FOTOCOLLAGE

screenshot_8

Hond – Paard – Beer – Obama

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Sjaak”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

8 reacties op FOTOCOLLAGE

  1. louis-portugal zegt:

    lACHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  2. tinekevanschagen zegt:

    De klep ….IK los graag cryptogrammen op,
    maar ik snap hier geen kloten van,kun je me effe helpen?

    Like

    • tinekevanschagen zegt:

      ja, snap m nu
      heb niet geslapen vannacht,ben moe,
      maak de hele dag al fouten ,nietwaar meneer Bron?

      Like

      • E.J. Bron zegt:

        Behalve dat ene verkeerd geplaatste comment was het me eerlijk gezegd niet opgevallen. Hebt u even geluk!!😉 😆

        Webmaster

        Liked by 1 persoon

      • fleckie zegt:

        Die ‘fouten’ komen bij mij ook voor, moet geregeld corrigeren, door heel langzaam te typen lukt Het misschien er zonder ‘mankementen’ door te komen! …..( deze ‘ belemmering’ is al eerder gemeld, en is ontzettend vervelend) : door heel langzaam te typen en wat harder aan te slaan lukt Het enigszins ‘

        Liked by 1 persoon

  3. Republikein zegt:

    Mooi Sjaak.
    Iets dergelijks was er ook ooit van de EU, slaat een beetje op het topic van yoga, hiervoor.

    Liked by 1 persoon

  4. Dieren laten niet zo’n verwoesting achter de presidenten van Amerika wel !!!

    Like

  5. Jan Chik zegt:

    Snap de vertalingen niet, klopt in ieder geval geen zak van.
    Hond=Sobaka(goed)
    Pferd-paard=Loschad (fout) moet zijn Koon.
    Bär-beer=Medved (fout) moet zijn Mischa.
    Obama-obama (fout) moet zijn Tsjorni Muselman.

    Ik gebruik hier dus het Latijnse alfabet, wat voor ons duidelijker is dan het cyrillisch
    Misschien snap ik dus de “point”niet(Ja njet panimaju). Of bedoel je de footprint, dan is het duidelijk. Sjaak leg uit s.v.p.
    Misschien dom van me, maar ik heb nog geen koffie gedronken, vandaar.

    Like

Geef een reactie

