FOTOSHOPPER Michelle Obama (2)

screenshot_141

“Ik ben de moeder van een zwart gezin en we worden uit ons huis gezet door een blank gezin. Help alstublieft.”

Door:
“Jan”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

4 reacties op FOTOSHOPPER Michelle Obama (2)

  1. Alleen er komt nu een echt gezin in.

    Like

  2. Ik las in de vluggigheid dat ze de moeder van Zwarte Piet was die door de Kleurvervanging werkeloos was geworden met een gironummer. Raar, dat je dat tegenwoordig leest. Vroeger nooit last van gehad.

    Liked by 1 persoon

  3. Golden Girl zegt:

    ja en ? blanken worden uit hun huis gezet om er leuke teletubbies Afrikaantjes in te zetten, er is hun toch echt een woning beloofd, aan de overkant van mijn huis woonden oudere gereformeerde dames in, en nu …. ach de kleur en afkomst kunt u zelf wel invullen, anders krijg ik de politie aan de deur

    Like

  4. Jean zegt:

    Ik wil heel graag dat nieuw gezin helpen zodat het wat sneller verloopt.

    Like

Geef een reactie

