FOTOSHOPPER

screenshot_64

De ontwapening van de bevolking is in principe de ontwapening van de slachtoffers.

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Sjaak”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Weg met ons!", cultuurrelativisme, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, landverraad, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

9 reacties op FOTOSHOPPER

  1. koddebeier zegt:

    Door jaren en jaren heen linkse regeringen hebben gezorgt voor één van de strengste wapenwetten van Europa, zelfs wapens die alleen geschikt zijn voor zelfverdediging zijn in ons “vrije” land ten strengste verboden.
    Dus ook je zelf, je naaste en je bezittingen verdedigen is hier eigenlijk verboden, dus de daders zijn in ons “vrije” land altijd in het voordeel !!
    Nederland ik wordt er eigenlijk een beetje misselijk van !!!!!!!

    Liked by 1 persoon

    • Golden Girl zegt:

      koddebeier, ik ben er kotsmisselijk van, als ik wist hoe ik aan een wapen kan komen deed ik het, maar ja dan moet ik de gevangenis in, net in de supermarkt loopt eng afrikaantje, de manager zei dat hij er al paar keer is uitgezet, is gratis koffie daar, hij neemt geen boodschappen en huppelt vrolijk weer rond, als ik een supermarkt zou worden uitgezet durf ik niet meer binnen te komen, nee hoor deze gelukszoekers hebben schijt aan de bedrijfsleider, hij heeft toch niets te verliezen, ja zijn gratis koffie

      Liked by 1 persoon

  2. Flem zegt:

    Als nodig gebruik ik het….

    Like

  3. hslot4 zegt:

    Santa is coming to town ………………🙂

    Like

  4. Ron zegt:

    In Duitsland kunnen immigranten nu een flirt-cursus krijgen.
    http://www.breitbart.com/london/2016/11/28/germanys-mr-flirt-teaches-refugees-pick-women/

    De heren willen allemaal graag een Duitse vrouw hebben.
    Aangezien de helft van de oorspronkelijke Duitse bevolking uit vrouwen bestaat en er sinds een jaar opeens 2 miljoen mannelijke immigranten zijn bijgekomen, die ongetwijfeld allemaal een Duitse (bij)vrouw willen, betekent dit dat er voor 2 miljoen Duitse mannen geen vrouw zal zijn.

    De nodige Duitse vrouwen hebben er wel trek in, o.a. omdat de Duitse mannen zo bleek zijn.

    Like

Geef een reactie

