Filmpje. 15 “Rotterdammers” rellen bij Tikibad

Screenshot_115

(Door: “Zentgraaff”)

VIDEO: Aanhoudingen na vechtpartij in attractiepark Duinrell https://t.co/VVIOSj20DG #Wassenaar #Duinrell — 112Nederland.info (@112NL_info) August 27, 2016

“Rotterdammers” hebben op uiterst “Rotterdamse” wijze “Rotterdams” voorgedrongen bij de rij in het Tikibad, het zwembad van pretpark Duinrell. Toen iemand daar wat van zei, reageerden de “Rotterdammers” “Rotterdams”: met rake “Rotterdamse” klappen. De politie werd gebeld om de “Rotterdammers” tegen te houden, waarop er vier “Rotterdammers” gearresteerd werden. Bijna 20 politiewagens met een volledige set agenten kwamen op de “Rotterdammers” af.

Lees verder>>>
(h/t Rob Kern)
GeenStijl

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Integratie", "Verrijking", "Weg met ons!", Marokkanen, Nederland, Rotzakken, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

21 reacties op Filmpje. 15 “Rotterdammers” rellen bij Tikibad

  1. Drs.P. zegt:

    Was er al bang voor, geen kleur opgave van zoiets als “blanke racisten” in de media, dus konden het alleen nog maar smerige (licht)getinte uitkerings ratten zijn die de boel voor NL gezinnen hadden verkloot.
    Krijgen Rotterdfammers weer de schuld terwijl het importratten waren, smerige nsb-msm-media’s in dit bijna door God vergeten land.

    Like

  2. Tom Hendrix zegt:

    Vergis ik mij als ik vermoed dat het “lichtgetinte Rotterdammers”, waren?

    Like

  3. leefbarbaar zegt:

    Scooterdieven in een zwembad, dat kan niet goed gaan.
    Daarom is ook Tropicana gesloten; betalende bezoekers bleven weg, want de familie van Aboutaleb misdroeg zich te erg. Zou er nog een plaats in Nederland zijn, waar je met je gezin heen kunt, zonder Ali B’s?

    Like

  4. frank de bakker zegt:

    Schijt schijt ziek word je van die gasten bij zwembaden en stranden.
    Had 2 kleine incidentjes tijdens de vakantie in Nederland.
    1ste in t zuiden des lands, bij een tropisch zwemparadijs met glijbanen en wildwater ect, vooral Nederlanders (heerlijk). Echter ook een groepje marrokanen of whatever van een jaar of 18 a 19.
    Ik hield ze meteen in de gaten, constant duwen, sarren, voorgaan en vooral tegen jonge meisjes contact zoeken en lichamelijk contact. Nadat bij mijn kookpunt redelijk steeg ben ik ze gewoon constant gevolgd, wat ze na enige minuten in de gaten hadden. Heb constant ogenlijk contact gezocht met de bedoeling ”ik hou je in de gaten”.
    Maargoed er gebeurde niks. Toen bij t weggaan in de douches klede 1 kutkaan een jong meisje bijna uit met zn ogen en gedrag. Het meisje was duidelijk geimponeerd en wist niet wat te doen.
    Bij mij sloegen toen de stoppen door en ben na verloop van tijd naast t meisje gaan douchen en heb contact gezocht met de kutkaan. Na contact hem heel redelijk vriendeijk verzocht binnen ”nu en niet” op te zouten. Hij droop binnen 1 seconde af incl zijn kutmaten.

    2de op t strand NoordHolland, 2 kutkanen aan t voetballen tussen alle Nederlanders.
    De 2 kutkanen met een gezegend lichaam van een jaar of 20 trokken aandacht van de meiden.
    Even terzijde: Meiden, meiden, meiden, als je toch eens wist hoe dom je bent maargoed das een andere discussie…..
    Constant de grens opzoekend met alle mensen van t hele strand, niet op een rustig stukje gaan voetballen maar express bij de drukte, constant opstuivend zand, ballen door handoeken ect ect.
    Mijn kookpunt steeg al redelijk snel maar was ook de mensen aan t bekijken die als zombies niets maar dan ook niets deden. Lief lachend de bal teruggaven en geen aandacht gaven aan t stuivende zand.
    na verloop van tijd was ik t zat, wachte op een goed moment zodat de bal in mijn buurt was, pakte de bal en liep een klein stukje t harde zand op zodat ik met een geweldige dropkick de bal meters maar dan ook meters de zee inschoot. Achter me hoorde ik de kutkanen vloeken en kk dit en kk dat (dit zijn meestal kutkanen). Ik draaide me om en liep naar ze toe, vragend ”wat zei je?”
    Nog steeds scheldend bleef ik ze tegemoed lopen en zei iets in de trend ”nog 1 keer als je durft!”
    Ze kozen hierna beiden allebei t hazenpad, ben ze ook niet meer achterna gegaan en heb ze ook niet meer gezien.
    Wat me ook erg verbaaste was dat niemand en dan ook niemand reageerde, zelfs niet toen ik de confrontatie zoekte, gewoon wegkijken alsof er niets gebeurde.
    Dit vond ik zo raar om te zien, slechts 1 vader stak zijn duim naar me op dat was alles.

    Maargoed, ben dit soort gasten zo spuug en spuugzat.

    Liked by 3 people

    • delamontagne zegt:

      Verbazen doet Uw verhaal mij niet [meer].
      Ik lees dergelijks wel meer van andere reageerders.
      Ikzelf heb dit eigenlijk nooit meegemaakt. Wij gingen in NL ook vaak met de kinderen naar strand en Center Parcs etc etc.
      Maar dat was in de jaren 80.
      Wat mij eigenlijk WEL verbaast is wat U zegt over de mede-Nederlanders die dit alles welgevallig aan zich voorbij laten gaan.
      Dit zou me nog meer ergeren dan de brutaliteiten van die Marocs…….
      Begrijpen zal ik dit nooit, wat zijn andere volken [zuidelijker] dan toch temperamentvoller en zullen dit minder snel pikken.
      Wanneer komt men in NL eens gezamenlijk op tegen zulke brutale indringers.
      Dit soort verhalen ergert mij verschrikkelijk.

      Like

  5. Ron zegt:

    Off-topic maar toch belangrijk:

    DCLeaks Website Down, Twitter Suspended After Releasing Soros Docs
    http://www.infowars.com/dcleaks-website-down-twitter-suspended-after-releasing-soros-docs/

    Deze documenten zijn niet meer op de originele website bereikbaar.
    Enkele personen hebben een backup gemaakt.

    Kijk voor de adressen hiervan op:

    In het commenaar bij “hasapoint” staan 2 adressen, eentje bij Mega.nz en een torrent.
    Nadeel is wel dat de presidentiële documenten ontbreken.
    Wie een betere link heeft kan hem natuurlijk melden.

    Like

  6. Perfide Albion zegt:

    En natuurlijk zijn het weer die rif-apen.

    Like

  7. exmarineman zegt:

    Uiteraard blijft het uitermate stil in alle MSM, zelfs de Telegraaf. Maar ook uit het Rotterdamse hoor je niets. Toen ik het bericht zag staan was mijn 1e gedachte mede gezien het aantal van 15 voordringers: zullen wel weer allochtonen zijn……. zeer zeker nadat er een opmerking was gemaakt en er gelijk werd gevochten. En dat er nog 4 zijn opgepakt is verbazingwekkend, maar die zullen wel al weer vrij rondlopen.

    Like

  8. Marokkanen, zijn berbers, dus ruw barbaars en grof. Valt niets meer aan bij te slijpen.

    Like

  9. semper fi zegt:

    misschien(zeker)moet men met een groep met wat geweld de maroc wijken uitkammen?/Wel met enkele spullen waar zeker de honderd meter in recordtijd de wijken uitvluchten!!!!!!
    Da pas zal men zeggen ,,zo op geruimd en wie VOLGT??
    maar meneer ikke hier wonen !!!!ja nu niet meer op naar je tering roots in de rif
    o dear daar hebben ze geen gsm ontvangst enz
    dit schuim heeft meer dan ooit bewezen dat zij hier niet willen aarden!!
    Aangezien de goeden(??)er geen hol aan doen dit schuim te hervormen moet er toch eens wat geweld van de autochtoonkomen**********
    Nee hé ik denk weer hardop
    vanavond vast DWDD en morgen opsporing verzocht kijken ,en maar knarsetanden
    O gruttjes ik moet ff een sylvana simons op de trein zetten,(WC)de gelijkenis is subliem maar toch trek ik deze bolussen door!!!
    mazzel bdw u heeft nog dik 3weken (glazen kots) wuiven maar,en daar moeten de marochelden eens stennis trappen,ga ik een borrel nemen HIKKK

    Like

Geef een reactie

