Gif-alarm

screenshot_83

(Door: “Landerdoek”)

Houd je van je kinderen en wil je geen risico nemen met hun leven, dan mag je je afvragen of je je kinderen met Sint Maarten niet bij de verkeerde deuren mag laten aankloppen. Het snoep kan namelijk vergiftigd zijn, en dat merkt je kind pas na het inslikken. Dit klinkt zeker veel te ver gezocht, paranoia en onrealistisch, maar daar is de lieve achtjarige Timothy in zijn graf in Amerika het niet mee eens. Het kan ook zijn dat dit artikel beter over tien of twintig jaar gepubliceerd had kunnen worden, maar als wij altijd vooruit hadden gedacht, dan was Nederland nog altijd een prachtig land geweest zonder al dat rotvolk.

Verder kan het zijn dat de publicatie van zo’n stuk averechts werkt terroristen juist op een idee brengt. Dat is wel waar, maar moeten wij dan onze ogen sluiten en hopen dat het allemaal goed gaat? Bovendien, de mensen in kwestie bezoeken “E.J. Bron” niet of kunnen vaak geen Nederlands lezen. En ach, op een dag komen ze zelf wel op het idee. Tot nu toe is het bij messen, vuurwapens, bommen, vrachtwagen en vliegtuigen gebleven, maar er zijn er manieren genoeg. In geval van snoep ruim  je zo tientallen ongelovige kinderen uit de weg en is kan niet achterhaald worden wie het soep uitdeelde. En als het een landelijk plan is, dan heb je duizenden kinderen te pakken.

Maar welke deuren zijn nu de verkeerde? Moslims haten niet alleen de christenen, het is zelfs hun plicht volgens de koran om christenen te doden. En snoep werkt veel praktischer dan een heilig zwaard.

 

Door:
“Landerdoek”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

27 reacties op Gif-alarm

  1. Thom zegt:

    Ik vind dit stuk nogal vergezocht eerlijk gezegd. Je kunt ook teveel spoken gaan zien. Zo kun je ook gaan stellen, dat je in een Turkse winkel beter niks koopt, want ze hebben daar bakken appels die goed zijn voor de moslims en bakken vergiftigde appels. Overigens ik koop nooit iets in turkse winkels, maar zou dat wel durven uiteraard. En In Tunesië, eet daar zeker niks in een restaurant want als niet moslim word je misschien wel vergiftigd. Het kan zo ver wel komen, maar van vleermuizen draken maken daar schiet je weinig mee op.

    Like

  2. Cathja zegt:

    Ik heb mijn kinderen toen ze klein waren altijd voorgehouden dat ze NIETS van vreemde mensen aan mochten pakken. En dat ze nooit met vreemden mee mochten gaan die hen mooie cadeaus beloofden.
    Wat ik toen mijn kinderen heb voorgehouden zou ik in deze tijd net zo doen. Triest eigenlijk dat we hiermee onze kinderen hun onbevangenheid moeten afnemen.
    Maar de wereld wordt met de dag rotter. Velen zijn niet te vertrouwen. Waarvoor ik vroeger waarschuwde, zou ik vandaag de dag ook waarschuwen, en op een nog indringender manier dan toen.

    Liked by 3 people

  3. BertG. zegt:

    Nooit snoep van vreemde mensen aanpakken hadden ze mij vroeger bij gebracht.

    Liked by 1 persoon

  4. Eduard uit Breda zegt:

    Ik kan mij nog herinneren dat jaren geleden Palestijnse moslims met injectiespuiten arsenicum in Jaffa sinaasappelen spoten om Israël in diskrediet te brengen
    Lang leve de islamisering (niet dus oprotten met die achterlijke islam
    Gr Eduard uit Breda

    Like

    • elisah zegt:

      Ik meen me te herinneren dat het kwik was, ergens in 1978, maar ik kan me vergissen.

      Like

      • Eduard uit Breda zegt:

        Ik kan mij ook vergissen
        Wie het weet mag het zeggen
        Gr Eduard uit Breda

        Like

      • Ron zegt:

        Klopt. In 1978 was het inderdaad Kwik dat in sinaasappels gespoten was.

        Like

      • Cathja zegt:

        @ elisah op 6/11 om 22:48

        U heeft gelijk. Het was kwik. In de volksmond werd er al snel gesproken over ‘kwikappels’.
        Hoewel het alweer lang geleden is, kan ik me dit nog heel goed herinneren.

        Like

      • volksrechter zegt:

        Enkele voorbeelden van voedingsterreur
         
        1978: Kwik in sinaasappels uit Israël
        Begin 1978 stortte de sinaasappelmarkt in Nederland in na de ontdekking van kwik in een aantal vruchten. Ook in andere landen werd melding gemaakt van kwiksinaasappels. Aanvankelijk werd verondersteld dat de met kwik ingespoten zuidvruchten via importbedrijven in Nederland en België bij de consument waren gearriveerd, maar later kwam – aldus het ministerie van Volksgezondheid – vast te staan dat de inspuiting van de vruchten moest hebben plaatsgehad bij de detailhandel. Een eenmaal ingespoten vrucht zou namelijk snel gaan rotten zodat die bij de groothandel al zouden zijn uitgeselecteerd.
        Het kwik werd voornamelijk aangetroffen in sinaasappels uit Israël en Spanje. Een Palestijnse organisatie had in brieven laten weten sinaasappelen uit Israël te hebben vergiftigd om de Israëlische economie te boycotten. De brieven waren gericht aan de regeringen van een groot aantal landen in Europa en aan enkele regeringen in het Midden-Oosten.
        Begin 1979 ontvingen enkele landen in Europa weer een brief van een Palestijnse organisatie waarin werd gedreigd met kwikvergiftiging van sinaasappelen. Begin april 1979 werd in Breda bij de keuringsdienst van waren de vondst van één kwiksinaasappel gemeld.

        Lees verder……..http://fooddefense.be/hetechteverhaal.html

        Like

  5. BertG. zegt:

    Ouderen op spoedeisende hulp.
    De afdeling spoedeisende hulp kan bij menig ziekenhuis de drukte niet aan. Ouderen die nergens anders terechtkunnen door veranderingen in de zorg, komen in groten getale. Ziekenhuizen luiden de noodklok in een brandbrief en het CDA eist actie van de minister.
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/26966925/__Ouderen_op_spoedeisende_hulp__.html

    Like

  6. Vergeet niet dat die exotische fladderaars anders zijn dan een ander, om het maar voorzichtig uit te drukken. Dag gevoel van gifalarm heb ik de laatste tijd steeds vaker bij supermarkten als ik daar waarschijnlijk voormalige Jack Sparrows uit Somalië of zo’n durp in de bakken met sperciebonen zie graaien op dezelfde manier zoals een beetje rare hollanders dat doen. Eerst aan je kruis krabben, grabbelen in de bak, laten valllen, flink met de tong over de graaihand (zijn al aan het oefenen voor een baantje bij de Rooje Rotzakken) en dan weer de greep in de bak. Dat herhaalt zich dan een keer of honderd waarna ze dan maar voorverpakte tomaten nemen.

    Like

    • Cathja zegt:

      @ Breinbrouwsels, wat denkt u van de markt, waar groenten en fruit voor het grijpen liggen? U mag gerust weten dat ik daar al jaren niet meer kom! Niet alleen vanwege die smerige graaihanden van de vreemdelingen, maar ook vanwege de ontzettend brutale houding tegenover ons, de autochtonen! Voor hun beurt gaan is regel, geen uitzondering!
      Ik walg van het gedrag van die buitenlanders, en geen marktkoopman of -vrouw die die lui eens op hun nummer zet.
      Bah!

      Liked by 1 persoon

      • hslot4 zegt:

        Ik walg van het gedrag van die buitenlanders, en geen marktkoopman of -vrouw die die lui eens op hun nummer zet.
        Bah!
        Tjah Cathja zelf confronteer je ze liever ook niet maar vlucht je ook van de markt weg .
        Eigenschap van een hoop Nederiglanders confrontatie schuw . (Spiegeltje)
        Ben in mijn Eigen land en ik ga zeker geen plaatsen mijden omdat er zandnegers lopen die zich als een tokkie gedragen .
        Woensdag weer lekker naar de markt al is het maar om ze te fucken twee vliegen in een klap boodschappen en een heerlijk middagje toontjes zieken .

        Like

      • BertG. zegt:

        Om dezelfde reden kom ik niet meer op de markt.
        Je moet jezelf behoorlijk breed maken en verder overal schijt aan hebben.
        Die modder vette mossel vrouwtje bouwen desnoods een muurtje met ze alle en er kan geen mens meer ergens bij komen.
        Om het minste heb je ruzie met zo’n complete kudde, en maar schreeuwen en zeiken in hun eigen brabbel taaltje.
        Dat zelfde doen ze trouwens ook in goedkope winkels zo als de action of aldi.

        Like

    • J. C. Th. Köhler zegt:

      “Eerst aan je kruis krabben, grabbelen in de bak, laten valllen, flink met de tong over de graaihand…”

      Wanneer moet je dan in je neus peuteren?

      j.c.th.kohler@ziggo.nl

      Liked by 1 persoon

      • …Wanneer moet je dan in je neus peuteren?….
        Zelf denk ik dat ze dat op weg naar de graaibak doen, met dezelfde hand waar ze de avond ervoor op een stationsplein een kleine 1000 meiden metzunnalluh hebben lopen dobbervingeren. Onderschat overigens de sperciebonenverkrachters (m/v/gemodificeerd) niet want met dezelfde tong waarmee ze hun graaihand bevochtigen vóór de aanval op de onschuldige autochtone spercieboon slurpen ze meteen ook hun neus leeg. En dan blijft er vaak wat van hangen.

        Like

  7. hslot4 zegt:

    Tjah mensen hebben nogal moeite met leren vergiftigd snoep of eten is geen uizondering
    http://shoebat.com/2016/08/17/muslim-imam-and-his-daughter-put-poisoned-needles-in-food-and-then-give-it-out-to-try-and-kill-hungry-beggars/
    http://www.gfcnieuws.nl/2016/05/30-doden-door-vergiftigd-snoepgoed/
    En natuurlijk volgens de media gebeurt did niet is het een urban mythe.
    Laat het nou al eeuwen terug gaan
    https://www.thedungeons.com/amsterdam/nl/plan-your-visit/poisonous-past.aspx
    Leuk stukje uit de txt :
    Als er mensen symptomen van vergiftiging begonnen te vertonen wist de familie al hoe laat het was en sloten op deze persoon een begrafenisverzekering af.
    Dit kon je in die tijd nog doen zonder dat de betreffende persoon hier vanaf wist en zo streek de familie door de eeuwen honderden guldens
    Tjah oh dus volgens de txt ging dat alleen vroeger ? nou ik heb nieuws voor de auteur het gebeurt nog steeds door werkgevers in Amerika die sluiten verzekeringen af op werknemers zonder dat ze het weten .
    Dead Peasant Insurance – How Employers profit from your Death

    Dus als je baas je een snoepje aanbiedt zou ik zeggen neem er zelf ook een hahahahaha.

    Like

  8. kruisridder zegt:

    Ik koop nooit ”vers” want dat zit vaak al wel onder de salmonella, de poepbacterie, neus”amandelen” en ga zo maar door….

    Like

  9. Mijn ouders waren van huis uit katholiek. maar mij hebben ze de vrijheid gegeven daar later zelf over te mogen beslissen. Sint Maarten kwam altijd op een paard door onze buurt waar ik woonde en een lange stoet van kinderen met lampionnetjes er achteraan. Ik mocht alleen maar ernaar kijken. niet meedoen. Mijn moeder vond deze katholieke gewoonte maar niets en ook mocht ik niet langs de deuren gaan om snoep te bedelen. Inderdaad is het nu ook niet meer raadzaam om langs de deuren te gaan, misschien zelfs gevaarlijk. Nog niet eerder bij stilgestaan.

    Like

  10. Golden Girl zegt:

    ik vind het sowieso gevaarlijk om je kinderen bij onbekenden aan te laten bellen, je weet niet welke gek ze tegen komen, over graaien in de sperciebonen, is als je er over nadenkt idd smerig, breng die nieuwe mede landgenoten maar niet op een idee

    Like

  11. ieznogoedh zegt:

    “of kunnen vaak geen Nederlands lezen.”
    Er zijn hele volksstammen deze kant opgekomen die helemaal niet kunnen lezen, laat staan Nederlands en dat laatste is overigens ook helemaal niet nodig.
    Over niet al te lange tijd zou het zomaar kunnen zijn dat Nederland (en de rest van Europa) een heel andere taal als voertaal heeft.
    Dus voor allemaal een goede tip: ga maar vast leren die “mooie” krulletjes te ontcijferen. De G van gatverdamme, die beheersen we in Nederland al (de rest van Europa heeft gewoon pech) en laat dat nou net de klank zijn die nogal aanwezig is in de taal van onze nieuwe meesters.

    Like

  12. Guardiacivil zegt:

    Terwijl hier de discussie over gaande is, is dit al veel langer een onderdeel van het plan uitroeien van ongelovigen. De islam weet donders goed waar ze mee bezig zijn en hoe ze het moeten toepassen. Wie ziet het en heeft er oog voor? In ieder geval niet Europa en zijn leiders.
    De SAS gaat 200 op de lijst staande Jihadisten die actief strijden elimineren of gevangen nemen.
    Dit gegeven via de pers bekend gemaakt is tegenstrijdig met het feit dat er 600.000 moslims tijdens de tocht naar Duitsland zijn ondergedoken.
    Maar laten het er nu eens 100.000 zijn, wat dan wel zeker is dat wij in Europa leven op een tikkende tijdbom zo groot als Hiroshima.

    Liked by 1 persoon

  13. elisah zegt:

    Hier lopen de basisschoolkinderen in optocht met lampionnetjes een route door het dorp.
    De kinderen krijgen naderhand koek en chocolademelk bij een kampvuur en er zijn prijzen voor de mooiste lampionnetjes. Het is een erg leuke activiteit voor ze en de kinderen hebben een hoop plezier. Langs de deur gaan voor snoep gebeurt eigenlijk maar heel weinig en, die enkele keer, alleen in de eigen straat en bij bekenden. In 20 jaar tijd heb ik maar 1x kinderen aan de deur gehad met Sint Maarten, ik heb ze toen ook alleen voorverpakt snoepgoed gegeven. Mijn eigen kinderen hebben het nooit gedaan, ik vind bedelen langs de deur niet gepast, ze krijgen gewoon thuis snoep.

    Like

Geef een reactie

