Discriminatie???

the-horror-clown

(Klik op de afbeelding voor groter beeld)

(Door: “Jack Terrible”)

Een paar maanden geleden zag ik langdurig een licht getinte jongeman in zijn auto zitten ’s avonds op de parkeerplaats voor mijn flat. Ik heb onopvallend zijn nummerbord gelezen, onthouden en thuis opgeschreven. Voor het geval dat mij of iemand anders wat naars overkomt. Dan heeft de politie een aanknopingspunt. Verleden week zag ik een blanke jongeman langdurig in zijn auto zitten ’s avonds op de parkeerplaats voor mijn flat. Die vertrouwde ik en schreef zijn nummerbord niet op.

Zo doet de politie ook. Mensen die licht getint of donker gekleurd zijn, worden beter in de gaten gehouden en gecontroleerd. Omdat veel van zulke mensen natuurlijk wetsovertreders en criminelen zijn. Veel meer dan blanken. Dan kunnen de gekleurde mensen wel moord en brand schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden… maar dat lokken ze zelf uit.

De oorzaak is dat veel van zulke mensen onder het barbaarse islamitisch juk leven, dat totaal andere regels en wetten heeft dan het Nederlandse recht.

Veel van mijn schilderijen zijn anti-islamitisch. Van blanke mensen heb ik niet zoveel te vrezen. Die vinden mijn kunstwerken verschrikkelijk of ze moeten erom lachen. Maar die doen me over het algemeen niks. Islamitische mensen vinden mijn kunstwerken normaal gesproken afschuwelijk. En wensen me het graf in. Ik ben al vaak voor ze gewaarschuwd. Daarom moet ik dus vooral voor hen oppassen. Daarom houd ik licht getinte en gekleurde mensen scherp in de gaten… omdat moslims bijna allemaal licht getint of donker gekleurd zijn.

Door:
“Jack Terrible”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

24 reacties op Discriminatie???

  1. Daar heeft hij gelijk in. Kijk maar naar de statistieken.

    Liked by 1 persoon

  2. Steven zegt:

    De staat & gemeentes faciliteren ghetto-wijken..en blanken hebben het nakijken en moeten maar wachten tot hij of zij als prooi wordt uitgekozen.
    In principe zijn blanken een wandelend potentieel slachtoffer…en hoeven alleen nog maar op de dader te wachten, en de overheid vindt het allemaal wek Oké!
    Want het slachtoffer is in 99% van de gevallen een BLANKE..en tegenwoordig ook kinderen!

    De staat faciliteert ook groeiende haat tegen allochtonen, maar probeert dat de kop in te drukken door alles maar racistisch te noemen zodat de wandelende slachtoffers maar gewoon afwachten tot ze aan de beurt zijn om beroofd, verkracht of in elkaar geslagen te worden.

    Liked by 1 persoon

  3. Bedankt Bron… voor plaatsing!!!

    Liked by 2 people

  4. Tistochwat zegt:

    Kijk die barbaar daar nou staan met dat hoofd in z’n mohammedaanse poot.
    Of is het iemand die verkleed is voor een halloween feestje?
    Je zou het haast zeggen met die aangeplakte baard.

    Like

    • BertG. zegt:

      Dat is die man die opgepakt werd bij een pegida demo.
      Hij was bewust zo gekleed en dat vonden ze niet zo leuk.

      Like

      • Ik liet de twee foto’s die boven in het kunstwerk staan uitprinten op Aviertjes bij een goedkope fotozaak die eigendom is van een Iraanse vluchteling die goed is geïntegreerd. Die oud-Iraniër heeft een gloeiende hekel aan Erdogan, Denk, Sylvana Simons en IS. Hij kon niet begrijpen dat die verklede Pegida-figuur als ‘profeet’ Mohammed werd gearresteerd door de politie omdat die Pegida-man IS (Daywa of zo) in een slecht daglicht plaatste. Ik denk dat IS, Denk en Erdogan Soenieten zijn en die Iraniër een Sjieïet.

        Like

    • Tistochwat zegt:

      BertG. 30 oktober 2016 om 15:37

      Ach ja, ik vond ook al dat hij van die westerse schoenen aan had i.p.v. die zandbak sandalen.
      En dat “afgesneden hoofd” is eigenlijk ook te groot.

      Like

  5. BertG. zegt:

    Pat Condel recommandeert Burka voor Halloween viering.

    Like

  6. Jade zegt:

    De overheid die ons voor de leeuwen gooit is ook blank…

    Like

  7. Theresa Geissler zegt:

    Iedereen weet dat onderhand, Jack, maar hardop zèggen mag je het niet……van “Links.”

    Like

    • Ja Theresa, we moeten onze bek houden over de islam anders zijn we grote racisten, nazi’s, enzovoorts. Ik vind de islam heel achterlijk en barbaars. Zulke mensen als Pechtold, Samson, Peter R. de Vries, Ali B., Paul de Leeuw, Sylvana Simons enzovoorts zitten al die achterlijkheid en barbaarsheden steeds goed te praten??? En ze verketteren zo’n man als Geert Wilders en mensen als Donald Trump en Marine Le Pen en ons aldoor???

      Like

  8. delamontagne zegt:

    Dat noemen ze “etnisch” profileren, dat doen wij zelf al heel lang.
    Niks fout mee.
    Je kunt beter zelf discrimineren dan gediscrimineerd worden, zo dit al discrimineren is.
    Er was trouwens een spreekwoord voor:
    “Kijken wat voor vlees je in de kuip hebt ”
    ( =weten met wat voor iemand men te doen heeft ).
    In fr makkelijker;
    savoir d,où viennent les gens.

    Liked by 1 persoon

  9. delamontagne zegt:

    Moslims mogen in de Westerse landen hun haat en beledigingen richting Gastvrije EU-landen EN HUN BURGERS, vrijelijk de loop laten, MAAR weé als je in ,n muslimland iets ten nadele van hun geliefde proleet zegt:
    UIT HET FRANSE NIEUWS
    ///////////////
    SENEGAL: Een Fransman is aangehouden en vastgezet wegens belediging richting Moslims.
    ………
    De Fransman waarvan de leeftijd en beroep niet werden vermeld, is donderdag ge-arresteerd in Dakar wegens beledigingen van moslims.
    Nadat hij voor de Officier van Justitie was verschenen werd hij in de gevangenis “Rebeuss”, gevangen gezet.
    Na een woorden-wisseling met zijn patroon, waarbij hij beledigingen richting Mohammed uitte en hij hierna per SMS zijn baas beledigingen over moslims doorgaf, werd hij gearresteerd.

    http://m.20min.ch/ro/news/monde/story/11188034

    Liked by 1 persoon

  10. Tistochwat zegt:

    Dat is volgens mij niet “halal”, BertG.

    Dit wél:

    Like

    • delamontagne zegt:

      Volgens mij zit de “bier”-tap op de verkeerde plek.
      Maar dat die idioten kamelenpis drinken, omdat de proleet gezegd heeft dat dit zo gezond is, dat klopt.
      Hier ,t bewijs. De beruchte imam uit Brest, Fr, is afgereisd naar ,t “heilige-land” om de proef op de som te nemen.
      Het moet wel gemengd worden met kamelen-melk [ ook de profeet gaf hier ,t recept voor ]………………
      Dat de medische wereld dit nog niet heeft ontdekt ?

      VERBAZEN DOEN DIE IDIOTEN AL LANG NIET MEER………….

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

