FOTOSHOPPER

Door:
Gerard de Boer
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

11 reacties op FOTOSHOPPER

  1. Ivan Chapka zegt:

    Die loco burgemeester is weer zo’n gehersenspoeld tachtiger jaren weekdier produkt. Hoe heeft zoiets kunnen groeien zonder steeltje.

    Liked by 5 people

  2. Elisah zegt:

    Er heerst gewoon een angst onder hen, een angst voor escalatie. Als het zo door blijft gaan dan komt die escaltie vandaag of morgen en dan is het voorbij met de lieve vrede.

    Like

  3. alweer is iemand met een gebrekkig IQ tot burgemeester benoemd

    Like

  4. guusvelraeds zegt:

    Nausicaa Marbe. Vrouw met ballen. Zo heb ik ze graag.

    Like

  5. Tom Hendrix zegt:

    Geef mij Nausicaa Marbe maar, die heeft tenminste “ballen”.

    Like

  6. BertG. zegt:

    Of topic.

    Ik krijg net een raar bericht van een kennis te horen.
    Zij heeft een uitkering, en i.v.m. een soort van verplichting om iets te doen voor je uitkering, willen ze haar koppelen aan een “vluchteling” met de bedoeling om de kerel wegwijs te maken hier.
    Dus een verplichte vorm van omgang als werkverschaffing.
    Ik heb gezegd dat ze dat moet weigeren, zeg maar dat je een hekel aan ze heb en dat je bang voor ze bent.
    Maar wel een hele vieze streek is het wat ze hier willen uithalen met mensen in de bijstand.
    Een weigering houd meestal een korting op je uitkering in.

    Like

    • Ivan Chapka zegt:

      Ik kan me voorstellen Bert, dat je bij zo een opdracht ineens diep in een depressie zit, door de stress die dit oplevert. En ja, dan ben je niet tot werken in staat.
      Wat zijn het toch een klootzakken die linkse ambtenaren.

      Like

    • Edjan zegt:

      Mij werd zoiets voorgesteld als vrijwilligerswerk: statushouders wegwijs maken in subsidieland. Waar ze gratis kunnen eten, adviezen kunnen krijgen, elkaar kunnen ontmoeten enzovoort. Het wordt hier georganiseerd door de humanisten. Ik heb ervoor gepast maar ik ben dan ook gepensioneerd.
      In het kader van de “participatiemaatschappij” wordt tegenwoordig voor veel werklozen vrijwilligerswerk verplicht gesteld. Vrijwilligerswerk kun je dan beter onbetaald werk noemen. Wat ik ervan gezien heb, kunnen werkelozen het niet zomaar weigeren. Op zich zit daar wel iets in, maar dit werk is politiek beladen.

      Liked by 2 people

Geef een reactie

