CROWDFUNDING!: Raffie Chohan In Hoger Beroep

Screenshot_16

Op 11 oktober 2015 hield ik een voordracht op de demonstratie voor PEGIDA-Nederland in Utrecht. Het OM heeft me vervolgd voor enkele uitspraken die ik daar gedaan heb. In oktober 2016 heeft de rechtbank in Utrecht me veroordeeld tot een boete van € 800,-, waarvan de helft voorwaardelijk.

Screenshot_17Ik ga daar tegen in beroep. Het is een principezaak; ik vecht voor de vrijheid van meningsuiting, en dat gaat iedereen in Nederland aan. Het is niet alleen een boete, maar een spreekverbod dat je opgelegd wordt voor de komende 2 jaar. Betalen van de boete betekent eigenlijk dat je “schuld” bekent en volgens mij ben ik niet schuldig. Het hoger beroep dient juni aanstaande.

Link: Raffie Chohan In Hoger Beroep

Help Raffie aan de laatste € 1000,-! Doneer HIER!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

12 reacties op CROWDFUNDING!: Raffie Chohan In Hoger Beroep

  1. guusvelraeds zegt:

    Zo zal een ander een hekel hebben aan PVV-ers, omdat ze de PVV aanhangen en dat is genoeg reden. O wacht, daar is het OM ook nog nooit over gevallen.

    Liked by 1 persoon

    • Tom Hendrix zegt:

      @guusvelraeds: 21.54. uur, op 23/4. Dat is mij ook reeds jaren een doorn in mijn oog, Guus. Het rode gepeupel mag alles roepen en doen, terwijl conservatieven en realisten worden verwenst. En dat hele D66 OM, is daar een bewijs van!

      Liked by 1 persoon

  2. Drs.P. zegt:

    Kom op mensen, maak ff iedereen een tientje over of zo en dan zij die resterende 875 pleuries er zo!!!!

    Liked by 2 people

  3. Frans de Wit zegt:

    veroordeeld tot een boete van € 800,-, waarvan de helft voorwaardelijk. = dus € 400. Er wordt geschreven: “Help Raffie aan de laatste € 1000,-! ”
    Kan het niet helemaal volgen, dat ze het doet is zeer begrijpelijk en ik hoop dat ze succes heeft. Wat ik ook schreef ik kreeg geen voet aan de grond want ik was geen belanghebbende in de spelende zaak, dus het kwam er op neer waar ik me mee bemoeiden. Ik had de rechters op hun foute beslissing geattendeerd, maar ik kreeg dus die reactie. Dus ik heb er zeker geen vertrouwen in.

    Like

  4. dutchdl zegt:

    Hierbij wil ik DANK zeggen aan E.J. Bron en ALLEN die mij helpen op mijn Crowdfunding!!

    Like

Geef een reactie

