VIDEO: Verkiezingsmanifestaties – Trump versus Hillary

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t Rob Kern

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Censuur, Linkse media, mainstream-media, Rotzakken, Volksvijandigheid, VS. Bookmark de permalink .

11 reacties op VIDEO: Verkiezingsmanifestaties – Trump versus Hillary

  1. Claudia M. zegt:

    Ik vrees dat het H.C. gaat worden, maar ik ga toch de hoop niet opgeven en hoop dat die Yanks nu eens goed kiezen? Gezien het feit dat ze Bush twee keer kozen, ga ik er echter niet vanuit…

    Like

  2. paulzwuestep zegt:

    Trump for President!!!!

    Voor alle wijfelaars hier!

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Hier? Hoeveel zouden dat er zijn?
      Alhoewel…..Nu je het zegt: Ik heb de afgelopen weken inderdaad hier en daar een comment gelezen…..telkens van vrouwelijke reaguurders.

      Like

      • paulzwueste zegt:

        Vandaar. Ik volg ze op de voet!

        Trouwens Trump wordt absoluut zeker president, waarna er een heerlijke periode zal aanbreken die weken zal duren, en waarin wij ons zullen wentelen in het gekrijs, gejammer, en gesteun der linkse honden.

        Like

  3. Jan zegt:

    Bijeenkomst met Hillary in Broward County Florida

    Like

  4. wouteenhoorn zegt:

    Ik zou de minst kwade kiezen en dat is voor mij Trump. Maar ik denk nachten niet te kunnen slapen omdat ik een miljardair mijn stem heb gegeven. Dus gelukkig ben ik geen Amerikaan.

    Like

  5. Tom Hendrix zegt:

    Trump is de enige hoop voor Amerika, en voor ons in Europa. De rode Eucalypta, Clinton, zal een WOIII ontketenen.

    Like

  6. Jan zegt:

    Dakloze vrouw die gedenksteen op de Hollywood Walk of Fame voor Trump beschermde, door bende van Hillary mishandeld

    De SA van Hillary Clinton

    http://www.thegatewaypundit.com/2016/10/awful-videos-show-hillary-clinton-supporters-attacking-homeless-black-woman-guarding-trump-hollywood-star/

    Like

Geef een reactie

