FOTOSHOPPER Geert Wilders

screenshot_100

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Geert Wilders, gezond realisme, Patriottisme, PVV. Bookmark de permalink .

10 reacties op FOTOSHOPPER Geert Wilders

  1. carthago zegt:

    Top. Top. Top!!!

    Like

  2. Aegolius cs zegt:

    Helaas is Nederland een koninklijk bestuurd provincieland der EUSSR.

    Liked by 2 people

  3. Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    wow, dat beige en dat grijs, dat blonde en dat blauw,
    was ik geen vent en hield niet van mijn vrouw,
    ik zou ‘m willen ruilen, voor die plaats boven m’n bed,
    maar ik ben wél een vent, dus blijft m’n liefje het…
    .
    maar….evengoed 😛
    .
    Jasterke
    .

    Like

  4. Ron zegt:

    Off-topic:

    http://xandernieuws.punt.nl/content/2016/11/Democratische-verkiezingsexpert-waarschuwt-voor-grootste-stembusfraude-in-VS-ooit

    Met twee interessante filmpjes:

    Smoking Gun In Massive Election Fraud Discovered By Investigators – YouTube

    Fraction Magic – Detail Version – YouTube

    Like

  5. Golden Girl zegt:

    helaas zullen we het Nederland van 65 jaar geleden niet meer terug krijgen, dat mensen nog beleefd tegen elkaar waren, nu is bijna iedereen hufterig aan het worden, op de weg, in de winkels

    Liked by 2 people

  6. Tinus zegt:

    Off topic. Huma Abedin, Hillary’s connectie met Saudi-Arabië, de Moslim Broederschap en Al Qaida. https://www.youtube.com/watch?v=nRu3U-nwyhw

    En nu onder het vergrootglas omdat er mails van de Clinton server op haar laptop zijn gevonden.

    Like

    • Golden Girl zegt:

      Heer M, ja dat is schandalig, maar u en anderen schrijven off topic, maar het gaat over de foto van Geert we maken Nederland weer groot, Careyn is sowieso waardeloos, ik had thuishulp, ik had mijn pols gebroken, ik heb de hulp er nog net niet uit gesmeten, het scheelde niet veel

      Like

Geef een reactie

