Feministische hypocrisie . . .

Door:
Gerard de Boer
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Feministes, Frankrijk, Hypocrisie. Bookmark de permalink .

14 reacties op Feministische hypocrisie . . .

  1. Ja laten die feministen nu eens in de bres springen voor Marine Le Pen.

    Like

  2. koddebeier zegt:

    Feministen blijken gewoon achterbakse huichelaarsters te zijn !

    Like

  3. scheermes zegt:

    Wie weet !! Nood leert bidden !!

    Like

    • BertG. zegt:

      Nood breekt wet, was het.
      En niet waar jij weer op aan wil sturen, maar normaal lullen is jou nou eenmaal niet gegeven.
      Maar daar komen we toch nooit meer van af hier.

      Like

      • scheermes zegt:

        Gezien jou reactie bert ,sloeg ik de spijker PRECIES op de kop!! Normaal praten bert ,dat laat ik graag aan jou over !! Dat is een GROTE gave bert !! Moet je echt koesteren !!

        Like

      • BertG. zegt:

        Ik ben blij dat je mijn spreekvaardigheid kan waarderen.
        Misschien kan jij er nog wat van opsteken.

        Like

  4. En was het niet zo. In tijd van oorlog leert men bidden.

    Like

    • scheermes zegt:

      HEEL goed gezien marian !! Goed verwoordt!!Had ik dan TOCH gelijk bert ??

      Like

      • BertG. zegt:

        Dat gaat alleen op voor mensen die te bang en te laf zijn om zelf een daad te stellen.
        Dat soort mensen gaat omhoog zitten staren en wacht tot dat iemand anders iets doet, want zelf durven ze dat niet.
        Wees er maar trots op dan als jij jezelf daar toe rekent.
        En als je zelf te laf bent, dan blijft bidden over.

        Like

  5. Ivan Chapka zegt:

    Zolang er in de EU , maar ook daarbuiten geen enkele feministe in opstand komt tegen het besluit om de vrouwen hatende barbaren uit Saoedi Arabië toe te laten in de vrouwenrechten commissie van de VN, kunnen dit soort viswijven voor mijn part gewoon doodvallen en dat meen ik.
    Inwendig hoop ik dat die wijven allemaal een vaseline vrije sandwich beurt krijgen van de door hen geliefde Arabieren.

    Like

Geef een reactie

