Gezond realisme . . .

screenshot_102

“De enige onderhandelingen die ik wil voeren met moslims zijn de volgende: Je kunt je koran houden, je “respect” voor vrouwen en je “vrede” voor jezelf. Breng het niet hier naartoe en verwacht niet van mij dat ik mijn clitoris, mijn vrijheid en mijn leven voor een boerka opgeef. Ik ben een Amerikaanse vrouw, geen slachtoffer voor jullie krankzinnige doodscultus . . .”

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Barbarisme, gezond realisme, Islam, Vrijheid, VS. Bookmark de permalink .

9 reacties op Gezond realisme . . .

  1. Yvonne zegt:

    waarom denken vele mannen uit moslim landen dat een vrouw minder is dan een man? ik heb er bij mijn geboorte niet om gevraagd om een meisje te zijn, dan hebben wij nog vrijheid, maar hoe lang nog?

    Like

  2. joopklepzeiker zegt:

    Over realisme gesproken .

    Colombia’s Santos, FARC Scramble to Revive Peace After Shock Vote

    BOGOTA (Reuters)–Colombia’s government and Marxist FARC guerrillas will scramble on Monday to revive a plan to end their 52-year war after voters rejected the hard-negotiated deal as too lenient on the rebels in a shock result that plunged the nation into uncertainty.

    http://freebeacon.com/national-security/colombias-santos-farc-scramble-revive-peace-shock-vote/

    Like

  3. Ik voel mij niet minder dan een man en doe precies wat ik. Mijn man heeft ook kunnen doen wat hij graag wilde, reizen. Moet er niet aandenken dat je elkaar beknot. Die vrijheid die wij hebben laten wij ons door niemand afnemen.

    Like

Geef een reactie

