Geert Wilders deelt aangrijpende brief van AZC-medewerker: “Al die klote-Westerlingen moeten dood!”

screenshot_76

(Door: Paul van der Bas)

Asielzoekers houden er verschrikkelijke ideeën op na over Nederland en Nederlanders, maar er wordt niets aan gedaan. 

Geert Wilders krijgt dagelijks honderden brieven en mails. Helaas zijn daarbij veel negatieve berichten en zelfs bedreigingen, maar de PVV-leider ontvangt ook honderden berichten van mensen die hem juist een hart onder de riem willen steken of hun ervaringen met hem willen delen. Vandaag deelde Wilders één van die brieven op Twitter. De briefschrijver is werkzaam in een asielzoekerscentrum en hoopt met de brief aandacht te krijgen voor wat zich daar afspeelt. En dat is angstaanjagend:

pvv-nieuw

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
dds

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Incidenten", "Integratie", "Nuttige idioten", "Religie van de vrede", "Verrijking", "Vluchtelingen", "Weg met ons!", Allochtonen, asielwaanzin, Barbarisme, Censuur, cultuurrelativisme, demoniseren, Dhimmitude, establishment, Eurabië, Geert Wilders, gezond realisme, Hypocrisie, Illegalen, Immigratie, Islam, islam-collaboratie, islamappeasement, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Islamofilie, Jihad, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, lafheid, landverraad, Linkse Kerk, Multiculti, Nederland, nieuw fascisme, Overheid, Pacifisme, political correctness, PVV, Rotzakken, Socialisten, socialistisch idealisme, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid, Zelfcensuur. Bookmark de permalink .

58 reacties op Geert Wilders deelt aangrijpende brief van AZC-medewerker: “Al die klote-Westerlingen moeten dood!”

    • anna zegt:

      In Eindhoven kun je ook de bus instappen zonder kaartje, de chauffeur zegt niets … je laat je uiteindelijk niet door die baardmannen in elkaar rammen ….

      Like

  1. Claudia M. zegt:

    Het is moeilijk dit te controleren? Er staan zat om te beginnen al zat filmpjes op Internet die deze bewering bewijzen. Daarnaast; de duvel en z’n ouwe moer mag en kan hier afgeluisterd worden; ik zou zo zeggen, doe je best!

    Oh wacht, de veiligheid van de oorspronkelijke bewoners van Europa is niet van belang…

    Liked by 1 persoon

  2. elisah zegt:

    Het zou slim zijn om in de azc’s mensen te plaatsen die de taal verstaan, om de boel zo in de gaten te houden. Het kan niet zo zijn dat we opgescheept worden met nep-vluchtelingen die ons de dood in willen jagen. De selectie moet streng zijn en de tolerantie voor zulke gevaarlijke mensen moet nul zijn.

    Liked by 1 persoon

    • Rapunzel zegt:

      Maar wie zegt dat die vertalers dan eerlijk weergeven wat er gezegd wordt?
      Ik schaar het hele Arabische tolken leger onder de beroepsmoslims.
      Ook zij mogen taqqiya plegen ter meerdere eer en glorie van allah.
      Nog meer mossels die hun brood “verdienen” dankzij het niet integreren van hun medemossels. Zo houd je dit geouwehoer juist in stand.

      Als een niet Nederlands sprekende immigrant naar een arts moet krijgt hij/zij op onze kosten een tolk mee. Als later blijkt dat de tolk iets niet goed vertaald of uitgelegd heeft wordt DE ARTS verantwoordelijk gesteld als zo’n nitwit met een iq van 70 handenvol pillen slikt, medicijnen door elkaar gebruikt die niet samengaan enz. enz. ikke niet begraip.

      Zet een arts het verkeerde been af van een Nederlander, foutje bedankt, hoor je nooit meer iets over.
      Neemt een nepvluchteling een overdosis insuline wordt iedereen die er maar een klein beetje wat mee te maken gehad kan hebben vervolgd tot aan de poorten van de hel en er voorbij behalve meneer of mevrouw de nepvluchteling zelf.

      AZC weg er mee. Opvang in de regio, daar spreken ze de taal en het is ook voordeliger.

      Like

  3. Theresa Geissler zegt:

    Dit wekt bij óns goedbeschouwd al lang geen verbazing meer, wel?
    Maar hèt grote probleem: Hoe krijg je het de rest van Nederland aan zijn verstand gebracht?

    Liked by 1 persoon

  4. Golden Girl zegt:

    Is toch niet te geloven , waarom komt dat tuig naar het Europa? Wie gaat trouwens in een klote AZC
    werken, er moeten eerst letterlijk koppen rollen voor er eindelijk eens wordt ingegrepen
    Maar als het een gewone burger is dan is even kaarsje branden en erna is het niets aan de hand mensen, ze zitten elkaar op te hitsen in een AZC, wat een pleuris volk,

    Liked by 1 persoon

    • D. Dekker zegt:

      “..Wie gaat trouwens in een klote AZC
      werken”
      Ik denk dat niemand zomaar in een “klote AZC” gaat werken, maar ieder geval is weer anders.
      Je moet toch een baan hebben en in sommige AZC’s gaat het er prima aan toe.
      We hebben er hier al 1 sinds begin jaren 90 en daar is nog nooit gezeik geweest.
      Rotte appels zul je altijd houden.
      Ik vind wel dat het filteren van de rotte appels beter moet, maar dat is zo moeilijk.

      Like

  5. Thom zegt:

    Het probleem met zo’n anonieme brief is dat iedereen van alles kan schrijven.
    Ik heb zelf behalve een e-mailadres op mijn eigen naam een e-mailadres met een verzonnen naam. Dus van wie krijg je post? Van iemand die zo heet of is het zijn echte naam.
    Ik geloof wel dat de “vluchtelingen” zulke dingen zeggen en daadwerkelijk van plan zijn om te doen, dat is het punt niet. Wat ik niet geloof aan het verhaal is, dat een Marrokkaan die meegenomen wordt om daar te helpen compleet over zijn toeren raakt als hij zulke dingen hoort.
    Massa’s Marrokkanen zeggen of denken in die trant, dus daar zal een marrokkaan echt niet wakker van liggen.
    Om die reden denk ik dat zulke dingen wel gedacht en gezegd worden in AZC’s maar dat deze brief toch echt verzonnen is.

    Liked by 2 people

    • Theresa Geissler zegt:

      Zit wel wat in. Of die marokkaan moet dit soort dingen wel vernomen hebben en hebben gedacht: Laat ik maar hetzelfde soort spelletje spelen als Aboutaleb -hevig “geschokt’ en “verontwaardigd,” maar ondertussen….-Werkt goed en tact is maar alles.

      Like

    • Tistochwat zegt:

      Thom 27 januari 2017 om 21:06

      [quote] Wat ik niet geloof aan het verhaal is, dat een Marrokkaan die meegenomen wordt om daar te helpen compleet over zijn toeren raakt als hij zulke dingen hoort. [/quote]

      Dat is het enige aan het verhaal wat ook mij verbaasde. Een (mohammedaanse?) Marokkaan met een teer zieltje als het gaat om wat de westerling moet worden aangedaan.

      Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Lees mijn suggestie van 21.24u. eens, Tis’: Denk je dat zoiets er achter zou kunnen zitten?

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Theresa Geissler 27 januari 2017 om 21:57

        Ja, dat denk ik zéker. Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd raak.
        Het past goed in het mohammedaanse straatje.
        Ik denk dat dergelijke walgelijke gesprekken inderdaad plaatsvinden.
        Tot grote stiekeme vreugde van Marokkanen die net doen alsof ze verbleken van ontzetting.
        Vorm van taqiyya hè?

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Theresa Geissler 27 januari 2017 om 21:57

        Ja, dat denk ik zéker. Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd raak.
        Het past goed in het mohammedaanse straatje.
        Ik denk dat dergelijke walgelijke gesprekken inderdaad plaatsvinden.
        Tot grote stiekeme vreugde van Marokkanen die net doen alsof ze verbleken van ontzetting.
        Vorm van taqiyya hè?

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Theresa Geissler 27 januari 2017 om 21:57

        Het schijnt dat ik mijn antwoord niet kan plaatsen; ik heb het al twee keer geprobeerd.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        Ow, nu opeens wél.

        Like

      • D. Dekker zegt:

        Ken je geen marokkanen dan? Ik heb collega’s met die oorsprong en die worden echt niet blij als andere marokkanen iets flikken.
        Je hebt er niets aan, ook Nederlanders flikken dingen. Kijk naar die NL’ers in Italie die dat fontein sloopten.
        Ik schaam me er niet voor, ik ken die lui niet. Omdat ze toevallig een zelfde paspoort hebben wil het nog niet zeggen dat ik dat goedkeur.

        Like

  6. paulzwueste zegt:

    Wat ’n monsterachtige ironie dat Wilders deze brief moet voorlezen voor het oplichtersniveau-duo van ’n Klaver en Kuzu en de burgermanslafheid van alle resterende beroepsambtenaren.

    Er zal NIETS veranderen.
    Alle blanken zullen dood moeten… en deze beroepsambtenaren zullen tot in de eeuwigheid in de hel branden voor alle Nederlanders die totaal onnodig in de naaste toekomst door deze geïmporteerde moordenaarsbendes zullen worden gedood!!!

    Liked by 1 persoon

  7. Joannes den Hollander zegt:

    Ondanks dat ik geen enkele marokkaan geloof, geloof ik dit verhaal wel. Maar daar hebben we geen marokkanen voor nodig om te weten wat moslims van plan zijn.

    Liked by 1 persoon

  8. Tistochwat zegt:

    En voor dat “vluchtelingen”gespuis moeten WIJ #$!#$%^%$#!#$%^^ betalen, betalen en nog eens betalen! En waarom? Om ons door die agressieve, mohammedaanse parasieten te laten afslachten! Die tijd komt gegarandeerd. Ook mijn vader zag dit ruim 40 jaar geleden al aankomen; daarvoor heeft hij niet hoeven ‘studeren’ zoals die ‘regerende’ Haagse hopjes.
    Ik hoor die man nog zeggen: ‘Er komt een tijd dat we in ons eigen land niets meer te vertellen hebben. Dan trappen ze je de moskee in of ze maken je af.”

    HEY TUIG IN DEN HAAG, SMERIGE GRAAIENDE LANDVERRADERS, DOE ER EENS IETS TEGEN!!!
    IK VOEL ME OOK NIET MEER VEILIG DOOR JULLIE GEDONDER!!!

    Like

  9. ReaGluurder zegt:

    Ach, dit hoorde ik 10 jaar terug al eens van een azc’er!! Ondertussen zijn we al zo’n 500 miljard armer!! Moet je mee aankomen bij de Lullo’s van Het Binnenhof!!

    Like

  10. Jade zegt:

    Niets nieuws onder de zon, dit wisten we al…
    Helaas wil half Nederland het niet weten.

    Like

  11. Er moet eerst toch altijd iets gebeuren, anders wordt je niet geloofd. Inderdaad half Nederland leeft op een roze wolk.

    Like

    • Sabeltant zegt:

      Het belangrijkste is dat je, zeker in openbare ruimtes, exact laat merken hoe je er over denkt.
      Het moet namelijk eerst maar eens afgelopen zijn met dat altijd en eeuwig de hand boven het hoofd houden van deze roze wolk.
      Zodra de publieke opinie zichtbaar veranderd zullen ook zij bakzeil moeten halen.
      En degenen die voet bij stuk houden zullen steeds verder in de minderheid zijn.
      We moeten stoppen met het behandelen als een met uitsterven bedreigde diersoort en exact gaan aangeven zoals WIJ ze ervaren.

      Like

      • D. Dekker zegt:

        “Het belangrijkste is dat je, zeker in openbare ruimtes, exact laat merken hoe je er over denkt.”
        Dat doe ik ook meer dan eens.
        Onheuze bejegening daar kan ik slecht tegen.
        Ik neem het op voor de onschuldige en spreek de schuldige aan.

        Like

  12. M.A.L. Sion zegt:

    We hebben helemaal geen lange verhalen nodig om te begrijpen wat er aan de hand is.
    De ISLAM is een doctrine van criminaliteit.
    Wie de ISLAM, dwz de koran als leidraad in zijn leven toelaat en naleeft IS EEN CRIMINEEL. Misschien ongewild als deze persoon tot een soort besef zou komen maar per definitie is het een CRIMINEEL.
    Daarom moeten we iedereen die de ISLAM aanhangt uit onze samenleving bannen. We moeten ze schuwen als de pest.
    In het verhaal is te lezen dat het een normale zaak is voor deze zieke figuren om te zeggen dat alle westerlingen dood gemaakt moeten worden. Op dit moment spreken we nog over de noodzaak om ze uit onze samenleving te verwijderen. Dat is deporteren. Als levende wezens.
    Er kan een tijd komen dat het niet meer mogelijk is en dat de noodzaak ontstaat om ze daadwerkelijk uit te roeien. Dat wil zeggen, oog om oog, tand om tand, korte metten met ze maken. Omdat ze een daadwerkelijk, wezenlijk, direct gevaar voor ons eigen leven zijn.
    Sterkte, landgenoten.
    malsion@orange.fr – aanspreekpunt De Patriotten. – http://depatriotten.weebly.com

    Liked by 1 persoon

  13. Mirjam zegt:

    De ‘kleine’ nieuwe partijen wordt het door een oud wetvoorschrift niet gemakkelijk gemaakt, om mee te doen in de verkiezingen. Dit is juist goed, denk ik, want zo scheidt je het kaf van het koren. En is er minder last van verloop van stemmen door versplintering. De ‘sterken’ blijven overeind.
    EJ, een belangrijk item.

    30 partijen uit verkiezingsrace, lopen stuk op ‘antieke procedure’

    http://nos.nl/artikel/2155279-30-partijen-uit-verkiezingsrace-lopen-stuk-op-antieke-procedure.html

    Like

    • paulzwueste zegt:

      De partij van Sylvia Simons zal het zeker niet halen.
      Alle hysterische linkse mongolen hebben afgezegd, want die konden niet voor 20.00 uur ’s avonds uit hun bed komen.
      Kuzu & consorten maken met hun partij “Oplichting en bedrog voor iedereen!” ’n goede kans. We hebben hier genoeg islam-schurken geïmporteerd om handtekeningen te latten zetten door en voor volslagen onbenullen.

      Ach, en als er nog eens 30 volslagen krankzinnige partijen bijkomen zal dat niks uitmaken.
      Nederland kan toch allang niet meer door “democratie” gered worden.
      Het wachten zal zijn op de uiteindelijke doorbraak van Wilders.
      Dan pas kan er echte verandering komen.

      Maar dat zal nog héél lang duren…

      Liked by 1 persoon

      • Mirjam zegt:

        Nederland moet gewoon weer Nederland worden, zonder partijen die wal nog schip slaan in met hun dwaze ‘boodschappen’. We hebben normaliteit nodig en geen behoefte aan mensen die overbetaald worden om het eindeloos te hebben over Zwarte Piet en hun racisme fixatie. We hebben mensen nodig die de werkelijke problemen aanpakken, waar juist deze waanzin onderdeel van is. Nog meer van die gekken in de regering, dan dat er nu al zitten, kun we missen als kiespijn.

        Liked by 2 people

      • D. Dekker zegt:

        “hysterische linkse mongolen”
        Dat is op de man spelen en dat mag niet hier.

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Laatste waarschuwing: de webmaster (IK dus!) bepaal volledig wat hier wel en niet mag!

        Liked by 1 persoon

  14. Drs.P. zegt:

    Een beetje wel heel simpel verhaal hoor.
    En NL dame met een maroc vriend die in een AZC werkt en haar vriend meeneemt terwijl dat AZC vol zit met smerig maroc- en algerijns tuig??????????????
    Beste Wilders, men lacht je in de 2e slaapkamer midden in je gezicht uit om dit soort oncontroleerbare verhalen!! We hebben NL-ers nodig die vloeiend marocs spreken/verstaan, dan kom je er pas achter wat daar speelt. Marocs zullen nooit hun eigen “stam” verraden naar ons toe!!

    Like

    • D. Dekker zegt:

      Is dat ook zoiets als die syriers die hun eigen landgenoot in de val lieten lopen?
      Je weet wel, die terrorist die dekking zocht.
      Gewoon een voorbeeld waaruit blijkt dat je verhaal niet klopt.
      Er zullen gerust marokkanen of algerijnen elkaar helpen als ze crimineel zijn, maar er zijn er ook zat die gewoon de nette weg volgen en dat niet doen.

      Je doet een aantal aannames die simpelweg niet kloppen en diep in je hart weet je dat ook best volgens mij.

      Like

      • paulzwueste zegt:

        D. Dekker.
        Wat bedoelt u met “zat” ?
        Hebt u daar exacte bewijzen voor ?
        Cijfers van ‘onpartijdige’ semioverheidsinstanties.
        U bent daar zo zeker over… en dat is nou net dàtgene wat niet voor waar wordt aangenomen. Wat u ook beweerd.
        Nou kunt u roepen: ‘Ja, maar jullie roepen dat het helemaal anders is…’
        Klopt. Maar datgene wat wij roepen is wel gestaafd met cijfers en met daadwerkelijke en massale uitspraken van “massa’s” ‘gewone’ mensen die geslachtofferd werden op de altaren der politici in ons eigen land…
        Èchte brave Nederlanders en homo’s die weggetreiterd zijn door allochtonen en ander gespuis. WEG uit hun eigen buurten meneer D. Dekker…

        Eigen volk, dat zonder erbarmen doodgeslagen werd door taxichauffeurs.
        Oude mensjes van in de 80 die op brute wijze werden afgeranseld, blind geslagen, zelfs aangerand!!!
        U weet dat donders goed.
        Vanwaar dan uw verdoezelingspolitiek. Uw gespeelde verbazing… hier geen weerklank vindt.

        Leeft u misschien nog steeds in die gruwelijke zestiger-jaren van de vorige eeuw, toen 90 % van naïef en onschuldig NL achter de wazige linkse partijen aanliep ?
        U weet wel, die tijd toen men zelfs “SNOEPTUINEN” voor wandelende allochtoontjes wilde aanleggen…
        Bossen waarin de lieve “cultuurverrijkers” Alibaba en zijn Sultane, elkaar in de maneschijn rijpe dadels, en vijgjes in de monden konden duwen…

        Nu, daarentegen, is 75 % van blank Nederland het zàt en wil zijn eigen land terug !
        Dat komt niet zomaar meneer D.Dekker…
        Dat komt nou nèt door datgene wat u niet wil horen…

        Like

  15. ildiko zegt:

    deze mensen zijn geen vluchtelingen maar bezetters, tak en wortel uitroeien!

    Like

  16. Thoth zegt:

    ‘Vluchtelingen’, laat mij niet lachen. Schizofrenie steekt nu al zijn kop op.

    Like

  17. Er moet toch ergens wel een bel bij je gaan rinkelen als er zoveel gelukzoekers naar je land toekomen en je krijgt te horen hoe zij ons haten.

    Like

  18. An zegt:

    We kunnen de voordeel van de twijfel nemen, moslims roepen dat veel vaker,verkrachting gebeurd ook in opvangcentrums,deze regering houd zich alleen maar bezig met bonnetjes 1000 euro voor iedereen ,nu doet d66 ook een duit in het zakje 500 euro voor werkende, welke gekkig heid krijgen we nog meer ,de volgende minister Wiebes zit ook op de Vvd wip ,maar regeren ho maar,nu is er15 maart maar een remedie ,willen we weer list en bedrog of willen we ballen zien?

    Like

  19. koddebeier zegt:

    En als we allemaal dood zijn……….waar denken ze dan het geld voor hun uitkeringen vandaan te halen ?????
    De dood staat ons alle te wachten als we dat asieltuig er niet uit rotten !!

    Liked by 1 persoon

    • paulzwueste zegt:

      Koddebeier. Heel juist.
      De vraag is inderdaad waar halen ZE DAN NOG het geld vandaan.
      Dan gaan ze waarschijnlijk naar ’n ander westers land waar nog blanken leven.

      Een breed spoor van verwoestingen en dood en verderf achter zich latend.
      En als er niks meer te halen is “vluchten” ze weer terug naar hun eigen zandhoop.

      Liked by 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        paulzwueste 28 januari 2017 om 16:41

        [quote] En als er niks meer te halen is “vluchten” ze weer terug naar hun eigen zandhoop. [/quote]

        … alwaar ze verdergaan met het afslachten van elkaar.

        Liked by 1 persoon

  20. leefbarbaar zegt:

    Waar of niet waar is niet relevant. De linxe kerk ontkent het toch.
    Maar wie kijkt naar het gedrag van de landgenoten van Aboutaleb, die kan niet anders concluderen dat moslims hier komen om te roven en te plunderen en dat het beroven en mishandelen van onze bejaarden geheel in overeenstemming is met de inhoud van de brief.
    Het gedrag van moslims valt niet te ontkennen.

    Like

    • D. Dekker zegt:

      Gedrag kijkt niet naar afkomst, religie of iets anders, dat doen alleen mensen.
      Elke moslim is weer anders, net als dat jij en ik anders zijn ondanks dat we allebei een NL paspoort hebben.
      Ook al zouden jij en ik moslim zijn, dan nog hoef ik het niet eens met je te zijn.

      Like

      • Tistochwat zegt:

        @ D. Dekker 28 januari 2017 om 22:16

        Elke moslim gebruikt dezelfde koran, waarin staat dat elke niet-moslim (wij dus ook) afgemaakt dient te worden.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Op éen klein detail na, mijnheer Dekker, op één klein detail na en U zult het zien:
        Als de radicalen in naam van allah overgaan tot het afslachten van niet-moslims, dan zullen de gematigden, die het zóóóó met hen oneens zijn, NIETS doen om hen te weerhouden.
        Zij vergieten zelf geen bloed, maar dweilen het na afloop op, begrijpt U?

        Liked by 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Geachte heer D. Dekker.
        Wat wilt u nu eigenlijk duidelijk maken ?
        Natuurlijk is iedereen anders. Heeft andere angsten en verlangens.
        Heeft andere vingerafdrukken enz. (Ik noem maar ’n zijstraat.)
        U haalt zelfs een totaal waardeloos gemaakt stukje papier er bij om duidelijk te maken dat wij geen massaproducten zijn.
        Waarschijnlijk vermoed u dat de ene moslim, in zijn acceptatie van de Koran, niet gelijk is/denkt t.o.v. zijn collega.
        Dat zou kunnen, maar dan toch geldt voor ÈLKE moslim, en dit in tegenstelling tot pakweg èlk ander geloof, de verplichte verwerping van de menselijke waardigheid, plus acceptatie van het naakte bestaan van ongelovigen, dit als basis voor het uitroeien van diezelfde ongelovigen… en zelfs andersdenkende moslims.

        Liked by 1 persoon

  21. D. Dekker zegt:

    @Tistochwat
    “Elke moslim gebruikt dezelfde koran, waarin staat dat elke niet-moslim (wij dus ook) afgemaakt dient te worden.”
    Nee, zo eenvoudig is het niet.

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s