FOTOSHOPPER

screenshot_157

Door:
H.P.
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Barbarisme. Bookmark de permalink .

7 reacties op FOTOSHOPPER

  1. Mary zegt:

    En het is noch waar ook, smerige barbaren, walgelijk!!!!!!!

    Liked by 1 persoon

  2. Japio zegt:

    Pizzagate ala islam “dönergate”ook mede mogenlijk gemaakt door het linkse establisment die zelf ook niet vies zijn om iemand te naaien, jong of oud.

    Liked by 1 persoon

  3. Driek zegt:

    Dat zijn dus maar liefst zeven partijen die de islam omarmen en het knoeien met kleine meisjes goedkeuren. Walgelijk, ik schaam mij diep. Nederland is een verrot land dat geregeerd wordt door onbenullen. Je hoeft maar naar die hoofden te kijken en je weet genoeg.

    Ik heb het debat niet gevolgd omdat ik geen televisietoestel heb, doch ik las dat die Henk Krol van 50 + een daverend applaus kreeg, doch bij mijn weten heeft die volgevreten hufter voor de ouderen nog helemaal niks tot stand gebracht. Als je die man hoort praten weet je toch dat je besodemietert wordt? Maar ja, dat geldt natuurlijk ook voor zijn collega’s, die lullen er ook maar op los. Want, lezer, ‘beloven doet de gek in vreugde leven’.
    Maar straks, over één jaar twee jaar, moet je kijken hoe we er voorstaan, ik durf er niet eens aan te denken, – schepen en wagonladingen vol met negers die hun hand komen ophouden. Maar voor mensen die een zware operatie hebben ondergaan is geen plaats om te verplegen, die mensen verkommeren gewoon.

    Liked by 1 persoon

  4. Dan wordt er weer met twee maten gemeten. Een autochtoon gaat de bak in en een allochtoon heeft vrij spel. Hoe kan dit voor de wet. Worden daarom geen verkrachtingen door allochtonen gestraft?

    Liked by 1 persoon

  5. oeps48 zegt:

    Het is barbaars, dat meisjes zo worden verminkt in de naam van een “religie”.
    Het is een schande, dat dit in Nederland wordt getolereerd.
    Van mij mogen de daders worden opgepakt en pas weer worden vrijgelaten, als het eikeltje is weggenomen.

    Like

Geef een reactie

