Aankondiging: De eerstvolgende Pegida-demonstratie

screenshot_108

Pegida-Nederland blijft de strijd tegen de islamisering van Nederland aangaan. Wij organiseren elke tweede zondag van de maand een demonstratie in Den Haag. Samen sterk voor ons vaderland, omdat wij trots zijn om Nederlander te zijn!! De tijd en de locatie worden later bekend gemaakt. Zet deze datum vast in je agenda.

screenshot_107

Bron:
https://nl-nl.facebook.com

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "PEGIDA", Nederland. Bookmark de permalink .

16 reacties op Aankondiging: De eerstvolgende Pegida-demonstratie

  1. Steven zegt:

    Demonstreren is allemaal wel leuk..maar maakt weinig indruk.
    De politiek ziet dat er mensen ontevreden zijn..maar verder is het vredelievend..dus boeit het ze niet zoveel en veranderd er ook niet zoveel…
    Het enige wat wel indruk maakt zijn harde acties…terug slaan…niks meer pikken en zelf aanpakken ..net zoals dat TUIG in zaandam doet…..
    Maar een beetje met een spandoek staan zwaaien wordt niemand warm of koud van.
    (Niet respectloos bedoelt…heb grote bewondering voor dit soort mensen…maar bekijk het zwart-wit)
    Demonstreren zal alleen helpen als er ineens 3 miljoen mensen op straat staan.

    Liked by 3 people

    • Die 3 miljoen mensen (of laten we het in dit geval maar even realistisch houden en neutraal van “grote aantallen” spreken) krijg je, daar ben ik langzamerhand ook wel van doordrongen, hooguit de straat op als de nood aantoonbaar aan de man is en niet eerder. Dat al op de eerste plaats. Des te bedenkelijker is het, dat dat aantoonbare juist in Nederland niet zo snel aan de orde zal zijn, naar ik vrees, aangezien er voor wie het wil zien duidelijke tekenen aan de wand zijn, dat de islam Nederland als terugtrek-basis heeft uitverkoren en er om díe reden wel eens naar kon streven om de zaak hier niet snel te laten escaleren. Natuurlijk is dat op zichzelf geen reden om demonstraties dan maar overbodig te achten: Ze houden in ieder geval alert en blijven de aandacht vestigen op het latent aanwezige gevaar. Natuurlijk moet men er dan wel naar blijven streven, diegenen, die dat gevaar ook erkennen, ertoe te brengen, de demonstraties ook te blijven bezóeken en, waar mogelijk, het aantal belangstellenden uit te breiden. Hoe, dat is dan weer even een iets andere kwestie: Essentieel hierbij blijft echter, dat je diezelfde toehoorders het gevoel geeft, dat ze er echt bij hóren, dat je elke vorm van inzet op prijs stelt en op waarde schat en dat, belangrijk, het in principe geen kwestie is van één kapitein op het schip, enkele paladijnen met wie per gratie Gods dan nog weleens íets wordt gedééld (zoals kleinere neven-acties) in ruil voor blindelingse loyaliteit, en de rest van de achterban, met wie principieel niet eens dát wordt gedeeld; die slechts op mogen draven bij de grootscheepse manifestaties. Zeker in een ogenschijnlijk rustige situatie, waarin het allemaal niet zo’n vaart lijkt te lopen, hoef je er niet op te rekenen, dat een achterban op die manier groeit, ook al deelt men de naar voren gebrachte zorgen op zichzelf best wel: Op èchte inbreng wordt immers bij nader inzien geen prijs gesteld en helemaal erbij horen doet men op die manier niet, dus waarom zóu men, op den duur?
      Niet echt onbaatzuchtig, nee, maar dat krijg je, als de onbaatzuchtigheid telkens van één kant moet komen: Mensen zijn geen heiligen en ‘toehoorders’ evenmin.
      By the way: See you in Duisburg(?)

      Liked by 1 persoon

      • joopklepzeiker zegt:

        Je kan het niet laten , je frustraties over het niet waarderen van jouw inzet te etaleren .

        Liked by 1 persoon

      • @joopklepzeiker: Heb je er geen boodschap aan, dan lees je het niet, heel eenvoudig.
        Er wordt niet één blogregel mee geschaad, ik pas er wel voor op, dat het geen ordinaire scheldkanonnade naar wie dan ook toe wordt, ik hád het niet eens tegen jou en, evenmin als door wie dan ook (behalve E.J. Bron himself, wéér m.b.t. die blogregels) laat ik me door jou voorschrijven, wat ik al dan niet mag zeggen. Duidelijk? Goed, dan kunnen we weer verder.

        Like

      • joopklepzeiker zegt:

        @Theresa Geissler

        Door je frustraties en je persoonlijke eigenschappen, schaad je de goede zaak en kan je ook een gevaar voor andere mensen opleveren met je ondoordachte acties.
        En daar blijf ik dus voor waarschuwen..
        Je bent contra productief bezig ..

        Like

      • “De goede zaak schaden…..” “Ondoordachte acties…..”
        Voel jij je wel helemaal goed, Joop? Trek ik soms met mijn halsstarrigheid een wissel op jouw zenuwstelsel of zo?
        Want dit is wel zó pathetisch, zó wezensvreemd aan jou, zoals ik je tot nu toe altijd gekend heb, dat het bijna zorgwekkend aandoet.
        Het is voor jou gewoon een obsessie om mij het zwijgen te kunnen opleggen; maakt niet uit op welke manier.
        Maar dat heb ik misschien nog wel beter door, dan jij. Ik ga hier verder niet meer op in: Het is nl. te beláchelijk voor woorden.

        Like

      • joopklepzeiker zegt:

        @Theresa Geissler

        Nee hoor, ik vind het uitstekend dat je je zo profileer , gewoon doorgaan, dat maakt het allemaal wat duidelijker,net zoals je laatste reactie .

        Maar dat zal je wel niet begrijpen, geef niets ik blijf je er wel aan herinneren.

        Like

      • D.DAY zegt:

        Theresa, in feite weten de meeste mensen veel te weinig over de islam. Hun gespreksstof blijft veelal bij onderwerpen, waarbij de islam angstvallig wordt vermeden. Hun comfortzone willen ze niet verstoord zien worden en zitten daarom liever veilig voor de tv nootjes te kauwen. Pas als ze persoonlijk ervaren wat de islam in hun leven heeft aangericht, dan zijn ze ontvankelijker om je aan te horen zonder jou direct voor racist uit te maken. De mensen moeten het uiteindelijk zelf ondervinden!!

        Like

    • …Demonstreren zal alleen helpen als er ineens 3 miljoen mensen op straat staan….met hooivorken en vlammenwerpers terwijl de kinderen munitie en napalm aandragen.

      Liked by 2 people

      • Steven zegt:

        ..Die hooivorken en vlammenwerpers zal in dit geval dan nog wel indruk maken.
        Maar het zal mij niet verbazen (al vaak gezegd) als dit soort praktijken werkelijkheid gaat worden en het Nederlandse leger op de eigen bevolking begint te schieten om die ALLAH schreeuwers te beschermen.
        Ik irriteer me ook mateloos aan de houding om eigen bevolking de nek om te draaien en al het gajus dat overal de boel verziekt in bescherming wordt genomen.
        Erger nog..ik begin gewoon een TERING HEKEL aan al die asielzoekers te krijgen.
        Nogmaals…ik kraak demonstreren niet af….maar het bijt de regering niet omdat het altijd vredelievend gebeurt.
        zie het zo…als half Nederland de boel hier had afgebroken om het oekraine verdrag te blokkeren…dan had ROTTE niet getekend. Nu doet hij het waarschijnlijk wel (of heeft het al gedaan) omdat de bevolking alleen maar klaagt en verder niks doet…
        En nederlanders komen pas in actie als het hun zelf raakt. In dit geval zal het fout aflopen met zo’n afwachtende houding.

        Liked by 1 persoon

      • Demonstreren houdt de zaak warm maar als de zaak te lang warm wordt gehouden beginnen er toch mensen te denken dat ’t een soort kermis is met ingehuurde clowns.

        Like

      • Mirjam zegt:

        Nee Brein, niet met die zooi, gewoon er zijn. Dan vallen de ogen uit hun hoofd. Later als ze niet luisteren, dan terugkomen mét 6 miljoen én je hooivorken en je vlammenwerpers (géén kinderen met munitie en napalm, dat doen we niet…)

        Liked by 1 persoon

    • Mirjam zegt:

      Daar heb je gelijk in Steven. Ik denk dat ze zich dood zullen schrikken in de regering als ineens 3 miljoen mensen, verspreidt over heel Nederland, op dezelfde dag allemaal tegelijk gaan demonstreren. Het is toch bijna één zesde van de bevolking van Nederland. Ik zou het graag willen zien en meemaken.
      Natuurlijk is alle hulp welkom, het enige met demonstraties is, dat men er zo gauw aan gewend raakt als ze altijd hetzelfde zijn en er op de actie geen reactie volg en dan hebben ze geen of nauwelijks effect meer. Konden we met z’n allen maar die drie miljoen op de ‘pootjes’ krijgen, dat zou fantastisch zijn…

      Like

  2. Rapunzel zegt:

    Demonstraties zijn een mogelijkheid om medestanders te vinden.
    Als je een doel nastreeft is het bijna altijd makkelijker te verwezenlijken als je jezelf omringt
    met mensen die voor hetzelfde staan.
    Niet alleen knap je er ontzettend van op om eens niet die eeuwige linkse stupide kulargumenten te hoeven weerleggen (de Christenen zijn/waren ook erg, mijn broer heeft een moslimbuurman en dat is een toffe peer, ze zijn niet allemaal zo, armoede, geen stageplek, bladibla wauweldewauwel)
    je leert de mensen achter de toetsenborden kennen.

    En als je eenmaal contact met elkaar hebt kun je de krachten bundelen.
    Vergeet niet dat veel mensen die aan onze kant staan uitgekotst worden door hun sociale omgeving, knallende ruzies binnen families, mensen die niet meer bij broers of zussen komen, vrienden waar je zelf kotsbeu van hebt, huwelijken die hierom stranden, feestjes waar je als “racist” zijnde niet meer wordt uitgenodigd, fuck dat.

    We maken onze eigen feestjes, nieuwe en ik mag wel zeggen bétere vrienden, slimmer ook dan het linkse geteisem.
    Laat ik er maar even vanuit gaan dat al onze medestrijders PVV stemmen, dat zijn er miljoenen!
    We zijn met hartstikke veel en er komen er elke dag bij!
    Kom eens naar een demonstratie zou ik zeggen, desnoods uitgedost als Zwarte Piet als je niet herkend wil worden. Of klamp na afloop iemand aan, praat met elkaar en deel emailadressen/telefoonnummers/sites zodat je contact kunt houden.
    Op de demonstraties komen mensen die het zich kunnen veroorloven overal schijt aan te hebben, omdat ze eigen baas zijn, gepensioneerd of zoals ik toch al zo haram als je ze kan krijgen.
    Ik ga hier niet zeggen wat ik doe maar het is met honden, u begrijpt, ik hoef het qua klandizie niet te hebben van de 5e colonne.
    Maar ik en alle anderen die er lopen kennen 10/20/30/40/50 man/vrouw die er precies zo over denken die je om diverse redenen nooit op een demonstratie zal zien.
    Dat geeft niks! Verzamelen patriotten, het liefst in het geniep, daar is de roverheid het bangst voor.

    Like

  3. Rapunzel zegt:

    Oh en nog een nabrandertje, n.a.v. het mooie stuk van Driek en dat even mooie van Joost Niemoller.
    Ja, dit land is ons land, door onze voorvaderen op de zee veroverd en het is een grof schandaal dat Rutte c.s. het verkwanselen voor hun eigenbelang.
    En ik zal er voor knokken zolang ik denk dat het zin heeft maar laat die lamstralen goed in hun achterhoofd houden dat als zij niet oprotten wij het doen.
    Afgelopen voorjaar was ik bij een lezing van de Zuid-Afrikaan Steve Hofmeyr. Hij sprak samen met Martin Bosma over o.a. de plaasmoorden op de blanke boeren.
    Wat Hofmeyr zei kwam goed aan bij mij omdat het waar is.
    “Geef blanken een stuk land en vrijheid en ze bouwen er een paradijsie”.

    Dat hebben Nederlanders al honderden keren gedaan en dat kunnen we nog.
    Dus een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, in Hongarije als Orban de enige normale blijft die voor zijn bevolking staat.
    Weg met ons:) maar dan op een manier die het linkse geteisem niet voor ogen had.

    Like

Geef een reactie

