GSTV. Pechtold waarschuwt Trump voor laatste keer

 

(Door: “Van Rossem”)

Arrogander Pechtold bewees Mark Rutte vandaag een grote dienst. Hij verweet de premier namelijk dat die gebeld heeft met president-elect Donald Trump. Of althans, hij vond dat MinPres “slappe teksten” had over dat felicitatie-telefoontje. Want Trump is namelijk een hele enge man, dus Rutte had de man niet moeten feliciteren met het feit dat 62 miljoen Amerikanen op hem stemden in een democratische verkiezing. Hemeltje nee, als het aan pedantje Pechtold had gelegen, moet Trump zo snel mogelijk zijn laatste waarschuwing krijgen van Nederlandje.

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
geenstijl

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in D66, democratie, Donald Trump, Hypocrisie, Krankzinnigheid, meningsdictatuur, Rutte, tolerantie/intolerantie. Bookmark de permalink .

27 reacties op GSTV. Pechtold waarschuwt Trump voor laatste keer

  1. Henk der Niederlander zegt:

    Net en telefoontje van Trump gehad.
    Hij zei me dat hij verwachtte dat hij de eerste paar dagen niet kan slapen wegens de reactie van Pechhol.

    Liked by 2 people

  2. Karen zegt:

    Van de week, na het beluisteren van Juncker zijn toespraak over de overwinning van Trump, voelde ik plaatsvervangende schaamte. Dat zelfde gevoel krijg ik nu weer na het horen van de toespraak van die walgelijke Pechtold.
    Ik wil hier niet bijhoren!!! Het is om je dood te schamen.

    Like

  3. Mary zegt:

    Wellicht dat Pechtold een definitieve “uitbrander” moet krijgen van het Nederlandse volk zodat hij terug moet gaan naar zijn kunstgeschiedenis/archeologie of zo iets onzinnigs waar hij vandaan kwam, blijkt dat hij voor meer ook echt niet geschapen is, wat een ongelooflijke nitwit.

    Like

  4. Theresa Geissler zegt:

    Mijn God, Peggie, moet je je nu nóg belachelijker maken, dan je in onze ogen al bènt?!
    Bij andere gelegenheden ben je echt wel in staat om mij het bloed onder de nagels vandaan te halen, met je pedanterie, maar nú……..
    Hier kun je alleen maar schamper om lachen…..!

    Like

  5. Thom zegt:

    Natte dweil Peggold heeft het nu te druk met Trump. daar zal Trump wakker van liggen. Peggold heeft Trump de oorlog verklaard en wil nu de Nederlandse soldaat zonder geweer hard “pang pang” roepend op Trump afsturen. Dit soort debielen worden in het volgende kabinet wellicht minister. Man man man het is toch niet voor te stellen dat dit soort onvolwaardigen ons land als volksvertegenwoordiger vertegenwoordigen.

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Weet je wat ik me totaal niet voor kan stellen…?
      Dat je als intellectueel, student of bezitter van hoger-onderwijs diploma’s zo ongelofelijk stom kunt zijn om op Pechtholt te stemmen.
      Wat ze dus allemaal deden…

      Alléén omdat hij ’n stropdas draagt…

      Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Daaraan kun je dus zien, dat diploma’s niet alles zeggen.
        De kliek rond Sartre en de Beauvoir, indertijd, de “existentialisten” golden als super-intellectuelen en moet je kijken, waar díe allemaal achteraan liepen, uit louter snobisme!
        Hoogopgeleid zegt hier niets; realisme is veel belangrijker!

        Like

  6. volksrechter zegt:

    Whoehahaha, de muis Pechtold denkt dat hij iets te lullen heeft tegenover Trump,
    kruip maar ff terug onder uw enge idealen fascist…!!!

    Like

    • Tom Hendrix zegt:

      @volksrechter: 18.03. uur. Mee eens. Deze Pechthold heeft alles verraden waar D66 ooit voor stond, en deze “waslap”, meent een ander de maat nemen. Wat een lulhannes!

      Like

  7. Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    Beluister Volk en Rutte MIJ…loepzuiver Democraat
    mijn naam is Pechtold, dus dan weet u wel zo ongeveer hoe laat
    het is, dank zij mijn jarenlange loos geleuter
    als quasi-Democraat, met de visie van ’n kleuter
    waar zou dit Holland zijn, zonder mijn eh. wijsgerige venijn ?
    tóch schijnen er nog altijd stemmers voor m’n club te zijn… 😛
    .

    Liked by 1 persoon

  8. Tistochwat zegt:

    Die video met het gezwam van Pechkol kon ik niet langer dan 1 minuut en 30 seconden aanhoren.
    Wat verbeeldt die voze, megalomane kwal zich eigenlijk?

    Like

  9. Tom Hendrix zegt:

    O ja, waar is de dwangbuis, voor deze malende D66 kloon?

    Like

  10. Wat verbeeld dat Pechmannetje zich met die dode schelvis ogen, Nou zal Trump wel de diarree van hem gekregen hebben van angst.

    Like

  11. koddebeier zegt:

    Trump volgens Pechtrol een enge man, heb dat stuk ellende geen spiegel thuis ?????

    Like

  12. likoednederland zegt:

    Een historische overwinning. Ook voor Israël.
    https://likud.nl/2016/11/het-beleid-van-president-trump-inzake-israel/

    Like

  13. Wat een waardeloze lul is die Pechtold. Trump wordt pas in januari 2017 geïnstalleerd en nu begint Pechtold al moord en brand te schreeuwen. Laat Trump eerst eens aan het werk gaan voordat je nu al commentaar hebt!

    Like

  14. Jan zegt:

    Schele Servaes (Rode Taliban): ‘Ik vind dat Merkel het goed heeft gedaan’.
    Wat een debiel. Hij merkt niet eens meer hoezeer dat Duitse kreng zich heeft geblameerd door Trump de les te lezen met haar opmerking dat Amerika zich aan de zelfmoordpassie van de Duitse gekken heeft aan te passen.

    Liked by 1 persoon

  15. Jean zegt:

    Ik heb president Donald Trump gebeld en hij zei me dat hij zat te beven op zijn stoel van de angst…
    Ik voeg president Donald Trump waarom?
    Hij antwoorde me dat hij de uitspraken van pechdrol gehoord had waarop ik antwoorde “dat is maar een hoop stront die nog niet opgeruimd is, die hoop stront stelt niets voor”, toen was president Donald Trump gerust gesteld…

    Like

Geef een reactie

