FOTO

Dit is islamitische ideologie. Stop de islamisering van onze landen.

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “boorzalf”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Barbarisme, Islam, Islamisering. Bookmark de permalink .

38 reacties op FOTO

  1. Lis zegt:

    Walgelijk!!!! Afschuwelijk, dit soort beelden.

    Liked by 2 people

  2. Golden Girl zegt:

    wel gloeiende #$@#@^&#, hier kan ik dus niet tegen, hang die klereleier op

    Liked by 3 people

  3. Harry zegt:

    Zou die geitenneuker met plezier een zesduimer door z’n kop rammen .
    Met een vóórhamer !
    Als hondenliefhebber roept dit bij mij ook moordneigingen op !

    Liked by 7 people

  4. Asgard zegt:

    waar komt deze foto vandaan, weet iemand dat? gefotoshopt kan iemand dit nagaan.

    Liked by 1 persoon

    • BertG. zegt:

      Er zijn heel veel foto’s te vinden waar ze dieren aan het kruis hebben genageld, honden, katten, noem het maar op.
      Niks geen fotoshop dus.

      Like

    • Edjan zegt:

      Maakt niet uit. Het is loeisterke anti-propaganda. Dit komt binnen in de vervette hersenen van de goedmensen.

      Liked by 1 persoon

      • Asgard zegt:

        Klopt Edja,…omdat wij mensen sociale wezens zijn worden we eerst op onze emotie gepakt, net zoals de foto van het aangespoeld kind, waar ze eerst een uur mee hebben rondgelopen om er de beste fotoshoot van te kunnen maken! Allemaal propaganda!

        Liked by 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Asgard.
        Hier moet ik je toch even corrigeren.
        De foto van dat stuk ongedierte met dat arme gekruisigde beestje is helemaal ECHT!
        De foto van dat kleine mensje dat zogenaamd aangespoeld was, was geënsceneerd.
        Het kind was verdronken. Daar bestaat geen twijfel over.

        We moeten wel redelijk onderscheid maken inzake wat wèl en totaal géén propaganda is.

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Oké Edjan. Laat het dan iemand anders zijn.
        Je weet wat jij en ik bedoelen,m maar dat geeft inderdaad helemaal niet.
        He is the killer en dat is voldoende voor mij…!

        Like

    • anna zegt:

      je kunt je nauwelijks voorstellen dat dit echt is, hier ben ik stil van ……

      Liked by 1 persoon

    • Elisah zegt:

      Asgard, deze foto komt uit Malta, waar dit regelmatig voorkomt en ze de beestjes ook zo aan een kruis ophangen aan kerken. De daders zijn….. het begint met een m en eindigt met een m.

      Liked by 1 persoon

  5. oeps48 zegt:

    Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden.

    Like

  6. Edjan zegt:

    Goeie foto. Sterk beeld. Sterke boodschap.

    Goedmensen zullen gaan schelden en brullen van verontwaardiging als ze dit zien. Maar dat hebben ze het al gezien. Dan zit het al in hun kop.
    Dit is hoe de mohammedaan over ons denkt: jullie Christus is een hond aan het kruis en dat is wat wij met jullie gaan doen.

    Liked by 6 people

    • Helemaal mee eens beste, dit is wat ons in de toekomst te wachten staat wanneer de hordes eenmaal op jihad sterkte zijn. Aanwezig zijn ze al geheel gefaciliteerd door onze democratisch gekozen regering, Denk dat de slachting onder de burgerbevolking erger wordt als ISIS het doet in Irak en Syrië, wij ons volk kan niet vluchten zoals de jihadisten onder hen die per 100,000 den Europa binnen komen.

      Liked by 4 people

    • Edjan zegt:

      Sorry: … maar DAN hebben ze het al gezien …

      Liked by 1 persoon

    • oeps48 zegt:

      @ Edjan zegt (21 mei 2017 om 12:17)
      Heb je ook gezien, dat die booslim met zijn linkerhand het satanische symbool (geitekop) van de illuminati maakt ???

      Liked by 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Oeps.
        Reden te meer om het strottenhoofd van dit stuk ongedierte, met de zijkant van m’n rechterhand te verbrijzelen, maar niet zo drastisch dat hij direct kassiewijle is.
        In de tussentijd dat hij ligt te creveren heb ik nog net de tijd om z’n kloten er af te draaien met ’n tang die ik altijd op zak heb.
        Maar dit laatste ook bijzonder traag natuurlijk.

        Liked by 4 people

  7. koddebeier zegt:

    De zelfde behandeling als deze hond, meer zijn ze niet waard !!

    Liked by 2 people

  8. Mind Control deel 1 tot en met 13 (PDF) hoe werkt dat, leesvoer voor de hele dag.

    https://www.solidfiles.com/v/8NMGvkRQqrRZx

    Liked by 1 persoon

  9. Nog zo’n plaatje maar dan erg contrasterend

    https://postimg.org/image/xbg8xfbnl/

    Liked by 1 persoon

    • oeps48 zegt:

      @ Adriaan Jansens zegt (21 mei 2017 om 12:35)
      Dergelijke foto’s spreken boekdelen. Ze zeggen alles over wat er omgaat in het hoofd van de boosdoener.
      Toen ik zo’n 60 jaar geleden op de kleuterschool zat, moesten we van de nonnen zilverpapier verzamelen voor de “wilden” in Afrika. Later mochten we ze zo niet meer noemen. Als ik dit soort foto’s zie, vraag ik me af, of die nonnen van destijds misschien toch wel gelijk hadden.

      Liked by 4 people

  10. Mirjam zegt:

    Duivels! Arm dier.

    Liked by 1 persoon

  11. delamontagne zegt:

    Jammer dat er bij zo,n computer-programm niet iets is om zelf zo,n foto wegtehalen.
    Ik hoef ,t niet te zien.
    Weet onderhand wel wat een barbaars, wreed volk het is.
    Als ik dan bedenk dat als er één van onze huisdieren maar iets mankeert, we al bij de dierenarts zitten.
    Soms voor niks………….

    Liked by 1 persoon

  12. Astrid zegt:

    Ik val in herhaling: Vertel me hoe ik deze ‘mensen’ niet kan haten, want het lukt me gewoonweg niet meer.

    Liked by 2 people

  13. Marian zegt:

    Precies wat ik al in het vorige bericht zei, dieren zijn bij hun altijd slachtoffer. Ik gruwel van moslims, ik veracht ze en vervloek ze met hun tering koters erbij. Ik hoop een ding dat er een dodelijke epidemie aankomt zoals ebola op verschillende plaatsen.

    Liked by 1 persoon

  14. Claudia M. zegt:

    Ik ben niet zo van de verwensingen op het Net, maar deze gozer en al z’n maten die hieraan meegewerkt hebben, mogen van mij betreft een wel heel pijnlijke en vooral langdurige dood sterven!

    Oh, en over respect gesproken? Hier is geen greintje respect voor het leven te vinden! En daar moet ik respect voor opbrengen? Think again!!!

    Liked by 1 persoon

  15. Yobe Sommer zegt:

    Er wordt niet geluisterd naar onze commentaren

    Like

  16. Cathja zegt:

    Walgelijk!

    Hier zijn ze steengoed in! Moorden, verkrachten, allerlei wreedheden jegens mens en dier, en verder alles waarvan wij als beschaafd volk gruwen!
    En Merkel vindt dat de Duitsers zich er maar bij moeten neerleggen dat hun land een islamitisch land wordt? Waar dit soort gruweldaden dan ‘gewoon’ worden…?

    Dat is ook walgelijk!

    Liked by 2 people

  17. Tistochwat zegt:

    Ik haat dierenbeulen met een niet te beschrijven haat! Moordneigingen krijg ik ervan. Ik zou zo’n dierenbeul met groot genoegen martelen, kwellen en afslachten. O, kreeg ik daar de kans maar voor! Wie geen traan kan laten om een dier, deugt niet en wie dieren martelt, is een duivel!

    Dat mohammedaanse tuig is altijd bezig met bloedvergieten, WALGELIJK!

    Hey, linkse mutsen die hier stiekem meelezen, kijk eens wat jullie lieve mohammedaantjes zoal doen?

    Like

Geef een reactie

