FOTO: Islamitische onderdanigheid . . .

Screenshot_116

Op gepaste tijden worden ze door hun “heer en meester” uitgelaten . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “delamontagne”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Barbarisme, Islam. Bookmark de permalink .

27 reacties op FOTO: Islamitische onderdanigheid . . .

  1. Dit is een introductie voor vrouwen die op vaste tijd door hun man worden uitgelaten om een paar frisse ogen te halen, wani de neus is helaas ook bedekt.

    Like

  2. Cathja zegt:

    Heerlijk hè, die verfrissende regen in je gezicht, en de wind die speelt met je haar…..!
    Wat hebben we het toch buitengewoon goed getroffen met onze man, dat hij ons zelfs bij dit weer meeneemt voor zo’n fijn uitstapje…..!

    “Alla is groot”.😦

    Like

  3. Inteelt leidt tot krankzinnigheid !

    Like

  4. Hans zegt:

    Bij het grofvuil.
    Alle drie.
    Niks aan verloren.

    Like

  5. Jan zegt:

    Ik mis de hondenlijn

    Like

  6. elisah zegt:

    Gelukkig ben ik niet als moSSlim geboren, ik ben volkomen ongeschikt om ondergeschikt te zijn.

    Like

  7. Ongelovige zegt:

    Ik heb nog nooit een vrouw in boerka horen klagen, ook niet anoniem, dus stop met te beweren dat ze onderdrukt worden. Ze doen dit uit eigen heilige overtuiging, want vrouwen zijn minstens zo radicaal als mannen. Het is niet omdat wij westerlingen dit niet kunnen begrijpen dat het niet zo is.

    Liked by 3 people

    • anna zegt:

      zullen we van het woord ongelovige toch maar gelovige maken ….

      Like

    • paulzwueste zegt:

      Ongelovige.

      Stop jij eens met je ongelofelijke generaliserende monologen.

      De moslim-vrouw wordt WEL op misdadige wijze onderdrukt.
      De islam verwerpt alle “Rechten van de Mens”…!

      Er zijn inderdaad vrouwen die de islam op radicale wijze aanhangen.
      Maar het vele malen grotere aantal vrouwen dat de vrijheid van de westerse vrouw wil, wordt door haar omgeving gedwongen om te leven volgens de onmenselijke regels van de islam, die vrouwen uitsluitend als minderwaardige broedmachines ziet.
      Natuurlijk zijn er vrouwen die het beste kiezen van twee kwaden en als jong meisje al de kopdoek en later alle mogelijke lichaamsbedekkende kleding dragen.
      Omdat het van haar verwacht wordt, en omdat zij weet dat als ze niet aan die verwachting voldoet haar leven tot een hel zal worden gemaakt.
      Dat ze dagelijks geslagen wordt. Met zuur overgoten en zelfs gedood.

      Probeer hier niet de pientere jongen uit te hangen want dat ben je kennelijk niet.

      Like

    • BertG. zegt:

      Vrouwen zijn ook niet minder radicaal, ze zijn met dezelfde “leer” groot gebracht dus is het een overtuiging wil je laten zien dat je een trouw mossel vrouwtje bent.
      Daar ben ik ook van overtuigd.
      Er zijn er vast wel die er geen zin in hebben, in een doekje en dit onder druk doen, maar ik denk toch echt een minderheid.
      Mijn buurvrouw woont b.v. alleen, daar loopt geen “eigenaar” rond verder, maar je zal haar verder nooit zonder hoofddoek zien, al loopt ze even naar beneden naar de brievenbus.
      Meent verder mij er op aan te moeten wijzen dat ik niet moet roken en meer van die bemoeizuchtige mossel uitspraken.
      Er is verder geen sociale controle in mijn straat voor haar omdat ze de enigste Marokkaanse hier in de straat is.
      Waarom dan toch zo fanatiek zijn als niemand je ziet of controleert, dus is het een eigen wil om je ze te gedragen en je overal aan te houden.

      Liked by 1 persoon

      • elisah zegt:

        Vroeg geleerd is oud gedaan…of is ze misschien kaal?😉

        Like

      • Harry zegt:

        Dan steek je toch gewoon met die peuk haar kopvodden in de fik , Bert !
        Ze leren alleen “the hard way” .
        En als ze de enige mossel is kun je toch die lorren van haar kop trekken , niemand die haar komt helpen , toch ?

        Like

      • BertG. zegt:

        Het is een optie, maar of ik daar veel mee opschiet.
        Dan zit ik zo 3 dagen op het bureau.
        We negeren mekaar compleet tegenwoordig. Voorheen paste ik nog wel op haar woning met de vakantie, post en zo, maar hoe heftiger het er aan toe gaat in de wereld met die mossels, des te fanatieker lijkt zij wel te worden t.o.v. andere.
        Als een blad om een boom, terwijl ze voorheen nog wel een praatje maakte.
        Zal wel ergens opgestookt worden tegen al die nare Nederlanders.

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Bert.

        Ik denk toch dat die vrouw die jij als voorbeeld aanhaalt hoort bij de door mij genoemde moslim-vrouwen die min of meer geradicaliseerd zijn.
        Elk normaal moslim-meisje dat vooruit wil komen in onze samenleving (die haar daarvoor alle kansen biedt) wil helemaal geen kopdoek en de onderdrukking die haar later te wachten staat.
        Het zijn juist de onzekere, onderontwikkelde, geestelijk zwakkere meiden die door de knieën gaan. Voorbeelden te over.

        Like

  8. Hansfree zegt:

    Wel grappig op deze foto is dan de reclameposter op de achtergrond.

    Like

  9. anna zegt:

    vandaag 30 graden, wat zullen die stinken !!!!!

    Like

  10. Jan zegt:

    Ik gebruik die doeken om mijn fiets mee schoon te maken. Doe rotzooi die moslims dragen. Bij elkaar geraapte shit uit de 1 Euro-winkels. Die ‘schoenen’!!!

    Like

  11. Wachteres zegt:

    Tja, hun heer en meester heeft de paraplu nodig. Stel je voor dat hij nat wordt.

    Volgens mij zou Harry hier ook wel voor voelen. Alleen vermoed ik dat zijn vrouwen de paraplu voor hem moesten dragen. 😛

    Like

    • Harry zegt:

      Ik heb ( alleen nog ) een heel bijdehante hond , Wachteres .
      Het enige probleem is dat ie de paraplu horizontaal in z’n bek houdt , dus blijven alleen mijn knieën droog .

      Maar verder is er niks mis met wat discipline , al ben ik bang dat er ergens in Noord Holland al wat begint te sissen ……………
      (Omgeving Alkmaar) .
      En aangezien ik mijn vriendin “de deur uit” heb gedaan ben ik op mijn -overigens geweldige- hond aangewezen .

      En nou ja , al regen je nat , laat je de badkuip vollopen met warm water , borreltje op de rand van het bad , toegegeven het is een vorm van sado-masochisme , maar dat maakt alles weer goed .
      Het zij hem vergeven , één blik met die grote bruine ogen en alles is vergeven en vergeten .
      En dan krijg je nog een poot en een lik toe !

      Maarre , leuk dat je toch af en toe nog aan me denkt en niet alleen maar “BOEH” roept .

      Liked by 2 people

  12. joopklepzeiker zegt:

    Ik zie toch enige emancipatie hoor !

    Hij draagt zijn paraplu al zelf !

    Like

  13. Lee zegt:

    Gelukkig hebben de ‘dames’ hun eigen regenkap aangedaan.

    Like

  14. Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    Onzichtbaar en geketend schuifelen zij rond
    hun koers bepaald door hun bezittend baasje
    als reeds verlepte bloemen in een vaasje
    nog kennis-loos ontworteld aan geboortegrond…
    .
    en niemand weet wie zij ooit hadden kunnen zijn
    zij kennen slechts hun lot met al zijn plichten
    geen tijd en fantasie voor droomgezichten
    hun leven is gevuld met zorgen, angst en pijn…
    .
    maar zij noemen dit: hun eigen wil en lot
    hebben het hart niet ooit hun twijfels uit te spreken
    want dan is ’t met hun laatste levenskans bekeken
    en zij zijn stom, maar toch ook weer niet zot…
    .
    Jasterke
    .

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

