“Bestrijd degenen die niet in Allah geloven” (Koran 9:29)

Screenshot_105

(Door: “Balkanske priče”)

De islam is permanent in oorlog met de niet-islamitische wereld, al 1400 jaar! Volgens de islam is de wereld verdeeld in dar al-Islam (‘Huis van de Islam’) en dar al-Harb (‘Huis van de Oorlog’). Het eerste is het gebied waar de islam regeert, het tweede heet ook wel dal al-Koefr (‘huis van de ongelovigen/niet-moslims’), dat is het gebied dat nog niet aan de islam onderworpen is. Het kan voor moslims in Nederland pas ‘vrede’ zijn als heel Nederland aan de Sharia onderworpen is. Het woord ‘islam’ betekent niet ‘vrede’, zoals vaak beweerd wordt, maar ‘onderwerping’….Geloven in de islam is het geloof te hebben dat de hele wereld veroverd en onderworpen moet worden.

En om een echte moslim te zijn, moet men zich geroepen voelen om te helpen bij de wereldwijde verovering, of dat nu is door het verstrekken van geld en middelen aan de Jihadisten of om zelf Jihadist te zijn. Dus, moslims over de hele wereld zijn verplicht om de ongelovigen/niet-moslims te bevechten, totdat enkel en alleen de islam de wereld regeert. Zij hebben de opdracht gekregen van Allah om de mensheid te bevrijden uit ongeloof, uit slavernij – slavernij van je begeerte, van een ander mens, van een afgodsbeeld. Dus, de plicht van Jihad bestaat zolang de universele dominantie van de islam niet is bereikt („De islam is in een eeuwige oorlog met de niet-islamitische wereld”- Koran 4:76, 60:4.). Dus ook vandaag!

Lees verder>>>
balkans-chronicles

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Islam, Jihad, Moslims. Bookmark de permalink .

9 reacties op “Bestrijd degenen die niet in Allah geloven” (Koran 9:29)

  1. Steven zegt:

    Die zware PISLAM gelovigen hebben een IQ van 45, want anders had je wel iets beters gedaan met je leven.
    Maar ja, het westen is min of meer net zo DOM om gewoon al dit soort gasten binnen te laten en elk land vol te laten bouwen met haat paleizen.
    We betalen er zelfs nog voor om uitgemoord te worden. Dan ga je jezelf ook afvragen wie nou meer gestoord is….

    Liked by 2 people

  2. Jan Wandelaar zegt:

    Liked by 1 persoon

  3. Luchtpint zegt:

    Ik hoor bijna continu van sommige mensen – die het niet op de Islam begrepen hebben – vaak het volgende: “Als moslims dan toch zitten zeuren dat ze hier benadeeld / gediscrimineerd worden, waarom rotten ze dan niet op naar hun eigen land ?” Een rare vorm van zelfbegoocheling noem ik dat.

    Dat is uiteraard niet realistisch gedacht, want op die manier poneren de mensen die dat zeggen dat moslims zich zouden gaan gedragen volgens een logica die voor ons in het Westen rationeel lijkt: wie het tegen staat, die zoekt dan maar uit eigen beweging andere oorden op. En dat is natuurlijk wat de Islam nooit zal doen. De Islam komt niet wanneer het ONS uitkomt, en zal ook niet terug weggaan wanneer het ONS uitkomt. Wie dat wel gelooft, moet dus dringend dit stuk lezen, want de Islam doet niets volgens onze rationaliteit, uiteindelijk is het veroveren van de wereld het einddoel, en niet het plezieren van ongelovigen en hun logische / redelijke standpunten.

    Wie daaraan blijft vasthouden, die begrijpt nog altijd een en ander niet goed:

    Moslims horen hier niet thuis, al waar de Islam voor staat gaat tegen elke redelijkheid in.

    Liked by 2 people

  4. Als je dit allemaal hoort en leest wordt je er zo moedeloos van. Een MP die achter elkaar maar door lult of hij een cursus bij Emiel Ratelband gevolgd heeft en iedere keer alles maar blijft herhalen. W.s wil hij het ook weer bij leggen met turkije, onder het nuttigen van een groot bord met eten. Hoelang blijft hij nog MP ??????

    Liked by 1 persoon

  5. hslot4 zegt:

    Het wilhelmus uhh vraagje moeten we nou sieg heil roepen of gewoon meezingen zijn wij van duitsen bloed …….WTF ?
    Het wordt behoorlijk verwarrend allemaal : https://www.youtube.com/watch?v=9bP-FcOiqLw

    Like

  6. fransdewit zegt:

    Doen zich stoer voor maar ze aanbidden nog steeds met de knietjes op de grond en met hun hoofd neergeslagen een beschreven iemand, die nog maar moet bewijzen dat die wat kan betekenen voor zulke moordenaars. Met een laag iq, heel erg slaafs als er een ware tiran de baas wordt, dan kruipen ze door het stof en zijn dan zelfs in staat hun eigen familie uit te moorden. Kon elke moeder maar zien wat ze voor vlees in de wereld zette. En dat geld ook voor de goede mensen. Want zouden ze die wel blood willen stellen met zulke minderwaardige mensen om op 1 aarde willen leven?

    Like

  7. abouneenee zegt:

    Mijn islamitische vrienden vertellen mij dat Allah hetzelfde betekend als God. En wat is God? Dat is voor iedereen anders. Ik geloof vooral in mezelf, ik ben mijn eigen God. En als God hetzelfde is als Allah, zoals men volhoudt, dan geloof ik dus in God en noem die dan Allah en bedoel daarmee mezelf… Opgelost.

    Like

    • abouneenee :De naam Allah die gebruikt wordt in de Koran, stamt uit de Arabische wereld van ver voor de islam. In de polytheïstische religie van Mekka werden destijds 360 goden vereerd. Na zijn ervaringen in de grot van Mekka riep Mohammed de god Allah van zijn eigen stam (de Koeraisj) uit tot oppergod: de maangod, de god van de oorlog en het zwaard. Daarmee verkondigde Mohammed dus niet de ware God aan de dienaars van de afgoden, zoals Paulus dat eerder in Athene had gedaan, maar verhief hij de status van zijn eigen stamgod binnen het pantheon (godentempel) van Mekka en sloot daarmee alle andere goden uit. Ook veel Hindoes vereren slechts één God uit vele goden…Wie wil weten of de God van het christendom en de God van de islam dezelfde zijn, heeft een manier om helderheid te krijgen. Welke opdrachten geeft de God van het christendom aan de gelovigen? Welke opdrachten geeft de God van de islam, Allah, aan de gelovigen? Hoe stelt de bijbel God voor, hoe stelt de koran Allah voor? Als de antwoorden op deze vragen uiteenlopen, dan zijn de God van de islam en de God van het christendom niet dezelfde…De ene godsdienst schrijft dingen voor waar een mens reuze van opknapt, de andere niet.De bijbel beweert dat de mens naar Gods beeld en gelijkenis geschapen is. De koran laat weten dat niets op God lijkt. Die uitspraken kunnen niet over dezelfde gaan…Heel veel mensen geloven in een ‘hogere macht’/God en daar is op zich niets mis mee….. Het wordt pas eng, als je de ander met geweld opdringt dat zijn God de enige echte hogere macht is….

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s