FOTOSHOPPER D666 . . .

screenshot_92

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “boorzalf”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in D66, Rotzakken, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

10 reacties op FOTOSHOPPER D666 . . .

  1. SeeMore zegt:

    Heeft voor wat mij betreft dus averechts gewerkt.
    30 jaar met Donor Codicil op zak gelopen.
    Paar dagen terug mijn “Ja” in een “NEE” veranderd.
    Vandaag nieuwe Codicil binnen met daarop “Keuze 2”
    Sorry, maar ik laat mijn lichaam niet door de (R)overheid uitbenen.

    Liked by 1 persoon

  2. Moslims en Joden worden toch ook met rust gelaten. Want het lichaam moet gaaf blijven. Moet je zien als er een orgaan is uitgehaald. Dan ziet het er echt niet meer gaaf uit maar gehavend.

    Like

  3. Cathja zegt:

    D66 moet nog maar niet te vroeg juichen. Eerst maar eens afwachten wat er in de Eerste Kamer besloten wordt.
    Overigens hoeven ze écht niet trots te zijn, mocht er groen licht vanuit de Eerste Kamer komen, want zeer velen hebben inmiddels hun ‘ja’ in een ‘nee’ veranderd.
    Als ik vervolgens in de krant lees dat ze zich daar niet druk om maken, dan maakt dat mij duidelijk dat DE MENS als ‘orgaanleverancier’ in feite niet telt. Alleen datgene wat ze van je kunnen jatten.

    Over respect gesproken…

    Bah!!

    Liked by 1 persoon

  4. Marijke zegt:

    Je zal maar in het ziekenhuis zitten bij je dierbare met een paar hijgende chirurgen in je nek “of het al kan”. Brrr.

    Like

  5. Drs.P. zegt:

    Mensen waar lichaamsdelen uit verwijderd worden, mogen NIET dood zijn, anders hebben ze er niets aan. Die mensen worden toch nog verdooft en overlijden aan of na de operatie pas echt.
    Wat een gore ratten club is die demonen666 toch!!!
    Lees onderstaande link maar en maak uw eigen huiverende mening op over verplicht donor zijn:
    http://boinnk.nl/122418/mijn-persoonlijke-verhaal-over-orgaandonatie/

    Like

  6. Bas zegt:

    Dit riekt naar een georganiseerde / gelegaliseerde orgaandiefstal. Dr. Terror and Mr. Horror werken hier kennelijk samen, net als in Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde.

    Like

  7. Jan zegt:

    Aangezien de roden menen dat ik staatseigendom ben, tenzij…. heb ik ‘nee’ ingevuld, anders had het asociale racefietsvolk vandaag wel de doorslag gegeven want 2x uitgescholden voor kutjood door een paar in kudde fietsende met verstand op nul en blik op oneindig en 1x door een Turkse geitenneuker die diverse malen fock Israël schreeuwde, maar wel op veilige afstand achter mij met zijn brommer bleef om te schelden, want het ventje was alleen.

    Like

  8. Bas zegt:

    Door middel van sturing probeert men positieve discussies los te maken. Daarbij heeft men regels voor een goed verloop van een debat reeds achter de hand.

    http://bit.ly/2cqKP0c

    Like

Geef een reactie

