FOTOSHOPPER

krijgt-u-hen-erbij-1
(Klik op de afbeelding voor groter beeld)

Door:
H.P. 
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Islamisering, landverraad, Linkse Kerk, Nederland, Rotzakken, Terrorisme, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

17 reacties op FOTOSHOPPER

  1. Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    Haha, vrienden en vriendinnen, wees nú slim,
    en kies dus ONS, écht al het verdere is gratis
    spring nu blind in ‘t diepe, vóór het straks te laat is
    en vergeet die PVV, met heel haar hersenschim !
    .
    Jasterke
    .

    Like

  2. Tom Hendrix zegt:

    Geheel volgens waarheid!

    Like

  3. Golden Girl zegt:

    binnen kort uw nieuwe buren, de haat in hun ogen bah, wat een volk, en dan die 5 griezels boven in zet ze een gestoord hoedje op fotoshop ze met een baard, alleen zij hakken geen hoofden af maar laten ons land naar de verdommenis gaan

    Like

  4. Detail; Het is niet: krijgt U hun erbij, Krijgt U hen erbij

    Like

    • E.J. Bron zegt:

      Ik weet het😦, maar fotoshopper is niet van mij . . .

      Liked by 1 persoon

    • delamontagne zegt:

      Wat te denken van de parlementariër “Martijn van Dam” van Economische Zaken.
      Die hoorde ik duidelijk op de Radio zeggen:”…………..dan MOEWE………..zorgen dat etc,etc”

      Het had dus moeten zijn:”…..dan moeten we/wij…. zorgen dat etc.”
      Enfin, het is een jonkie en taal is voor jongeren niet meer zo belangrijk.
      Het ontbrak er nog maar aan dat hij gezegd zou hebben:”……dan MOEWE zorgen dat HUN dat kennen doen.!

      Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Ongelogen: Op de MEAO hadden we een leraar Nederlands, die in alle ernst beweerde, dat ‘hun’ altijd kon en ‘hen’ níet altijd. In geval van twijfel konden we beter voor ‘hun’ kiezen!
      Wat mij betreft voelde dat niet echt lekker, maar ik dacht dan ook, goed aan te voelen,wanneer het ene op zijn plaats was en wanneer het ander.

      Like

  5. Perfide Albion zegt:

    Uitstekende campagne poster. Deze moet straks in feb/maart 2017 op de borden!!!!

    Liked by 1 persoon

  6. Jan zegt:

    Dan krijg je ook onderwijs geheel van deze tijd:

    Like

  7. koddebeier zegt:

    Stem voor de vernietiging van Nederland, dus stem links, liberaal of op de kwezels van D66
    Links staat voor de vernietiging van cultuur, vrijheid, sociale zekerheid, wel bevinden en veiligheid.

    Like

  8. leefbarbaar zegt:

    Geweldige foto, die hang ik voor het raam voor de verkiezingen van maart 2017.
    Want het is natuurlijk wel zo dat een stem op deze kliek een stem is voor de islamisatie. Ik ben de motie Halsema nog niet vergeten. Ook niet 40 jaar wanbeleid.

    Liked by 1 persoon

  9. fransdewit zegt:

    Helaas maar al te waar

    Like

  10. Feniks zegt:

    Uitprinten en achter het raam hangen..
    Niet bang zijn om een steen door de ruit te krijgen.
    Die steen door de ruit zegt iets over dat soort.
    Wees er niet bang voor maar hervind je moed.
    Niets doen is op termijn vele malen erger.

    40 jaar geleden werd er bij mij thuis op verjaardagen gesproken over de mensen die hier kwamen werken (mohammedanen), toen al werd de mis match herkend.
    40 jaar geleden werd ik wandelend in een winkelstraat volkomen onverwacht bij mijn borsten gegrepen door ( getinte buitenlanders) toen was ik volledig overvallen, nu zou ik die persoon hebben neergeslagen)
    Onlangs sprak ik een klusjesman die hier werkzaamheden deed en die mij ook e.e,a. wist te vertellen over voorvallen van geweld van buitenlanders van zekere afkomst..
    Dat voorval ging zeker 15 jaar terug, maar onlangs was hem gevraagd zijn aangifte van 15 jaar terug in te trekken.. ( zoals ik het zie voor de statistieken, kan het mis hebben hoor, maar ik denk het niet).
    Geeft dat te denken?

    De realiteit.
    Ik herinner mij een situatie van zeker 25 jaar geleden in de tram in Amsterdam waar marrokanen een echtpaar op leeftijd bedreigden, de tram was overvol geen beweging mogelijk, maar mijn bloed kookte. NIEMAND deed iets en ik kon niet op of neer.
    Ik herinner mij een situatie in mijn toenmalige woonplaats Huizen waar marrokanenjochies mij voor mijn huis uitscholden, die heb ik verjaagd.
    Ik herrinner mij een situatie waar mijn toen jonge kinderen werden lastig gevallen door marrakanen, die zijn aangepakt. Ik accepteerde dat niet.
    ik herinner mij een situatie waar een groep kinderen waaronder die van mij werden bedreigd door marrokanen, dat bekwam ze niet goed, een vloog er door de lucht, de rest taaide af.
    Ik herrinner mij een situatie waar marrokanen de schotse runderen met stokken aan het gooien waren, ik was met hond en heb ze gefilmd, ze gingen.
    Ik laat mij door tuig niets aanleunen, tuig is tuig en als je er niets tegen doet dan ga je onder.
    ik laat mij , ook al loop ik risico, dat soort bedreiging niet aanleunen, dat hoef ik niet en dat wil ik niet.
    ik wil gewoon kunnen leven zonder bedreigingen.
    Het enige wat er nodig is, is moed, laten we de moed zakken dan geeft je jezelf over.

    Ik niet, want….als een land voor tirannen zwicht…dan geeft het zichzelf over.
    Ik wil dat niet, koste wat het kost.
    Laat je niet intimideren want als je dat wel doet is het einde zoek.
    echt dan is het einde zoek.
    Ik verdom dat.

    Liked by 1 persoon

  11. fransdewit zegt:

    Ja man ik heb ook al veel gezien en hoor de mensen genoeg klagen over dat tuig. Bij ons kan je tegenwoordig ook ’s avonds boodschappen doen bij de Littel in Zwijndrecht. Hoe irritant is het dan ze gewoon van die hele jonge buitenlandse kinderen daar laten rolschaatsen e.d. en niemand die er wat van zegt. Kassencontrole idem dito, wij laten kijken, hun roepen discriminatie. En zie ook genoeg dat ze zoals kleding uit de verpakking halen en bij een andere erbij stoppen. Maar niemand durft hier wat van te zeggen. Het is uitschot

    Like

  12. Schofterig volk, maar we zitten er wel. mooi mee opgescheept.

    Like

Geef een reactie

