VPRO verdient draai om de oren

Screenshot_39

(Door: Aysso Reudink)

Aflevering Zomergasten was één grote verkiezingsstunt van belastinggeld

In mijn column van 5 juli 2016 gaf ik al aan het geen goed idee te vinden dat een zittende premier, zeven maanden voor de Tweede Kamerverkiezingen, een podium krijgt in het avondvullende VPRO-programma Zomergasten.

Privé persoon, premier of partijleider?

Mijn eerdere scepsis sloeg tijdens de uitzending om in verontwaardiging. Hier zat niet een zomergast als privé persoon, maar een premier en politiek leider van de VVD.

Los van alle filmfragmenten, waarvan die van Willem Oltmans’ clash met gastheer Adriaan van Dis in het toenmalige programma Hier is… Adriaan van Dis het bekijken van deze aflevering van Zomergasten meer dan waard was, blijft de indruk achter dat driekwart van de uitzending over politiek ging, waarvan een substantieel deel over partijpolitiek.

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
Post online

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in cultuurrelativisme, demoniseren, Geert Wilders, Hypocrisie, kwaadaardige opzet, Linkse media, meningsdictatuur, propaganda, publieke omroep, PVV, Rotzakken, Rutte, SP, verloedering, Volksvijandigheid, VVD. Bookmark de permalink .

13 reacties op VPRO verdient draai om de oren

  1. elisah zegt:

    Ik heb gewoon niet gekeken, het leek me vervelend om dat gezever aan te horen en ik heb wel wat beters te doen.

    Liked by 2 people

    • BertG. zegt:

      Hier nog 1, ik ga al over me nek als ik die “man” alleen maar weer hoor liegen.
      Dan ga ik toch niet mijn hele avond verpesten door er expres naar te kijken.
      Had ik maar nooit van die “man” gehoord.

      Like

  2. edwin vissers zegt:

    heel opvallend was dat er geen vraag gesteld werd over de Bilderberg bijeenkomsten ,als ik daar had gezeten had hij weg gelopen ,satanische occulte new world order mensen die het helemaal niets goed voor hebben met Nederlanders ,ze willen een tien staten oplossing ,met een man aan het roer de anti crist
    God help uw volk

    Like

  3. Angie1968 zegt:

    Na antisemiet en islamitisch stuk drek Aboujaja en regressief-linkse pedofiel H.D’Ancona, ben ik niet verbaasd over kwaklul Rutte als gastkeuze. Foute types, daar grossiert de VPRO in. Graag de gehele publieke omroep opheffen! Vertegenwoordigt geenzins de stem vh volk. Is elitair, bevooroordeeld, Gutmensch op het misselijke af, en vooral, wordt door ONS betaald! Weg ermee, en volgend jaar Mark R, de Megalomane Maagd, eruitsodeflikkeren!

    Like

  4. koddebeier zegt:

    Je kijkt niet naar een beroeps leugenaar !

    Liked by 1 persoon

  5. Thoth zegt:

    Nooit naar gekeken. Geen VPRO-media, c.q. NPO… trouwens we zitten nog maar 6 maanden voor de verkiezingen.

    Like

  6. hslot4 zegt:

    @ Angie Vertegenwoordigt geenzins de stem vh volk.
    Nee het is er ook niet vor om te vertegenwoordigen maar om te indoctrineren net als openbare scholen.
    Heb mn tv er al zo lang geleden uitgeflikkerd mis je werkelijk nul aan en wordt er ook geen agenda door je strot geduwd bv het journaal of de Rtl nichten.

    Like

  7. Pieter zegt:

    Niet gekeken naar deze gladde praatjesmaker, je wist wat je kon verwachten.

    Like

  8. Thoth zegt:

    In de volgende aflevering, de jodenhater van Agt :

    Like

  9. Het enige dat demense van deze 3 uur durende eigen- en partijpijperij onthouden hebben is dat ie zei dat ie geen homo geweest is geworden. Opvallend is dat de LGTMHB-gegenderden en -geaarden muisstil zijn terwijl ik vind dat het een gruwelijke belediging is voor onze medeburgers die wél homo hebben om zo publiekelijk te onderstrepen dat hij gelukkig geen homo had. De grootste ontkenners en schreeuwers zijn echter zo ruig als een mandje, dat weet iedereen. Dus, oehoe Mark, ik heb nog een roze pluche stoeltje voor je.

    Like

  10. C.A.Barstow zegt:

    Ik wil die huichelachtige verachtelijke landverrader Rutte niet zien laat staan horen.

    Like

Geef een reactie

