FOTOSHOPPER Rutte . . .

Door:
“Ras Hollander”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op FOTOSHOPPER Rutte . . .

  1. Tom Hendrix zegt:

    Daar zie ik de lulhannes Rutte toe in staat.

    Like

  2. Roeland zegt:

    Al meer dan 40 jaar , diezelfde zondagmiddag stemming. Vrolijk gekraaij op de tv en radio over sportprestaties. Vroeger nog zonder reklame, maar sinds pakweg 35 jaar met. Rijdende reklame borden “wielrenners” zoefden voorbij , daarna voetballende reklame borden met uiteraard bijpassend “honorarium”.
    Geef het volk brood en spelen. Ik ben een sportliefhebber. Gezond voor lijf en leden. Ik ben zeker geen zuurpruim. Echter gezien de ernst waarin ons Europa zich bevindt, vind ik dit alles nu hypocriete afleiding. De NPO sust de bevolking weer in slaap en morgen staat het werkvolk (loonslaven) weer in de file en luisteren ze naar zender BNR , waar ze het subjectieve “nieuws” krijgen onder leiding van ene Bas.
    Ik verwacht nu al de sneer commentaren van deze zichzelf noemende radio “deskundigen” over hoe Trump het gedaan heeft in Italia. Ik ga er niet naar luisteren. Toch heb ik hoop. Morgen worden er nieuwe verkiezingen aangekondigd! Die formatie is mislukt.

    Like

  3. topsporter zegt:

    Inderdaad, Rutte heeft nog nooit op eigen kracht iets bereikt.

    Like

  4. Marian zegt:

    Slampamper!!!

    Like

  5. Perfide Albion zegt:

    Rutte- de EU slaaf- heeft alle rechten om over Nederland te spreken verloren.

    Like

Geef een reactie

