Kan iemand aangifte doen tegen Mark Rutte? Maakt niet uit waarover!

screenshot_61

(Door: Jan van de Beek)

Voordat u verder leest: Dit is een satirisch stukje, dat begrijpt u vanzelfsprekend wel. Alhoewel, aangifte doen is tegenwoordig heel gewoon, want mensen zijn snel beledigd. Voor iedere verkeerd getimede scheet of geplette lange teen doet men tegenwoordig al aangifte. Te kinderachtig voor woorden eigenlijk en daarom doe ik er zelf niet aan mee. Vandaar ook mijn oproep aan u om voor mij de kastanjes uit het vuur te halen: doe aangifte tegen Mark Rutte. Ik wil graag een breed publiek aanspreken, dus ik geef even wat uiteenlopende gronden voor aangifte. Voor elke wat wils dus.

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
Joost Niemöller

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Hypocrisie, Islamisering, Krankzinnigheid, landverraad, Nederland, Rutte, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

10 reacties op Kan iemand aangifte doen tegen Mark Rutte? Maakt niet uit waarover!

  1. delamontagne zegt:

    Ondertussen staan 235.000 illegalen te “[water]-trappelen” om Europa te bestormen.
    Het eerste contigent is alweer aangekomen.

    De bovengestelden kunnen weer tevreden zijn.
    Hun dochters zullen [niet] worden verkracht door de horden `Noord/Midden-Afrikanen of anderen worden gekeeld onder ,t gezang[gejammer] van de Kreten uit de Koraan………
    https://fr.sputniknews.com/international/201609151027761684-libye-migrants-europe/

    Like

  2. Tom Hendrix zegt:

    Nou, ik weet waar Rutte (VVD) absoluut voor vervolgd zou moeten worden, en wel het gegeven, dat deze “fijne meneer”, door zijn handtekening te zetten onder het ESM – Verdrag, ONZE SCHATKIST, heeft overgedragen aan de roden der Eussr, te Brussel. Als dit geen landverraad is, dan weet ik het ook niet meer. En volgens artikel 93, van het Wetboek van Strafrecht, heeft Rutte (VVD) dus ONS land verraden. Maar net als bij Demmink, de rode ploert Riessen, zal ook Rutte(VVD) NIET gedagvaard worden. Dankzij smerig links, en de huichelaars te noemen, de Liberalen, Links-liberalen, en zogenaamde Christendemocraten. Jemag dus als Rutte je land verraden, als Riessen mag je oproepen tot het vermoorden van Wilders, en Demmink mag verder gaan met het misbruiken van minderjarigen. Wat een fijn land hé, maar niet echt meer!

    Like

  3. iemand zegt:

    Toen ik in elkaar werd geslagen door moslimfascisten omdat ik gay ben, en als zodanig herkenbaar ben, weigerde de kutwouten mij TOT DRIE MAAL TOE aangifte te doen.

    Omdat de groep die mij in elkaar sloeg uit meerdere personen bestond, en er dus onduidelijkheid was wie wat deed, waardoor er nooit bewijs rond zou komen. Omdat er minderjarige daders bij waren, en die toch geen straf krijgen. Omdat ik het toch wel zelf uitlokte. Dat mijn voet gebroken was en ik bloedde als een rund kon ze dan weer niets schelen. Mij werd geadviseerd onder te duiken. Misschien moest ik maar verhuizen. En dat was het dan.

    Aangifte doen. Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahaha

    Liked by 1 persoon

    • Aangifte doen helpt inderdaad geen zak. Ze bedenken ter plekke dat een aangifte ‘aangiftewaardig’ moet zijn en dat je wel met sluitend bewijs moet komen want ze gaan hun tijd niet verdoen aan dingen waar ze geen zin in hebben. Trouwens ze mogen van hogerhand die aangiftes tegen dobbernegers en andere Aliens niet opnemen.

      Like

    • elisah zegt:

      Wat erg voor u, gewoon té waanzinnig voor woorden!

      Like

    • Tom Hendrix zegt:

      @iemand: 18.27. uur, op 16/9. Sterkte, het is niet niks, om door dat tuig in elkaar te zijn geslagen. Helaas, is de politie volledig in linkse handen, en zullen ze doorgaan met “wegkijken”, als een geboren Nederlander wordt gemolesteerd. Maar trek geen moslima het kopvod af, dan brult heel de “linkse kerk”, en de goedmensen, schande, en aanpakken etc. Nederland is door LINKS, maar ook de VVD en het CDA, naar de kloten geholpen!

      Like

    • Mirjam zegt:

      Ik vind dat erg voor je, Iemand.

      Like

  4. Jade zegt:

    Hmm, aangifte tegen Rutte?
    We zouden voorgedrukte aangifte formulieren kunnen
    verspreiden onder onze moslimvrienden, want het is gewoon
    schandalig wat Rutte gezegd heeft…
    “lazer zelf op. Ga zelf terug naar Turkije. Pleur op,”
    Kom op, doe massaal aangifte…

    Like

  5. Hier in Nederland is de dader het slachtoffer en het slachtoffer is de dader.

    Like

  6. Felix zegt:

    Dit heeft wel erg lang geduurd Wachteres. Foei !!!

    Like

Geef een reactie

