Oost-Europeanen over het slappe en laffe West-Europa

Screenshot_14

Wierd Duk

(Door: Bert Brussen)

‘Westerse politici hobbelen verder in dat multiculti-patroon, roepen ondergang over zichzelf af’

“Nederlanders zijn slap, zij geven hun soevereiniteit zomaar weg aan Brussel. Dat begrijpen wij niet.

In landen als Polen, Hongarije of Kroatië vragen de mensen zich af: waar is de EU mee bezig? Waarom wordt illegale migratie aangejaagd? Waar is hun gezond verstand gebleven? Wat is het doel hiervan?

Orbán heeft zes democratische verkiezingen op rij gewonnen en hij verdedigt nota bene de joods-christelijke traditie tegenover de islam. Hoe is hij dan een antisemiet?

De media [in het Westen] vertonen in hun berichtgeving en analyses nauwelijks variatie. En ook hier zijn mensen bang om zich uit te spreken over heikele thema’s, zoals immigratie en de islam, omdat ze mogelijk hun carrièrekansen verspelen. Fortuyn werd zelfs om diens afwijkende mening vermoord.

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
Post online

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Eurabië, Europa, gezond realisme, Islamisering. Bookmark de permalink .

4 reacties op Oost-Europeanen over het slappe en laffe West-Europa

  1. Ze hebben voor 100% gelijk. Ik schaam mij voor mij eigen land.

    Liked by 1 persoon

    • Joannes den Hollander zegt:

      Marian, u hoeft zich niet te schamen voor wat een ander doet. Ik herken het en noem het liever teleurstelling. In mijn situatie houdt dat in, dat ik samen met nog enkele gelijkgestemden in noodsituaties er voor elkaar zijn. Als de vijand de rest van de wijkgenoten uit hun huizen begint te sleuren hoeven ze op onze hulp niet te rekenen. Sterker nog, we gaan we gaan er zelfs geen moment wakker van liggen. Waarom niet? Ik heb het al eens eerder geschreven. Toen de mogelijkheid er nog was om in de wijk de bouw van een moskee tegen te houden hielden ze hun mond. Vervolgens waren ze wel massaal aanwezig tijdens de open dag toen de moskee geopend werd. Samen vraten ze met de vijand broodjes halal vlees. Ondanks dat ze tot het Germaanse ras behoren, beschikken ze niet meer over de juiste volksgeest en heulen heel erg vriendelijk met de vijand. Ze zijn geestelijk volledig ontspoord en derhalve overbodig. En dat soort kunnen we missen als kiespijn. Vandaar dus mijn starre houding naar hen toe.
      Ik hoop echter niet dat mijn wijk representatief is voor heel Nederland. Want dan zie ik het, zeker met onze regeerders, heel erg duister in.

      Liked by 1 persoon

  2. Steven zegt:

    De gemiddelde Nederlander zijn tegenwoordig ook halve wijven. En de mossel geholpen door de Europese overheden, maakt de Europeaan een héél makkelijk slachtoffer.
    Over 2 maanden krijgen we het gelazer van de Oekrainers er ook nog eens bij…en zo wordt héél Nederland straks leeg geroofd en in elkaar getrapt!

    Like

Geef een reactie

