ISLAM . . .

Screenshot_164

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Geert Wilders, gezond realisme, Islam, PVV. Bookmark de permalink .

14 reacties op ISLAM . . .

  1. Gert Jan Reitsma zegt:

    Zo is het. Niet omdat GW het zegt. Hij laat zien dat hij de enige is die de wereldgeschiedenis kent.
    Hoe triest is het om dat te moeten zeggen over ALLE Tweede Kamerleden..

    Liked by 2 people

  2. exact conform de werkelijkheid

    Liked by 2 people

  3. Tistochwat zegt:

    Nooit hoor ik een andere partij dan de PVV dit zeggen.
    Als Geert Wilders er niet was geweest, zouden velen nog steeds denken dat het allemaal wel meevalt.

    Liked by 2 people

    • BertG. zegt:

      Ondanks dat Geert er wel is en dit al jaren zegt, zijn er ook nog steeds vele die denken dat het wel mee valt allemaal.
      De man is als een roepende in de woestijn.
      Anders hadden ze ‘m er allang bij gehaald en minister president gemaakt.
      Krijg het maar in die koppies gestamp dat er maar 1 islam bestaat, en niet een lieve versie en een radicale versie.

      Liked by 1 persoon

  4. erich zegt:

    disguise ?

    Liked by 1 persoon

  5. Hendrik M. zegt:

    VVD 33, PVV 20, CDA 19, SGP 3, FVD 2; 77 zetels, een rechtse meerderheid!
    Alzo 36 zetels in de 1e Kamer; moet kunnen!

    Liked by 2 people

  6. Marian zegt:

    Zou je denken Hendrik? Dit zou mooi zijn, maar denk maar niet dat dat waterhoofd Rutte daar instinkt. Hij is bang voor Geert.

    Liked by 3 people

  7. Astrid zegt:

    Foei, Geert! Je weet toch dat de waarheid niet zomaar gezegd mag worden in dit kleaute land, ook al heb je natuurlijk helemaal gelijk.

    Liked by 2 people

  8. Republikein zegt:

    Liked by 2 people

  9. renske sluiter zegt:

    Van de week zag je dat de sharia in Indonesie werd toegepast op een homo. Ze hadden zijn slaapkamer notabene voorzien van ? Of een camera of gaatjes in de muur. Ik was in NoordGhana in 2010 en kwam doodmoe aan in het Noorden na een busreis van 16 uur. Ik kreeg een kamer in een compound van een afrikaanse familie. Ondanks de vermoeidheid ging ik de kamer inspecteren. Ja een soort instinct van mij. Op een paar plekken zag ik een miniscuul gaatje en direct was ik alert. In de avond zonder licht aan te doen liep ik naar een van die gaatjes en wat zag ik? Een mannenbeen op een bed.Toen wist ik genoeg. Het is een stiekeme walgelijke achterbakse cultuur en men glimlacht in je gezicht en een mes in je rug. Bij wijze van spreken, hoewel. Hele verhalen kan ik vertellen in dat korte tijdje dat ik daar in het Noorden was. Bleef korter dan ik had ingepland. Een dag zouden afrikaanse mannen dansen voor een aantal mensen, waaronder afrikaans, maar ook europese rondtrekkers. Men nodigde mij uit om mee te dansen en na afloop werd al het geld aan mijn voeten gelegd. Die dansers waren woest op mij, ondanks dat ik ze het geld gaf. Dat pakten ze dan weer wel aan, maar de woede in die gezichten, die bleef. Tja ik danste beter dan zij en dat is de moslimcultuur. Een vrouw die iets beter kan dan hun die is beter af dood. De rest van Ghana is oké, maar mij werd vertelt dat niet het allerbeste volk onze kant opkomt. Als op de tv komt dat de moslims in Manchester de daad veroordelen, dan heb ik hele sterke twijfels. Gezonde dosis wantrouwen mijns inziens. Ik moet er helemaal niets, maar dan ook niets van hebben. Ze zijn niet allemaal zo word er gezegd. Zal best. Ik kan ze er niet uitpikken. Wie hangt nou zo’n achterlijk geloof aan met bijbehorende cultuur, zoals dat vasten en je dan vol vreten binnen een aantal uren. Belachelijk. In een woord.

    Like

Geef een reactie

