoordenaars .

        EN DE SLAAPKOPPEN EN DE SUFKUTTEN WAKKER TE ROSSEN !

        Ik had je al niet zo hoog ingeschat , qua tactiek , maar dit soort vragen overtreft het niveau van een kibbeling niet !

        Sorry , hoor .

        Like

    • Driek zegt:

      visje zegt: we leven nu eenmaal in een multiculturele samen leven.

      Neen, visje, die samenleving is ons opgedrongen, wij hebben daar niet voor gekozen. En die mohammedanen die hier allemaal maar naartoe komen uit die achterlijke gebieden, kiezen er wel voor om te leven tussen Joden en christenen. Maar, beste vis, ik denk dat u al volledig gehersenspoeld bent. Flikker toch op met je multiculturele samenleving. Ik ben dat woord spuugzat.

      Toen Nederland nog bevolkt werd met ruim 130000 Joden, de jaren van voor 1940, was er ook geen sprake van dat multicultureel gedoe. Ja, logisch, niemand had last van die mensen. Wij leefden in een Joods-christelijke samenleving en dat ging prima. Alleen dat gaat niet met mohammedanen. We moeten dat hele islamitische gedoe verbieden, maar met die jakhalzen in Den Haag komt dat er nooit van. Ik hoop wel dat u straks op Geert Wilders stemt.

      Visje, zegt: want een non mag ook in haar kledij vrij rondlopen.
      Ja hoor, je kunt er op wachten, de nonkledij wordt er weer bijgehaald, doch die vergelijking slaat als kut op Dirk. De kledij van een non betekent dat zij een bruid is van de Heer. Ik kan dat hier allemaal wel uiteenzetten, doch daar heb ik nu even geen zin in.

      Like

      • BertG. zegt:

        Driek, kom jij dan nog wel eens een non tegen ergens, in zo’n grijze jurk met een kap.
        Dat is toch zeker wel 35 – 40 jaar geleden dat ik er voor het laatst 1 tegen kwam, ze bestaan amper nog.

        Like

      • Visje zegt:

        visje zegt: we leven nu eenmaal in een multiculturele samen leven.

        Neen, visje, die samenleving is ons opgedrongen, wij hebben daar niet voor gekozen.

        ———————–

        Maar het feit blijft, dat we hoe dan ook, leven in een multiculturele samenleving, daar heb ik ook niet voor gekozen.

        vele vallen over het woord: multiculturele samenleving, wat ik gebruikte, en krijg daarvoor van alles naar mijn hoofd geslingerd, mag gerust,

        maar redelijk is het niet.

        mvg visje.

        Like

      • BertG. zegt:

        Visje, je kan het wel een multiculturele samenleving noemen, maar daarom hoeft het nog niet waar te zijn dat dat ook zo is.
        Er wordt hier op geen enkel vlak samen geleefd, met helemaal niemand.

        Liked by 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Ze hebben enkel heel veel mensen uit de hele wereld hier laten wonen die werkelijk helemaal niets met mekaar hebben, geen enkel raakvlak, of die ooit iets met mekaar te maken willen hebben, laat staan met mekaar omgaan om een samenleving in stand te houden.

        Liked by 1 persoon

    • Ongelovige zegt:

      Nonnenkledij is beroepskledij en geen politiek statement, zoals islamitische kleding. Een non laat daarmee weten dat ze niet beschikbaar is om met even wie te trouwen, want getrouwd met de Heer. Ze discrimineert dus niet. Moslima’s wel: ze laten weten dat ze alleen met een moslim willen trouwen.
      En is een hakenkruis ook geen vrije meningsuiting?

      Like

      • BertG. zegt:

        “want getrouwd met de Heer”

        Dat klopt toch ook voor geen kant, eerst iedereen wijs maken dat je niet meer dan 1 vrouwtje er op na mag houden, en er dan zelf wel duizenden vrouwtjes op na houden.
        Best een uitgekookt kereltje is dat die heer.

        Like

      • elisah zegt:

        Precies! Veel nonnen gaan ook gewoon de straat op in burgerkleding.

        Like

      • Cathja zegt:

        @ Ongelovige om 05:21

        U heeft gelijk. Het kleed van een non is niet te vergelijken met de vrouwelijke islamitische kledingstukken. Een non kiest voor een leven in afzondering zónder dat iemand haar daartoe dwingt. Moslima’s moeten zich zo kleden om dat hun ‘geloof’ dit van hen eist. Het laat tevens de onderdrukking van de vrouw zien, want zij mag niet zonder haar hoofd te bedekken over straat gaan. De man heerst over haar.
        Over een non heerst niemand.

        De Heilssoldaten van het Leger des Heils dragen ook uniformen. Ooit gehoord dat de vrouwen zich daardoor onderdrukt voelden/voelen? Nee, zij dragen deze kleding om te laten zien waar zij bij horen, en zijn er trots op! Zij kleden zich zo uit eigen vrije wil.

        Driek heeft gelijk. Moslims zijn ons opgedrongen. Olie voor immigratie! Nou, dát hebben we geweten! We komen nooit meer van die moslim-ellende af! We hadden nooit toe moeten staan dat de gastarbeiders hier een verblijfsvergunning kregen, en dat ze op een later tijdstip hun gezinnen mochten laten overkomen.
        Daar is het mis gegaan.

        Like

    • elisah zegt:

      Hoe denken ze daar in de mosslim wereld over?
      Probeer maar eens in bijv in Saoedi Arabië als vrouw met westerse kleding over straat te gaan,of een ritje te maken met de auto…..

      Liked by 1 persoon

  2. Claudia M. zegt:

    Het eerste wat mij bij deze foto opkomt is, drenkeling!!! Bel de hulpdiensten!

    Liked by 1 persoon

  3. Eduard uit Breda zegt:

    Geef mij maar de Deense uit voering maar dan wel echte vrouw van vlees en bloed
    Gr Eduard uit Breda

    Like

  4. Mirjam zegt:

    Het is net alsof ze zo met haar kleren het water in is gelopen.

    Like

  5. delamontagne zegt:

    De nimf op leeftijd………………………..

    Liked by 3 people

  6. Ik vind dit smerig. het lijkt wel de kont van een nijlpaard, Zou ze ook met poep gaan gooien als je haar kwaad maakt.

    Liked by 1 persoon

      • Cathja zegt:

        @ boorzalf om 00:57

        Ik geloof er weinig van dat mannen volledig blote vrouwen willen zien. Bloot slaat dood namelijk. Veel leuker is een spannende bikini of zo. Als je alleen maar blote vrouwen om je heen zou zien, is er op een gegeven moment toch geen moer meer aan? Er blijft niets te raden over.

        Echt mannen weer hoor, die zulke dingen zeggen.

        Like

      • elisah zegt:

        Daar heb je gelijk in Cathja, sowieso zijn op een naaktstrand maar weinig meisjes te zien die er zo als bovenstaande foto uitzien, de meesten zijn echt geen model of zo.
        Zelf zie ik ook niet graag een wildvreemde vent in zijn nakie, dan is voor mij meteen de lol eraf. Heb ooit eens een paar afspraakjes met een man gehad, die bleek nudist te zijn en hij was ook nog beledigd dat ik daar geen enkele interesse in had.

        Like

      • Mirjam zegt:

        Wat ik me afvraag: waar kleden ze zich om als ze naar huis gaan, of is dit tevens hun dagtenue?

        Like

      • BertG. zegt:

        “Echt mannen weer hoor, die zulke dingen zeggen.”

        Echte mannen blijven altijd een beetje kinderlijk, dat houd je jong.

        Liked by 1 persoon

  7. Des duivels zegt:

    Ach ach ach visje toch. Zoveel naïviteit in je reactie (hoofd). Jij bent het werkelijke gevaar voor Nederland, jij blijft stug links stemmen omdat je totaal gehersenspoeld bent. Onbegrijpelijk dat je na alles wat er aan de hand is in Europa nog steeds niet voor jezelf kan denken.

    Like

  8. Fubar zegt:

    @ E.J. Bron zegt:
    17 augustus 2016 om 23:20

    “Only dead fish go with the flow” is het motto van mijn gewaardeerde collega ‘rommel’. Die lijkt me wel van toepassing hier😉

    Like

  9. Pingback: Fapperdefap mosseltjes. De hoerkini – Fenixx.org

  10. Fubar zegt:

    @ delamontagne zegt:
    17 augustus 2016 om 22:07

    Stukkie van gebreid: https://fenixx.org/2016/08/18/fapperdefap-mosseltjes-de-hoerkini/

    Like

  11. Republikein zegt:

    Nouh hep ik vroegah van alles gehad, als het maar bewoog.
    Sloeg die teringguppen met een stok, wilden niet bij de Tetra,s!
    Bah en schande, gooide er dan maar een haai tussen.

    Like

  12. hslot4 zegt:

    Kan iemand ffe greenpeace bellen of the sea sheppard er is wat gestrand mischien kunnen het nog terug zee in trekken .

    Like

  13. Pingback: Fapperdefap Mosseltjes: De Hoerkini – Fubar

Geef een reactie

