NETTE MENSCHEN…

screenshot_151

Nette menschen in actie (ons voorland).

(Door: “Driek”)

Straks, lezer, over drie maanden, dan spoeden wij ons ter stembus om Geert Wilders tot minister-president van Nederland uit te roepen. Ik zie onze bewindslieden al met openhangende mond verbijsterd kijken naar den uitslag der verkiezingen. Eindelijk worden dan al dien walgelijke veeleisende mohammedanen met hun onheilspellende noodlotsleer op den vliegmachine gezet naar hun landen van herkomst. Want,  spitse lezer van E.J. Bron, het islamitisch kwaad waait als een gure winterkou iedere dag harder onze richting uit. Maar, let wel, het is de bedoeling dat wij ons in de verkiezingstijd netjes gedragen, zegt de hoofdofficier van Justitie Theo Hofstee, vooral ten aanzien van die zwart gekleurde kapster Sylvana Simons, die een eigen partij heeft opgericht en straks een fiks salaris opstrijkt van ons belastinggeld.

Wij, burgers van Nederland, vanouds strijders voor het Vrije Woord, mogen daar geen kritiek op hebben. Ach, schiet toch op, al die krampachtige pogingen van nette menschen zoals meneer Hofstee richten ons land te gronde.

Ik zit me hier weer danig op te winden, lezer, een dag zonder hoge bloeddruk is een dag niet geleefd. Die mohammedanen maken het hoe langer hoe bonter. Maar met al dat gekrakeel den laatste tijd over ‘vluchtelingen’ en opvangkampen en lieden uit Afrikaanse landen die alleen ‘Bed, Bad & Brood’ krijgen en daarom maar een paar mooie panden kraken in de Amstelstraat te Amsterdam, vraag ik mij af of wij, Nederlanders, ook nog wat te vertellen hebben. Want zo fijn hebben we het hier niet meer. Aan alle kanten worden we door die omhoog gevallen lieden in Den Haag en Brussel genaaid.

Lezer, ik wil niet verder ingaan op wat die aartsleugenaar Mark Rutte – die ons duizend euro beloofde en een volksreferendum nietig verklaarde – ons allemaal heeft geflikt. Binnen niet al te lange tijd hebben we stiekemerds in burgerpak die alles afluisteren en krijgen we arrestatiebevelen in den brievenbus, omdat we naar clandestiene radiozenders hebben geluisterd. Net zoals in de Tweede Wereldoorlog.

screenshot_152

Clandestiene radio gedurende de Tweede Wereldoorlog.

Gelukkig stemt in maart 2017 de bevolking van Nederland op de PVV. Want pas op, straks gaat die onontwikkelde zwarte haarknipper Sylvana Simons nog meeregeren. Je moet er toch niet aan denken.

Ik wens u allen nog een gezegende dag.

Door:
“Driek”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Geert Wilders, Islamisering, Krankzinnigheid, landverraad, PVV, Rotzakken, Verzet, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

32 reacties op NETTE MENSCHEN…

  1. Mary zegt:

    En zo is het maar net we stemmen allen op de PVV!!!!

    Liked by 4 people

  2. Driek , we houden de moed er nog maar even in. en dan gaan wij los.

    Liked by 2 people

  3. bob Fleumer zegt:

    Driek, ridder van het Woord, dank voor uw bijdragen aan een beter Nederland, een gelukkig en gezond 2027 allemaal, moge de rede zegevieren!

    Liked by 3 people

  4. Jean zegt:

    Driek, als Vlaamse buur sta ik 1.000% achter uw schrijven. Ook ik heb het wel gehad met die achterlijke perverse gewelddadige barbaarse zwijnerij islam genaamd.
    Afstraffen die land en volksverraders in maart 2017.

    Liked by 5 people

  5. Flo zegt:

    Burgemeesters gaan straks als Geert orders geeft om criminele buitenlanders het land uit te zetten massaal de boel saboteren,om de doodeenvoudige reden dat ze van D66,of PVDA zijn , Gelijk een wet instellen dat als ze hier niet aan mee werken iit hun functie worden gezet . Regeren is vooruit zien

    Liked by 5 people

  6. Helena zegt:

    Ja meneer Driek, een spits stuk dit weer, u heeft helemaal gelijk, de nsb-ers zijn onder ons en hoe!! Ik troost me met de gedachte dat uw woorden “Ik zie onze bewindslieden al met openhangende mond verbijsterd kijken naar den uitslag der verkiezingen. Eindelijk worden dan al dien walgelijke veeleisende mohammedanen met hun onheilspellende noodlotsleer op den vliegmachine gezet naar hun landen van herkomst.” uit zullen komen.
    Ik stem in ieder geval PVV en velen met mij, we shall overcome one day!!!

    Liked by 1 persoon

  7. M.A.L. Sion zegt:

    Beste Driek, wat val jij mij tegen. Je discrimineert een hele bevolkingsgroep.
    KAPSTERS zijn hard werkende mensen! Zij wel.
    KAPSTERS beoefenen een eerlijk beroep! Zij wel.
    KAPSTERS worden maar karig beloond voor hun goede werk! Zij wel.
    KAPSTERS worden door hun clientèle gewaardeerd. Zij wel.
    Om die bevolkingsgroep weg te zetten als gelijkwaardig aan ene Sylvana Onbenul is niet netjes en dan druk ik me nog zachtjes uit.
    Ondanks deze misstap mag ik je wel, Driek en wens je ook gezegende jaarwisseling en een goed 2017.
    malsion@orange.fr – aanspreekpunt De Patriotten – http://depatriotten.weebly.com

    Liked by 4 people

    • Driek zegt:

      M.A.L. Sion zegt: Beste Driek, wat val jij mij tegen. Je discrimineert een hele bevolkingsgroep. KAPSTERS zijn hard werkende mensen! Zij wel.

      Helemaal met U eens, beste Sion, het klinkt wat discriminerend, maar tegenwoordig is meteen alles meteen maar discriminatie. Ik vind dat iemand met een onafgemaakte opleiding tot kapster en nog een paar activiteiten in televisieland, onvoldoende capaciteiten heeft om de politiek in te gaan.
      Ik vind Sylvana Simons een vrouw die kletst als een kip zonder kop. Kapperspraat noemen we dat wel. Edoch, natuurlijk zijn kapsters hardwerkende mensen. Maar gezien de resultaten vind ik een leraar geschiedenis als minister president ook niks. En dat geldt voor meerdere lieden in Den Haag.

      Liked by 1 persoon

      • Cathja zegt:

        Gij hebt juist gesproken, Driek!

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Ik heb weer volop genoten van het artikel dat je ons deed toekomen!
        Ook ik haat kapsters!
        Laat dat voor eensch en voor altijd bijzonder duidelijk zijn!
        Ik kan ze niet zien, ik ben het dan ook totaal met je eens.

        Mijn grootste liefhebberij is “onnodig discrimineren”.
        Dat is iets anders als het “nodig discrimineren”.
        Nodig discrimineren mag je altijd doen als het nodig is.
        Allochtonen en diegenen die Groen-Links stemmen, mogen daarom discrimineren.
        Dat is namelijk totaal anders als het gewone, Ik zou bijna zeggen ordinaire discrimineren.
        Nee, diegene die zich overgeeft aan het “onnodig” loopt kans op de doodstraf.
        Gelukkig kennen wij die niet meer. Maar het zal je maar gezegd worden.
        Persoonlijk hebben ze mij al 3 X de doodstraf gegeven.
        Ha!, riep ik dan altijd. Voer hem dan uit als je dat durft! Maar dat durf je niet hé…!
        Ik kreeg er dan meestal nog eens 20 jaar bij, maar goed, dat zit je uit en je praat er niet meer over.

        Driek. Dank voor het artikel.
        Persoonlijk denk ik overigens dat we ons geen zorgen hoeven te maken over
        mevrouw Simons.
        Zij zal door haar exotische verschijning, maar speciaal door datgene wat ze zegt, een welkome afwisseling vormen in de gewone dagelijkse Kamer-routine vol leugen, misleiding, bedrog en valschheid in geschrifte, welke dagdagelijkse en slaapverwekkende kost is in ons Parlement.
        Waar ik in bijzondere mate naar uitzie is de confrontatie tussen de HH Kuzu en die andere Türk (wiens naam mij is ontschoten).

        Je moet je voorstellen Driek dat bij deze buitenlandsche rasschen het hete bloed, in ruime mate aanwezig, door d’aderen stroomt.
        Bij elke confrontatie kunnen wij er dus voor gaan zitten.
        De publieke tribune zal weldra bezwijken onder den toeloop.
        ’n Zitplaats zal binnenkort goud kosten op de zwarte markt.
        Brandweer en ambulances zullen elken dag voor de deur staan.
        Ook in het buitenland zal over ons geschreven worden.
        De wagens van buitenlandsche televisiestations, vergezeld van charmante verslaggeefsters, rijden af en aan.
        Rutte zal zijn baan weigeren in Brussel, om maar bij ons bij ons te kunnen blijven.
        Er zal ’n TV-serie gemaakt worden met als titel:
        “Ik was werkster bij de Televisie. Nu verdien ik 10.000 Euro netto per maand.
        Duitsland heeft al belangstelling getoond en wil de Televisieserie overnemen met als titel: “Eine Steckdoze erzählt…!” en vervolgend: “Eine Steckdose erzählt weiter…!”
        Bij tegenvallende resultaten: “Diese Steckdose kan mir nog mehr erzählen…!”

        Like

  8. Guardiacivil zegt:

    Na de val van de Berlijnse Muur heeft de Stasi zich verplaatst naar Brussel.
    Europese Burgers zullen gezamelijk Brussel EU omver moeten werpen, de verdragen van Straatsburg en Maastricht ontbinden, daarna kunnen we als onafhankelijk land verder.

    Liked by 1 persoon

  9. fransdewit zegt:

    Nou ik ben het met je eens, maar ik help het je hopen, want ik ziet dat kamp van groen links ook flink oplopen in de peilingen. Ik ben bang dat Geert wel de grootste winnaar wordt, maar dat die toch andere partijen nodig zal hebben. Nu vind ik de meeste andere partijen volkomen KUT dus waar blijven we dan? Ik hoop zo dat geert rond de 50 kom te zitten

    Liked by 1 persoon

  10. Cathja zegt:

    Beste Driek, dank voor uw bijdrage. Ik ben het zeer met u eens. Ik stem PVV, en hoop dat alle stemgerechtigde Nederlanders nét zo verstandig zullen zijn in maart 2017. Een sterke PVV hebben we nodig. Wie kan daar omheen?
    Ik wens u en uw dierbaren een goede jaarwisseling en een goed begin van 2017 toe. Ik hoop in het nieuwe jaar weer regelmatig iets van u te kunnen lezen!

    Een vriendelijke groet van Cathja.

    Like

  11. leefbarbaar zegt:

    Beste Driek,

    in het CDA-vod Trouw het volgende stuk:
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/4441540/2016/12/30/Wat-Wilders-wil-met-Nederland.dhtml
    Een interview met meneer Wilders, dat hij nooit gegeven heeft omdat hij weigert Trouw te woord te staan. (logisch want Trouw is hopeloos fout, de hele redactie wil er ook burgemeester worden net als Broertjes van de foute Volkskrant)
    Niettemin een leuk stukje om te lezen bij de oliebollen. En hoe zeer de krant ook de PVV haat, ze kunnen er geen kaas van maken; de PVV heeft een goed verhaal. En dat vinden veel reaguurders ook. Hoeveel reaguurders weten we niet, want de krant pleegt zware censuur, dus wie zegt de standpunten van de PVV te waarderen maar niet op de PVV te gaan stemmen, die mag blijven.

    Niettemin gaat het roer om, ook omdat de laatste abonnees misschien de koers veranderen. Zo staat er ook een artikel over foute christelijken: http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/4442105/2016/12/31/Pro-islamkoers-splijtzwam-binnen-Protestantse-Kerk.dhtml
    De kerken zijn pro-islam, de redactie is pro-islam en heel langzaam gaat er iemand beseffen, wat ze met deze houding hebben aangericht in Nederland.

    2017, het jaar van verbetering.

    Liked by 1 persoon

  12. joga zegt:

    Vele PVV-ers durven er niet voor uit te komen, aangezien zij daardoor moeilijkheden kunnen krijgen op hun werk of in de familie. In het stemhokje zijn ze vrij (en hopelijk onbespied) om de enige juiste keuze te maken:PVV. Ik reken op het gezonde verstand van ECHTE Nederlanders, die de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen NU in handen hebben.

    Liked by 2 people

  13. Asgard zegt:

    Beste Driek,….mooie woorden en leuk om te lezen, dat wil ik ff gezegd hebben,…maar denk je echt dat de PVV in staat is om het tij te keren in Nederland? Ik vraag het mij af, eerlijk gezegd, het Nederlands volk is ongeduldig en 40 jaar heeft de politiek zn kans gehad om deze hele ellende op te bouwen waarmee wij nu opgescheept zitten,… ik weet dat de PVV een overtuigde overwinning gaat halen met de verkiezingen in Maart 2017, zo groot zelfs dat het nog nooit in de Nederlandse geschiedenis is voor gekomen, laat dat voorop staan, Driek! Maar dan daarna na de overtuigde overwinning zal het GW met de PVV het onmogelijk gemaakt worden om te regeren, hij zal totale tegenwerking gaan krijgen vanuit het zowat gehele kabinet, laat staan om zn ideeen ten uitvoer te brengen, zelfs in een 4 jaar gezond en normaal functionerend kabinet tijdsbestek lukt het de PVV niet om alle pijnhopen op te ruimen die in 40 jaar zijn opgebouwd, deze partij zal altijd geschoffeerd worden zolang het zal bestaan binnen de politiek,…minder Islam, reken daar maar niet op, Driek! Er is maar 1 manier om van alles af te komen en dat is een totale oorlog, de stem van het volk zal direct na de verkiezingen door het bijna het gehele kabinet naast zich neer gelegd worden, net zoals met het Oekraine referendum,….er zit maar echt 1 ding op straks, revolutie of een totale oorlog,…een dialoog is passe, dat stadium zijn we allang gepasseerd,..dus bereid je gewoon voor op het ergste!

    Liked by 1 persoon

    • Guardiacivil zegt:

      Met toestemming van het nieuwe GW kabinet, hoop ik toch althans, gaan we onder toezicht en met hulp van betrouwbare nog functionerende diensten puinruimen, dwz, alle foute lieden eerst oppakken, een hoop maatregelen veilig stellen zodat dit doorgang kan vinden. Het zal gepaard gaan met geweld van de linkse zijde maar dat zijn doodsangsten en die zullen als gekken om zich heenslaan. Net als vlak na WWll zal dit snel zijn afgelopen voor dit soort landverraders.
      Wel hoop ik dat ze goed zullen doorpakken met alle diensten en de bevolking.
      Hierbij gezegd.

      Liked by 1 persoon

  14. Jade zegt:

    Weer een fijne foto boven het artikel…
    Amsterdam 2020???

    Like

  15. Klippie 72 zegt:

    Gelezen in het AD. Wilders Akbar.

    Like

  16. Sylvana Simons met haar artikel 1 club redt het sowieso niet want ze heeft een gunfactor van 0,0 % met haar idiote hysterische gekrijs.

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Laten we hopen dat ze het toch nog ’n tijdje redden zal, want wat is er leuker dan een optreden van Sylvana Simons.
      Ik ga voorstellen zo’n voorstelling aan te kondigen met trompetgeschal, tromgeroffel en paukenslag…
      En Wilders maar lachen…

      Like

  17. Guardiacivil zegt:

    Volgens mij is hier een soort engel neergedaald, waar vandaan weet ik niet, er hangen ook geen vleugels aan.
    Doet me denken aan een film met een man die verongelukte, zijn dochtertje die een schud-sneeuw bal op haar nachtkastje had staan, haar moeder niet meer te troosten, en toen zat die engel in een boom in hun straat voor het huis.
    Hij mocht niet naar de hemel voor dat hij een paar goede daden had gedaan.
    En zo geschiedde. Hij zei tegen het meisje, geloof je? Geloof je dat er een Kerstman en engelen bestaan? Het meisje zei ja. Doe dan een wens zei de engel. Het meisje schudde de sneeuw- bal en deed haar wens, dat haar vader weer beter zou worden zodat haar moeder weer gelukkig zou zijn.
    En zo geschiedde dat de engel zijn taak had volbracht en het gezin weer herenigd werd.
    Een ontroerende film voor deze donkere dagen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

