CARTOON “Wintertijd” . . .

screenshot_38

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Hansfree”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op CARTOON “Wintertijd” . . .

  1. fransdewit zegt:

    Leuk gevonden, hard maar wel goed

    Liked by 1 persoon

  2. Vrumt zegt:

    Geweldig dit ! kom er maar op .

    Liked by 1 persoon

  3. hslot4 zegt:

    Voor hem is het een uur vooruit lmfao

    Liked by 1 persoon

  4. Cathja zegt:

    Heerlijk, een uur langer slapen. Komt me op dit moment prima uit!🙂

    Liked by 1 persoon

    • BertG. zegt:

      Ik vind het complete onzin, ik wordt iedere dag om 06:00 wakker.
      Ook als de klok verzet wordt.
      Eigenlijk is dat nog vervelender, dan ben ik ineens om 05:00 wakker en door slapen werkt niet bij mij.
      Wakker is wakker.

      Like

      • Cathja zegt:

        @ BertG. om 16:26

        Maar ik ben Cathja en jij bent BertG. De ene mens is de andere niet. Ik zit midden in een ingrijpende verbouwing, en een uurtje slaap extra komt mij nu zeer goed van pas.
        Dus…..?
        Ik draai me morgenochtend om 6:00 uur lekker nog een keertje om.
        Ik sta trouwens elke dag om 6:00 uur op, behalve op zondag, dus een uitslaper ben ik niet.

        Fijne dag morgen!

        Like

  5. Jean zegt:

    Die achterlijke perverse gewelddadige barbaarse smeerlapperij zet de klok 1.400 jaren terug, enkel domme westerlingen geloven in die zwijnerij, ik niet maar dat zal wel duidelijk zijn.
    Die zwijnerij moet totaal verboden worden in onze westerse samenleving want het is vulgaire kanker zelfs erger op zeer krte tijd.

    Liked by 1 persoon

  6. dutchdl zegt:

    ga ik delen op DutchDL – geweldig dit !!!!!!!!!!!!!

    Like

Geef een reactie

