FOTO´S . . .

Screenshot_42

Loonse en Drunense Duinen 2016

Screenshot_41

Loonse en Drunense Duinen 2017

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Weg met ons!". Bookmark de permalink .

9 reacties op FOTO´S . . .

  1. Cathja zegt:

    Laat dit geen waarheid worden a.u.b.! Nederland is van ons, en daar horen we deze moordenaars niet tegen te komen. Ik moet er niet aan denken dat we misschien nooit meer naar onze stranden of andere mooie plekken kunnen gaan, omdat deze ‘bezit’ zijn geworden van die gehate moslims!

    Like

  2. koddebeier zegt:

    Als het aan de nazi’s uit Brussel legt dan is dit de toekomst, want van de Haagse regenten hebben we niets te verwachten !

    Like

  3. isidor zegt:

    nooit zal ik hier aan toegeven.ik zal vechten tot dat ik zelf het loodje leg.
    dood of de gladiolen .

    Liked by 1 persoon

  4. Ze proppen ons toch vol met die gelukzoekers. Dan zou mij die foto uit 2017 niet verbazen. De regering maakt zich nergens druk over en Rutte zit morgenavond gezellig bij zomergasten op tv over koetjes en kalfjes te praten met die gore smile op zijn smoel.

    Like

  5. Ronald 45. zegt:

    Als we het goed aanpakken en goed zullen stemmen op 15 maart 2017 zal dit ons NOOIT gebeuren, Blanke Nederlanders onder elkaar.

    Like

    • BertG. zegt:

      Jij bent er wel erg sterk van overtuigd dat hier alles volkomen eerlijk gebeurt en dat fraude en corruptie iets is uit donker Afrika.
      Ik niet.

      Liked by 1 persoon

      • janchik zegt:

        Klopt, @BertG., ik las van de week over zo’n rode PvdA hotemetoot dat hij zich kandidaat stelde als lijsttrekker bij de aankomende verkiezingen, want hij verwachtte opnieuw een grote winst voor zijn partij.
        Hoe komt het dat hij meer weet, dan de peilingen aangeven? Dit gebeurde ook met de laatste 2e kamer verkiezingen. Ineens bleven ze toch aan de top staan.
        Ik geloof geen barst meer van die zogenaamde eerlijke verkiezingen.

        Like

Geef een reactie

