VIDEO: Pegida-Den Haag (11-09-2016)

 

Door:
“tommiehendriks”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "PEGIDA", burgermoed, Counterjihad, Islamkritiek, Nederland, Patriottisme. Bookmark de permalink .

7 reacties op VIDEO: Pegida-Den Haag (11-09-2016)

  1. fransdewit zegt:

    Ik heb er schijt aan maar deze Hollanders komen toch maar op voor onze belangen, maar worden net zo tegengewerkt als Geert Wilders en consorten. Ik ben een paar keer in Den Haag geweest om te demonstreren maar als ze al gehandicapten en oudere mensen terug manen en de knuppel trekken. Dan is dit voor mij echt geen democratische Hollandse stad meer hoor. Dan blijf ik daar gewoon weg. Maar ik neem mijn petje af voor jullie hoor!

    Like

    • Dutch Defense League liep zondag Augustus met zo’n man over de Erasmusbrug, in Nederlandse vlaggen gehuld uit protest tegen de Turkse vreugde-uitbarstingen en amok na het mislukken van de coup. Ondanks het inderdaad geringe aantal hoop ik toch, dat U daarvoor eveneens uw petje afneemt.

      Like

      • BertG. zegt:

        En hoe hadden de mensen dit dan moeten weten?
        Ik heb er nergens wat over gelezen, zo blijft het bij een geringe aantal.

        Liked by 1 persoon

      • De lettertoetsen weigerden weer eens:. Eerste zin: “Dutch Defense League liep zondag 7 Augustus met zo’n 20 man…..enz.

        Like

      • @BertG.:Spijker op de kop, Bert: Onze woordvoerster zal inderdaad gestimuleerd moeten worden om haar bedeesdheid wat af te leggen, anders bloeit het inderdaad niet. Alles, waarvan Edwin te veel heeft, heeft zij nog een tikkeltje te weinig, vrees ik. En waar té voor staat, deugt nu eenmaal niet; niet naar de ene kant, noch naar de andere.
        Maar ja, we zullen haar nog maar even wat respijt geven totdat haar vermaledijde proces wat achter de rug is: Daarna moet er eens begripvol doch ernstig met haar gesproken worden, want een koerswijziging zal noodzakelijk zijn.

        Liked by 1 persoon

    • Harry zegt:

      Ach , het viel allemaal wel mee Frans .
      Je merkt aan een aantal politieagenten dat ze wel op de hand van Pegida zijn , dat is ook wel weer goed . Sommigen knoopten zelf een praatje aan .
      Er waren er een behoorlijk aantal agenten uit de schilderswijk , die kennen ook de andere kant .

      Alleen onbegrijpelijk dat ze weer vier mensen van Pegida wegens die debiele ” hakenkruis symbolen” arresteerden .
      Dat is nou het jammere , de politie stond gewoon klaar om de leiders te arresteren , waarschijnlijk ingefluisterd door die imbeciel van Van Aartsen , alsof ze wisten dat die dat symbool zouden laten zien .
      Jammer dat ze te stom zijn om te beseffen dat Pegida de pest aan dat teken heeft .
      En dat ze te laf zijn om tegen van Aartsen te zeggen : verrek maar !

      Of het zit zo , dat dat hakenkruis weggooien een belediging aan de islam is , die sympathiseren immers nog steeds met de leer van Hitler .
      Daar zal Van Aartsen wel bang voor zijn .

      Maar de wandeling ging prima en de toespraken waren nu ook helder , net niet te langdradig en goed te verstaan .

      En aan het eind kwam de politie nog even in actie tegen wat afa-tuig .
      Die hebben ze haast een half uur met tyerips om hun poten op het asfalt laten liggen , alvorens ze af te voeren .

      Al met al een redelijke demo .

      Like

  2. Dank voor de video! Mooie demonstratie… volgende keer ben ik er weer bij met een ander schilderij. Iedere keer een ander schilderij. Zaterdagavond, een dag voor de demonstratie belde bij mij een agent in burger aan. Hij liet zijn pasje zien. Hij zei dat hij was gestuurd door justitie in Den Haag omdat ik op Social Media had bekend gemaakt dat ik mijn schilderij van 9/11 mee zou nemen en dat schilderij vonden ze provocerend. Als ik 9/11 mee zou nemen zou de politie mij oppakken en mijn schilderij in beslag nemen. Dus ik nam zondag een ander schilderij mee en geen vuiltje aan de lucht!!! https://plus.google.com/105792476709984401449/posts/L1JRJFarXjW
    Ik nam The decay on earth!!! mee. Het verval op aarde!!! https://plus.google.com/105792476709984401449/posts/BjwrBB4zifq

    Like

Geef een reactie

