51 Molenbeekse vzw’s verdacht van terreurbanden

molenbeek-srce-tame-islamske-drzave-u-europi_1083_768

Molenbeek: het Raqqa van Brussel.

(Door: Jeroen van Horenbeek en Bruno Struys)

Politie maakt tussenstand van Kanaalplan op

In Molenbeek worden 51 vzw’s verdacht van terreurbanden. Dat leert een vertrouwelijk rapport van de politie. Het voorbije jaar is er wel niemand meer vanuit de gemeente naar Syrië vertrokken.

“We gaan Molenbeek opkuisen.” Na de aanslagen in Parijs en de verhoogde terreur­dreiging in ons land beloofde binnenlandminister Jan Jambon (N-VA) vorig jaar een strengere aanpak van radicaliserende moslims. Het Kanaal­plan moest de Brusselse gemeenten Molenbeek, Koekel­berg, Anderlecht, Sint-Gillis, Schaarbeek, Laken, Sint-Joost-ten-Node, Brussel-stad en het Vlaamse Vilvoorde helpen in de strijd tegen terreur.

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
DeMorgen.be

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "goedmenschen", "Integratie", "Nuttige idioten", "Religie van de vrede", "Verrijking", "Weg met ons!", België, Brussel, cultuurrelativisme, Eurabië, Hypocrisie, Islam, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Jihad, Krankzinnigheid, Moslims, Multiculti, Naïviteit, nieuw fascisme, Overheid, praatjesmakers, propaganda, Rotzakken, Terrorisme, tolerantie/intolerantie, verloedering. Bookmark de permalink .

5 reacties op 51 Molenbeekse vzw’s verdacht van terreurbanden

  1. delamontagne zegt:

    Zo heeft Parijs ook zo zijn Molenbeken, de “Vogelaarwijken”. Groter dan Molenbeek. De wijken waar een maand geleden ongelegenheden waren.
    Er werd veel over geschreven in de kranten…………….
    Na de gewelddadige gebeurtenissen een Maand geleden in de voorsteden van Parijs, zijn er ook diverse interviews geweest met de betroffen personen.
    Hieronder zo,n verslag…………
    ////////////
    De nachtmerrie van de “Fransman” Abdel Al’ Ackba.

    https://eurocalifat.files.wordpress.com/2017/03/moukad.jpg?w=2005&h=2105

    Een echte nachtmerrie, dat was het wat hij heeft meegemaakt gisteren.
    Al Ackbar Abdel, een Fransman van 25 jaar en vader van acht kinderen in een van de buitenwijken van Parijs.
    Hij beschrijft ons de feiten met zijn accent dat je meeneemt naar dat prachtige Rifgebergte in Noord Afrika.

    “Die klootzakken klopten aan de deur voor een huiszoeking”, dat zeiden ze.
    Maar goed; ik raakte echt niet in paniek en vroeg door de gesloten deur wat ze moesten.
    Dat doe ik meestal op die manier bij die lui.

    HUISZOEKING .

    Ik vroeg om hun “huiszoekingsbevel”, zoals gewoonlijk.
    Ter verduidelijking voegde hij er aan toe:”Die nieuwe agentjes denken dat ze maar alles mogen en dat wij niet weten wat onze rechten zijn”.
    We weten donders goed dat sinds die nieuwe Wet ze
    dat papier bij zich moeten hebben van de Burgemeester en de Prefect.
    En dat ,t afgestempeld moet zijn door de Commissaris van Politie voordat ze bij ons in huis kunnen binnenvallen.
    Nou heb ik er altijd lol in om die klootzakken daarop te wijzen voordat ik ze toelaat, want dat geeft ze weer een hoop papierwerk.
    Dat riep ik dus door deur heen.
    Ach, dat corrupte zooitje van jullie ook, zei hij in een flits van wanhoop.

    Want dat was het ook, naar de mening van deze gediscrimineerde jongeman, ZE BRAKEN GEWOON DE DEUR OPEN.

    Zij namen gewoon bezit van mijn huis, meneer. Er is geen Recht meer in Frankrijk, dat zeg ik U.
    Dit land wordt ondraaglijk, het wordt fascistisch.
    Nog erger dan Hitler.
    Hoewel die aan de andere kant bij ons in de Rif wel weer wordt gewaardeerd, want hij wilde tenminste alle Joden doden.

    Abdel, geëmotioneerd, laat een snik en vervolgt met zichtbare inspanning zijn verhaal.
    De vermelding van de Joodse genocide had hem blijkbaar van stuk gebracht, maar hij wilde verder gaan om de waarheid van zijn verhaal te ondersteunen.
    Nou ze kwamen dus binnen. Niet de Politie als eersten, nee het waren die van de speciale Brigade.
    Helemaal in het zwart en met geschminkte gezichten.
    Twee schoften van de politie kwamen er achter aan, maar het waren die lui in het zwart die het verhoor afnamen.
    En die politie ?, die………!, die hielden hun bek en bemoeiden zich er niet mee
    Ze gingen allemaal rond de keukentafel zitten en dwongen mij ook.
    En dat niet alleen, NEE Fatima, mijn vrouw moest er ook bij gaan zitten aan dezelfde tafel.
    Ik voelde de haat in mij oploeien.

    Hoe kunnen ze dat doen.

    Mannen en vrouwen aan dezelfde tafel. ?
    Ik wist het meteen. Deze fascisten respecteren niets.
    Noch een huiszoekingsbevel, noch onze tradities.

    MAAR TOEN: De hoofdman haalde iets uit z,n zak, ik moet er nog van huiveren als ik er aan denk.
    Ook m,n vriend Azis, die erbij was en die toch al heel wat heeft meegemaakt in zijn leven.
    Pas ontslagen uit de gevangenis na weer 3 jaar zitten, begon te beven.
    Een Worst………! en een stuk ham. Absoluut niet halal.

    Van ellende neemt Abdel zijn hoofd in z,n handen en barst in tranen uit:
    Om beurt sloegen zij ons met die worst en stukken ham in het gezicht, de varkens, de schoften.
    En daar bleef het niet bij. Ze ondervroegen zelfs Fatima, m,n vrouw.
    Ze tilden haar sluier op, de vuillakken. De vuile, vieze varkens
    raakten mijn Fatima aan. Ik schaamde me dood…..

    Zo konden ze ook zien hoe dik mijn Fatima is geworden, maar dat komt alleen doordat ze nu al 23 is.
    Je had haar moeten zien toen ik met haar trouwde. 15 jaar was ze, mijn kleine mooie Fatima. Een echte pop.

    De arme getraumatiseerde huisvader gaat fluisterend verder:

    “Uiteindelijk kon een van mijn kinderen zijn mond niet houden en daardoor kwamen ze er achter waar ik het spul had verborgen”.
    Alles, maar dan ook alles vonden ze; de kalashnikovs, de granaten en de rest.
    Weet je wel wat me dat gaat kosten om m,n voorraad weer aan te vullen ?
    Nu die Oekraïeners de prijzen hebben verhoogd omdat ze door de gestolen voorraad van de Sovjets heen zijn en de binnenlandse vraag daar toeneemt.
    Als het niet was dat ik bij mijn 6 broers geld kon lenen, dan was ik nu geruïneerd.

    Luister Meneer, ik heb slechts datgene wat ik van de Bijstand krijg toegeschoven, buiten de toeslagen natuurlijk die mijn familie ontvangt.
    Een schande is het, een grove schande.
    Hoe kun je leven in Frankrijk met zo weinig geld.

    Deze en andere gruwelijke en onrechtvaardige feiten zouden slechts het begin kunnen zijn van akties door extreem rechtse groeperingen die de laatset jaren steeds meer invloed krijgen op de sociale media en nauwelijks door onze Regering onder Francois Hollande worden tegen gehouden.

    Opgetekend en onderschreven door
    Mouloud Rat’ou’Nik ( MRAF )

    Movement Pour le Racisme Anti Francais.

    ( De Organisatie ter bestrijding van Frans Racisme )

    Liked by 1 persoon

    • Harry zegt:

      Tja Delamontagne ,
      zo’n gedachtepatroon , daar hebben wij niet van terug he ?
      Geen enkel idee of norm komt overeen met dat van ons .

      Goed relaas , waaruit zonneklaar blijkt dat die lui hier helemaal niet thuishoren .
      Met een gratis onderdak , gratis uitkering en toeslagen bewapenen ze zich om ons te bestrijden .
      En hoe langer het duurt , hoe moeilijker het wordt om ze onschadelijk te maken .
      Als het al niet te laat is .

      En de politiek ?
      Die steekt hun koppen steeds dieper in het zand .

      Like

    • hendrikush zegt:

      Dit is diep en diep triest.
      Moreel uitschot dat in geen honderd jaar tot rede is te brengen.

      Like

  2. ildiko zegt:

    Arme politie, wie beschermd eigenlijk de politie? onze eigen kinderen zijn de politie en nu zelfs dat niet mag, het moet multiculti zijn, dus van binnenuit afslachten en opblazen. Ik ben klaar mee .

    Like

  3. ildiko zegt:

    Molenbeek is het beste voorbeeld van een geslaagde integratie ! gewoon lekker verder gaan dan is Aleppo hier ook een realiteit.

    Like

Geef een reactie

