LINKS . . .

Screenshot_74

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordprwess.com)

h/t “Jan Wandelaar”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

19 reacties op LINKS . . .

  1. topsporter zegt:

    Die rechtse is een monster, nog niet voor een millioen………..er op.

    Like

  2. Ach in zo’ n boerka kun je je makkelijker vermommen met bomgordel en al.

    Like

  3. exmarineman zegt:

    LINKS ook wel ander woord voor LINK (e boel)…….. Rechts daar zit nog het begin in van het woord REalistisch en Realisme……..

    Like

  4. BertG. zegt:

    Links en ambtenaren is nog erger.
    Ben ik net op het stadhuis geweest om mijn rijbewijs te verlengen, ben daar al zeker 10 niet jaar niet meer geweest, geen burqa achter de balie, dat scheelde weer.
    Moet ik een keuze menu invullen voor een nummertje te trekken.
    Ik denk rijbewijs afhalen en niet aanvragen, want ik heb er al 1.
    Zit ik 20 min. te wachten, zegt dat kereltje, ik kan u niet helpen omdat u de verkeerde keus gemaakt heb dus het verkeerde nummertje.
    U moet weer opnieuw kiezen en achteraan aansluiten, dus weer wachten.
    Kom ik bij hetzelfde kereltje terecht die mij nu ineens wel kon helpen want ik had het goede nummertje te pakken.
    Daar wordt je toch doodziek van.
    Gek hé, dat ze er af en toe eentje over de balie trekken.

    Like

  5. Giny zegt:

    Dat verbaasd mij niet, in Saudi liepen sommige heren in boerka’s rond!
    In grote warenhuizen kon je als vrouw maar beter niet naar het toilet gaan,
    de kans was groot dat de toiletjuffrouw een man was, die je met alle plezier
    wel even wilde assisteren!

    Like

  6. Nou heeft Meulenbelt zowáár op haar blog ooit eens het kritische commentaar doorgelaten van iemand, die haar zo ongeveer op dezelfde tegenstelling wees en zich afvroeg, wáár de feministes zo veranderd waren.
    Maar ze gaf hem (’t was een hij) wel bijzonder pinnig antwoord, dat de feministes in al die decennia nog steeds hetzelfde nastreefden, dus echt niet veranderd waren, en besloot dat met: “last van een beetje islamofobie, misschien?”
    Géén rechtstreeks antwoord dus.

    Like

  7. topsporter zegt:

    Een islamitische billenjongen., een beetje Andries van Agt.

    Like

  8. elisah zegt:

    Of het nou die uit 1971of 2010 is, ik heb me altijd al geïrriteerd aan die lui en ze worden er zeker niet beter op.

    Like

  9. Anneke zegt:

    Van het ene naar het andere uiterste…Waar is gulden midden-weg??? Totaal verdwenen; althans bij de lijdende islamafobische politici.

    Like

  10. Thoth zegt:

    Saskia Holleman, daar had ik ook een foto van. Hij hing boven m’n bed. Later heeft mijn moeder ‘m weggehaald. Zij was nl. nogal gereformeerd…, maar het was een mooie meid. Ze is in 2013 gestorven.

    Like

  11. leefbarbaar zegt:

    Prachtige fotocombinatie.
    Linx van ooit, zijn smerige graaiers van nu en D66, SP, PvdA en GsL hebben duizenden moslims op het pluche gehesen in ruil voor achterstand en stemmen.

    Like

Geef een reactie

