Sinterklaasliedje van “Tistochwat”: “Wat is dat kindje harig”

ma-voert-mo1

(Klik op de afbeelding voor groter beeld)

(Door: “Tistochwat”)

Op de wijs van: Sinterklaas is jarig

WAT IS DAT KINDJE HARIG

Wat is dat kindje harig!
Toch zet ze ’t wiegje vast klaar.
Als ze zijn luier omdoet,
let ze niet op schaamhaar.
Kijken komt wel later;
goed doen is meer waard.
’t Lieve moslim kindje
heeft zelfs ook al een baard.

Als de “ouders” slapen
gaat het moslim kind
op zoek naar kleine meisjes
die hij ‘t meest bemint.
Zijn messen, scherp geslepen,
voert hij met zich voort.
De koran gebiedt hem
dat hij allen vermoordt.

De Gutmensch wil niet horen,
daarvoor is hij te dom.
Achmed vindt het prachtig
met zijn bomgordel om.
Hij was laatst ondeugend.
Weet je wat hij deed?
Zoeken naar wat hoofden,
die hij brullend afsneed.

Door:
“Tistochwat”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

18 reacties op Sinterklaasliedje van “Tistochwat”: “Wat is dat kindje harig”

  1. BertG. zegt:

    O kom er eens kijken, wat ik in mijn schoentje vind.
    Is er ook wel een mooie voor.
    Die tekst hoeft nog nauwelijks aangepast te worden.

    Like

  2. danny zegt:

    Creatief tistochwat,
    maar wel met kern van waarheid.

    Like

  3. Theresa Geissler zegt:

    ’t Begint nu echt luguber te worden, Tistochwat!
    Overigens geef ik meteen toe, dat die stomme, goedmenschelijke koeien met hun volwassen ‘vluchtelingenkinderen’ daar dan ook alle aanleiding toe geven…..

    Like

    • BertG. zegt:

      Luguber?
      Ik ben al blij dat er niet een plaatje bij staat van 1 of andere over behaarde snikkel.

      Liked by 2 people

      • Tistochwat zegt:

        @ BertG. 29 oktober 2016 om 09:12

        Deze keer wilde ik je tere zieltje ontzien.

        Like

      • BertG. zegt:

        Ik ging er dan ook zonder meer van uit dat je daar nog even over getwijfeld heb.
        Waar het hart van vol is, loopt imeers de mond van over.
        En in dat geval een mond vol.
        Ik had ze al klaar liggen, de verstop dozen waar geen door komen meer aan is met haar tot op je knieën.
        Het was even zoeken.
        Als we er toch een spelletje van maken dan kan je nog wel ergens op rekenen met mij.

        Like

      • BertG. zegt:

        Mijn enigste probleem is dat ik rekening heb te houden met blog regel nr. 4
        Je kan zeggen dat jij daarmee mazzel heb, want anders……………………….

        Like

      • BertG. zegt:

        Ik kan er ergens ook wel weer begrip voor opbrengen, voor blog regel nr. 4, anders had ik je gesloopt.
        Als ik een jehova jankend bij mijn deur weg krijg, dan ben jij een makkie met je plaatjes.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ BertG.

        Zo te zien, zit het je hoog. Er schoot je kennelijk steeds iets nieuws te binnen wat je was vergeten op te schrijven. Ben je nou zo’n beetje uitgedruppeld?

        Like

      • BertG. zegt:

        Mijn gezeik moet nog beginnen.
        Daarna schudden we ‘m wel even af.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        BertG. 29 oktober 2016 om 17:39

        Je kent onderstaande uitdrukking toch wel?

        “Al schud je nóg zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek.”

        By the way: ik vind het wel mooi geweest zo.
        Ga nu maar even ergens anders “zeiken”.
        Of ga iets nuttigs doen; een artikel schrijven voor E.J. Bron bijv.
        Dat kun je vast wel; probeer het maar eens.

        O ja: om een Jehovah’s Getuige “jankend van je deur” te krijgen, hoef je geen flinke vent te zijn hoor. Dat kan iedereen en het is niet bepaald stoer.

        Liked by 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Ok, ik had ook op niet anders gerekend dan een soort gelijken reactie.
        Bedankt hiervoor. Je moet er zin in hebben.
        Ik zag er de lol wel van in, maar of het leuk is, is wat anders.

        Like

      • BertG. zegt:

        Ook dames druppelen na.
        Ze komen er alleen niet voor uit dat het zo is.

        Like

  4. fleckie zegt:

    Prächtig, in een woord

    Like

  5. I.K. Bennurklaarmee zegt:

    Ga zo door en je kunt binnenkort een hele bundel uitbrengen.😛
    Overigens ben ik het wel met Theresa Geissler eens dat het wel een beetje luguber begint te worden; dat doen de “kinderen” van Calais toch niet?

    Like

  6. Tistochwat zegt:

    Luguber? Dit rijmpje?
    Dit alles is nog maar het begin!
    De demonische wreedheid van de mohammedaan kent geen grenzen.
    En weten jullie wat nog het meest luguber is?
    Dat ‘onze’ ‘leiders’ de mohammedaan IN ALLES steunen en faciliteren!
    Dat ze ons willen vervangen!
    Met dank aan de ‘goedmenselijke’ gekken die hen in het zadel sjorren!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

