NA MANCHESTER. HET WEGKIJKEN IS ALWEER BEGONNEN.

Screenshot_22

(Door: Joost Niemöller)

De beelden en de verhalen van de angst en de paniek in de concertarena in Manchester.

“There was screaming crowds everywhere, screaming kids everywhere, like something you’d see on TV, out of a movie, not reality.” De rituele, nietszeggende rouwuitspraken van de politici, het is inmiddels allemaal al bekend.

Wat is de variatie, het ‘verhaal’, dit keer? Dat de bomaanslag gericht was op kinderen en hun ouders, die na afloop van het concert op weg waren naar de uitgang, en zich bevonden in een onbeveiligde ruimte, waar merchandising werd verkocht van  de Amerikaanse zangeres Ariana Grande, zo’n typisch sexy meisje dat opzwepende muziek maakt met veel dans, romantisch verlangen, maar ook de belofte van zelfstandigheid. Muziek waar tienermeisjes op af komen. Het was dus geen toeval dat de (zelfmoord?) aanslagpleger juist daar ging staan: Onschuldige meisjes, westerse, ‘vrije’ cultuur, het was allemaal in overeenstemming met het bedoelde effectbejag.

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
Joost Niemöller

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "goedmenschen", "Lügenpresse", "Nuttige idioten", "Religie van de vrede", "Weg met ons!", Barbarisme, cultuurrelativisme, Desinformatie, Dhimmitude, establishment, Eurabië, gezond realisme, Groot-Brittannië, Hypocrisie, Immigratie, Islam, islam-collaboratie, islamappeasement, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Islamofilie, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, lafheid, landverraad, Linkse Kerk, Moslims, nieuw fascisme, political correctness, praatjesmakers, Rotzakken, Terrorisme, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid, Zelfcensuur. Bookmark de permalink .

17 reacties op NA MANCHESTER. HET WEGKIJKEN IS ALWEER BEGONNEN.

    • paulzwueste zegt:

      In Egypte wordt de aanslag gevierd…?
      In de gehele Arabische wereld wordt de aanslag gevierd…
      Misschien niet overal even uitbundig, maar dat hoeft ook helemaal niet.
      Hij wordt gevierd…!
      Wees gerust, de hele Arabische wereld bestaat alléén maar uit onze vijanden want wij zijn westerse en tegelijk super-decadente ongelovige honden…!

      Daarom moeten wij de islam vernietigen.
      Zij zijn namelijk massaal op onze vernietiging uit!
      Realiseren wij ons eigenlijk wel hoeveel blanken zij de laatste decennia al in Europa hebben gedood…
      Waarom wordt daarvoor geen internationale herdenkingsdag ingesteld…!

      Liked by 1 persoon

  1. Marc zegt:

    De zonen van a la zijn weer eens bezig!

    Vast een bekeerd tienermeisje zichzelf laten opblazen.

    Als het maar blank en niet-moslim is!

    Like

  2. Marc zegt:

    Je mag toch verwachten, na Brexit, dat de Britten nu echt het heft in eigen hand gaan nemen.

    Like

  3. Gert Jan Reitsma zegt:

    Laat me even raden, wie dit doet.
    Een gefrustreerde autoverkoper uit Leisceter?
    Een boze wijnboer uit Calais?
    Een ontslagen medewerker van V&D?
    Een verdrietige vader die hoorde dat zijn dochter gezakt voor het examen?
    Een Engelse steuntrekker die hoort dat zijn uitkering 2 procent daalt?
    Een student uit Tjechie die per ongeluk zijn tablet verkeerd aansluit?
    Wat zegt u?
    Zit ik er helemaal naast?
    Maar u gaat toch niet zeggen dat dit door een islafiet gedaan is? Dat kan niet waar zijn hoor!
    Die religie is alleen maar vrede.

    Liked by 1 persoon

  4. Tistochwat zegt:

    De rituele, nietszeggende rouwuitspraken van de politici

    Ik had het niet beter kunnen formuleren.
    Inderdaad: NIETSZEGGEND!
    ‘Geschokt’ zijn, ‘intens verdriet’ hebben, maar geen donder veranderen aan de situatie en steeds meer mohammedaanse barbaren importeren!
    De rotzakken wéten het en tóch gaan ze door met het kapotmaken van ons leven.

    Kennelijk maakt het merendeel van de bevolking zich nergens druk om, want men kiest steeds weer voor die kwaadaardige ‘regenten’. Over een paar dagen zijn de sukkels deze aanslag weer vergeten: op naar de volgende, want reken maar dat die er komt.

    *gloeiende gloeiende gloeiende*

    Like

  5. hslot4 zegt:

    Dat wordt nog een hele hoop wegkijken een moslim isis varken down 449 te gaan ja u leest het goed 449 isis strijders zijn terug gekeerd in de UK .

    Like

  6. Jean zegt:

    Ik leef mee met de families van de ‘vermoorde’ kinderen en ouders, dergelijk verdriet valt moeilijk te verwerken.
    Ik walg van de politiekers die deze ellende hebben geïmporteerd ‘en daar nog steeds mee bezig zijn’ puur voor eigen profijt.
    Wij burgers moeten samen gaan staan, Britten, Nederlanders, Duitsers, Vlamingen, Fransen enz. en EISEN dat die EU misdaadorganisatie aangepakt wordt, het enige waar die zich mogen mee bezighouden is met bestrijding van “corruptie, fraude, criminaliteit, barbarij en parasitisme”, dat zal uiteraard moeilijk worden gezien ze in deze categorieën vertegenwoordigd zijn.
    De oplossing is “elk land neemt zijn eigen verantwoordelijkheid en komt op voor zijn eigen veiligheid” w.w.z. weg met die EU troep.
    Onze Onafhankelijkheid, onze Nationaliteit, onze Identiteit en onze Veiligheid zijn heilig voor ons.

    Like

  7. Waarom kinderen zo te treffen, dan moet je toch wel ziek van geest zijn. Daar is de islam een goed voorbeeld van.

    Like

  8. De media zijn hier ook volop schuldig aan want ze interviewen veel liever een licht getinte of een donker gekleurde over discriminatie dan een boze witte Nederlander over de islam!!!

    Like

  9. Republikein zegt:

    Uiteraard, het journaal begint om 8 uur.

    Like

  10. Helena zegt:

    De wereld is kwaadaardig, hartstikke gek en naief en niet meer te redden ben ik bang. De wakkere burger die waarschuwt voor de gruwelijke gevolgen van de islamisering wordt aangemerkt als de ‘dader van alle kwaad’. Ik had het boek ‘Kwaad’ van Joost trouwens uitgeleend en kreeg het met een belerend kaartje terug: degene bij wie ik de ogen wilde openen heeft het niet uitgelezen omdat ze zich niet in de boosheid kon vinden (!) daar werd ze niet lekker van. Ze gelooft namelijk in een wereld waarin we samenleven zonder dat de ene mens zich beter voelt dan de ander. Dan vraag ik me echt af: ‘in welke sprookjeswereld verkeer jij?’ En dat op een dag waarop er onschuldige tienermeisjes bruut zijn afgeslacht uit naam van een sprookjesfiguur, het komt niet meer goed. De tranen branden in mijn ogen….

    Liked by 1 persoon

    • Wilma Grunn. zegt:

      Hallo Helena, Ik heb het boek ook gekocht en uitgelezen, vervolgens uitgeleend aan iemand die het volgens mij ook maar half heeft gelezen. Echter is dit iemand die heel goed weet hoe het werkt in de maatschappij en ook goed weet hoe de islam in elkaar steekt. Ik vind het mijn taak om mijn gezin te beschermen tegen deze barbarij! Als ik dat aan school moet overlaten is mijn kind reddeloos verloren (niet zo zeer de school maar de linkse overtuiging van enkele leerkrachten). Mijn man hield zich hier nooit mee bezig aangezien hij dit als een “ver van zijn bed show” beschouwde (en zich er nooit in verdiepte). Maar ook hij is wakker geworden.

      Liked by 1 persoon

      • Helena zegt:

        Dank voor je reactie Wilma Grunn. Ja, gelukkig worden er ook wel mensen wakker, maar ik vind het nog steeds onverteerbaar dat het er nog maar zo weinig zijn. Ik zie het ook precies zoals jij dat ziet: dat het je taak is je dierbaren te beschermen tegen deze barbarij, en dat moeten we ook blijven doen ondanks de weerstand die je vaak ondervindt. Vanavond trok ik het even niet meer, de zoveelste muur waar je tegenaan loopt (ook uit het onderwijs) , maar jouw reactie was een goede pep-talk we geven niet op. Ik wens je alle goeds.

        Like

      • Wilma Grunn. zegt:

        Beste Helena, Ik wens u zeker ook alle goeds en hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb vanavond een beste traan gelaten voor alle 22 jongeren/kinderen die gisteravond zijn geslacht door IS. Het is niet een kwestie van óf…..maar eerder wanneer. Eerdaags zijn wij ook aan de beurt. Wat betreft de weerstand……ja….ik zal mensen om mij heen kwijtraken, aangezien mijn vrijheid van meningsuiting nou niet bepaald in de lijn ligt van de linkse mens. Ik heb respect voor ‘elk en ain’ , maar dat is niet wederzijds.

        Like

  11. M.A.L. Sion zegt:

    Ik herhaal het nog maar eens:
    Niet elke moslim is een terrorist.
    Maar.
    Alle terroristen zijn moslims.
    Dat betekent dat ALLE MOSLIMS verdacht zijn.
    Verdachten, i.c. potentiële moordenaars (nekafsnijders), horen niet in een vreedzame samenleving.
    Daarom moeten we ons committeren aan een enorme taak: Alle moslims verwijderen uit onze samenleving. Zonder uitzondering. En gelet op het immense gevaar hadden we daar al lang mee bezig moeten zijn. Er mag niet verder gedraald worden.
    We zullen politici moeten overtuigen van de noodzaak. Politici die dit niet willen aanvaarden dienen van het politieke toneel te verdwijnen en vervangen worden door politici die het belang van land en volk laten preveleren.
    Wilders wees de leider van de VVD tijdens de discussie in de TK over de kabinetsformatie op het vak van zijn partij in de Kamer waar zijn 20 leden zitten die de islam willen bestrijden. Die zijn nodig om Nederland weer een veilig Nederland te maken en te laten blijven.
    De VVD en andere partijen zijn zo stom om de PVV te blijven uitsluiten.
    malsion@orange.fr – aanspreekpunt De Patriotten – http://depatriotten.weebly.com

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

