PvdA wanhopig op zoek naar een vrouw

screenshot_52

De PvdA is op zoek naar een vrouw die zich kandidaat wil stellen voor het lijsttrekkerschap. Zelfs oud-Kamerlid Myrthe Hilkens (kleine foto) werd door de partij benaderd, zegt ze in het televisieprogramma @Z op RTL Z. “Maar ik ben geen lid meer.”

screenshot_53In maart zijn er verkiezingen en tot nu toe hebben zich alleen mannen gemeld die de lijst willen aanvoeren. Hilkens sloeg het aanbod af omdat ze geen lid meer is van de partij en omdat ‘vrouwenschouders niet bedoeld zijn als trap zodat mannen daarop omhoog kunnen klimmen.’

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
rtl-nieuws

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Hypocrisie, PvdA. Bookmark de permalink .

16 reacties op PvdA wanhopig op zoek naar een vrouw

  1. ReaGluurder zegt:

    Mss dat Saskia Elisabeth Agatha Noorman-den Uyl nog de (stront)kar wil trekken??!!!

    Like

  2. Marlies zegt:

    Komisch. Pour la forme een vrouw laten meedoen: Kijk ‘ns hoe gelijk we zijn. Stakkers, die PvdA. Waarom geen allochtone vrouw, zoiets als Arib – sluit beter aan bij het toekomstige klapvee.

    Like

  3. Wachteres zegt:

    Zou ik, als afvallige, dan ook nog een kans maken?

    En dan de PVDA nog verder de afgrond in pleuren.

    Liked by 3 people

    • Harry zegt:

      Nee , Wachteres , dat wordt niks , ik heb de geheime lijst met aanvullingen waar een vrouwtjeslijsttrekker aan dient te voldoen onder ogen gekregen en als punt 1 op de lijst staat : een jonge malse dame waar iedereen hebberig van wordt .
      Ze moet sexier zijn dan Kuzu , ( nou lijkt me dát niet zo moeilijk , lukt je ook wel ) om het verloren gegane stemvee terug te lokken .
      En ze moet te zijner tijd bereid zijn een hoofddoek ( of erger ) te gaan dragen als de omstandigheden dat verlangen .

      Dat gaat ie niet worden , vrees ik .
      Niet de gedroomde kandidaat .

      Like

      • Wachteres zegt:

        Harry, wat ben je toch hard. ’t is maar goed dat ik op mijn leeftijd niet meer gevoelig ben voor sexy enzo.

        En die hoofddoek, dat wordt niks. Ik vind het geen gezicht.

        Like

    • Leo zegt:

      Doe een poging a.u.b.

      Like

  4. carthago zegt:

    Dat wordt nog moeilijk voor de pvda om tussen de boerkatenten een Nederlands sprekende buikspreekpop te vinden.En dan moet die tent ook nog de diarree van badmuts samson aanhoren, daar kunnen de islamgeiten van de geitenneuker al helemaal geen opknooptouw aan vast breien.

    Like

  5. guusvelraeds zegt:

    Zou Sylvana Simons niet willen overstappen?

    Liked by 1 persoon

  6. Tom Hendrix zegt:

    Op naar de 2 zetels. Voor mij mag deze landverraderlijke partij: de PvdA, volkomen in de stront zakken. Ik zal er geen traan om laten.

    Liked by 1 persoon

  7. bokito zegt:

    toen ik het zag was mijn eerste gedachte zou die lul van een samson een vrouw zoeken ;zou toch kunnen ;

    Like

    • Harry zegt:

      Zijn assistente assisteert hem ook bij andere bezigheden . 24 Hour-service , zeg maar .
      En het kan niet anders dan dat die affaire al aan de gang was vóór de scheiding .

      Mededeling op basis van ervaringscijfers van een voormalig expert in vreemdgaan , Dhr Van Swieten .

      Like

      • Dat moet jóu immers niet kunnen schelen, Harry: Een tijdje geleden was je daar nog zo duidelijk in:
        Ik weet het nog goed: Bij het Pegida-koppel W&F vroeg je je pontificaal af -overigens zónder dat iemand daar op dat moment over was begonnen- “wat het ons nu toch in vredesnaam kon schelen, dat hij een vriendin had?” (Belangen-verstrengeling misschien, maar dat dan maar terzijde.)
        Dus, sorry hoor, valt het me op, dat dít je opeens wèl schijnt te kunnen schelen. “To be an enemy or not to be, that’s the question.”(LOL!)

        Liked by 1 persoon

  8. leefbarbaar zegt:

    Wouter Bos liep toch al te zeulen met van die hoofddoekkies? Zoekt de PvdA niet in de verkeerde hoek en kunnen ze niet beter bij de moskeet aanbellen, als ze een vrouw zoeken? Straks lopen de vrouwen ook nog naar Dengk.

    Overigens denk ik dat Samsom graag een transgender wordt, als het echt moet. Diederika.

    Like

  9. Goh. nee toch zijn ze nu al uitgeput.

    Like

Geef een reactie

